Адамгершілік тәрбиесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:
А Д А М Г Е Р Ш І Л І К Т Ә Р Б И Е С І
Орындаған: Кабдолдаева Гүлім
Тексерген: Байсбаев Ердос№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтық колледжі
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: А Д А М Г Е Р Ш І Л І К Т Ә Р Б И Е С І Орындаған: Кабдолдаева Гүлім Тексерген: Байсбаев Ердос№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтық колледжі
2 слайд
ЖО С П А Р :
1. Ы.Алтынсарин, Әл-Фараби,т.б. ұлы адамдар мен
педагогтардың адамгершілік тәрбиесі туралы ойлары
2. Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны,бағыттау
3. Діни-рухтық тәрбие
4. Қыздар тәрбиесі, жастарды отбасы өміріне даярлау
2 слайд
ЖО С П А Р : 1. Ы.Алтынсарин, Әл-Фараби,т.б. ұлы адамдар мен педагогтардың адамгершілік тәрбиесі туралы ойлары 2. Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны,бағыттау 3. Діни-рухтық тәрбие 4. Қыздар тәрбиесі, жастарды отбасы өміріне даярлау
3 слайд
•
Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға,
жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы
адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік
құндылықтарға негізделеді.
•
Адам – ең әуелі адамгершілігімен, парасатының биіктігімен көрікті.
3 слайд
• Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға, жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік құндылықтарға негізделеді. • Адам – ең әуелі адамгершілігімен, парасатының биіктігімен көрікті.
4 слайд
Мәдениет жоғары адам айналасындағылармен қарапайым қарым-қатынаста
болады.
Адамгершілік тәрбиесі оқушыларды адамгершілік ұғымы, примңиптері, мінез-құлық
нормалары жайындағы біліммен кемелдеңдіреді. Оқушылар оларды оқып үйренумен
шектелмей, оқу, тәрбие, еңбек процесінде іске асырғанда адамгершілік олардың
сеніміне айналады.
Адамгершілік қатынастар моральдық нормалармен өлшенеді.
Моральдың негізгі міндеті – адамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың
бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру, адам мен қоғам арасындағы
қатынасты реттеу.
4 слайд
Мәдениет жоғары адам айналасындағылармен қарапайым қарым-қатынаста болады. Адамгершілік тәрбиесі оқушыларды адамгершілік ұғымы, примңиптері, мінез-құлық нормалары жайындағы біліммен кемелдеңдіреді. Оқушылар оларды оқып үйренумен шектелмей, оқу, тәрбие, еңбек процесінде іске асырғанда адамгершілік олардың сеніміне айналады. Адамгершілік қатынастар моральдық нормалармен өлшенеді. Моральдың негізгі міндеті – адамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру, адам мен қоғам арасындағы қатынасты реттеу.
5 слайд
Адамгершілік
тәрбиесі
Әл-Фараби-
адамгершілік
тәрбиесі туралы
Абай
адамгершілік
тәрбиесі туралы
Ыбырай Алтынсарин
адамгершілік тәрбиесі
туралы Адамгершілік
тәрбиесінің
міндеттері
Азаматтық
Гуманистік
Ерлік жауынгерлік
Діни-рухтық
тәрбие
Қыздар тәрбиесі
Отбасы өміріне
даярлау
5 слайд
Адамгершілік тәрбиесі Әл-Фараби- адамгершілік тәрбиесі туралы Абай адамгершілік тәрбиесі туралы Ыбырай Алтынсарин адамгершілік тәрбиесі туралы Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері Азаматтық Гуманистік Ерлік жауынгерлік Діни-рухтық тәрбие Қыздар тәрбиесі Отбасы өміріне даярлау
6 слайд
Адамгершілік тәрбиесі оқушылардың моральдық сенімдерін, жағымды мінез-
құлық дағдылары мен әдеттерін қалыптастырады.
Адамгершілік тәрбиесінің теориялық мәселелері өл-Фараби, Ыбырай, Абай, т.б.
еңбектерінде кеңінен қолданыс тапқан.
Әл-Фараби «Адам өз өмірінің қожасы, сондықтан өз бағытын өзі жасауы керек.
