Материалдар / Әдебиеттік оқу. Көне жазбалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу. Көне жазбалар

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Райымбек ауданы Талас ауылы Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп Рустенбаева АйнурОртақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз

1 слайд
Райымбек ауданы Талас ауылы Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп Рустенбаева АйнурОртақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Сабақтың тақырыбы: Көне жазбалар Оқу мақсаты: 1.3.3.1 Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу; 1.3.3.2 Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, көне жазуларды бейнелеу. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар : Қазақстан аумағындағы көне жазулар туралы түсінік алады;  Көптеген оқушылар : Қазақстан аумағындағы көне жазулар туралы түсініктерін айта алады және оларды оқулықтан, түрлі материалдардан таба алады;  Кейбір оқушылар: Қазақстан аумағындағы көне жазуларды түрлі материалдар мен құралдарды пайдалана отырып бейнелей алады. Бағалау критерийлері: - Қазақстан аумағындағы көне жазуларды сипаттайды - Көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді - Бейнелеуде түрлі материалдар мен əдістерді қолданады Тілдік мақсаттар: Тас - камень – a rock Көне - давний - old Ақпарат-информация - information Оқушылар аталған сөздерді үш тілде күнделікті өмірде қолдана алады. Көне жазбалар және олардың маңыздылығы туралы видеоролик көрсету арқылы тыңдалым дағдысын, сөйлемдер айтқызу арқылы айтылым дағдысын дамыту. Сұрақ-жауап https:// www.youtube.com/ watch?v=panJ0xhycSY Құндылықтарды дарыту: Ұлттық идеямыз "Мәңгілік ел" аясында оқушылардың өз елінің тарихын, мәдениетін танып, оқып-үйреніп,құрметтеуге тәрбиелеу, эстетикалық тәрбие беру. Пәнаралық байланыс: жаратылыстану, көркем еңбек Ықшамсабақта тренер мен әріптестер ұсынысымен сабақ мақсаттарын өзгерттім

1 слайд

Райымбек ауданы Талас ауылы Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп Рустенбаева АйнурОртақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Сабақтың тақырыбы: Көне жазбалар Оқу мақсаты: 1.3.3.1 Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу; 1.3.3.2 Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, көне жазуларды бейнелеу. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар : Қазақстан аумағындағы көне жазулар туралы түсінік алады;  Көптеген оқушылар : Қазақстан аумағындағы көне жазулар туралы түсініктерін айта алады және оларды оқулықтан, түрлі материалдардан таба алады;  Кейбір оқушылар: Қазақстан аумағындағы көне жазуларды түрлі материалдар мен құралдарды пайдалана отырып бейнелей алады. Бағалау критерийлері: - Қазақстан аумағындағы көне жазуларды сипаттайды - Көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді - Бейнелеуде түрлі материалдар мен əдістерді қолданады Тілдік мақсаттар: Тас - камень – a rock Көне - давний - old Ақпарат-информация - information Оқушылар аталған сөздерді үш тілде күнделікті өмірде қолдана алады. Көне жазбалар және олардың маңыздылығы туралы видеоролик көрсету арқылы тыңдалым дағдысын, сөйлемдер айтқызу арқылы айтылым дағдысын дамыту. Сұрақ-жауап https:// www.youtube.com/ watch?v=panJ0xhycSY Құндылықтарды дарыту: Ұлттық идеямыз "Мәңгілік ел" аясында оқушылардың өз елінің тарихын, мәдениетін танып, оқып-үйреніп,құрметтеуге тәрбиелеу, эстетикалық тәрбие беру. Пәнаралық байланыс: жаратылыстану, көркем еңбек Ықшамсабақта тренер мен әріптестер ұсынысымен сабақ мақсаттарын өзгерттім

Бағалау критерийі: - Ежелгі адамдар тасқа ненің суретін қашап салғанын анықтайды Тапсырма: (Ұ) Суреттерде не бей

2 слайд
Бағалау критерийі: - Ежелгі адамдар тасқа ненің суретін қашап салғанын анықтайды Тапсырма: (Ұ) Суреттерде не бейнеленгенін табу және оларды сипаттау. Дескриптор: -көне жазбалардағы бейнелерді атайды; (А) - тасқа қашалған бейнелерді сипаттайды. (В) - тасқа қашалған бейнелер бойынша әңгімелер құрастырады. (С) ҚБ“ Теледи дар дикторы ” Қамшы – тапсырманы түсінбедім Бесік – тапсырма туралы сұрағым бар Асық – барлығы түсінікті Ықшамсабақ нәтижесінде қалыптастырушы бағалауды өзгерттім.

2 слайд

Бағалау критерийі: - Ежелгі адамдар тасқа ненің суретін қашап салғанын анықтайды Тапсырма: (Ұ) Суреттерде не бейнеленгенін табу және оларды сипаттау. Дескриптор: -көне жазбалардағы бейнелерді атайды; (А) - тасқа қашалған бейнелерді сипаттайды. (В) - тасқа қашалған бейнелер бойынша әңгімелер құрастырады. (С) ҚБ“ Теледи дар дикторы ” Қамшы – тапсырманы түсінбедім Бесік – тапсырма туралы сұрағым бар Асық – барлығы түсінікті Ықшамсабақ нәтижесінде қалыптастырушы бағалауды өзгерттім.

