Материалдар / "Аквариумдағы балықтар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Аквариумдағы балықтар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балалардың есте сақтауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2019
1266
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ: «АКВАРИУМДАҒЫ БАЛЫҚТАР» ТӘРБИЕШІ :БЕКЕШЕВА.М.Д.

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: «АКВАРИУМДАҒЫ БАЛЫҚТАР» ТӘРБИЕШІ :БЕКЕШЕВА.М.Д.

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: «АКВАРИУМДАҒЫ БАЛЫҚТАР» ТӘРБИЕШІ :БЕКЕШЕВА.М.Д.

МАҚСАТЫ: БАЛАЛАРҒА БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН ТАНЫСТЫРА ОТЫРЫП,ТАҚЫРЫП БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.ТІРІ ТАБИҒАТҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШ

2 слайд
МАҚСАТЫ: БАЛАЛАРҒА БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН ТАНЫСТЫРА ОТЫРЫП,ТАҚЫРЫП БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.ТІРІ ТАБИҒАТҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН,СҮЙІСПЕНШІЛІКТЕРІН АРТТЫРЫП,ОНЫҢ ӘСЕМДІГІН СЕЗІНЕ БІЛУГЕ,ОЛАРҒА ҚАМҚОР БОЛУҒА БАУЛУ. БАЛЫҚТАРДЫҢ ДЕНЕ МҮШЕЛЕРІ, ТІРШІЛІГІ ЖӘНЕ ОҚУ ҚЫЗМЕТІМЕН ТАНЫСТЫРУ. М.МОНТЕССОРИ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БАЛЫҚТЫҢ ДЕНЕ МҮШЕЛЕРІН ҚҰРАСТЫРЫП ЖАПСЫРУ,ІСКЕРЛІКТЕРІН ДАМЫТУ. ӘДІС ТӘСІЛДЕР : ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ,ОЙЫН,КӨРСЕТУ,ТҮСІНДІРУ,СҰРАҚ- ЖАУАП,СЕРГІТУ,БЕКІТУ,ҚОРЫТЫНДЫЛАУ. КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР : БАЛЫҚ ТҮРЛЕРІ,МАГНИТТІ ҚАРМАҚ,АКВАРИУМДАҒЫ ТІРІ БАЛЫҚТАР,КӨК ТҮСТІ ФОН,ЖЕЛІМ,БАЛЫҚ ҮЛГІСІ,ТҮРЛІ-ТҮСТІ ПІШІНДЕР,СЛАЙД КӨРСЕТУ. СӨЗДІК ЖҰМЫС: БАЛЫҚТАР,АКВАРИУМ. КӨПТІЛДІЛІК КОМПОНЕНТ : БАЛЫҚТАР-РЫБЫ

2 слайд

МАҚСАТЫ: БАЛАЛАРҒА БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН ТАНЫСТЫРА ОТЫРЫП,ТАҚЫРЫП БОЙЫНША БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.ТІРІ ТАБИҒАТҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН,СҮЙІСПЕНШІЛІКТЕРІН АРТТЫРЫП,ОНЫҢ ӘСЕМДІГІН СЕЗІНЕ БІЛУГЕ,ОЛАРҒА ҚАМҚОР БОЛУҒА БАУЛУ. БАЛЫҚТАРДЫҢ ДЕНЕ МҮШЕЛЕРІ, ТІРШІЛІГІ ЖӘНЕ ОҚУ ҚЫЗМЕТІМЕН ТАНЫСТЫРУ. М.МОНТЕССОРИ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БАЛЫҚТЫҢ ДЕНЕ МҮШЕЛЕРІН ҚҰРАСТЫРЫП ЖАПСЫРУ,ІСКЕРЛІКТЕРІН ДАМЫТУ. ӘДІС ТӘСІЛДЕР : ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ,ОЙЫН,КӨРСЕТУ,ТҮСІНДІРУ,СҰРАҚ- ЖАУАП,СЕРГІТУ,БЕКІТУ,ҚОРЫТЫНДЫЛАУ. КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР : БАЛЫҚ ТҮРЛЕРІ,МАГНИТТІ ҚАРМАҚ,АКВАРИУМДАҒЫ ТІРІ БАЛЫҚТАР,КӨК ТҮСТІ ФОН,ЖЕЛІМ,БАЛЫҚ ҮЛГІСІ,ТҮРЛІ-ТҮСТІ ПІШІНДЕР,СЛАЙД КӨРСЕТУ. СӨЗДІК ЖҰМЫС: БАЛЫҚТАР,АКВАРИУМ. КӨПТІЛДІЛІК КОМПОНЕНТ : БАЛЫҚТАР-РЫБЫ

3 слайд

3 слайд

ҚУАН ШАТТАН БАЛАҚАЙ ЖАРҚЫРАЙДЫ АСПАНДА КҮН АЛАҚАЙ! АТҚАН ТАҢҒА,ШЫҚҚАН КҮНГЕ СӘЛЕМ БЕРІП, ТІЛЕЙІК БАҚЫТ,БАРШАҢЫЗҒА ОСЫНДАЙ. ҚАЙЫР

4 слайд
ҚУАН ШАТТАН БАЛАҚАЙ ЖАРҚЫРАЙДЫ АСПАНДА КҮН АЛАҚАЙ! АТҚАН ТАҢҒА,ШЫҚҚАН КҮНГЕ СӘЛЕМ БЕРІП, ТІЛЕЙІК БАҚЫТ,БАРШАҢЫЗҒА ОСЫНДАЙ. ҚАЙЫРЛЫ ТАҢ,АПАЙЛАР! БІЗ-ЕРЕКШЕ БОЛАМЫЗ, БІЗ-ЕҢБЕКҚОР БОЛАМЫЗ!

4 слайд

ҚУАН ШАТТАН БАЛАҚАЙ ЖАРҚЫРАЙДЫ АСПАНДА КҮН АЛАҚАЙ! АТҚАН ТАҢҒА,ШЫҚҚАН КҮНГЕ СӘЛЕМ БЕРІП, ТІЛЕЙІК БАҚЫТ,БАРШАҢЫЗҒА ОСЫНДАЙ. ҚАЙЫРЛЫ ТАҢ,АПАЙЛАР! БІЗ-ЕРЕКШЕ БОЛАМЫЗ, БІЗ-ЕҢБЕКҚОР БОЛАМЫЗ!

ОЙ ҚОЗҒАУ СҰРАҚТАРЫ: 1. БАЛАЛАР, ҚАЗІР ҚАЙ МЕЗГІЛ? 2. БҮГІН АУА-РАЙЫМЫЗ ҚАНДАЙ БОЛЫП ТҰР?

5 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ СҰРАҚТАРЫ: 1. БАЛАЛАР, ҚАЗІР ҚАЙ МЕЗГІЛ? 2. БҮГІН АУА-РАЙЫМЫЗ ҚАНДАЙ БОЛЫП ТҰР?

5 слайд

ОЙ ҚОЗҒАУ СҰРАҚТАРЫ: 1. БАЛАЛАР, ҚАЗІР ҚАЙ МЕЗГІЛ? 2. БҮГІН АУА-РАЙЫМЫЗ ҚАНДАЙ БОЛЫП ТҰР?

ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН

6 слайд
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН

6 слайд

ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН

БАЛАЛАР,МЕНІҢ ҚОЛЫМДАҒЫ СИҚЫРЛЫ ҚАРМАҚ. -ҚАРМАҚПЕН БАЛЫҚ АУЛАЙМЫЗ. ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН: «КІМ ЕПТІ?» ШАРТЫ: АКВАРИУМДА БАЛЫҚТАРДЫ Қ

7 слайд
БАЛАЛАР,МЕНІҢ ҚОЛЫМДАҒЫ СИҚЫРЛЫ ҚАРМАҚ. -ҚАРМАҚПЕН БАЛЫҚ АУЛАЙМЫЗ. ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН: «КІМ ЕПТІ?» ШАРТЫ: АКВАРИУМДА БАЛЫҚТАРДЫ ҚАРМАҚПЕН ҰСТАП АЛУ КЕРЕК. ЕКІ ЫДЫСТАН БАЛЫҚТАРДЫ ШАПШАҢ ҚАРМАҚПЕН ҰСТАУ КЕРЕК.

7 слайд

БАЛАЛАР,МЕНІҢ ҚОЛЫМДАҒЫ СИҚЫРЛЫ ҚАРМАҚ. -ҚАРМАҚПЕН БАЛЫҚ АУЛАЙМЫЗ. ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН: «КІМ ЕПТІ?» ШАРТЫ: АКВАРИУМДА БАЛЫҚТАРДЫ ҚАРМАҚПЕН ҰСТАП АЛУ КЕРЕК. ЕКІ ЫДЫСТАН БАЛЫҚТАРДЫ ШАПШАҢ ҚАРМАҚПЕН ҰСТАУ КЕРЕК.

8 слайд

8 слайд

Сазан Шортан Бекіре

9 слайд
Сазан Шортан Бекіре

9 слайд

Сазан Шортан Бекіре

Карас балығы Табан Көкбас

10 слайд
Карас балығы Табан Көкбас

10 слайд

Карас балығы Табан Көкбас

БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ: -БАЛАЛАР,БАЛЫҚТАР ҚАЙДА ТІРШІЛІК ЕТЕДІ? -СУДА. -ДҰРЫС АЙТАСЫҢДАР.НЕГІЗІНДЕ БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮР

11 слайд
БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ: -БАЛАЛАР,БАЛЫҚТАР ҚАЙДА ТІРШІЛІК ЕТЕДІ? -СУДА. -ДҰРЫС АЙТАСЫҢДАР.НЕГІЗІНДЕ БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ КӨП. -ОЛАР ЖЕЛБЕЗЕГІ АРҚЫЛЫ ДЕМ АЛАДЫ. -ЕНДЕШЕ ТІРІ БАЛЫҚТАРДЫ КӨЗ АЛДЫМЫЗҒА ЕЛЕСТЕТІП КӨРЕЙІКШІ. -БАЛАЛАР,СУДА ЖҮЗІП ЖҮРГЕН НЕЛЕРДІ КӨРІП ТҰРМЫЗ? -БАЛЫҚТАРДЫ БАЛЫҚТАР ҚАНДАЙ ЫДЫСТЫҢ ІШІНДЕ ЖҮЗІП ЖҮР ЕКЕН? -ШЫНЫ -БҰЛ ШЫНЫ ЫДЫС «АКВАРИУМ» ДЕП АТАЛАДЫ. -БАЛАЛАР,АКВАРИУМДАҒЫ БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ ҚАНДАЙ ЕКЕН? –ӘРТҮРЛІ. -ЕНДЕШЕ БҮГІНГІ ЖАПСЫРУ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІМІЗДЕ ЕКІ ОРТАЛЫҚҚА БӨЛІНІП, ТҮРЛІ – ТҮСТІ ҚАҒАЗДАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖАСАЙЫҚ. ОЛ ҮШІН АЛДЫМЫЗДАҒЫ АЯҚТАЛМАҒАН АКВАРИУМЫЗҒА БАЛЫҚТАРДЫ ҚИЫП ЖАПСЫРАМЫЗ. АЛДЫМЫЗДАҒЫ ҮЛКЕН-КІШІ ТӨРТБҰРЫШТАН БАЛЫҚТЫҢ ДЕНЕСІН,ҮШБҰРЫШТАН ҚҰЙРЫҒЫН ҚИЫП АЛАМЫЗДА ЖЕЛІММЕН ЖАПСЫРАМЫЗ (КӨРСЕТІП ОТЫРУ) .

11 слайд

БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ: -БАЛАЛАР,БАЛЫҚТАР ҚАЙДА ТІРШІЛІК ЕТЕДІ? -СУДА. -ДҰРЫС АЙТАСЫҢДАР.НЕГІЗІНДЕ БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ КӨП. -ОЛАР ЖЕЛБЕЗЕГІ АРҚЫЛЫ ДЕМ АЛАДЫ. -ЕНДЕШЕ ТІРІ БАЛЫҚТАРДЫ КӨЗ АЛДЫМЫЗҒА ЕЛЕСТЕТІП КӨРЕЙІКШІ. -БАЛАЛАР,СУДА ЖҮЗІП ЖҮРГЕН НЕЛЕРДІ КӨРІП ТҰРМЫЗ? -БАЛЫҚТАРДЫ БАЛЫҚТАР ҚАНДАЙ ЫДЫСТЫҢ ІШІНДЕ ЖҮЗІП ЖҮР ЕКЕН? -ШЫНЫ -БҰЛ ШЫНЫ ЫДЫС «АКВАРИУМ» ДЕП АТАЛАДЫ. -БАЛАЛАР,АКВАРИУМДАҒЫ БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ ҚАНДАЙ ЕКЕН? –ӘРТҮРЛІ. -ЕНДЕШЕ БҮГІНГІ ЖАПСЫРУ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІМІЗДЕ ЕКІ ОРТАЛЫҚҚА БӨЛІНІП, ТҮРЛІ – ТҮСТІ ҚАҒАЗДАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖАСАЙЫҚ. ОЛ ҮШІН АЛДЫМЫЗДАҒЫ АЯҚТАЛМАҒАН АКВАРИУМЫЗҒА БАЛЫҚТАРДЫ ҚИЫП ЖАПСЫРАМЫЗ. АЛДЫМЫЗДАҒЫ ҮЛКЕН-КІШІ ТӨРТБҰРЫШТАН БАЛЫҚТЫҢ ДЕНЕСІН,ҮШБҰРЫШТАН ҚҰЙРЫҒЫН ҚИЫП АЛАМЫЗДА ЖЕЛІММЕН ЖАПСЫРАМЫЗ (КӨРСЕТІП ОТЫРУ) .

