5 сыныпқа арналған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған
бағдарлама – білім
берудің мазмұны
Шынжырбаева Г Т
1 слайд
Жаңартылған бағдарлама – білім берудің мазмұны Шынжырбаева Г Т
2 слайд
Ұстаз ізденгіш болуы,ойлай
білуі,қандай істі болсын
бар ынтасымен атқара білуі
керек.
В.Маяковский
2 слайд
Ұстаз ізденгіш болуы,ойлай білуі,қандай істі болсын бар ынтасымен атқара білуі керек. В.Маяковский
3 слайд
Біліктілікті арттыру негізгі мақсаты-оқытудың жаңа әдіс-
тәсілдерін енгізу арқылы Қазақстан ұлттық білім беру жүйесіне
арналған орта білім мазмұнын жаңарту және критериалды
бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдердің
педагогикалық шеберлігін арттыру.
3 слайд
Біліктілікті арттыру негізгі мақсаты-оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін енгізу арқылы Қазақстан ұлттық білім беру жүйесіне арналған орта білім мазмұнын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру.
4 слайд
Оқушыларды
өздерінің оқу
үдерісіне қызу
араластыру .
Оқушылармен
тиімді кері
байланыс
орнату .
Оқыту мен бағалау
нәтижелері
арасында
байланыс орнату. Бағалау арқылы оқу
үдерісін жақсартуға
ықпал ететін
5 фактор Оқу табыстылығының
негізгі факторлары
болып табылатын
оқушылардың ынтасы
мен өз қадір-қасиеттерін
сезінуді дамытудағы
бағалаудың мәнін түсіну. Өз жұмысын өзі
бағалау және өзін өзі
жетілдіру жолдарын
түсіне білуді дамыту. Бағалау -оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл,
оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін
жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор.
Идеясы:
Оқыту үшін бағалауды сабаққа
ендіру оқушылардың оқуға
қызығушылығын оятады;
Оқушылардың оқу нәтижесіне, яғни
табысты оқуына ықпал етеді.Мақсаты:
Бағалау мақсаты әр мұғалімнің бағалауды қандай
мақсатта және кім үшін қалай өткізуі керек
екендігі туралы негізделеді. Бағалаудың басты
мақсаты:
1.оқытудың қиындықтарын анықтау;
2.кері байланыс;
3.уәж;
4 .болжау және сұрыптау;
5 .стандарттарды бақылау және орындау;
6 .оқыту бағдарламасының мазмұның және
оқыту стилін бақылау .«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін НЕГЕ таңдадым?
4 слайд
Оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қызу араластыру . Оқушылармен тиімді кері байланыс орнату . Оқыту мен бағалау нәтижелері арасында байланыс орнату. Бағалау арқылы оқу үдерісін жақсартуға ықпал ететін 5 фактор Оқу табыстылығының негізгі факторлары болып табылатын оқушылардың ынтасы мен өз қадір-қасиеттерін сезінуді дамытудағы бағалаудың мәнін түсіну. Өз жұмысын өзі бағалау және өзін өзі жетілдіру жолдарын түсіне білуді дамыту. Бағалау -оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Идеясы: Оқыту үшін бағалауды сабаққа ендіру оқушылардың оқуға қызығушылығын оятады; Оқушылардың оқу нәтижесіне, яғни табысты оқуына ықпал етеді.Мақсаты: Бағалау мақсаты әр мұғалімнің бағалауды қандай мақсатта және кім үшін қалай өткізуі керек екендігі туралы негізделеді. Бағалаудың басты мақсаты: 1.оқытудың қиындықтарын анықтау; 2.кері байланыс; 3.уәж; 4 .болжау және сұрыптау; 5 .стандарттарды бақылау және орындау; 6 .оқыту бағдарламасының мазмұның және оқыту стилін бақылау .«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін НЕГЕ таңдадым?
5 слайд
Қолданылған әдіс-тәсілдер Нәтижесінде
Диалогтік оқыту
Түрткі, ашық ,түрткі,қайта бағыттау сұрақтары.
Зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын
білдіреді,бір-біріне кеңес бере отырып өз
алдына мақсат қояды. Топ мүшелері бір
шешімге келу үшін бірлескен жұмысқа
үйренеді.
