Материалдар / 7 сынып алгебра пәні " Сызықтық функция және оның графигі "

7 сынып алгебра пәні " Сызықтық функция және оның графигі "

Материал туралы қысқаша түсінік
7.4.1.4. у=kx функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.5. у=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.6. сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2019
1246
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика пәні мұғалімі Имангалиева Гулшат Нурболатовна Әбіш негізгі жалпы білім бе

1 слайд
    Математика пәні мұғалімі Имангалиева Гулшат Нурболатовна          Әбіш негізгі жалпы білім беретін мектебі

1 слайд

    Математика пәні мұғалімі Имангалиева Гулшат Нурболатовна          Әбіш негізгі жалпы білім беретін мектебі

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Сабақ барысы: Сабақтың Сабақтың басыбасы (5минут)(5минут) Сабақтың ортасыСабақтың ортасы 30 минут30 минут «Елші» әдісі.

6 слайд
Сабақ барысы: Сабақтың Сабақтың басыбасы (5минут)(5минут) Сабақтың ортасыСабақтың ортасы 30 минут30 минут «Елші» әдісі. ҚБ: (Топтық жұмыс) Бейнебаян Саралау тәсілі. Деңгейлік тапсырмалар. «Ойлан –жұптас - бөліс» АА (Жұптық жұмыс) "Пилот - Штурман" әдісі ВВ Жеке жұмыс С С Сергіту сәті:Сергіту сәті: Сабақтың соңы Сабақтың соңы 10 минут 10 минут Кері байланыс: Тыңдаушылар - дың өзін-өзі бағалауы. Ширату жаттығу. « Сағат».

6 слайд

Сабақ барысы: Сабақтың Сабақтың басыбасы (5минут)(5минут) Сабақтың ортасыСабақтың ортасы 30 минут30 минут «Елші» әдісі. ҚБ: (Топтық жұмыс) Бейнебаян Саралау тәсілі. Деңгейлік тапсырмалар. «Ойлан –жұптас - бөліс» АА (Жұптық жұмыс) "Пилот - Штурман" әдісі ВВ Жеке жұмыс С С Сергіту сәті:Сергіту сәті: Сабақтың соңы Сабақтың соңы 10 минут 10 минут Кері байланыс: Тыңдаушылар - дың өзін-өзі бағалауы. Ширату жаттығу. « Сағат».

Сабақтың басыСабақтың басы (5минут)(5минут) Ширату жаттығу. « Сағат». стрелкалары әр түрлі уақытты көрсетіп тұрған сағатттарды

7 слайд
Сабақтың басыСабақтың басы (5минут)(5минут) Ширату жаттығу. « Сағат». стрелкалары әр түрлі уақытты көрсетіп тұрған сағатттарды оқушылар таңдайды. 1. Сағат 3:30 кетті, ол бірінші топ,топ оқушылары ортаға келіп бір –бірімен мұғалімнің нұсқауы бойынша амандасады. 2. Сағат 6:45 кетті деп көрсетіп тұрған оқушылар ортаға шығып бір –бірімен қол алысу арқылы амандасады. 3. 12:00 деп көрсетіп тұрған оқушылар ортаға шығып бір – бірімен құшақтасу арқылы амандасады, олар үшінші топ болады.

7 слайд

Сабақтың басыСабақтың басы (5минут)(5минут) Ширату жаттығу. « Сағат». стрелкалары әр түрлі уақытты көрсетіп тұрған сағатттарды оқушылар таңдайды. 1. Сағат 3:30 кетті, ол бірінші топ,топ оқушылары ортаға келіп бір –бірімен мұғалімнің нұсқауы бойынша амандасады. 2. Сағат 6:45 кетті деп көрсетіп тұрған оқушылар ортаға шығып бір –бірімен қол алысу арқылы амандасады. 3. 12:00 деп көрсетіп тұрған оқушылар ортаға шығып бір – бірімен құшақтасу арқылы амандасады, олар үшінші топ болады.

Сабақтың ортасы 35 минут «Елші» әдісін қолдану. (Топтық жұмыс ) Тақырыпты оқушылар өз бетімен оқып, топта талқылайды. Әр топт

