Материалдар / 8-сынып. Аралас құрмалас сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сынып. Аралас құрмалас сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Торы құлын» Сабақтың мақсаты: бейнероликті пайдалану арқылы тақырыпты табуды жеңілдету. Ұжымдық диало

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Торы құлын» Сабақтың мақсаты: бейнероликті пайдалану арқылы тақырыпты табуды жеңілдету. Ұжымдық диалогтік оқытумен құлынды сипаттау. Сыни тұрғысынан ойлау арқылы салыстыра білу. Ес картасын құра білу. Күтілетін нәтижелер : -алдарына мақсат қояды - бір-бірін тыңдай біледі. - Жылқының пайдасын, жылқыға қолданылатын құрал-жабдықтарды біледі. -Сөйлем құрап, сөздік қорын молайту -Белсенділік көрсетіп, сұраққа толық жауап беруге үйрену Идеясы : жылқыны жасына қарай ажырата білу. Сілтеме : ғаламтордан алынған бейнеролик Оқулық, «Ұлттық дүниетаным» оқу құралы. Тапсырма жазылған кеспе қағаздар. Бағалау бетшелері. Смайликтер, геометриялық фигуралар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта , ес картасы. Сабақтың әдіс-тәсілі: сайыс, сұрақ-жауап, миға шабуыл, ой қозғау Сабақтың барысы : 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Топқа бөліну 3. Жаңа сабақ 4.Рефлексия Қазақ тілі 8 сынып Аралас құрмалас сөйлем

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Торы құлын» Сабақтың мақсаты: бейнероликті пайдалану арқылы тақырыпты табуды жеңілдету. Ұжымдық диалогтік оқытумен құлынды сипаттау. Сыни тұрғысынан ойлау арқылы салыстыра білу. Ес картасын құра білу. Күтілетін нәтижелер : -алдарына мақсат қояды - бір-бірін тыңдай біледі. - Жылқының пайдасын, жылқыға қолданылатын құрал-жабдықтарды біледі. -Сөйлем құрап, сөздік қорын молайту -Белсенділік көрсетіп, сұраққа толық жауап беруге үйрену Идеясы : жылқыны жасына қарай ажырата білу. Сілтеме : ғаламтордан алынған бейнеролик Оқулық, «Ұлттық дүниетаным» оқу құралы. Тапсырма жазылған кеспе қағаздар. Бағалау бетшелері. Смайликтер, геометриялық фигуралар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта , ес картасы. Сабақтың әдіс-тәсілі: сайыс, сұрақ-жауап, миға шабуыл, ой қозғау Сабақтың барысы : 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Топқа бөліну 3. Жаңа сабақ 4.Рефлексия Қазақ тілі 8 сынып Аралас құрмалас сөйлем

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, құрамындағы жай сөйлемдердің қарым – қатынасын меңге

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, құрамындағы жай сөйлемдердің қарым – қатынасын меңгерту. Дамытушылық: Өз ойын жүйелі, дәлелді жеткізе білуге үйрету. Тәрбиелік: Адамгершілікке, үлкенді сыйлауға, отансүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, құрамындағы жай сөйлемдердің қарым – қатынасын меңгерту. Дамытушылық: Өз ойын жүйелі, дәлелді жеткізе білуге үйрету. Тәрбиелік: Адамгершілікке, үлкенді сыйлауға, отансүйгіштікке тәрбиелеу.

І топ « Салалас » құрмалас тобы ІІ топ « Сабақтас » құрмалас тобы ІІІ топ « Аралас » құрмалас тобыТопқа б

3 слайд
І топ « Салалас » құрмалас тобы ІІ топ « Сабақтас » құрмалас тобы ІІІ топ « Аралас » құрмалас тобыТопқа бөліну Сыныптағы оқушыларды топқа бөлу; Топтық ережені қалыптастыру;

3 слайд

І топ « Салалас » құрмалас тобы ІІ топ « Сабақтас » құрмалас тобы ІІІ топ « Аралас » құрмалас тобыТопқа бөліну Сыныптағы оқушыларды топқа бөлу; Топтық ережені қалыптастыру;

«Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық?! Өсер балаң, байтақ далаң

4 слайд
«Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық?! Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!»

4 слайд

«Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық?! Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!»

1.150- жаттығу 2. Үй тапсырмасын пысықтау сұрағы І топ. Құрмалас сөйлем дегеніміз не? Құрмалас сөйлемнің түрлері?

5 слайд
1.150- жаттығу 2. Үй тапсырмасын пысықтау сұрағы І топ. Құрмалас сөйлем дегеніміз не? Құрмалас сөйлемнің түрлері? ІІ топ. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? ІІІ топ. Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не?

5 слайд

1.150- жаттығу 2. Үй тапсырмасын пысықтау сұрағы І топ. Құрмалас сөйлем дегеніміз не? Құрмалас сөйлемнің түрлері? ІІ топ. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? ІІІ топ. Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не?

Кезектес салалас Құрамындағы жай сөйлемдеріінің бір – бірімен мағыналық қарым – қатынасына қарай,салалас құрмалас сөйлем 6

6 слайд
Кезектес салалас Құрамындағы жай сөйлемдеріінің бір – бірімен мағыналық қарым – қатынасына қарай,салалас құрмалас сөйлем 6 түрге бөлінеді Ыңғайлас салалас Себеп – салдар салаласТалғаулы салалас Түсіндірмелі салалас Қарсылықты салалас

6 слайд

Кезектес салалас Құрамындағы жай сөйлемдеріінің бір – бірімен мағыналық қарым – қатынасына қарай,салалас құрмалас сөйлем 6 түрге бөлінеді Ыңғайлас салалас Себеп – салдар салаласТалғаулы салалас Түсіндірмелі салалас Қарсылықты салалас

Шартты бағыныңқы Сабақтас сөйлемдер құрамындағы бағыныңқы сөйлемдерінің басыңқы сөйлемдерімен мағыналық қарым – қатынасына

7 слайд
Шартты бағыныңқы Сабақтас сөйлемдер құрамындағы бағыныңқы сөйлемдерінің басыңқы сөйлемдерімен мағыналық қарым – қатынасына қарай алты түрге бөлінеді Қарсылықты бағыныңқы Себеп бағыныңқы Мезгіл бағыныңқы Қимыл – сын бағыныңқы Мақсат бағыныңқы

7 слайд

Шартты бағыныңқы Сабақтас сөйлемдер құрамындағы бағыныңқы сөйлемдерінің басыңқы сөйлемдерімен мағыналық қарым – қатынасына қарай алты түрге бөлінеді Қарсылықты бағыныңқы Себеп бағыныңқы Мезгіл бағыныңқы Қимыл – сын бағыныңқы Мақсат бағыныңқы

Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Сұрауы Сөйлемдерінің сызбасы 1.Шартты рай - са, -се Қайтсе? (Не етсе?) /............

8 слайд
Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Сұрауы Сөйлемдерінің сызбасы 1.Шартты рай - са, -се Қайтсе? (Не етсе?) /................./ Тыңдаса, /_ _ _ _ _ _ /. 2. Көсемше - ма + й (- ме + й) - майынша - мейінше Қайтпей? (Не етпей?) Қайтпейінше ? (Не етпейінше?) /................./ таппай, /_ _ _ _ _ _ /. /.............../ үйренбейінше, /_ _ _ _ _ _ /. 3.Есімше - ған + да (- ген + де) Қайткенде? ( Не еткенде?) /................ / болмағанда, /_ _ _ _ _ _ /.

8 слайд

Бағыныңқының баяндауышы Тұлғалық белгісі Сұрауы Сөйлемдерінің сызбасы 1.Шартты рай - са, -се Қайтсе? (Не етсе?) /................./ Тыңдаса, /_ _ _ _ _ _ /. 2. Көсемше - ма + й (- ме + й) - майынша - мейінше Қайтпей? (Не етпей?) Қайтпейінше ? (Не етпейінше?) /................./ таппай, /_ _ _ _ _ _ /. /.............../ үйренбейінше, /_ _ _ _ _ _ /. 3.Есімше - ған + да (- ген + де) Қайткенде? ( Не еткенде?) /................ / болмағанда, /_ _ _ _ _ _ /.

I. Бағыныңқы жақ: Басыңқы жақ:

9 слайд
I. Бағыныңқы жақ: Басыңқы жақ: са _________________ түсінеді Айт қан+да _______________ түсінетін еді па+й (ынша) __________ түсінбейді II. Бағыныңқы жақ: Басыңқы жақ: са да _________________ түсінген жоқ Айт қан+ша _______________ түсінсең еді қан+мен+де ____________ түсінер емес қанына қарамастан _____ түсініп алды

9 слайд

I. Бағыныңқы жақ: Басыңқы жақ: са _________________ түсінеді Айт қан+да _______________ түсінетін еді па+й (ынша) __________ түсінбейді II. Бағыныңқы жақ: Басыңқы жақ: са да _________________ түсінген жоқ Айт қан+ша _______________ түсінсең еді қан+мен+де ____________ түсінер емес қанына қарамастан _____ түсініп алды

Жаңа сабақ. Мысалы: 1.Күн шығып, ел тұра бастады, - Нұрлан әлі жоқ. Сызбасы: бағыныңқы, басыңқы, бас

10 слайд
Жаңа сабақ. Мысалы: 1.Күн шығып, ел тұра бастады, - Нұрлан әлі жоқ. Сызбасы: бағыныңқы, басыңқы, басыңқы. 2. Қорған кезінде топырақ араластыра тастан қаланған екен де, бұл кезде қорғанның үстіне жыңғыл мен шеңгел араласа шығып, өзінше ол да бір сән беріп тұр. Сызбасы: басыңқы, бағыныңқы, басыңқы.

10 слайд

Жаңа сабақ. Мысалы: 1.Күн шығып, ел тұра бастады, - Нұрлан әлі жоқ. Сызбасы: бағыныңқы, басыңқы, басыңқы. 2. Қорған кезінде топырақ араластыра тастан қаланған екен де, бұл кезде қорғанның үстіне жыңғыл мен шеңгел араласа шығып, өзінше ол да бір сән беріп тұр. Сызбасы: басыңқы, бағыныңқы, басыңқы.

АҚБОЗ АЛДЫҢҒЫ ЕКІ АЯҒЫН ЕРБИТІП, КӨЗІ ШАТЫНАП ТҰРА БЕРГЕНДЕ, ШОЛАҚ ҚҰЛАҒЫН ТӨМЕН ҚАРАЙ ТҰҚЫРТА БАСЫП ҚАЛЫП ЕДІ – АТ ЕТПЕТІНЕ

11 слайд
АҚБОЗ АЛДЫҢҒЫ ЕКІ АЯҒЫН ЕРБИТІП, КӨЗІ ШАТЫНАП ТҰРА БЕРГЕНДЕ, ШОЛАҚ ҚҰЛАҒЫН ТӨМЕН ҚАРАЙ ТҰҚЫРТА БАСЫП ҚАЛЫП ЕДІ – АТ ЕТПЕТІНЕН ТҮСТІ. СЫЗБАСЫ: БАҒЫНЫҢҚЫ, БАҒЫНЫҢҚЫ, БАСЫҢҚЫ, БАСЫҢҚЫ.

11 слайд

АҚБОЗ АЛДЫҢҒЫ ЕКІ АЯҒЫН ЕРБИТІП, КӨЗІ ШАТЫНАП ТҰРА БЕРГЕНДЕ, ШОЛАҚ ҚҰЛАҒЫН ТӨМЕН ҚАРАЙ ТҰҚЫРТА БАСЫП ҚАЛЫП ЕДІ – АТ ЕТПЕТІНЕН ТҮСТІ. СЫЗБАСЫ: БАҒЫНЫҢҚЫ, БАҒЫНЫҢҚЫ, БАСЫҢҚЫ, БАСЫҢҚЫ.

Оқулықпен жұмыс

12 слайд
Оқулықпен жұмыс

12 слайд

Оқулықпен жұмыс

Қ ұ р м а л а с б а р ы с т о л ы қ т а у ы ш с а л а л а с е т і с т і кз а т е с і м С ӨЗЖҰМБАҚ

13 слайд
Қ ұ р м а л а с б а р ы с т о л ы қ т а у ы ш с а л а л а с е т і с т і кз а т е с і м С ӨЗЖҰМБАҚ

13 слайд

Қ ұ р м а л а с б а р ы с т о л ы қ т а у ы ш с а л а л а с е т і с т і кз а т е с і м С ӨЗЖҰМБАҚ

1 2 3 4 СИҚЫРЛЫ АЛМА АҒАШЫ5

14 слайд
1 2 3 4 СИҚЫРЛЫ АЛМА АҒАШЫ5

14 слайд

1 2 3 4 СИҚЫРЛЫ АЛМА АҒАШЫ5

15 слайд

15 слайд

Б ілетінім Білгенім Білгім келеді

16 слайд
Б ілетінім Білгенім Білгім келеді

16 слайд

Б ілетінім Білгенім Білгім келеді

Сабақтан алған әсерлеріңді смайликпен көрсетіңдер

17 слайд
Сабақтан алған әсерлеріңді смайликпен көрсетіңдер

17 слайд

Сабақтан алған әсерлеріңді смайликпен көрсетіңдер

Сабақ аяқталды ! Сабақ аяқталды !

18 слайд
Сабақ аяқталды ! Сабақ аяқталды !

18 слайд

Сабақ аяқталды ! Сабақ аяқталды !