“ Кім жылдам?”, “ой қозғау”, “Галерея” әдісі,
“тапқыр болсаң,тауып көр,” әдісі, “Жұптас-
ойлан-бөліс” “Кубизм» “Аквариум»,
« Торғай», “Топтастыру ” әдісі. Оқушылар ақпаратты тарату және мәселелерді
шешу мақсатында бір-бірімен ой бөлісуге,
шешім қабылдауға, нақтылыққа үйренеді,
белсенділіктері артып, сыни көзқарас
қалыптасады.
Критерий арқылы топты, жұпты, өзара бағалау,
мадақтау, екі жұлдыз бір ұсыныс, бағдаршам,
смайлик арқылы бағалау, бақылаушының
бағалау парағы арқылы бағалау, рефлексия. Оқушылар бағалаудың нәтижесінде өз қателерін
өздері тауып, оны түзетуге дағдыланады, оқып
білгенін жинақтап, жақсы жетістіктерге жетуге
ұмтылады.
Интербелсенді тақта, бейне көрсетілім,
электронды оқулықтар, үлестірмелер . Оқушының дүниетанымы кеңейеді, ғаламтор
арқылы қажетті мәліметтерін таба алады,
сондай-ақ өзінің жеке шығармашылығын
көпшілікке жариялайды.
Блум таксаномиясы, кеңейтілген тапсырмалар Оқушының есте сақтау, ойлау қабілетінің
жылдамдығы, ақпаратты толықтырып, олардың
қайшылықтарын анықтап,мәніне тезірек жетеді,
күрделілікке деген сүйіспеншілігі артады.
Кеңейтілген тапсырмалар, семантикалық
картамен жұмыс, әдеби теориялық ұғымдарға
анықтама беру, эссе жазу. Оқушылардың дағдылары қалыптасып, зейіні,
есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеті артады.
Мұғалімнің көшбасшылығы - тиімді пайдаланылған, зерттелген, жүйелі, нақты әдіс-тәсілдерді
тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына сауатты түрде кіріктіруі.Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульдің ықпалдасуы
Оқыту мен оқудағы
жаңа тә сілдер
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
Оқыту мен оқудағы
АКТ-ны қолдану
Оқушыларды жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оыту және
оқуТалантты және
дарынды балаларды
анықтау
Оқытуды басқару
және көшбасшы7 модуль
5 слайд
Қолданылған әдіс-тәсілдер Нәтижесінде Диалогтік оқыту Түрткі, ашық ,түрткі,қайта бағыттау сұрақтары. Зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіреді,бір-біріне кеңес бере отырып өз алдына мақсат қояды. Топ мүшелері бір шешімге келу үшін бірлескен жұмысқа үйренеді. “ Кім жылдам?”, “ой қозғау”, “Галерея” әдісі, “тапқыр болсаң,тауып көр,” әдісі, “Жұптас- ойлан-бөліс” “Кубизм» “Аквариум», « Торғай», “Топтастыру ” әдісі. Оқушылар ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында бір-бірімен ой бөлісуге, шешім қабылдауға, нақтылыққа үйренеді, белсенділіктері артып, сыни көзқарас қалыптасады. Критерий арқылы топты, жұпты, өзара бағалау, мадақтау, екі жұлдыз бір ұсыныс, бағдаршам, смайлик арқылы бағалау, бақылаушының бағалау парағы арқылы бағалау, рефлексия. Оқушылар бағалаудың нәтижесінде өз қателерін өздері тауып, оны түзетуге дағдыланады, оқып білгенін жинақтап, жақсы жетістіктерге жетуге ұмтылады. Интербелсенді тақта, бейне көрсетілім, электронды оқулықтар, үлестірмелер . Оқушының дүниетанымы кеңейеді, ғаламтор арқылы қажетті мәліметтерін таба алады, сондай-ақ өзінің жеке шығармашылығын көпшілікке жариялайды. Блум таксаномиясы, кеңейтілген тапсырмалар Оқушының есте сақтау, ойлау қабілетінің жылдамдығы, ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтап,мәніне тезірек жетеді, күрделілікке деген сүйіспеншілігі артады. Кеңейтілген тапсырмалар, семантикалық картамен жұмыс, әдеби теориялық ұғымдарға анықтама беру, эссе жазу. Оқушылардың дағдылары қалыптасып, зейіні, есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеті артады. Мұғалімнің көшбасшылығы - тиімді пайдаланылған, зерттелген, жүйелі, нақты әдіс-тәсілдерді тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына сауатты түрде кіріктіруі.Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульдің ықпалдасуы Оқыту мен оқудағы жаңа тә сілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқудағы АКТ-ны қолдану Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оыту және оқуТалантты және дарынды балаларды анықтау Оқытуды басқару және көшбасшы7 модуль
6 слайд
Қатынас : жазбаша және ауызша
дағдылар, белсенді тыңдаушының
дағдылары мен дене тілін пайдалану
Өзін-өзі көрсете білу : топ жұмысына
белсенді қатысу үшін үстемдік танытпай
жұмыс істеу сенімділігі
Басқаларды қолдау : топ жұмысына
белсенді қатысу үшін үстемдік танытпай,
күйзелісті жағдаяттарды басқару
Басқаларды қадағалау және
басқалар туралы хабардар болуы.