Ол не нерсеге де ұқыптылықпен қарап, жиған-тергенін орынсыз шашпай, кез
келген адамға сырын ашпай, өзінің мақсат мүдделері жөнінде достарымен ғана
бөлісіп отыруы керек. Осылайша өмір сүрген адамның ғана ар-ожданы таза
болады» деген.Тәлім-тәрбие берудің басты саласының бірі – ұлтжандылық,
халқы үшін адал қызмет ету. Ұлтжандылықтың, елін сүюдің ғажайып күш
екендігін терең сезінген ежелгі қазақ ақын-жыраулары, ойшылдары өз
шығармаларына осы тақырыпты үнемі арқау етті, көп көңіл бөліп, халықты елі
үшін жанын пида етуге, жастарды елжандылық рухта тәрбиелеуге баса көңіл
бөлді
6 слайд
Адамгершілік тәрбиесі оқушылардың моральдық сенімдерін, жағымды мінез- құлық дағдылары мен әдеттерін қалыптастырады. Адамгершілік тәрбиесінің теориялық мәселелері өл-Фараби, Ыбырай, Абай, т.б. еңбектерінде кеңінен қолданыс тапқан. Әл-Фараби «Адам өз өмірінің қожасы, сондықтан өз бағытын өзі жасауы керек. Ол не нерсеге де ұқыптылықпен қарап, жиған-тергенін орынсыз шашпай, кез келген адамға сырын ашпай, өзінің мақсат мүдделері жөнінде достарымен ғана бөлісіп отыруы керек. Осылайша өмір сүрген адамның ғана ар-ожданы таза болады» деген.Тәлім-тәрбие берудің басты саласының бірі – ұлтжандылық, халқы үшін адал қызмет ету. Ұлтжандылықтың, елін сүюдің ғажайып күш екендігін терең сезінген ежелгі қазақ ақын-жыраулары, ойшылдары өз шығармаларына осы тақырыпты үнемі арқау етті, көп көңіл бөліп, халықты елі үшін жанын пида етуге, жастарды елжандылық рухта тәрбиелеуге баса көңіл бөлді
7 слайд
Абай адамгершілік, әдептік нормалары жайында көптеген пікірлер қалдырды.
Оның бірінші қоятын талабы – мораль жағынан ұстамды, таза болу, сыпайы мінезді, жақсы
құлықты, әділетшіл, шыншыл болу. Әдепсіз, арсыз, байлаусыз, сұрамсаң, өсекші, өтірікші,
алдамшы, кеселді сияқты жаман мінездер мен әдеттерден, жарамсыз қылықтардан сақтанып,
өзін одан жоғары санап, ондай қылықтарды бойына лайықсыз көрсе ғана, адам парасатты
болады . Абайдың қоятын екінші талабы – тұрақтылық, «Қылам дегенін қыларлық, тұрам
дегеніне тұрарлық, мінезде азғырылмайтын ақылды, арды сақтарлық беріктігі, қайраты бар
болсын» дейді.
Үшінші талабы – әділетшілдік. Әлеуметтік міндеті – дүниені белсене құрушы адамның бірі болып,
халқы, Отаны үшін қызмет істеуі.
Ақын мейірімділік қасиетке терең мән береді (төртінші қара сөзі) .
Қазақ халқы – мөдени бай мұрасы, өзіне біткен табиғи ерекшелігі бар, сергек ой, сезімтал жүрек,
дәстүрлі тәрбие, әдіс-тәсілдері бар халық. Қазақ топырағында туып, білім алған, кейінгі ұрпаққа
өшпес мұра қалдырған ұлы тұлғалар: Әбу Насыр әл-Фараби, Жүсіп Баласағұн, Махмұт Қашқари,
Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, С.Торайғыров, М.Сералин, М.Әуезов,
С.Мұқанов, С.Көбеев, Б.Момышұлы, М.Ғабдуллин, тағы басқа ойшыл ғалымдар мен ақындар
ғылымның әр саласы мен әдебиеттің, мәдениеттің дамуына игі ықпал жасады.
7 слайд
Абай адамгершілік, әдептік нормалары жайында көптеген пікірлер қалдырды. Оның бірінші қоятын талабы – мораль жағынан ұстамды, таза болу, сыпайы мінезді, жақсы құлықты, әділетшіл, шыншыл болу. Әдепсіз, арсыз, байлаусыз, сұрамсаң, өсекші, өтірікші, алдамшы, кеселді сияқты жаман мінездер мен әдеттерден, жарамсыз қылықтардан сақтанып, өзін одан жоғары санап, ондай қылықтарды бойына лайықсыз көрсе ғана, адам парасатты болады . Абайдың қоятын екінші талабы – тұрақтылық, «Қылам дегенін қыларлық, тұрам дегеніне тұрарлық, мінезде азғырылмайтын ақылды, арды сақтарлық беріктігі, қайраты бар болсын» дейді. Үшінші талабы – әділетшілдік. Әлеуметтік міндеті – дүниені белсене құрушы адамның бірі болып, халқы, Отаны үшін қызмет істеуі. Ақын мейірімділік қасиетке терең мән береді (төртінші қара сөзі) . Қазақ халқы – мөдени бай мұрасы, өзіне біткен табиғи ерекшелігі бар, сергек ой, сезімтал жүрек, дәстүрлі тәрбие, әдіс-тәсілдері бар халық. Қазақ топырағында туып, білім алған, кейінгі ұрпаққа өшпес мұра қалдырған ұлы тұлғалар: Әбу Насыр әл-Фараби, Жүсіп Баласағұн, Махмұт Қашқари, Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, С.Торайғыров, М.Сералин, М.Әуезов, С.Мұқанов, С.Көбеев, Б.Момышұлы, М.Ғабдуллин, тағы басқа ойшыл ғалымдар мен ақындар ғылымның әр саласы мен әдебиеттің, мәдениеттің дамуына игі ықпал жасады.
8 слайд
Адамгершілік тәрбиесінің қүрамды бөлігі – ұлтжандылық, ұлтжандылық,
отаншылдық (патриоттың) қасиеттер.
Патриоттық сезім және ұлттық құндылықтарды құрметтеу арқылы Отанға
деген сүйіспеншілік артып, оның қуатты, тәуелді болуы үшін жауапкершілікті
сезіну пайда болады.
«Патриот» деген сөз, гректің раігів – отан деген сөзі, ең біріншііІ рет 1789-1793
жылдары Француз төңкерісі кезінде қолда-м ылды. Монархияғақарсы күресіп
революцияны қорғаушылар-дІ.ІІ Іатриоттар деп атады. В.И. Даль сөздігінде:
Патриот –отанын с үіоіпі, оның ңуатын арттырушы, отаншыл – деп жазылса,
басқа сөздікте «патриот-отанын сүюші, өз халқына берілген, ол үшін жанын
ңиып, отан қорғау үшін ерлік көрсететін адам» – делінген. Философия сөздігіндегі
«патриотизм – Отанды сүю, оған берілгендік, оның өткені мен болашағы үшін
мақтаныш, Отан мүддесін қорғауға ұмтылу».
8 слайд
Адамгершілік тәрбиесінің қүрамды бөлігі – ұлтжандылық, ұлтжандылық, отаншылдық (патриоттың) қасиеттер. Патриоттық сезім және ұлттық құндылықтарды құрметтеу арқылы Отанға деген сүйіспеншілік артып, оның қуатты, тәуелді болуы үшін жауапкершілікті сезіну пайда болады. «Патриот» деген сөз, гректің раігів – отан деген сөзі, ең біріншііІ рет 1789-1793 жылдары Француз төңкерісі кезінде қолда-м ылды. Монархияғақарсы күресіп революцияны қорғаушылар-дІ.ІІ Іатриоттар деп атады. В.И. Даль сөздігінде: Патриот –отанын с үіоіпі, оның ңуатын арттырушы, отаншыл – деп жазылса, басқа сөздікте «патриот-отанын сүюші, өз халқына берілген, ол үшін жанын ңиып, отан қорғау үшін ерлік көрсететін адам» – делінген. Философия сөздігіндегі «патриотизм – Отанды сүю, оған берілгендік, оның өткені мен болашағы үшін мақтаныш, Отан мүддесін қорғауға ұмтылу».
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Педагогикадағыанықтамасы: адамгершілік сапа, Отанға берілуді қажетсіну, оны сүю және
адалдық көрсету, оның даңқын сезіну, рухани байланысын сезіну, ар-намысын қорғау, қуаты мен
тәуелсіздігіне іс жүзінде үлес қосу.
Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті ұлтаралық экономикалық және рухани байланыстардан
көрінеді. Адам басқа ұлт өкілдерін құрметтейді, оның тіліне, ұлттық әдет-ғұрыптарына, салт-
дәстүрлеріне тіл тигізбейді.Патриотизм ұғымына енетіндер:
- адамның туған жерін сүйіп, өз халқының тілін құрметтеуі, Отанының мүддесін қорғау,
азаматтың көрсетуі және Отанға адалдықты сақтау;
- елінің әлеуметтік және мәдени салаларда жеткен жетістіктеріне мақтану;
- оның ар-намысын, еркіндігі мен тәуелсіздігін қорғау;
- өткен тарихын, халқының әдет-ғұрыптарын, салт-дәстүрлерін құрметтеу, Отан игілігі үшін
еңбек ету.
Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті мазмұнына енетіндер:
- әр түрлі елдердің және ұлттардың халқын құрметтеу;
- басқа халықтардың тілін, әдет-ғұрыптарын және салт-дәс-түрлерін сыйлау;
- басқа халықтардың рухани өмірі мен мәдениетіндегі жетіс-тіктерге оң баға беру;
- олармен жақсы қарым-қатынаста болу.
10 слайд
Педагогикадағыанықтамасы: адамгершілік сапа, Отанға берілуді қажетсіну, оны сүю және адалдық көрсету, оның даңқын сезіну, рухани байланысын сезіну, ар-намысын қорғау, қуаты мен тәуелсіздігіне іс жүзінде үлес қосу. Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті ұлтаралық экономикалық және рухани байланыстардан көрінеді. Адам басқа ұлт өкілдерін құрметтейді, оның тіліне, ұлттық әдет-ғұрыптарына, салт- дәстүрлеріне тіл тигізбейді.Патриотизм ұғымына енетіндер: - адамның туған жерін сүйіп, өз халқының тілін құрметтеуі, Отанының мүддесін қорғау, азаматтың көрсетуі және Отанға адалдықты сақтау; - елінің әлеуметтік және мәдени салаларда жеткен жетістіктеріне мақтану; - оның ар-намысын, еркіндігі мен тәуелсіздігін қорғау; - өткен тарихын, халқының әдет-ғұрыптарын, салт-дәстүрлерін құрметтеу, Отан игілігі үшін еңбек ету. Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті мазмұнына енетіндер: - әр түрлі елдердің және ұлттардың халқын құрметтеу; - басқа халықтардың тілін, әдет-ғұрыптарын және салт-дәс-түрлерін сыйлау; - басқа халықтардың рухани өмірі мен мәдениетіндегі жетіс-тіктерге оң баға беру; - олармен жақсы қарым-қатынаста болу.
11 слайд
Патриотизм мен ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру үшін істелетін тәрбие
жұмыстары.
Бұл аса аяулы сезімдерді балалардың бойына ұялата білудің жолдары көп болғанымен, төрт
саласына тоқталсаң.
- Халқымыз баланың жақсы, жаман болуы оның жаратылысынан деген қағиданы келтірді.
Шындығында бала әке, шешесінің бір-біріне деген таза сезімінен жаралуы, ана құрсағында
ортаның, үлкендердің, қоғамның ықпалында дамып жетілуі, ана бауырында уызына тойып, ана
сөзінің үніне бағынып өсуі, жаратылысының дұрыстығы.
• Баланың ата-анасымен, өскен ортасымен ана тілінде қарым-қатынасқа түсуі.
• Бала өзінің әке-шешесі, ата-бабасы өсіп-өнген жерінде өсуі, туған-тұрған жерінің қадір-қасиетін,
табиғат сырын терең ұғынып, болашақты жалғастыратын ұрпақ екендігін сезініп өсуі, өз өлкесінің
суын, нуын қастерлей білуі, ұғынуы.
• Баланың туған халқының елдік, ұлттық тарихын білуі, оның ашы-тұщы кезеңдеріне мән беріп
өсуі.
Жас ұрпақты адамгершілікке тәрбиелеуде ұлттық сана мен мінез ерекшеліктерінің орны ерекше.
Ұлттық тәрбие жүйесінің негізі ретінде Мұхтар Шахановтың мына бір өлең жолдарында
жырланған төрт ана, төрт құндылық, төрт негізді ұсынамыз.
