Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Нәсіл (фр. race, итал. razza — туыс, тайпа) — тұқым қуалау арқылы берілетін ұқсас сыртқы (дене) пішіндері — терісінің түсі, шашы мен көзі, мұрны мен еріндерінің пішіні, бойы мен дене пропорциясы, сондай-ақ кейбір "жасырын" белгілері (қанының тобы және т.б.) бар адамдардың тарихи қалыптасқан тобы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Ба ғалау парағы Оқушының аты-жөні Шежіру құрылға нын тексеру Сәйкестен діру Сөзжұм бақ Пос тер Термино ло гиялық диктант Бар

#2 слайд
Ба ғалау парағы Оқушының аты-жөні Шежіру құрылға нын тексеру Сәйкестен діру Сөзжұм бақ Пос тер Термино ло гиялық диктант Барлы ғы баға                                                      

2 слайд

Ба ғалау парағы Оқушының аты-жөні Шежіру құрылға нын тексеру Сәйкестен діру Сөзжұм бақ Пос тер Термино ло гиялық диктант Барлы ғы баға                                                      

#3 слайд

3 слайд

1.Генеологиял ық әдіс ә) Бұл әдіс арқылы егіз туылған балаларды бір- бірімен салыстыру арқылы кез келген жағымды белгінің неме

#4 слайд
1.Генеологиял ық әдіс ә) Бұл әдіс арқылы егіз туылған балаларды бір- бірімен салыстыру арқылы кез келген жағымды белгінің немесе аурудың ,кемістіктің пайда болу себебі анықталады 2.Цитогенетика лық әдіс а) Бұл әдіс арқылы дене жасушасындағы хромосомалардың саны мен құрылысы зерттеледі 3.Егіздерді салыстыру әдісі б) Бұл әдістің көмегімен гендік мутациялар нәтижесінде пайда болған гендік ауруларды,яғни зат алмасу бұзылуының ауруларын анықтайды 4.Биохимиялық әдіс в) Бұл әдістің ерекшелігі –адамның ататегіне шежірелік сызбанұсқа құрылып ,оған талдау жасалады 5.Популяциялы қ әдіс Г)Бұл әдіспен адамның жеке даму барысында тұқым қуалайтын өзгерістердің бар-жоғы анықталады 6.Онгенетикал ық әдіс Д)Бұл әдіспен түрлі тұқым қуалайтын өзгерістердің адам популяциясында жиілігі зерттеледі

4 слайд

1.Генеологиял ық әдіс ә) Бұл әдіс арқылы егіз туылған балаларды бір- бірімен салыстыру арқылы кез келген жағымды белгінің немесе аурудың ,кемістіктің пайда болу себебі анықталады 2.Цитогенетика лық әдіс а) Бұл әдіс арқылы дене жасушасындағы хромосомалардың саны мен құрылысы зерттеледі 3.Егіздерді салыстыру әдісі б) Бұл әдістің көмегімен гендік мутациялар нәтижесінде пайда болған гендік ауруларды,яғни зат алмасу бұзылуының ауруларын анықтайды 4.Биохимиялық әдіс в) Бұл әдістің ерекшелігі –адамның ататегіне шежірелік сызбанұсқа құрылып ,оған талдау жасалады 5.Популяциялы қ әдіс Г)Бұл әдіспен адамның жеке даму барысында тұқым қуалайтын өзгерістердің бар-жоғы анықталады 6.Онгенетикал ық әдіс Д)Бұл әдіспен түрлі тұқым қуалайтын өзгерістердің адам популяциясында жиілігі зерттеледі

#5 слайд

5 слайд

Осы әдіс арқылы көптеген аурулардың тұқымқуалайтындығы, соның ішінде- гемофилия ауруы анықталған.  генеалогиялықгенеалогиялы

#6 слайд
Осы әдіс арқылы көптеген аурулардың тұқымқуалайтындығы, соның ішінде- гемофилия ауруы анықталған.  генеалогиялықгенеалогиялық

6 слайд

Осы әдіс арқылы көптеген аурулардың тұқымқуалайтындығы, соның ішінде- гемофилия ауруы анықталған.  генеалогиялықгенеалогиялық

21 хромосомада 2-еу емес, 3 хромосома болуына байланысты пайда болатын ауру.  даундаун

#7 слайд
21 хромосомада 2-еу емес, 3 хромосома болуына байланысты пайда болатын ауру.  даундаун

7 слайд

21 хромосомада 2-еу емес, 3 хромосома болуына байланысты пайда болатын ауру.  даундаун