1- топ орталығы 2- топ орталығы Алдымыздағы үлкен- кіші төртбұрыштан балықтың денесін, үшбұрыштан құйрығын қиып аламы

12 слайд
1- топ орталығы 2- топ орталығы Алдымыздағы үлкен- кіші төртбұрыштан балықтың денесін, үшбұрыштан құйрығын қиып аламызда желіммен жапсырамыз

12 слайд

1- топ орталығы 2- топ орталығы Алдымыздағы үлкен- кіші төртбұрыштан балықтың денесін, үшбұрыштан құйрығын қиып аламызда желіммен жапсырамыз

Пайдасы Балық ЗияныВенн диаграммасы

13 слайд
Пайдасы Балық ЗияныВенн диаграммасы

13 слайд

Пайдасы Балық ЗияныВенн диаграммасы

ҚОРЫТЫНДЫ: -БАЛАЛАР,БІЗДЕ ҚАНДАЙ ОҚУ ҚЫЗМЕТІ БОЛДЫ? -ОНДА БІЗ НЕЛЕРМЕН ТАНЫСТЫҚ? -ҚАНДАЙ БАЛЫҚТАРДЫ КӨРДІҢДЕР? -ЖАРАЙСЫҢДАР,БАЛА

14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: -БАЛАЛАР,БІЗДЕ ҚАНДАЙ ОҚУ ҚЫЗМЕТІ БОЛДЫ? -ОНДА БІЗ НЕЛЕРМЕН ТАНЫСТЫҚ? -ҚАНДАЙ БАЛЫҚТАРДЫ КӨРДІҢДЕР? -ЖАРАЙСЫҢДАР,БАЛАЛАР! БҮГІНГІ ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ БАРЛЫҚТАРЫҢ ДА ЖАҚСЫ ҚАТЫСТЫҢДАР. МЕН СЕНДЕРГЕ БҮГІНГІ ЕҢБЕКТЕРІҢЕ ҚАРАЙ СЫЙЛЫҚҚА СМАЙЛИК ТАРАТАМЫН.

14 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ: -БАЛАЛАР,БІЗДЕ ҚАНДАЙ ОҚУ ҚЫЗМЕТІ БОЛДЫ? -ОНДА БІЗ НЕЛЕРМЕН ТАНЫСТЫҚ? -ҚАНДАЙ БАЛЫҚТАРДЫ КӨРДІҢДЕР? -ЖАРАЙСЫҢДАР,БАЛАЛАР! БҮГІНГІ ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ БАРЛЫҚТАРЫҢ ДА ЖАҚСЫ ҚАТЫСТЫҢДАР. МЕН СЕНДЕРГЕ БҮГІНГІ ЕҢБЕКТЕРІҢЕ ҚАРАЙ СЫЙЛЫҚҚА СМАЙЛИК ТАРАТАМЫН.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: БІЛУІ ТИІС: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛУ. КӨРСЕТЕ АЛАДЫ: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮСТЕРІН АЖЫРАТА ОТЫРЫП, ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ П

15 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: БІЛУІ ТИІС: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛУ. КӨРСЕТЕ АЛАДЫ: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮСТЕРІН АЖЫРАТА ОТЫРЫП, ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕРДЕН АТАУЛАРЫН АТАП ҮЙРЕНЕДІ. ОЛАРДЫ ҰҚЫПТЫ ЖАПСЫРУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ. ТҮСІНІГІ: БАЛЫҚТАРҒА ҚАМҚОРЛЫҚ ЖАСАУ.

15 слайд

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: БІЛУІ ТИІС: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛУ. КӨРСЕТЕ АЛАДЫ: БАЛЫҚТАРДЫҢ ТҮСТЕРІН АЖЫРАТА ОТЫРЫП, ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕРДЕН АТАУЛАРЫН АТАП ҮЙРЕНЕДІ. ОЛАРДЫ ҰҚЫПТЫ ЖАПСЫРУҒА ДАҒДЫЛАНАДЫ. ТҮСІНІГІ: БАЛЫҚТАРҒА ҚАМҚОРЛЫҚ ЖАСАУ.