11 слайд
Патриотизм мен ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру үшін істелетін тәрбие жұмыстары. Бұл аса аяулы сезімдерді балалардың бойына ұялата білудің жолдары көп болғанымен, төрт саласына тоқталсаң. - Халқымыз баланың жақсы, жаман болуы оның жаратылысынан деген қағиданы келтірді. Шындығында бала әке, шешесінің бір-біріне деген таза сезімінен жаралуы, ана құрсағында ортаның, үлкендердің, қоғамның ықпалында дамып жетілуі, ана бауырында уызына тойып, ана сөзінің үніне бағынып өсуі, жаратылысының дұрыстығы. • Баланың ата-анасымен, өскен ортасымен ана тілінде қарым-қатынасқа түсуі. • Бала өзінің әке-шешесі, ата-бабасы өсіп-өнген жерінде өсуі, туған-тұрған жерінің қадір-қасиетін, табиғат сырын терең ұғынып, болашақты жалғастыратын ұрпақ екендігін сезініп өсуі, өз өлкесінің суын, нуын қастерлей білуі, ұғынуы. • Баланың туған халқының елдік, ұлттық тарихын білуі, оның ашы-тұщы кезеңдеріне мән беріп өсуі. Жас ұрпақты адамгершілікке тәрбиелеуде ұлттық сана мен мінез ерекшеліктерінің орны ерекше. Ұлттық тәрбие жүйесінің негізі ретінде Мұхтар Шахановтың мына бір өлең жолдарында жырланған төрт ана, төрт құндылық, төрт негізді ұсынамыз.
12 слайд
Дінге көзқарас өзгеруіне байланысты елімізде жер-жерлерде діни медреселер ашылып,
балаларды имандылыққа баулуда игілікті іс-шаралар іске аса бастады. Жалпы білім
беретін орта мектептерде діни-рухтық тәрбиеден хабардар ете бастауға болады.
Балалардың жасына, білім дәрежесіне қарай діни-моральдық ахуалмен таныстыратын,
балалар бойына адамгершілік, мейірімділік, болашаққа сенім, тазалық пен пәктік сияқты
қасиеттерді түсіндіретін хадистерді үйрете беруге болады. Мұхаммед пайғамбардың
хадистерін, мұсылмандықтың бес парызын, Халифа Алтайдық «ғылымхалін», Абайдың
«Қара сөздеріндегі» дінирухтық идеяларды және қасиетті Құранның сүрелерінен бала
қабылдасауына лайықтарын үйрете беру артық емес. Мұғалім молда не діни лауазымды
кісілермен кездесулер ұйымдастырып, діни-рухтық тәрбие сағаттарын жүргізе беруіне
болады. Діни-рухтық тәрбиенің ең негізгі мақсаты – баланың өзіне сенімін
қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеуге баулу.
12 слайд
Дінге көзқарас өзгеруіне байланысты елімізде жер-жерлерде діни медреселер ашылып, балаларды имандылыққа баулуда игілікті іс-шаралар іске аса бастады. Жалпы білім беретін орта мектептерде діни-рухтық тәрбиеден хабардар ете бастауға болады. Балалардың жасына, білім дәрежесіне қарай діни-моральдық ахуалмен таныстыратын, балалар бойына адамгершілік, мейірімділік, болашаққа сенім, тазалық пен пәктік сияқты қасиеттерді түсіндіретін хадистерді үйрете беруге болады. Мұхаммед пайғамбардың хадистерін, мұсылмандықтың бес парызын, Халифа Алтайдық «ғылымхалін», Абайдың «Қара сөздеріндегі» дінирухтық идеяларды және қасиетті Құранның сүрелерінен бала қабылдасауына лайықтарын үйрете беру артық емес. Мұғалім молда не діни лауазымды кісілермен кездесулер ұйымдастырып, діни-рухтық тәрбие сағаттарын жүргізе беруіне болады. Діни-рухтық тәрбиенің ең негізгі мақсаты – баланың өзіне сенімін қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеуге баулу.