Бағалау критерийі: - көне түркі жазуының үлгісі бойынша өз есімін жазады ҚБ "Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі (Ө)Б

3 слайд
Бағалау критерийі: - көне түркі жазуының үлгісі бойынша өз есімін жазады ҚБ "Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі (Ө)Белсенді оқыту әдісі: "Суретке қарап тап" Дескриптор: - әріпке сәйкес таңбаны таба алады; - өз атының ағылшын әріптерімен жазылуын сәйкестендіреді; - өз атын көне түркі таңбаларымен жазып көрсете - біледі. Ықшамсабақ негізінде белсенді әдіске өзгерту енгіздім. Тапсырма

3 слайд

Бағалау критерийі: - көне түркі жазуының үлгісі бойынша өз есімін жазады ҚБ "Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі (Ө)Белсенді оқыту әдісі: "Суретке қарап тап" Дескриптор: - әріпке сәйкес таңбаны таба алады; - өз атының ағылшын әріптерімен жазылуын сәйкестендіреді; - өз атын көне түркі таңбаларымен жазып көрсете - біледі. Ықшамсабақ негізінде белсенді әдіске өзгерту енгіздім. Тапсырма

“ ЕСКІШЕ ХАТ ЖАЗУ” ӘДІСІ (САРАЛАУ) Бағалау критерийі: - өз бетімен таңбалар ойлап таба алады; - көне жазуларды т

4 слайд
“ ЕСКІШЕ ХАТ ЖАЗУ” ӘДІСІ (САРАЛАУ) Бағалау критерийі: - өз бетімен таңбалар ойлап таба алады; - көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді; Дескриптор: Білім алушы - өздігінен таңбалар ойлап табады;(А) -ойлап тапқан таңбаларын қазақ әріптерімен сәйкестендіре біледі; (В) - өз таңбалары арқылы көне жазбаларды бейнелеп көрсетеді; (С) - бейнеленген жазбаны оқиды. Бағалау парағы Оқушылардың аты- жөні Көне жазбалардың нақтылығы Құрастырған сөйлемнің (мәтіннің) мазмұны Айым + - Мадина - + Сабина Ықшамсабақ барысында әріптестерімнен саралауға қатысты ұсыныс алдым.

4 слайд

“ ЕСКІШЕ ХАТ ЖАЗУ” ӘДІСІ (САРАЛАУ) Бағалау критерийі: - өз бетімен таңбалар ойлап таба алады; - көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді; Дескриптор: Білім алушы - өздігінен таңбалар ойлап табады;(А) -ойлап тапқан таңбаларын қазақ әріптерімен сәйкестендіре біледі; (В) - өз таңбалары арқылы көне жазбаларды бейнелеп көрсетеді; (С) - бейнеленген жазбаны оқиды. Бағалау парағы Оқушылардың аты- жөні Көне жазбалардың нақтылығы Құрастырған сөйлемнің (мәтіннің) мазмұны Айым + - Мадина - + Сабина Ықшамсабақ барысында әріптестерімнен саралауға қатысты ұсыныс алдым.

Кері байланыс Критерийлер Жо ғары Орта Төмен 1.Оқушылар үшін түсінікті болды ма? + 2.Оқушылар қалай жұмыс жасады? + 3.С

5 слайд
Кері байланыс Критерийлер Жо ғары Орта Төмен 1.Оқушылар үшін түсінікті болды ма? + 2.Оқушылар қалай жұмыс жасады? + 3.Сабақтың жаңашылдығы қандай болды? + 4.Шығармашылық деңгейі қалай болды? + 5.Пайдасы қандай болды? + Ықшамсабақтың ықпалы 1. Оқу мақсаттары арқылы сабақ мақсаттарын құруда тренер берген ұсыныстарды басшылыққа алдым. 2.Белсенді әдістерді қолдануда ықшамсабақ кезіндегі әріптестерімнің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім. 3.Саралау әдістерін қолдануда тренер мен әріптестердің айтқан кеңесін пайдалана отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім деп ойлаймын. 4.Қалыптастырушы бағалауды қолдануда тренер берген ұсыныс арқылы тиімді тәсілді таңдай алдым. 5. Қысқа мерзімді жоспарды жазуда ықшамсабақтың ықпалы көп болды.

5 слайд

Кері байланыс Критерийлер Жо ғары Орта Төмен 1.Оқушылар үшін түсінікті болды ма? + 2.Оқушылар қалай жұмыс жасады? + 3.Сабақтың жаңашылдығы қандай болды? + 4.Шығармашылық деңгейі қалай болды? + 5.Пайдасы қандай болды? + Ықшамсабақтың ықпалы 1. Оқу мақсаттары арқылы сабақ мақсаттарын құруда тренер берген ұсыныстарды басшылыққа алдым. 2.Белсенді әдістерді қолдануда ықшамсабақ кезіндегі әріптестерімнің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім. 3.Саралау әдістерін қолдануда тренер мен әріптестердің айтқан кеңесін пайдалана отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім деп ойлаймын. 4.Қалыптастырушы бағалауды қолдануда тренер берген ұсыныс арқылы тиімді тәсілді таңдай алдым. 5. Қысқа мерзімді жоспарды жазуда ықшамсабақтың ықпалы көп болды.