Материалдар / Адам мінезі 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам мінезі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
адам мінезі өмір сүруіне тікелей байланысты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2020
605
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Бейсалиева Динара Лесбекқызы Жамбыл облысы Байза қ ауданы әкімдігінің білім бөлімінің « № 1

1 слайд
Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Бейсалиева Динара Лесбекқызы Жамбыл облысы Байза қ ауданы әкімдігінің білім бөлімінің « № 1 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Бейсалиева Динара Лесбекқызы Жамбыл облысы Байза қ ауданы әкімдігінің білім бөлімінің « № 1 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Адам мінезіСабақтың тақырыбы Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары Құндылық: Қасиеттер: Сабақтың мақсаты: Дұрыс

2 слайд
Адам мінезіСабақтың тақырыбы Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары Құндылық: Қасиеттер: Сабақтың мақсаты: Дұрыс әрекет Жақсылыққа ұмтылу, адамгершілік, мейірімділік, әдептілік, сабырлылық, адалдық. Оқушыларға адамның мінезінің жақсы болуының маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Тілдік мақсаттар: Оқушылардың академиялық тілдерін дамыту. « Оқылым-айтылым» оқушылар бірлесе оқиды, пікір алмасады, диалогқа қатысады. «Тыңдалым-жазылым» оқушылар ойларын ортаға салады, дәлелдейді зерттеу жұмыстарын жүргізеді. - оқушыларға жақсы мінез ұғымын түсіндіре отырып, әдептілік қасиеттері туралы түсінік беру. - оқушыларды өз мінезін жақсартуға баулу арқылы адалдық қасиетін дамыту. - оқушыларды қайсар, сабырлы болуға тәрбиелеу. Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылығы. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. Сабақтың міндеттері:

2 слайд

Адам мінезіСабақтың тақырыбы Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары Құндылық: Қасиеттер: Сабақтың мақсаты: Дұрыс әрекет Жақсылыққа ұмтылу, адамгершілік, мейірімділік, әдептілік, сабырлылық, адалдық. Оқушыларға адамның мінезінің жақсы болуының маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Тілдік мақсаттар: Оқушылардың академиялық тілдерін дамыту. « Оқылым-айтылым» оқушылар бірлесе оқиды, пікір алмасады, диалогқа қатысады. «Тыңдалым-жазылым» оқушылар ойларын ортаға салады, дәлелдейді зерттеу жұмыстарын жүргізеді. - оқушыларға жақсы мінез ұғымын түсіндіре отырып, әдептілік қасиеттері туралы түсінік беру. - оқушыларды өз мінезін жақсартуға баулу арқылы адалдық қасиетін дамыту. - оқушыларды қайсар, сабырлы болуға тәрбиелеу. Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылығы. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. Сабақтың міндеттері:

Белсенді оқыту әдістері 1.Ұйымдастыру кезеңі: 2 минут Сәлемдесу, оқушылардың көңіл- күйін сұрау, түгелдеу, сабақтың 5Т- ере

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері 1.Ұйымдастыру кезеңі: 2 минут Сәлемдесу, оқушылардың көңіл- күйін сұрау, түгелдеу, сабақтың 5Т- ережесін сақтау. 2. Жағымды көңіл-күйге ену: Тыныс алуды реттеу . Топқа бөлу: Стөлдің үстінде тұрған сәбіз, ағаш, кофе, жұмыртқаның қайсысы өздеріңізге ұнайды сол затты көрсетіп таңдау арқылы 4 топқа бөлемін. 4 минут 3. Үй тапсырмасын тексеру: “Ой қозғау”әлісі бойынша “ Халық суретшісі” мәтінін сұрақ қою арқылы сұрау. Ұй тапсырмасы 7 сұрақтан тұрады. 3 сұрақ кітаптан, 2 сұрақ өмірмен байланысу керек, 2 сұрақ құндылықтар мен қасиеттерден тұрады. 5 минут 4. Дана сөз. 2 минут. “ Кісіге екі дүниеде пайдалы нәрсе- ізгі іс немесе мінез түзулік”. Дана сөзді қыздар бір рет, ұлдар бір рет, барлығы қосылып бір рет қайталайды. Дәптерге жазады. 5. Әңгімелесу.10 минут Оқушылардың назарларына “Сынық құмыра” ертегісін ұсынамын. - Ертегіден не түсінгендерін айтады. - - Қандай қасиеттерді байқауға болатынын түсіндіреді. 6. Шығармашылық жұмыс. “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі бойынша . 10 минут “ Жақсы, жаман мінезге” байланысты әр топ тапсырмалар орындайды. 7. Топтық тапсырма: 3 минут Топпен ән айту. “Жақсы адамдар” Әні мен сөзі: А. Оралов 8. Үйге тапсырма: “Уәде туралы” мәтінін оқу . 2 минут 9. Соңғы тыныштық сәті . 2 минут Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді бойларыңа сіңіріп, жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Тыныштық, тыныштық. Тыныштық, тыныштық бар жерде. Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар әлемде.

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері 1.Ұйымдастыру кезеңі: 2 минут Сәлемдесу, оқушылардың көңіл- күйін сұрау, түгелдеу, сабақтың 5Т- ережесін сақтау. 2. Жағымды көңіл-күйге ену: Тыныс алуды реттеу . Топқа бөлу: Стөлдің үстінде тұрған сәбіз, ағаш, кофе, жұмыртқаның қайсысы өздеріңізге ұнайды сол затты көрсетіп таңдау арқылы 4 топқа бөлемін. 4 минут 3. Үй тапсырмасын тексеру: “Ой қозғау”әлісі бойынша “ Халық суретшісі” мәтінін сұрақ қою арқылы сұрау. Ұй тапсырмасы 7 сұрақтан тұрады. 3 сұрақ кітаптан, 2 сұрақ өмірмен байланысу керек, 2 сұрақ құндылықтар мен қасиеттерден тұрады. 5 минут 4. Дана сөз. 2 минут. “ Кісіге екі дүниеде пайдалы нәрсе- ізгі іс немесе мінез түзулік”. Дана сөзді қыздар бір рет, ұлдар бір рет, барлығы қосылып бір рет қайталайды. Дәптерге жазады. 5. Әңгімелесу.10 минут Оқушылардың назарларына “Сынық құмыра” ертегісін ұсынамын. - Ертегіден не түсінгендерін айтады. - - Қандай қасиеттерді байқауға болатынын түсіндіреді. 6. Шығармашылық жұмыс. “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі бойынша . 10 минут “ Жақсы, жаман мінезге” байланысты әр топ тапсырмалар орындайды. 7. Топтық тапсырма: 3 минут Топпен ән айту. “Жақсы адамдар” Әні мен сөзі: А. Оралов 8. Үйге тапсырма: “Уәде туралы” мәтінін оқу . 2 минут 9. Соңғы тыныштық сәті . 2 минут Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді бойларыңа сіңіріп, жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Тыныштық, тыныштық. Тыныштық, тыныштық бар жерде. Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар әлемде.

Тапсырманы орындауға тиімді әдістер таңдау «Ой қозғау», «Ойлан, жұптас,бөліс», Сабақ мақсатына жету және саралау Қауіпсізд

4 слайд
Тапсырманы орындауға тиімді әдістер таңдау «Ой қозғау», «Ойлан, жұптас,бөліс», Сабақ мақсатына жету және саралау Қауіпсіздік техникасы ережесін сақтауӘр тапсырманың нәтижесін анықтауТоптық, жұптық, жеке жұмыстар орындауға қолайлы жағдай жасау Тапсырмаға сәйкес : бағалау , қажетті құралдарын дайындау Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам, басбармақ, күлегеш т.б. қайшы, маркер, клей, қаламсап т.б құралдарымен дұрыс жұмыс істеу керектігін ескерту

4 слайд

Тапсырманы орындауға тиімді әдістер таңдау «Ой қозғау», «Ойлан, жұптас,бөліс», Сабақ мақсатына жету және саралау Қауіпсіздік техникасы ережесін сақтауӘр тапсырманың нәтижесін анықтауТоптық, жұптық, жеке жұмыстар орындауға қолайлы жағдай жасау Тапсырмаға сәйкес : бағалау , қажетті құралдарын дайындау Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам, басбармақ, күлегеш т.б. қайшы, маркер, клей, қаламсап т.б құралдарымен дұрыс жұмыс істеу керектігін ескерту