13 слайд
Қыз бала қай халықта болмасын әдемілік пен әдептіліктің, сұлулық пен іңкерліктің
символы. Халқымыз қыз психологиясы ерекшелігін түсіне білген. Отбасы, әке-шешесі,
аға-жеңгелері, бойжеткен қызын жібектей мінезімен, уыздай тәтті қылығымен,
іскерлік-ұқыптылығымен, сыпайы-салмақтылығымен, әдепті-ізеттілігімен көргісі
келген. Оларды кішкентайынан көздің қарашығындай сақтап, жаны мен арының таза,
мінезінің жайсаң болуын қадағалап отырған, олардың мінездерінің өзгертіндігін ескере
отырып, «қырық үйден тыю» керектігін үнемі (ескеріп отырған.
Сұлулық пен сымбаттылықты, шеберлік пен іскерлікті қажетсінетін үй ішілік еңбекке
(кесте тігу, өрнек, кілем тоқу) көркем сөз, ән-күй, айтыс секілді өнерге баулуды-
бойжеткен тәрбиесінің басты міндеті санаған.
Xалқымыздың ұлттық дәстүрінің бір ерекшелігі – ақыл-кеңесті жас ұрпақ санасына,
әсіресе қыз балаға түспалдап,астарлап жеткізу.
13 слайд
Қыз бала қай халықта болмасын әдемілік пен әдептіліктің, сұлулық пен іңкерліктің символы. Халқымыз қыз психологиясы ерекшелігін түсіне білген. Отбасы, әке-шешесі, аға-жеңгелері, бойжеткен қызын жібектей мінезімен, уыздай тәтті қылығымен, іскерлік-ұқыптылығымен, сыпайы-салмақтылығымен, әдепті-ізеттілігімен көргісі келген. Оларды кішкентайынан көздің қарашығындай сақтап, жаны мен арының таза, мінезінің жайсаң болуын қадағалап отырған, олардың мінездерінің өзгертіндігін ескере отырып, «қырық үйден тыю» керектігін үнемі (ескеріп отырған. Сұлулық пен сымбаттылықты, шеберлік пен іскерлікті қажетсінетін үй ішілік еңбекке (кесте тігу, өрнек, кілем тоқу) көркем сөз, ән-күй, айтыс секілді өнерге баулуды- бойжеткен тәрбиесінің басты міндеті санаған. Xалқымыздың ұлттық дәстүрінің бір ерекшелігі – ақыл-кеңесті жас ұрпақ санасына, әсіресе қыз балаға түспалдап,астарлап жеткізу.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Әдепті қыз үсті-басын таза ұстап, сәнді киінуге, айналадағыларға қарап бой түзеуге
тырысады, шаш күтімі, тіс күтімі сияқты кісіге ажар беретін косметикалық-
гигиеналық талаптарды сақтайды.
Жақсы мінезге қыз бала жастайынан үйренсе ғана ол бойға қонымды болады.Қыз
абыройы – болашақ отбасының, босағаның беріктігіне қатысты мәселе. «Қыздық
жолы жіңішке» деп, оның абыройын сақтауын қатаң қадағалап отырған. Қыз
баланың абыройы оның ақыл-парасатына, инабаттылығына, махаббатты жоғары
бағалауына байланысты. Әр әке-шеше, туған-туысқан, бауыр өз қыздарының
абыройлы болуына ерекше мән беріп, қадағалайды, әсіресе қыз тәрбиесіне анасы
жауапты. Халқымыз бойжеткен қыздың алдына келешектегі өмірлік міндеттерін
қойып, орындап отыруды қыздық абыройы деп санаған.
15 слайд
Әдепті қыз үсті-басын таза ұстап, сәнді киінуге, айналадағыларға қарап бой түзеуге тырысады, шаш күтімі, тіс күтімі сияқты кісіге ажар беретін косметикалық- гигиеналық талаптарды сақтайды. Жақсы мінезге қыз бала жастайынан үйренсе ғана ол бойға қонымды болады.Қыз абыройы – болашақ отбасының, босағаның беріктігіне қатысты мәселе. «Қыздық жолы жіңішке» деп, оның абыройын сақтауын қатаң қадағалап отырған. Қыз баланың абыройы оның ақыл-парасатына, инабаттылығына, махаббатты жоғары бағалауына байланысты. Әр әке-шеше, туған-туысқан, бауыр өз қыздарының абыройлы болуына ерекше мән беріп, қадағалайды, әсіресе қыз тәрбиесіне анасы жауапты. Халқымыз бойжеткен қыздың алдына келешектегі өмірлік міндеттерін қойып, орындап отыруды қыздық абыройы деп санаған.
16 слайд
16 слайд