0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Тексерілді: Мерзімі: 18.04.2017ж.ОІМ ____________ Пәні: Биология“__”______2017ж. Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну. Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау. Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасы Үйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ) Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі №2 Еуропеоид нәсілі №3 Негроид нәсілі Берілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды. Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау. Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады.
Бағалау парақшалары
2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.
Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну. Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау. Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасы Үйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ) Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі №2 Еуропеоид нәсілі №3 Негроид нәсілі Берілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды. Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау. Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады.
Бағалау парақшалары
| Оқушының аты-жөні | Шежіру құрылғанын тексеру | Сәйкестендіру | Сөзжұмбақ | Постер | Терминологиялық диктант | Барлығы | баға |
2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Мухамедиева Гульназ СериккызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер
Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Тексерілді: Мерзімі: 18.04.2017ж.ОІМ ____________ Пәні: Биология“__”______2017ж. Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну. Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау. Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасы Үйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ) Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі №2 Еуропеоид нәсілі №3 Негроид нәсілі Берілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды. Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау. Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады.
Бағалау парақшалары
2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.
Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Сабақтың мақсаты: Адамның осы заманғы қалпына дейінгі шығу тегін білу, адам нәсілдерін талдау, нәсілдердің генетикалық, биологиялық және әлеуметтік жағынан ерекшеліктерін түсіну. Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлау. Стратегиялық іс әрекет: «Семантикалық карта» әдісі, «Ассоцация» әдісі3 мин І. КіріспеҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу.Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 мин Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.Әр нәсілдің суреттері салынған қима қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді .І топ: «Негроид»ІІ топ: «Монғолоид»ІІІ топ: «Еуропеоид» 5 мин Үй тапсырмасы Үйге берілген «Адам тұқым қуалаушылығын зерттейтін әдістері» мен шежіре құрастыруды сұрау. Өткен сабақты бекіту мақсатында сәйкестендіру кестесін орындау. Оқулық, дәптер18 мин Негізгі бөлім (жаңа сабақ) Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, интербелсенді тақтада берілген слайд арқылы «адамның шығу тегі» және «жер бетіндегі нәсіл топтарына» түсінік беру.Ассосация әдісін қолдану арқылы үш ірі нәсілдерге талдау жасату.Шағын топтарға берілетін тапсырмалар:№1 Моңғолоид нәсілі №2 Еуропеоид нәсілі №3 Негроид нәсілі Берілген нәсілдер бойынша оқушылар өз тобы талдау жасап постерлерін қорғайды. Сергіту сәті (видеоролик).7мин. Жаңа сабақты бекіту үшін терминологиялық диктант орындау.3 мин. Бағалау. Әр топ басшыларына топ мүшелерін бағалау парақшасы ұсынылады.
Бағалау парақшалары
| Оқушының аты-жөні | Шежіру құрылғанын тексеру | Сәйкестендіру | Сөзжұмбақ | Постер | Терминологиялық диктант | Барлығы | баға |
2 мин Үйге тапсырма Адамның шығу тегі және адам нәсілдері. Адамның шығу тегі және адам нәсілдерінің толық сипаттамасын кесте түрінде толтыру. Оқулық, дәптер, қалам.4 мин Рефлексия. Бүгінгі өтілген сабаққа кері байланыс жасайдыОқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Не ұнады?- Не қиын болды?- Не үйрендім?- Алған әсерім деген сауалдар төңірегінде ойларын жазады. Оқушы рефлексиясы парақшалары.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
801
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













