
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 10 материал
Кішіпейілділік, тазалық, әдептілік, көмек беру, достық, жақсылық, ар-ұят, қызмет ету, имандылық, инабаттылық, елін, жерін сүю – адамгершіліктің басты ұстанымдары екенін ұғындыра отырып, оқушылардың бойына адамгершілікті сіңірту;
ә) Жасөспірімдердің ой-санасын оята отырып, өзін-өзі тануға және бағалауға, адамгершілікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу;
б) Әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Биология
Тәрбие сағаты
5 сынып
Еліміздің ертеңгі болашағы жас ұрпақ болғандықтан оларға терең де сапалы білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін құрастыру бүгіңгі күннің өзекті мәселесі болып отыр.
Сабақ – мұғалімнің шығармашылық еңбегінің нәтижесі. Оның өз мәнінде өтуі ұстаздың біліміне,ұйымдастыру қабілеттілігіне,шеберлігіне байланысты. Мемлекетімізде болып жатқан өзгерістердің білім беру саласы шет қала алмайды. Сондықтан қазіргі уақытта оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қарастырылып,енгізілуде. Соның бірі өзіміз оқып жатқан Кембридж бағдарламасы бойынша сабақ жүргізу.
Биология
Баяндамалар, реферат
Басқа
Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Қырықбуынтәріздестер бұрынғы геологиялық кезеңдерде алуан түрлі болған. Ертедегі ағаш тәрізді өкілдері түгелдей жойылып, қазіргі кезде тек шөптекті түрлері ғана сақталған. Сабағы өте көп буын және буынаралықтарынан тұратындықтан, өсімдікті қырықбуын деп атаған.
Қазіргі кезде кездесетін қырықбуынтәріздестерге қырықбуын туысы жатады, онда 30-35 түр бар. Қырықбуындар арамшөп ретінде егістікте, тың және тыңайған жерлерде, ормандарда, су жағасында өседі. Ол ылғалдылығы жоғары қышқыл топырақта кездеседі. Бізге көбірек тараған өкілдерінің бірі — далалық қырықбуын
Биология
Презентация
10 сынып
Нәсіл (фр. race, итал. razza — туыс, тайпа) — тұқым қуалау арқылы берілетін ұқсас сыртқы (дене) пішіндері — терісінің түсі, шашы мен көзі, мұрны мен еріндерінің пішіні, бойы мен дене пропорциясы, сондай-ақ кейбір "жасырын" белгілері (қанының тобы және т.б.) бар адамдардың тарихи қалыптасқан тобы.
Биология
Презентация
7 сынып
2.Адам генетикасын ешқандай дәрі -дәрмексіз шежірелік сызбанұсқа жасау арқылы зерттеу /Тапқыр болсаң тауып көр демекші бұл сұрақтың жауабы: генеологиялық әдіс болуы керек/.
3. Мутациялық өзгергіштік тұқым қуалайды ма? /тұқым қуалайды/ т.с.с
/Қазіргі уақытта адам баласын неше нәсілге бөледі? /3 нәсілге: негроидтік, еуропеидтік, монғолоидтік/
3.Адамның морфологиялық өзгергіштерін ата? /шашының, терісінің, көзінің түсі, бет, мұрын, ерін, дене пішіні/
4.Тұқым қуалайтын аурудың пайда болу себептері неде? /мутагендердің әсерінен мейоздық бөлінудің дұрыс ажырамауы/
5.Генетикалық ауруларды неше топқа бөлеміз, ата? /хромосомалық, гендік/
6.Қант диабеті ауруының себебі? /ұйқыбез бөлетін инсулин гормонының қызметінің бұзылуы/
7. Даун ауруының бергісі мен себептері қандай?
8Өзгерістен ағзаның қандай да бір қасиеттерінің жақсаруы?
9.Әйелдерде болатын тұқым қуалайтын хромосомалық ауру қалай аталады, хромосо
Биология
Презентация
10 сынып
: Оқушыларда медицина мен денсаулық сақтау үшін генетиканың маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Тұқым қуалайтын аурулар, олардың түрлері мен алдын алу жұмыстары туралы білім беру.Денсаулықтың генетикалық негіздері туралы білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту. Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу тәсілдерін және олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Адамның генетикалық денсаулығына қоршаған ортаның әсері туралы мағлұмат беру, оқушыларда медицина мен денсаулық сақтауүшін генетиканың маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыру
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
Оқушылар хромосомалық аурулардың негізгі себептерін біледі.
Биология
Презентация
7 сынып
Зат және энергия алмасудың катализдік сипатын оқушылар түсінеді. Тақырып өте қызықты.
Биология
Презентация
6 сынып