Материалдар / 7 модуль Оқудағы жаңа тәсілдер презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 модуль Оқудағы жаңа тәсілдер презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін қажет материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
434
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Диалог ар қ ылы оқыту Қалай оқу керектігін үйрену. Мақсатым: 1. Тізбектелген саба

1 слайд
ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Диалог ар қ ылы оқыту Қалай оқу керектігін үйрену. Мақсатым: 1. Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогты оқытуды енгізе отырып, оқушының сөз саптауын әсіресе химиялық сөздікті қалыптастыру. 2.Пікірталасқа түсу арқылы басқаның идеясын тыңдай отырып, өз идеясын қорғай алуға үйрету. 3.Мұғалім- оқушы, оқушы- оқушы әдісі арқылы оқушының өзін тең құқылы екенін сезініп, еркін сөйлеуіне жол ашу. Серіктестік қарым- қатынас қалыптастыру.

1 слайд

ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Диалог ар қ ылы оқыту Қалай оқу керектігін үйрену. Мақсатым: 1. Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогты оқытуды енгізе отырып, оқушының сөз саптауын әсіресе химиялық сөздікті қалыптастыру. 2.Пікірталасқа түсу арқылы басқаның идеясын тыңдай отырып, өз идеясын қорғай алуға үйрету. 3.Мұғалім- оқушы, оқушы- оқушы әдісі арқылы оқушының өзін тең құқылы екенін сезініп, еркін сөйлеуіне жол ашу. Серіктестік қарым- қатынас қалыптастыру.

Диалог Топты қ Зерттеу Сұрақ қоюДебатСабақ 3. дебатқа қатысу үстінде Сабақ 1.топтық пікірталас Сабақ 2.Зерттеу жұмысы пі

2 слайд
Диалог Топты қ Зерттеу Сұрақ қоюДебатСабақ 3. дебатқа қатысу үстінде Сабақ 1.топтық пікірталас Сабақ 2.Зерттеу жұмысы пікір алмасуСабақ 4. сұраққа жауап беру

2 слайд

Диалог Топты қ Зерттеу Сұрақ қоюДебатСабақ 3. дебатқа қатысу үстінде Сабақ 1.топтық пікірталас Сабақ 2.Зерттеу жұмысы пікір алмасуСабақ 4. сұраққа жауап беру

Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келе

3 слайд
Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады. Қорыта келе диалогтың түрлерінің ішінде химия сабақтарындағы төрт сабағымның барысында тиімді, нәтижелі көрініс тапқаны зерттеушілік- әңгіме. Себебі әр оқушы өзі жасаған тәжірибені талдау барысында міндетті түрде өз пікірін айтып, өз идеясын қорғауға қатыса алады. Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады.

3 слайд

Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады. Қорыта келе диалогтың түрлерінің ішінде химия сабақтарындағы төрт сабағымның барысында тиімді, нәтижелі көрініс тапқаны зерттеушілік- әңгіме. Себебі әр оқушы өзі жасаған тәжірибені талдау барысында міндетті түрде өз пікірін айтып, өз идеясын қорғауға қатыса алады. Топтық- пікірталас: берілген тапсырма, сұрақ немесе тақырып төңірегінде ой бөлісіп, идеялар жиынтығынан ортақ шешімге келеді. Дебат-әңгіме : екі топ бірі мен бірі пікірталасқа түседі бірақ айтылатын ой қарама- қарсы бағытта талданып бәсекелестікке талпынады. Зерттеушілік- әңгіме: көргенін, өздері жасағандарын ұсынып, дәлелдеуге бағыттылған. Сұрақ- жауап диалогты оқушылардың білімін тексеру, сабақты бастау кезеңдерінде көрініс табады.