Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер
Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну.
Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну.Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау.Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасыҮйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ)Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі№2 Еуропеоид нәсілі№3 Негроид нәсіліБерілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды.Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау.Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады.
Бағалау парақшалары
Оқушының аты-жөні
Шежіру құрылғанын тексеру
Сәйкестендіру
Сөзжұмбақ
Постер
Терминологиялық диктант
Барлығы
баға
2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша- Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз