Материалдар / « Коммуникация» – білім беру саласында М.Монтессори технологиясын пайдалану ерекшелігі

« Коммуникация» – білім беру саласында М.Монтессори технологиясын пайдалану ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балалардың есте сақтауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2019
253
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: « Коммуникация» – білім беру саласында М.Монтессори технологиясын пайдалану ерекшелігі

1 слайд
Тақырыбы: « Коммуникация» – білім беру саласында М.Монтессори технологиясын пайдалану ерекшелігі

1 слайд

Тақырыбы: « Коммуникация» – білім беру саласында М.Монтессори технологиясын пайдалану ерекшелігі

Өзектілігі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жүзеге асыруда балалардың қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстар ту

2 слайд
Өзектілігі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жүзеге асыруда балалардың қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстар туралы түсінігін тереңдете отырып, олардың өзара қатынасын ажырата білуге баулу көзделеді. Мектепалды даярлық тобының балалары тіл дамыту оқу іс – әрекетінде өздеріне жоғары талаптар қоя бастайды. Олар: сюжет желісін бұзбай жеткізу, әртүрлі тілдік құралдарды орнымен қолдана білу, таным үдерісінде сөздік қордың мазмұнының тереңдігі, дидактикалық ойындар мен жаттығуларды дұрыс орындау, сөз, сөз тіркестерінің мағынасын түсіну, шығармашылық тапсырмаларды өздігінен шешу, әңгіме құрастыруда ойды логикалық тұрғыда дұрыс байланыстыру және т.б.

2 слайд

Өзектілігі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жүзеге асыруда балалардың қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстар туралы түсінігін тереңдете отырып, олардың өзара қатынасын ажырата білуге баулу көзделеді. Мектепалды даярлық тобының балалары тіл дамыту оқу іс – әрекетінде өздеріне жоғары талаптар қоя бастайды. Олар: сюжет желісін бұзбай жеткізу, әртүрлі тілдік құралдарды орнымен қолдана білу, таным үдерісінде сөздік қордың мазмұнының тереңдігі, дидактикалық ойындар мен жаттығуларды дұрыс орындау, сөз, сөз тіркестерінің мағынасын түсіну, шығармашылық тапсырмаларды өздігінен шешу, әңгіме құрастыруда ойды логикалық тұрғыда дұрыс байланыстыру және т.б.

Мақсаты: Ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени әлеуметтік өзара қатынасқа д

3 слайд
Мақсаты: Ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу

3 слайд

Мақсаты: Ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа да тілдерде мәдени әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу

Міндеті: 1. “ Коммуникация” білім беру саласын теориялық тұрғыда талдау; 2. “ М.Монтессори” технологиясының элементтерін қолд

4 слайд
Міндеті: 1. “ Коммуникация” білім беру саласын теориялық тұрғыда талдау; 2. “ М.Монтессори” технологиясының элементтерін қолдана отырып, технологиялық карта құрастыру; 3. Баланың әр түрлі қолжетімді тілдік, сөздік бастамаларын дамыту.

4 слайд

Міндеті: 1. “ Коммуникация” білім беру саласын теориялық тұрғыда талдау; 2. “ М.Монтессори” технологиясының элементтерін қолдана отырып, технологиялық карта құрастыру; 3. Баланың әр түрлі қолжетімді тілдік, сөздік бастамаларын дамыту.

Жаңалығы: М.Монтессори технологиясының әдістемелік ерекшеліктері айқындала отырып, балалардың ұсақ қол маторикалырын, сенсорл

5 слайд
Жаңалығы: М.Монтессори технологиясының әдістемелік ерекшеліктері айқындала отырып, балалардың ұсақ қол маторикалырын, сенсорлық дамуына бағытталған технологиялық картаның құрастырылуы .

5 слайд

Жаңалығы: М.Монтессори технологиясының әдістемелік ерекшеліктері айқындала отырып, балалардың ұсақ қол маторикалырын, сенсорлық дамуына бағытталған технологиялық картаның құрастырылуы .

“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет ДрамаОрыс тілі

6 слайд
“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет ДрамаОрыс тілі

6 слайд

“ Коммуникация” білім беру саласының базалық мазмұны Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет ДрамаОрыс тілі

Сөйлеуді дамыту Мақсаты: балалардың ана тілінің ережелері мен нормаларын меңгеруі негізінде тілдік құз

7 слайд
Сөйлеуді дамыту Мақсаты: балалардың ана тілінің ережелері мен нормаларын меңгеруі негізінде тілдік құзіреттіліктерін қалыптастыру

7 слайд

Сөйлеуді дамыту Мақсаты: балалардың ана тілінің ережелері мен нормаларын меңгеруі негізінде тілдік құзіреттіліктерін қалыптастыру

Міндеттері: - сөздер мен барлық дыбыстарды дұрыс айтуға даярлау және артикуляциялық аппараттарын дамыту; - сөйлеу ба

8 слайд
Міндеттері: - сөздер мен барлық дыбыстарды дұрыс айтуға даярлау және артикуляциялық аппараттарын дамыту; - сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру; - тілдің грамматикасын дұрыс сақтау дағдысын қалыптастыру; - өз ойын дұрыс тұжырымдап айту, қысқа әңгімелер құрастыру, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді қолданып, айтылу мәнеріне қарай ажырату дауыс ырғағы бойынша ажырату, іскерліктерін дамыту; - тілдік шығармашылыққа тұрақты қызығушылығын тәрбиелеу; - қарым-қатынас жасау мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту.

8 слайд

Міндеттері: - сөздер мен барлық дыбыстарды дұрыс айтуға даярлау және артикуляциялық аппараттарын дамыту; - сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру; - тілдің грамматикасын дұрыс сақтау дағдысын қалыптастыру; - өз ойын дұрыс тұжырымдап айту, қысқа әңгімелер құрастыру, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді қолданып, айтылу мәнеріне қарай ажырату дауыс ырғағы бойынша ажырату, іскерліктерін дамыту; - тілдік шығармашылыққа тұрақты қызығушылығын тәрбиелеу; - қарым-қатынас жасау мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту.

Көркем әдебиет Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың көркем әдебиет пен халық ауыз әдебиетіне алғашқы қызығушылықтарын

9 слайд
Көркем әдебиет Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың көркем әдебиет пен халық ауыз әдебиетіне алғашқы қызығушылықтарын қалыптастыру.

9 слайд

Көркем әдебиет Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың көркем әдебиет пен халық ауыз әдебиетіне алғашқы қызығушылықтарын қалыптастыру.

Міндеттері: - Балаларды адамдар мен балалар көркем әдебиеті және халық ауыз әдебиетінің шығармалар әлемі арасындағы

10 слайд
Міндеттері: - Балаларды адамдар мен балалар көркем әдебиеті және халық ауыз әдебиетінің шығармалар әлемі арасындағы өзара қарым-қатынасымен таныстыру; - Басқалармен сенімді қатынас орнатуына жағдай жасау, айналасындағы адамдардың әр түрлі болатынын түсіндіру; - Шығарманың мағынасын түсіну, кейіпкерлердің өзара қарым- қатынасы негізінде адамгершілікке тәрбиелеу.

10 слайд

Міндеттері: - Балаларды адамдар мен балалар көркем әдебиеті және халық ауыз әдебиетінің шығармалар әлемі арасындағы өзара қарым-қатынасымен таныстыру; - Басқалармен сенімді қатынас орнатуына жағдай жасау, айналасындағы адамдардың әр түрлі болатынын түсіндіру; - Шығарманың мағынасын түсіну, кейіпкерлердің өзара қарым- қатынасы негізінде адамгершілікке тәрбиелеу.

Драма Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортамен байланысы барысында тілдік қатынастық құзіреттілігін

11 слайд
Драма Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортамен байланысы барысында тілдік қатынастық құзіреттілігін қалыптастыру .

11 слайд

Драма Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортамен байланысы барысында тілдік қатынастық құзіреттілігін қалыптастыру .

Міндеттері: - мейірімділік, өзара көмек, достық туралы түсінік беру; - үлкендермен және құрдастармен әңгімелесу, жылы шырайме

12 слайд
Міндеттері: - мейірімділік, өзара көмек, достық туралы түсінік беру; - үлкендермен және құрдастармен әңгімелесу, жылы шыраймен сәлемдесу; - жаңа білімдерімен және әсерлерімен бөлісу , іскерліктерін қалыптастыру.

12 слайд

Міндеттері: - мейірімділік, өзара көмек, достық туралы түсінік беру; - үлкендермен және құрдастармен әңгімелесу, жылы шыраймен сәлемдесу; - жаңа білімдерімен және әсерлерімен бөлісу , іскерліктерін қалыптастыру.

Технологиялық карта Білім беру саласы: “Коммуникация ” Оқу қызметі: Көркем әдебиет.Сурет Тақырыбы: «Мейірімді бұлт» ертегісі

13 слайд
Технологиялық карта Білім беру саласы: “Коммуникация ” Оқу қызметі: Көркем әдебиет.Сурет Тақырыбы: «Мейірімді бұлт» ертегісін әңгімелеу.

13 слайд

Технологиялық карта Білім беру саласы: “Коммуникация ” Оқу қызметі: Көркем әдебиет.Сурет Тақырыбы: «Мейірімді бұлт» ертегісін әңгімелеу.

Мақсаты: Ертегі мазмұнын түсіне білуге,тыңдай білуге үйрету. Табиғат құбылыстары туралы түсінік беру. Саусақпен суретті

14 слайд
Мақсаты: Ертегі мазмұнын түсіне білуге,тыңдай білуге үйрету. Табиғат құбылыстары туралы түсінік беру. Саусақпен суретті бояу турін уйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мейірімділікке тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу,сұрақ- жауап,М.Монтессори технологиясының элементтері.

14 слайд

Мақсаты: Ертегі мазмұнын түсіне білуге,тыңдай білуге үйрету. Табиғат құбылыстары туралы түсінік беру. Саусақпен суретті бояу турін уйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мейірімділікке тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу,сұрақ- жауап,М.Монтессори технологиясының элементтері.

Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалар ертегімен танысып, бұлттың,жаңбырдың қасиетін білді. Түсінеді : «М.Монтессори» технология

15 слайд
Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалар ертегімен танысып, бұлттың,жаңбырдың қасиетін білді. Түсінеді : «М.Монтессори» технологиясы негізінде балаларға жауапкершілікті сезінуге өздігінен шешім қабылдауына,топта да,жеке жұмыс жасай алуына,өз уақытын ұйымдастыра білуіне қолайлы жағдай туғызады. Істей алады: Сөздерді анық айтып есте сақтау қабылеттерін дамытты. Ертегіге еніп қиялдауды үйренеді.

15 слайд

Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалар ертегімен танысып, бұлттың,жаңбырдың қасиетін білді. Түсінеді : «М.Монтессори» технологиясы негізінде балаларға жауапкершілікті сезінуге өздігінен шешім қабылдауына,топта да,жеке жұмыс жасай алуына,өз уақытын ұйымдастыра білуіне қолайлы жағдай туғызады. Істей алады: Сөздерді анық айтып есте сақтау қабылеттерін дамытты. Ертегіге еніп қиялдауды үйренеді.

Қорытынды: “ Коммуникация” білім беру саласы теориялық тұрғыда талданып, технологиялық карта құрастырылды. Технологиялық карт

16 слайд
Қорытынды: “ Коммуникация” білім беру саласы теориялық тұрғыда талданып, технологиялық карта құрастырылды. Технологиялық картада “М.Монтессори” технологиясяның элементтері қолданылды. Нәтижесінде балалардың тілдік қоры толықтырылып, байланыстыра сөйлеуді, сөздерді толық айтуды және ауызша жеткізе білуді үйренді .

16 слайд

Қорытынды: “ Коммуникация” білім беру саласы теориялық тұрғыда талданып, технологиялық карта құрастырылды. Технологиялық картада “М.Монтессори” технологиясяның элементтері қолданылды. Нәтижесінде балалардың тілдік қоры толықтырылып, байланыстыра сөйлеуді, сөздерді толық айтуды және ауызша жеткізе білуді үйренді .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