Биология ғылымына үлес қосқан Қазақстандық ғалым?  АйтхожинАйтхожин

#8 слайд
Биология ғылымына үлес қосқан Қазақстандық ғалым?  АйтхожинАйтхожин

8 слайд

Биология ғылымына үлес қосқан Қазақстандық ғалым?  АйтхожинАйтхожин

Генетика терминін ғылымға енгізген ғалым?  Морган Морган

#9 слайд
Генетика терминін ғылымға енгізген ғалым?  Морган Морган

9 слайд

Генетика терминін ғылымға енгізген ғалым?  Морган Морган

Бұршақтармен тәжірибе жасаған ғалым?  МендельМендель

#10 слайд
Бұршақтармен тәжірибе жасаған ғалым?  МендельМендель

10 слайд

Бұршақтармен тәжірибе жасаған ғалым?  МендельМендель

1736 жылы Беккори тұңғыш рет нені ашып зерттеді?  нәруызнәруыз

#11 слайд
1736 жылы Беккори тұңғыш рет нені ашып зерттеді?  нәруызнәруыз

11 слайд

1736 жылы Беккори тұңғыш рет нені ашып зерттеді?  нәруызнәруыз

Бір ген екінші генді басып, оның белгісін жойып жіберуді не деп атайды?  супрессорсупрессор

#12 слайд
Бір ген екінші генді басып, оның белгісін жойып жіберуді не деп атайды?  супрессорсупрессор

12 слайд

Бір ген екінші генді басып, оның белгісін жойып жіберуді не деп атайды?  супрессорсупрессор

Сыртқы орта жағдайларына байланысты пайда болатын өзгергіштік?  фенотиптікфенотиптік

#13 слайд
Сыртқы орта жағдайларына байланысты пайда болатын өзгергіштік?  фенотиптікфенотиптік

13 слайд

Сыртқы орта жағдайларына байланысты пайда болатын өзгергіштік?  фенотиптікфенотиптік

Бір геннің өзі екі немесе бірнеше белгілердің дамуына әсер етеді. Мұны қандай әсер деп атайды?  плейотроптыплейотропты

#14 слайд
Бір геннің өзі екі немесе бірнеше белгілердің дамуына әсер етеді. Мұны қандай әсер деп атайды?  плейотроптыплейотропты

14 слайд

Бір геннің өзі екі немесе бірнеше белгілердің дамуына әсер етеді. Мұны қандай әсер деп атайды?  плейотроптыплейотропты

Будандастыру нәтижесінде басымдық қасиет көрсететін белгіні не деп атайды?  доминанттыдоминантты

#15 слайд
Будандастыру нәтижесінде басымдық қасиет көрсететін белгіні не деп атайды?  доминанттыдоминантты

15 слайд

Будандастыру нәтижесінде басымдық қасиет көрсететін белгіні не деп атайды?  доминанттыдоминантты

Тұқым қуалайтын факторлардың мозаикасын кім ұсынды?  ВейсманВейсман

#16 слайд
Тұқым қуалайтын факторлардың мозаикасын кім ұсынды?  ВейсманВейсман

16 слайд

Тұқым қуалайтын факторлардың мозаикасын кім ұсынды?  ВейсманВейсман

Хромосомалардың айқасып, хиазмалардың пайда болуы?  кроссинговеркроссинговер

#17 слайд
Хромосомалардың айқасып, хиазмалардың пайда болуы?  кроссинговеркроссинговер

17 слайд

Хромосомалардың айқасып, хиазмалардың пайда болуы?  кроссинговеркроссинговер

Генетикалық карталар ұқсас хромосомалардың әр жұбы бойынша жасалады. Осы хромосомалардың жұптарын қандай топ деп атайды?  ті

#18 слайд
Генетикалық карталар ұқсас хромосомалардың әр жұбы бойынша жасалады. Осы хромосомалардың жұптарын қандай топ деп атайды?  тіркестіктіркестік

18 слайд

Генетикалық карталар ұқсас хромосомалардың әр жұбы бойынша жасалады. Осы хромосомалардың жұптарын қандай топ деп атайды?  тіркестіктіркестік

Жаңа сабақ тақырыбы:Жаңа сабақ тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

#19 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы:Жаңа сабақ тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

19 слайд

Жаңа сабақ тақырыбы:Жаңа сабақ тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

Нәсіл (фр. race, итал. razza — туыс, тайпа) — тұқым қуалау арқылы берілетін ұқсас сыртқы (дене) пішіндері — терісінің түс

#22 слайд
Нәсіл (фр. race, итал. razza — туыс, тайпа) — тұқым қуалау арқылы берілетін ұқсас сыртқы (дене) пішіндері — терісінің түсі, шашы мен көзі, мұрны мен еріндерінің пішіні, бойы мен дене пропорциясы, сондай-ақ кейбір "жасырын" белгілері (қанының тобы және т.б.) бар адамдардың тарихи қалыптасқан тобы.ғғ

22 слайд

Нәсіл (фр. race, итал. razza — туыс, тайпа) — тұқым қуалау арқылы берілетін ұқсас сыртқы (дене) пішіндері — терісінің түсі, шашы мен көзі, мұрны мен еріндерінің пішіні, бойы мен дене пропорциясы, сондай-ақ кейбір "жасырын" белгілері (қанының тобы және т.б.) бар адамдардың тарихи қалыптасқан тобы.ғғ

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

Еуропеоид нәсіл

#25 слайд
Еуропеоид нәсіл

25 слайд

Еуропеоид нәсіл

Монғолоид нәсілі

#26 слайд
Монғолоид нәсілі

26 слайд

Монғолоид нәсілі

Экваториалдық нәсілі (Екі бұтағы: австралоид және негроид)

#27 слайд
Экваториалдық нәсілі (Екі бұтағы: австралоид және негроид)

27 слайд

Экваториалдық нәсілі (Екі бұтағы: австралоид және негроид)

Аралас нәсілдер Метистер, мулаттар, самбо және мальғаштар. еуропеоидтер хиндилар Экваториалық халық Монголоид халық метисте

#28 слайд
Аралас нәсілдер Метистер, мулаттар, самбо және мальғаштар. еуропеоидтер хиндилар Экваториалық халық Монголоид халық метистер мулаттар мальгаштареуропеоидтер үндістер Экваториалық халықЭкваториалық халық самболар

28 слайд

Аралас нәсілдер Метистер, мулаттар, самбо және мальғаштар. еуропеоидтер хиндилар Экваториалық халық Монголоид халық метистер мулаттар мальгаштареуропеоидтер үндістер Экваториалық халықЭкваториалық халық самболар

Сергіту сәтіСергіту сәті

#29 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті

29 слайд

Сергіту сәтіСергіту сәті

Терминологиялық диктант. 1. Қазіргі кездегі барлық адамдар.......................түріне жатады. 2.

#30 слайд
Терминологиялық диктант. 1. Қазіргі кездегі барлық адамдар.......................түріне жатады. 2. Адамдардың табиғи орта жағдайларына бейімделу процесінде қалыптасқан алуан түрлі морфологиялық белгілері бойынша бір-бірінен ерекшеленетін топтары ............................ 3. Негізгі адам нәсілдері – бұл .................... 4. Нәсілдер туралы ілім............................ ........................................................ 5. Барлық нәсілдер биологиялық тұрғыда................................деп аталады.

30 слайд

Терминологиялық диктант. 1. Қазіргі кездегі барлық адамдар.......................түріне жатады. 2. Адамдардың табиғи орта жағдайларына бейімделу процесінде қалыптасқан алуан түрлі морфологиялық белгілері бойынша бір-бірінен ерекшеленетін топтары ............................ 3. Негізгі адам нәсілдері – бұл .................... 4. Нәсілдер туралы ілім............................ ........................................................ 5. Барлық нәсілдер биологиялық тұрғыда................................деп аталады.

#31 слайд

31 слайд

Үй тапсырмасы: §55 (оқу) Адам нәсілдерін атап, олардың тіршілік ортасына байланысты қалыптасқан ерекшеліктерін еске түсіріп,о

#32 слайд
Үй тапсырмасы: §55 (оқу) Адам нәсілдерін атап, олардың тіршілік ортасына байланысты қалыптасқан ерекшеліктерін еске түсіріп,оқулықта берілген кестені толтырыңдар.

32 слайд

Үй тапсырмасы: §55 (оқу) Адам нәсілдерін атап, олардың тіршілік ортасына байланысты қалыптасқан ерекшеліктерін еске түсіріп,оқулықта берілген кестені толтырыңдар.

Үш түрдік нәсілдің мінездемесі Ерекшелігі Нәсілдерэкваторлы қ еуропеоидтер м онғолды қтар Айырмашы лық себебі Терінің түсі Шаш

#33 слайд
Үш түрдік нәсілдің мінездемесі Ерекшелігі Нәсілдерэкваторлы қ еуропеоидтер м онғолды қтар Айырмашы лық себебі Терінің түсі Шаштың түсі Мұрынның формасы Көздің қиылы Таралған аймақтары

33 слайд

Үш түрдік нәсілдің мінездемесі Ерекшелігі Нәсілдерэкваторлы қ еуропеоидтер м онғолды қтар Айырмашы лық себебі Терінің түсі Шаштың түсі Мұрынның формасы Көздің қиылы Таралған аймақтары

Файл форматы:
ppt
16.02.2019
2014
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі