7 модуль Оқудағы жаңа тәсілдер презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА
ТӘСІЛДЕР
Диалог ар қ ылы оқыту Қалай оқу керектігін үйрену.
Мақсатым: 1. Тізбектелген сабақтар топтамасына
диалогты оқытуды енгізе отырып, оқушының сөз
саптауын әсіресе химиялық сөздікті қалыптастыру.
2.Пікірталасқа түсу арқылы басқаның идеясын тыңдай
отырып, өз идеясын қорғай алуға үйрету.
3.Мұғалім- оқушы, оқушы- оқушы әдісі арқылы оқушының
өзін тең құқылы екенін сезініп, еркін сөйлеуіне жол
ашу. Серіктестік қарым- қатынас қалыптастыру.
1 слайд
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Диалог ар қ ылы оқыту Қалай оқу керектігін үйрену. Мақсатым: 1. Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогты оқытуды енгізе отырып, оқушының сөз саптауын әсіресе химиялық сөздікті қалыптастыру. 2.Пікірталасқа түсу арқылы басқаның идеясын тыңдай отырып, өз идеясын қорғай алуға үйрету. 3.Мұғалім- оқушы, оқушы- оқушы әдісі арқылы оқушының өзін тең құқылы екенін сезініп, еркін сөйлеуіне жол ашу. Серіктестік қарым- қатынас қалыптастыру.
2 слайд
Диалог Топты қ
Зерттеу
Сұрақ
қоюДебатСабақ 3. дебатқа
қатысу үстінде
Сабақ 1.топтық
пікірталас
Сабақ 2.Зерттеу
жұмысы пікір алмасуСабақ 4. сұраққа жауап беру
2 слайд
Диалог Топты қ Зерттеу Сұрақ қоюДебатСабақ 3. дебатқа қатысу үстінде Сабақ 1.топтық пікірталас Сабақ 2.Зерттеу жұмысы пікір алмасуСабақ 4. сұраққа жауап беру
3 слайд
Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе
тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар
жиынтығынан ортақ шешімге келеді.
Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі
бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта
талданып бәсекелестікке талпынады.
Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын
ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған.
Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін
тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс
табады.
Қорыта келе диалогтың түрлерінің ішінде химия сабақтарындағы төрт
сабағымның барысында тиімді, нәтижелі көрініс тапқаны зерттеушілік-
әңгіме. Себебі әр оқушы өзі жасаған тәжірибені талдау барысында міндетті
түрде өз пікірін айтып, өз идеясын қорғауға қатыса алады. Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе
тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар
жиынтығынан ортақ шешімге келеді.
Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі
бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта
талданып бәсекелестікке талпынады.
Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын
ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған.
Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін
тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс
табады.
3 слайд
Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады. Қорыта келе диалогтың түрлерінің ішінде химия сабақтарындағы төрт сабағымның барысында тиімді, нәтижелі көрініс тапқаны зерттеушілік- әңгіме. Себебі әр оқушы өзі жасаған тәжірибені талдау барысында міндетті түрде өз пікірін айтып, өз идеясын қорғауға қатыса алады. Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады.