Абайдың жетінші қарасөзі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті
6-сынып
5-бөлім
«Абайды оқы таңырқа»
Абайдың «Жетінші
қарасөзі»Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты Тілдік
мақсат
6.1.2.1. Әдеби
шығармада
көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық
мәселені идеясы
арқылы түсіндіру
6.2.1.1. Шығарма
композициясындағы
белгілі бір эпизодтың
алатын маңызына
негіздеме жасау
6.3.4.1. Шығармада
көтерілген мәселенің
әлеуметтік рөлі
туралы сыни
хабарлама жасау Оқушылар орындай алады:
Оқушылар шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық
мәселені идеясы арқылы
түсіндіреді, көркем сөзбен
сипаттайды. Пəнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: жан
құмары,тән құмары,
шығармадағы құндылық.
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер: Менің ойымша...,
Қорытындылай келе...
Шығармадағы тірек сөздер :
ішсем,жесем, ұйықтасам деп,
бұлар тәннің құмары, бұлар
болмаса, тән жанға қонақ.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Абай неліктен. «Көкіректе сәуле
жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр
көзбенен көрген біздің хайуан
малдан неміз артық»-дейді?Барлық оқушылар орындай
алады: Шығармаға идеялық-
композициялық талдау
жасайды,шығарманың маңызы
туралы хабарлама жазады.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Шығармада
көтерілен әлеуметтік
мәселелер бойынша сұрақтар
құрастырады.Шығарманың
эпизодтарын өмірмен
байланыстырып негіздейді.
Кейбір оқушылар орындай
алады: Шығармаға қатысты өз
ойларын сыни тұрғыдан
дәлелдеп жазады.- Әлеументтік -
қоғамды мәселелерді
табады;
- Идеясын анықтайды;
- Эпизодтың
маңыздылығына
негіздеме жасайды ;
1 слайд
Қазақ әдебиеті 6-сынып 5-бөлім «Абайды оқы таңырқа» Абайдың «Жетінші қарасөзі»Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат 6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау 6.3.4.1. Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау Оқушылар орындай алады: Оқушылар шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді, көркем сөзбен сипаттайды. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жан құмары,тән құмары, шығармадағы құндылық. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша..., Қорытындылай келе... Шығармадағы тірек сөздер : ішсем,жесем, ұйықтасам деп, бұлар тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ. Талқылауға арналған сұрақтар: Абай неліктен. «Көкіректе сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбенен көрген біздің хайуан малдан неміз артық»-дейді?Барлық оқушылар орындай алады: Шығармаға идеялық- композициялық талдау жасайды,шығарманың маңызы туралы хабарлама жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармада көтерілен әлеуметтік мәселелер бойынша сұрақтар құрастырады.Шығарманың эпизодтарын өмірмен байланыстырып негіздейді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармаға қатысты өз ойларын сыни тұрғыдан дәлелдеп жазады.- Әлеументтік - қоғамды мәселелерді табады; - Идеясын анықтайды; - Эпизодтың маңыздылығына негіздеме жасайды ;
2 слайд
Белсенді әдіс - тәсілдер
Орында
латын
әрекет Қалыпт
а
сатын
дағдыл
ар« Домино» әдісі
«Ақпаратты сүзіп ал»
әдісі Ж,ЖЖ,ТЖ жұмыс
түрлері жүреді.
-
Сын тұрғысынан
-
ойланады;
-
Сауатты
сөйлейді;
-
Танымдық
тапсырмалар
орындайды;
-
Өзіндік ойға
тұжырым
жасайды;
-
Ашық сұрақтар
бірлесе
талқыланады. -
Заманауи
тұрғыдан
салыстырады;
-
Шығарманың
жаңашылдығы
на,көркемдік
құндылығына
баға береді;
-
Шығарманы
талдай отырып
салыстырады;
-
Сыни шолу
жасайды . «Дауыстап ойлау»
әдісі
«Бір ауыз сөз» әдісі
2 слайд
Белсенді әдіс - тәсілдер Орында латын әрекет Қалыпт а сатын дағдыл ар« Домино» әдісі «Ақпаратты сүзіп ал» әдісі Ж,ЖЖ,ТЖ жұмыс түрлері жүреді. - Сын тұрғысынан - ойланады; - Сауатты сөйлейді; - Танымдық тапсырмалар орындайды; - Өзіндік ойға тұжырым жасайды; - Ашық сұрақтар бірлесе талқыланады. - Заманауи тұрғыдан салыстырады; - Шығарманың жаңашылдығы на,көркемдік құндылығына баға береді; - Шығарманы талдай отырып салыстырады; - Сыни шолу жасайды . «Дауыстап ойлау» әдісі «Бір ауыз сөз» әдісі
3 слайд
Тапсырма бойынша
саралау Оқушыға жеке қолдау
көрсету арқылы саралау Саралау әдістері
« Ақылдың алты
қалпағы »
әдісінде барлық
балалар тапсырма
бойынша шешімдерін
өзара сұхбаттасу
арқылы береді. « Бағытталған
сұрақ »
әдісінде шағын
топтағы оқушылар өз
ойы мен идеясын
ынтымақтаса
отырып,топ атынан
ұсынады. « Еркін жазба »
әдісінде оқуда
қолдауды қажет ететін
оқушыларға
белгіленген оқу
мақсатына қол жеткізу
үшін, эссе жазу
құрылымын ұсыну
арқылы қолдау
көрсетіледі. Қарым – қатынас
формалары арқылы
саралау
3 слайд
Тапсырма бойынша саралау Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау Саралау әдістері « Ақылдың алты қалпағы » әдісінде барлық балалар тапсырма бойынша шешімдерін өзара сұхбаттасу арқылы береді. « Бағытталған сұрақ » әдісінде шағын топтағы оқушылар өз ойы мен идеясын ынтымақтаса отырып,топ атынан ұсынады. « Еркін жазба » әдісінде оқуда қолдауды қажет ететін оқушыларға белгіленген оқу мақсатына қол жеткізу үшін, эссе жазу құрылымын ұсыну арқылы қолдау көрсетіледі. Қарым – қатынас формалары арқылы саралау
4 слайд
Критериалды бағалау Ықшам сабақтың сабақ
жоспарлаудағы ықпалы
« »
Оқушы өз бағалауларын жазады .
« »
Өз жазбасын оқиды, мұғалімнің
дескрипторға негізделген
сындарлы кері байланысын
алады.
« »
Билет толтыру арқылы кері
байланыс жазады. Тренер дің кері байланысы
-
Мақсат бойынша түзетулер енгізу;
- Тапсырмаларды мақсатпен
сәйкестендіру .
Әріптестің кері байланысы
-
Сабақ мақсаттарын саралау;
-
ҚБ тапсырмаларын іріктеуге кеңес.
Сабақ жоспарлауда нені
басшылыққа аламын?
1.Жаңартылған оқу бағдарламасы;
2.Оқу жоспары;
3.ҚБ тапсырмалары;
4.Оқу үдемелілігі;
5.Саралау әдістері;
6.Кері байланыс.
4 слайд
Критериалды бағалау Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы ықпалы « » Оқушы өз бағалауларын жазады . « » Өз жазбасын оқиды, мұғалімнің дескрипторға негізделген сындарлы кері байланысын алады. « » Билет толтыру арқылы кері байланыс жазады. Тренер дің кері байланысы - Мақсат бойынша түзетулер енгізу; - Тапсырмаларды мақсатпен сәйкестендіру . Әріптестің кері байланысы - Сабақ мақсаттарын саралау; - ҚБ тапсырмаларын іріктеуге кеңес. Сабақ жоспарлауда нені басшылыққа аламын? 1.Жаңартылған оқу бағдарламасы; 2.Оқу жоспары; 3.ҚБ тапсырмалары; 4.Оқу үдемелілігі; 5.Саралау әдістері; 6.Кері байланыс.