Топтың басқа мүшелерін сезіне білу. Топтық жұмыс арқылы дамытылатын тұлғааралық іскерлік
6 слайд
Қатынас : жазбаша және ауызша дағдылар, белсенді тыңдаушының дағдылары мен дене тілін пайдалану Өзін-өзі көрсете білу : топ жұмысына белсенді қатысу үшін үстемдік танытпай жұмыс істеу сенімділігі Басқаларды қолдау : топ жұмысына белсенді қатысу үшін үстемдік танытпай, күйзелісті жағдаяттарды басқару Басқаларды қадағалау және басқалар туралы хабардар болуы. Топтың басқа мүшелерін сезіне білу. Топтық жұмыс арқылы дамытылатын тұлғааралық іскерлік
7 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я
Нәтижесі:
Модулді кіріктіру
маған не үйретті? Алдағы уақытта мен
нені дамытамын?
Кәсіби дамуына ықпал
еттім
Кері
байланыс
орнаттым
Рефлексивтік диалогқа
тарту Жалпы сындарлы
оқыту теориясын;
Бағалау арқылы
оқытуды өзгертуді;
Оқушылардың даму
деңгейін анықтауды;
Өзін - өзі реттеу арқылы,
өз білім деңгейін
бағалауды . Оқушылардың
өздігінен білім алуы Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалауды
барлық сабақтарымда
қолдануды;
Б лум таксономиясын
жоспарлауды
жалғастырып,
балалардың білімін
тереңдетіп, жақсы
жетістіктерге жетуді
мақсат етемін.
Өз
тәжірибемде 7 модульді
негізге аламын
7 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я Нәтижесі: Модулді кіріктіру маған не үйретті? Алдағы уақытта мен нені дамытамын? Кәсіби дамуына ықпал еттім Кері байланыс орнаттым Рефлексивтік диалогқа тарту Жалпы сындарлы оқыту теориясын; Бағалау арқылы оқытуды өзгертуді; Оқушылардың даму деңгейін анықтауды; Өзін - өзі реттеу арқылы, өз білім деңгейін бағалауды . Оқушылардың өздігінен білім алуы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды барлық сабақтарымда қолдануды; Б лум таксономиясын жоспарлауды жалғастырып, балалардың білімін тереңдетіп, жақсы жетістіктерге жетуді мақсат етемін. Өз тәжірибемде 7 модульді негізге аламын
8 слайд
“ Жаңа заманның жаңа
адамын тәрбиелейтін
ұстаздар, сіздер, ізденіс
пен ілгерілеуден
жалықпаңыздар. Олар
заман талабына сай
тәрбиеленуі тиіс”
Н.Ә.Назарбаев
8 слайд
“ Жаңа заманның жаңа адамын тәрбиелейтін ұстаздар, сіздер, ізденіс пен ілгерілеуден жалықпаңыздар. Олар заман талабына сай тәрбиеленуі тиіс” Н.Ә.Назарбаев