Материалдар / "Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері педагог кадрларының кәсіби дамуының «Тәжірибедегі рефлексия» білім беру бағдарламасы бойынша мектепішілік курстарды ұйымдастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
726
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері педагог кадрларының кәсіби дам

1 слайд
Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері педагог кадрларының кәсіби дамуының «Тәжірибедегі рефлексия» білім беру бағдарламасы бойынша мектепішілік курстарды ұйымдастыру Мектеп тренері: Искакова Айнур Жанболатовна

1 слайд

Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері педагог кадрларының кәсіби дамуының «Тәжірибедегі рефлексия» білім беру бағдарламасы бойынша мектепішілік курстарды ұйымдастыру Мектеп тренері: Искакова Айнур Жанболатовна

Мектеп тәжірибесінде табысты қолданылуға тиісті бағдарламаның жеті модулі - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; - Сыни тұрғыд

2 слайд
Мектеп тәжірибесінде табысты қолданылуға тиісті бағдарламаның жеті модулі - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; - Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; - Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; - Оқытуды ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; - Талантты және дарынды балаларды оқыту; - Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; - Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

2 слайд

Мектеп тәжірибесінде табысты қолданылуға тиісті бағдарламаның жеті модулі - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; - Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; - Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; - Оқытуды ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; - Талантты және дарынды балаларды оқыту; - Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; - Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Бағдарламаның мақсаты: Қазақстандық мұғалімдерге қарқынды өзгеріп жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға

3 слайд
Бағдарламаның мақсаты: Қазақстандық мұғалімдерге қарқынды өзгеріп жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға көмектесу. Әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін білім берудегі инновациялық үдерістерге қолдау көрсету. Мұғалімдерді оқушылардың бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға; қазіргі заманда табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді азамат, болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз ету.

3 слайд

Бағдарламаның мақсаты: Қазақстандық мұғалімдерге қарқынды өзгеріп жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға көмектесу. Әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін білім берудегі инновациялық үдерістерге қолдау көрсету. Мұғалімдерді оқушылардың бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға; қазіргі заманда табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді азамат, болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз ету.

БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТІ  Жеті модуль мән мәтінінде Бағдарламаның теориялық негіздерін түсіну.  Бағдарламаның тұжырымдамалық

4 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТІ  Жеті модуль мән мәтінінде Бағдарламаның теориялық негіздерін түсіну.  Бағдарламаның тұжырымдамалық негіздерінің жүзеге асуы мен мұғалімнің бойында төмендегідей дағдылардың қалыптасуын қамтамасыз ету: • Бағдарламаның негізгі идеяларына сәйке рефлексивті ойлау; • Оқыту үдерісін жоспарлау; • 7 модуль тақырыптары ықпалдастырылған сабақтар топтамасын жоспарлау және іс жүзінде жүзеге асыру; • Оқушыларды оқу үдерісіне тарту; • Оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалау; • Өзінің білім алу үдерісі бойынша рефлексиясы және болашақ педагогикалық тәжірибесіне ықпалы; • Өзінің оқыту үдерісі бойынша рефлексиясы.  Қазақстандық мұғалімдерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы аясында белсенді жұмыс істеуге дайындау

4 слайд

БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТІ  Жеті модуль мән мәтінінде Бағдарламаның теориялық негіздерін түсіну.  Бағдарламаның тұжырымдамалық негіздерінің жүзеге асуы мен мұғалімнің бойында төмендегідей дағдылардың қалыптасуын қамтамасыз ету: • Бағдарламаның негізгі идеяларына сәйке рефлексивті ойлау; • Оқыту үдерісін жоспарлау; • 7 модуль тақырыптары ықпалдастырылған сабақтар топтамасын жоспарлау және іс жүзінде жүзеге асыру; • Оқушыларды оқу үдерісіне тарту; • Оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалау; • Өзінің білім алу үдерісі бойынша рефлексиясы және болашақ педагогикалық тәжірибесіне ықпалы; • Өзінің оқыту үдерісі бойынша рефлексиясы.  Қазақстандық мұғалімдерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы аясында белсенді жұмыс істеуге дайындау

БАҒДАРЛАМАНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ  Балалар қалай оқиды? Нені оқыту керек?  Оқытудың реттілігін қалай құрылымдау керек? Сіздің

5 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ  Балалар қалай оқиды? Нені оқыту керек?  Оқытудың реттілігін қалай құрылымдау керек? Сіздің табыстылық деңгейіңізді қалай бағалауға болады?

5 слайд

БАҒДАРЛАМАНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ  Балалар қалай оқиды? Нені оқыту керек?  Оқытудың реттілігін қалай құрылымдау керек? Сіздің табыстылық деңгейіңізді қалай бағалауға болады?

1.ОҚЫТУ МЕН ОҚУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Қалай оқу керектігін үйрету Педагогикалық амал-тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға

6 слайд
1.ОҚЫТУ МЕН ОҚУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Қалай оқу керектігін үйрету Педагогикалық амал-тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуге көмек көрсету; Әңгімелесу және диалогтік оқыту Л. Выготскийдің (ЖАДА), Мерсердің “метасана” тәсілі, Ходжикинсон, Фриери, т.б. ғаламдардың зерттеулері

6 слайд

1.ОҚЫТУ МЕН ОҚУДАҒЫ ЖАҢА ТӘСІЛДЕР Қалай оқу керектігін үйрету Педагогикалық амал-тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуге көмек көрсету; Әңгімелесу және диалогтік оқыту Л. Выготскийдің (ЖАДА), Мерсердің “метасана” тәсілі, Ходжикинсон, Фриери, т.б. ғаламдардың зерттеулері

2. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ; Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға дамыту Ақпарат пен идеяларды синтездеу қабілеті,олардың

7 слайд
2. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ; Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға дамыту Ақпарат пен идеяларды синтездеу қабілеті,олардың шынайылығы мен маңыздылығы туралы ойлана білуі, өзінің оқуына қатысты таңдау жасау және басқалардың идеяларына күмәнмен қарау қабілеті Мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамыту Өзінің жұмыс тәжірибесін, жаңа тәсілдерді қолдану және бағалау әрекеттерін сыни тұрғыдан бағалауды қамтиды

7 слайд

2. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ; Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға дамыту Ақпарат пен идеяларды синтездеу қабілеті,олардың шынайылығы мен маңыздылығы туралы ойлана білуі, өзінің оқуына қатысты таңдау жасау және басқалардың идеяларына күмәнмен қарау қабілеті Мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамыту Өзінің жұмыс тәжірибесін, жаңа тәсілдерді қолдану және бағалау әрекеттерін сыни тұрғыдан бағалауды қамтиды

3. ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ; Формативтік бағалау немесе оқыту үшін бағалау Оқытуды, әдістерді және осы мүмкінді

8 слайд
3. ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ; Формативтік бағалау немесе оқыту үшін бағалау Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыруды жақсарту Жиынтық бағалау немесе оқуды бағалау Сертификаттау немесе оқыту қорытындысын шығару

8 слайд

3. ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ; Формативтік бағалау немесе оқыту үшін бағалау Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыруды жақсарту Жиынтық бағалау немесе оқуды бағалау Сертификаттау немесе оқыту қорытындысын шығару

4. ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, әдістемелер, технология

9 слайд
4. ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, әдістемелер, технологияларды жаңарту Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану Сандық технологияларды қолдану. АКТ-ны сенімді және сыни тұрғыдан пайдалану Білімді ақпаратты алу, бағалау сақтау, өндіру, ұсыну, алмасу үшін қолдану; Интернет желісінде бірлескен жұмысқа қатысу

9 слайд

4. ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, әдістемелер, технологияларды жаңарту Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану Сандық технологияларды қолдану. АКТ-ны сенімді және сыни тұрғыдан пайдалану Білімді ақпаратты алу, бағалау сақтау, өндіру, ұсыну, алмасу үшін қолдану; Интернет желісінде бірлескен жұмысқа қатысу

5. ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Дарынды және талантты балаларды анықтау Инклюзивті тәсілді қолдану Оқу бағдарла

10 слайд
5. ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Дарынды және талантты балаларды анықтау Инклюзивті тәсілді қолдану Оқу бағдарламаларын кеңейту Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқыту мен оқудың сараланған стратегияларын таңдау Бастауыш мектептің мұғалімдері – “дарынды бақылаушылар”

10 слайд

5. ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Дарынды және талантты балаларды анықтау Инклюзивті тәсілді қолдану Оқу бағдарламаларын кеңейту Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқыту мен оқудың сараланған стратегияларын таңдау Бастауыш мектептің мұғалімдері – “дарынды бақылаушылар”

6. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУ Когнитивтік даму теориясы Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттанд

11 слайд
6. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУ Когнитивтік даму теориясы Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқыту мен оқудың сараланған стратегияларын таңдау Түрлі жастағы балаларды байқалатын метасана Сындарлы диологты ынталандыру стратегиясы Жас шамасы әртүрлі сыныптарда тиімді оқыту Оқу стратегияларын іске асыру Бірінші, үшінші, бесінші модульдермен тығыз байланысты

11 слайд

6. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУ Когнитивтік даму теориясы Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқыту мен оқудың сараланған стратегияларын таңдау Түрлі жастағы балаларды байқалатын метасана Сындарлы диологты ынталандыру стратегиясы Жас шамасы әртүрлі сыныптарда тиімді оқыту Оқу стратегияларын іске асыру Бірінші, үшінші, бесінші модульдермен тығыз байланысты

7. ОҚЫТУДАҒЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ КӨШБАСШЫЛЫҚ. Мұғалім көшбасшылығы Мұғалімдердің зор әлеуетін,кәсіби өсуін және бірлескен кәсіби б

12 слайд
7. ОҚЫТУДАҒЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ КӨШБАСШЫЛЫҚ. Мұғалім көшбасшылығы Мұғалімдердің зор әлеуетін,кәсіби өсуін және бірлескен кәсіби білім құруларына ықпал ету Өз тәжірибелері туралы ой-тұжырымдарға сүйене отырып өзгеру Өз тәжірибелерін анықтайды, зерттейді, бағалайды Сыни тұрғыдан ойлана білу қабілетін дамыту Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға оқыта білу

12 слайд

7. ОҚЫТУДАҒЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ КӨШБАСШЫЛЫҚ. Мұғалім көшбасшылығы Мұғалімдердің зор әлеуетін,кәсіби өсуін және бірлескен кәсіби білім құруларына ықпал ету Өз тәжірибелері туралы ой-тұжырымдарға сүйене отырып өзгеру Өз тәжірибелерін анықтайды, зерттейді, бағалайды Сыни тұрғыдан ойлана білу қабілетін дамыту Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға оқыта білу