Материалдар / Абайдың жетінші қарасөзі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абайдың жетінші қарасөзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Абайдың жетінші қарасөзі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2023
474
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті 6-сынып 5-бөлім «Абайды оқы таңырқа» Абайдың «Жетінші қарасөзі»Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат 6.1

1 слайд
Қазақ әдебиеті 6-сынып 5-бөлім «Абайды оқы таңырқа» Абайдың «Жетінші қарасөзі»Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат 6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау 6.3.4.1. Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау Оқушылар орындай алады: Оқушылар шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді, көркем сөзбен сипаттайды. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жан құмары,тән құмары, шығармадағы құндылық. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша..., Қорытындылай келе... Шығармадағы тірек сөздер : ішсем,жесем, ұйықтасам деп, бұлар тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ. Талқылауға арналған сұрақтар: Абай неліктен. «Көкіректе сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбенен көрген біздің хайуан малдан неміз артық»-дейді?Барлық оқушылар орындай алады: Шығармаға идеялық- композициялық талдау жасайды,шығарманың маңызы туралы хабарлама жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармада көтерілен әлеуметтік мәселелер бойынша сұрақтар құрастырады.Шығарманың эпизодтарын өмірмен байланыстырып негіздейді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармаға қатысты өз ойларын сыни тұрғыдан дәлелдеп жазады.- Әлеументтік - қоғамды мәселелерді табады; - Идеясын анықтайды; - Эпизодтың маңыздылығына негіздеме жасайды ;

1 слайд

Қазақ әдебиеті 6-сынып 5-бөлім «Абайды оқы таңырқа» Абайдың «Жетінші қарасөзі»Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат 6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау 6.3.4.1. Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау Оқушылар орындай алады: Оқушылар шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді, көркем сөзбен сипаттайды. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жан құмары,тән құмары, шығармадағы құндылық. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша..., Қорытындылай келе... Шығармадағы тірек сөздер : ішсем,жесем, ұйықтасам деп, бұлар тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ. Талқылауға арналған сұрақтар: Абай неліктен. «Көкіректе сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбенен көрген біздің хайуан малдан неміз артық»-дейді?Барлық оқушылар орындай алады: Шығармаға идеялық- композициялық талдау жасайды,шығарманың маңызы туралы хабарлама жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармада көтерілен әлеуметтік мәселелер бойынша сұрақтар құрастырады.Шығарманың эпизодтарын өмірмен байланыстырып негіздейді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармаға қатысты өз ойларын сыни тұрғыдан дәлелдеп жазады.- Әлеументтік - қоғамды мәселелерді табады; - Идеясын анықтайды; - Эпизодтың маңыздылығына негіздеме жасайды ;

Белсенді әдіс - тәсілдер Орында латын әрекет Қалыпт а сатын дағдыл ар« Домино» әдісі «Ақпаратты сүзіп ал» әдісі Ж,ЖЖ,Т

2 слайд
Белсенді әдіс - тәсілдер Орында латын әрекет Қалыпт а сатын дағдыл ар« Домино» әдісі «Ақпаратты сүзіп ал» әдісі Ж,ЖЖ,ТЖ жұмыс түрлері жүреді. - Сын тұрғысынан - ойланады; - Сауатты сөйлейді; - Танымдық тапсырмалар орындайды; - Өзіндік ойға тұжырым жасайды; - Ашық сұрақтар бірлесе талқыланады. - Заманауи тұрғыдан салыстырады; - Шығарманың жаңашылдығы на,көркемдік құндылығына баға береді; - Шығарманы талдай отырып салыстырады; - Сыни шолу жасайды . «Дауыстап ойлау» әдісі «Бір ауыз сөз» әдісі

2 слайд

Белсенді әдіс - тәсілдер Орында латын әрекет Қалыпт а сатын дағдыл ар« Домино» әдісі «Ақпаратты сүзіп ал» әдісі Ж,ЖЖ,ТЖ жұмыс түрлері жүреді. - Сын тұрғысынан - ойланады; - Сауатты сөйлейді; - Танымдық тапсырмалар орындайды; - Өзіндік ойға тұжырым жасайды; - Ашық сұрақтар бірлесе талқыланады. - Заманауи тұрғыдан салыстырады; - Шығарманың жаңашылдығы на,көркемдік құндылығына баға береді; - Шығарманы талдай отырып салыстырады; - Сыни шолу жасайды . «Дауыстап ойлау» әдісі «Бір ауыз сөз» әдісі

Тапсырма бойынша саралау Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау Саралау әдістері « Ақылдың алты қалпағы » әдісінде барл

3 слайд
Тапсырма бойынша саралау Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау Саралау әдістері « Ақылдың алты қалпағы » әдісінде барлық балалар тапсырма бойынша шешімдерін өзара сұхбаттасу арқылы береді. « Бағытталған сұрақ » әдісінде шағын топтағы оқушылар өз ойы мен идеясын ынтымақтаса отырып,топ атынан ұсынады. « Еркін жазба » әдісінде оқуда қолдауды қажет ететін оқушыларға белгіленген оқу мақсатына қол жеткізу үшін, эссе жазу құрылымын ұсыну арқылы қолдау көрсетіледі. Қарым – қатынас формалары арқылы саралау

3 слайд

Тапсырма бойынша саралау Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау Саралау әдістері « Ақылдың алты қалпағы » әдісінде барлық балалар тапсырма бойынша шешімдерін өзара сұхбаттасу арқылы береді. « Бағытталған сұрақ » әдісінде шағын топтағы оқушылар өз ойы мен идеясын ынтымақтаса отырып,топ атынан ұсынады. « Еркін жазба » әдісінде оқуда қолдауды қажет ететін оқушыларға белгіленген оқу мақсатына қол жеткізу үшін, эссе жазу құрылымын ұсыну арқылы қолдау көрсетіледі. Қарым – қатынас формалары арқылы саралау

Критериалды бағалау Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы ықпалы « » Оқушы өз бағалауларын жазады . « » Өз жазбасын оқиды, мұғ

4 слайд
Критериалды бағалау Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы ықпалы « » Оқушы өз бағалауларын жазады . « » Өз жазбасын оқиды, мұғалімнің дескрипторға негізделген сындарлы кері байланысын алады. « » Билет толтыру арқылы кері байланыс жазады. Тренер дің кері байланысы - Мақсат бойынша түзетулер енгізу; - Тапсырмаларды мақсатпен сәйкестендіру . Әріптестің кері байланысы - Сабақ мақсаттарын саралау; - ҚБ тапсырмаларын іріктеуге кеңес. Сабақ жоспарлауда нені басшылыққа аламын? 1.Жаңартылған оқу бағдарламасы; 2.Оқу жоспары; 3.ҚБ тапсырмалары; 4.Оқу үдемелілігі; 5.Саралау әдістері; 6.Кері байланыс.

4 слайд

Критериалды бағалау Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы ықпалы « » Оқушы өз бағалауларын жазады . « » Өз жазбасын оқиды, мұғалімнің дескрипторға негізделген сындарлы кері байланысын алады. « » Билет толтыру арқылы кері байланыс жазады. Тренер дің кері байланысы - Мақсат бойынша түзетулер енгізу; - Тапсырмаларды мақсатпен сәйкестендіру . Әріптестің кері байланысы - Сабақ мақсаттарын саралау; - ҚБ тапсырмаларын іріктеуге кеңес. Сабақ жоспарлауда нені басшылыққа аламын? 1.Жаңартылған оқу бағдарламасы; 2.Оқу жоспары; 3.ҚБ тапсырмалары; 4.Оқу үдемелілігі; 5.Саралау әдістері; 6.Кері байланыс.