8 слайд
Сабақтың ортасы 35 минут «Елші» әдісін қолдану. (Топтық жұмыс ) Тақырыпты оқушылар өз бетімен оқып, топта талқылайды. Әр топтан бір оқушы шығып, басқа топқа барып тыңдап, ақпарат жинақтап, өз топтарына келіп түсіндіреді. Топ басшысы шығып постерде қорғайды. 4.2. Сызықтық функция және оның графигі 10 минут ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалайды. 5 минут Топтар бірін - бірі бағалағаннан кейін мұғалім бейнебаян көрсету арқылы тақырыпты түйіндейді. 2. Саралау тәсілі. Деңгейлік тапсырмалар. А А «Ойлан –жұптас - бөліс» ( Жұптық жұмыс) Қ.Б. «Бас бармақ» 8 минут ВВ "Пилот - Штурман" әдісімен 7 минут Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы. Әр жұп есепті бір-біріне түсіндіру арқылы шығарады, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.   ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалайды. С С Жеке жұмыс ҚБ: «Шапалақ» Сергіту сәті. «Жас суретші » Берілген координаталар бойынша координаталық жазықтыққа сурет салады.38.Сызықтық функция және оның графигі.mp4

8 слайд

Сабақтың ортасы 35 минут «Елші» әдісін қолдану. (Топтық жұмыс ) Тақырыпты оқушылар өз бетімен оқып, топта талқылайды. Әр топтан бір оқушы шығып, басқа топқа барып тыңдап, ақпарат жинақтап, өз топтарына келіп түсіндіреді. Топ басшысы шығып постерде қорғайды. 4.2. Сызықтық функция және оның графигі 10 минут ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалайды. 5 минут Топтар бірін - бірі бағалағаннан кейін мұғалім бейнебаян көрсету арқылы тақырыпты түйіндейді. 2. Саралау тәсілі. Деңгейлік тапсырмалар. А А «Ойлан –жұптас - бөліс» ( Жұптық жұмыс) Қ.Б. «Бас бармақ» 8 минут ВВ "Пилот - Штурман" әдісімен 7 минут Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы. Әр жұп есепті бір-біріне түсіндіру арқылы шығарады, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.   ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалайды. С С Жеке жұмыс ҚБ: «Шапалақ» Сергіту сәті. «Жас суретші » Берілген координаталар бойынша координаталық жазықтыққа сурет салады.38.Сызықтық функция және оның графигі.mp4

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері: у=kx және у=

9 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері: у=kx және у=kx+b түріндегі сызықтық функцияның графигін салады,өз ойын жеткізеді; у=kx+b түріндегі сызықтық функцияның графигі қолданып, берілген нүктенің абсциссасы бойынша ординатасын табу. Сызықтық функцияға байланысты күрделі есептер шығарады, орналасуларын графикті салмай-ақ анықтайды. 1.Тапсырма ( Жеке жұмыс ) 1 у=5x+10 функциясы графигін салыңыз. Дескриптор: - кесте құрады, - нүктелерді координаталық жазықтықта белгілейді. - Екі нүкте арқылы түзу жүргізеді.. 2 Тапсырма. у= функцияның графигін сал, график бойынша х=4 болғанда у – тің мәнін тап. Дескриптор: - кесте құрады, - нүктелерді координаталық жазықтықта белгілейді. - Екі нүкте арқылы түзу жүргізеді.. График бойынша х=4- ке сәйкес у – тің мәнін табады 3 . Тапсырма. у= функциясының графигінде жатқан А(х;3) нүктесінің абсциссасын табыңыз. Дескриптор: Функциясының графигін салады, х нүктесін анықтайды. Рефлексия 3 минут Кері байланыс: Тыңдаушылардың өзін-өзі бағалауы.

9 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері: у=kx және у=kx+b түріндегі сызықтық функцияның графигін салады,өз ойын жеткізеді; у=kx+b түріндегі сызықтық функцияның графигі қолданып, берілген нүктенің абсциссасы бойынша ординатасын табу. Сызықтық функцияға байланысты күрделі есептер шығарады, орналасуларын графикті салмай-ақ анықтайды. 1.Тапсырма ( Жеке жұмыс ) 1 у=5x+10 функциясы графигін салыңыз. Дескриптор: - кесте құрады, - нүктелерді координаталық жазықтықта белгілейді. - Екі нүкте арқылы түзу жүргізеді.. 2 Тапсырма. у= функцияның графигін сал, график бойынша х=4 болғанда у – тің мәнін тап. Дескриптор: - кесте құрады, - нүктелерді координаталық жазықтықта белгілейді. - Екі нүкте арқылы түзу жүргізеді.. График бойынша х=4- ке сәйкес у – тің мәнін табады 3 . Тапсырма. у= функциясының графигінде жатқан А(х;3) нүктесінің абсциссасын табыңыз. Дескриптор: Функциясының графигін салады, х нүктесін анықтайды. Рефлексия 3 минут Кері байланыс: Тыңдаушылардың өзін-өзі бағалауы.

Саралау Саралау

10 слайд
Саралау Саралау

10 слайд

Саралау Саралау

Назар аударғандарыңызға рахмет!

11 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!

11 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