Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Тексерілді: Мерзімі: 18.04.2017ж.ОІМ ____________ Пәні: Биология“__”______2017ж. Сыныбы: 10

Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну. Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау. Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасы Үйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ) Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі №2 Еуропеоид нәсілі №3 Негроид нәсілі Берілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды. Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау. Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады. 





Бағалау парақшалары

Оқушының аты-жөніШежіру құрылғанын тексеруСәйкестендіруСөзжұмбақПостерТерминологиялық диктантБарлығыбаға
























































2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
801
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі