Материалдар / Әлемдік саяси ой-пікірлер тарихы.

Әлемдік саяси ой-пікірлер тарихы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушылар мен білім алушыларға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
4154
9 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1.1. Әлемдік саяси ой - пікірлер тарихыЖШС «АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» Дайындаған: Ертисбаева

1 слайд
1.1. Әлемдік саяси ой - пікірлер тарихыЖШС «АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» Дайындаған: Ертисбаева Самалай Бейлхановна

1 слайд

1.1. Әлемдік саяси ой - пікірлер тарихыЖШС «АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» Дайындаған: Ертисбаева Самалай Бейлхановна

Жоспар Қайта өрлеу замандағы зайырлы саяси ойлар (Н. Макиавелли,Томас Мор) 4 Ежелгі Шығыстағы сайси ой (будда, конфуцишілдік, да

2 слайд
Жоспар Қайта өрлеу замандағы зайырлы саяси ойлар (Н. Макиавелли,Томас Мор) 4 Ежелгі Шығыстағы сайси ой (будда, конфуцишілдік, даозим, легизм) 1 Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі саяси ойшылар (Платон, Арестотель, Полибий , Цицерон ) 2 Ортағасырлық еуропадағы саяси ой-пікірлер (Марк Аврелий, Фома Аквайский, Мартин Лютер) 3 Еуропалық ағартушылық саяси идеялар (Томас Гоббс, Джон Локк, Шарль Луи Монтескье, Жан-Жак Руссо)5 6 XIX ғ. Еуропалық саяси ойлар.Утопиялық социализм саяси идеялау. Марксизм.

2 слайд

Жоспар Қайта өрлеу замандағы зайырлы саяси ойлар (Н. Макиавелли,Томас Мор) 4 Ежелгі Шығыстағы сайси ой (будда, конфуцишілдік, даозим, легизм) 1 Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі саяси ойшылар (Платон, Арестотель, Полибий , Цицерон ) 2 Ортағасырлық еуропадағы саяси ой-пікірлер (Марк Аврелий, Фома Аквайский, Мартин Лютер) 3 Еуропалық ағартушылық саяси идеялар (Томас Гоббс, Джон Локк, Шарль Луи Монтескье, Жан-Жак Руссо)5 6 XIX ғ. Еуропалық саяси ойлар.Утопиялық социализм саяси идеялау. Марксизм.

1-ш і ЖоспарС аяси ой тарихы нда орта ғасы рлардағы ф еодалды қ қоғам ны ң орны ерекш е. Б аты с Е уропада ф еодализм м ы

3 слайд
1-ш і ЖоспарС аяси ой тарихы нда орта ғасы рлардағы ф еодалды қ қоғам ны ң орны ерекш е. Б аты с Е уропада ф еодализм м ы ң ж ы лдан арты ққа созы лды (V -X V I ғ). Б ұл дәуірде рухани өм ірде түгелдей дін үстем дік етті. Х ристиан діні ф еодалды қ қоғам көзқарасы ны ң өзегі, біртұтас христиан м әдениетінің негізі болды . Б ұл зам анда христиан дініне көп еңбек сіңірген А вреллий А вгустин (354-430) еді. О л христиан ф илософ иясы ны ң негізгі қағидалары н зерттеп ж етілдірді. О ны ң саяси көзқарастары “Қ ұдай қаласы туралы ” деген еңбегінде баяндалған. Х ристиан дінінің саяси теориясы н ж асап, ш ы ңы на ж еткізген м онах Ф ом а А квинский (1225-1274) болды . О ны ң саяси көзқарастары “Б илеуш ілердің басқаруы туралы ”, “Т еологияны ң ж иы нты ғы ” деген еңбектерінде қаралады . Ф ом аны ң ойы нш а билік құдайды ң құдіретім ен орнайды . С онды қтан патш алы қ билік ж оғары діни билікке бағы нуы керек, оны ң түсіндіруінш е, аспанда құдай, ж ерде Рим папасы билеуі тиіс.

3 слайд

1-ш і ЖоспарС аяси ой тарихы нда орта ғасы рлардағы ф еодалды қ қоғам ны ң орны ерекш е. Б аты с Е уропада ф еодализм м ы ң ж ы лдан арты ққа созы лды (V -X V I ғ). Б ұл дәуірде рухани өм ірде түгелдей дін үстем дік етті. Х ристиан діні ф еодалды қ қоғам көзқарасы ны ң өзегі, біртұтас христиан м әдениетінің негізі болды . Б ұл зам анда христиан дініне көп еңбек сіңірген А вреллий А вгустин (354-430) еді. О л христиан ф илософ иясы ны ң негізгі қағидалары н зерттеп ж етілдірді. О ны ң саяси көзқарастары “Қ ұдай қаласы туралы ” деген еңбегінде баяндалған. Х ристиан дінінің саяси теориясы н ж асап, ш ы ңы на ж еткізген м онах Ф ом а А квинский (1225-1274) болды . О ны ң саяси көзқарастары “Б илеуш ілердің басқаруы туралы ”, “Т еологияны ң ж иы нты ғы ” деген еңбектерінде қаралады . Ф ом аны ң ойы нш а билік құдайды ң құдіретім ен орнайды . С онды қтан патш алы қ билік ж оғары діни билікке бағы нуы керек, оны ң түсіндіруінш е, аспанда құдай, ж ерде Рим папасы билеуі тиіс.

Платон б.з.б. 427-347 жылдарда өмір сүрді. Шын аты Аристокл. Платонның екі жүздей еңбектері бар. Саясаттануға қатысты еңбектер

4 слайд
Платон б.з.б. 427-347 жылдарда өмір сүрді. Шын аты Аристокл. Платонның екі жүздей еңбектері бар. Саясаттануға қатысты еңбектері “Мемлекет”, “Саясатшы”, “Заңдар”, “Софист”, “Парменид” және т.б. Платонның ойынша адамдар жеке дара өмір сүре алмайды. Адамдар бірігіп қажеттіліктерін өтейді. Осы бірігудің арқасында қоғам, мемлекет пайда болады. Ол қоғамдағы адамдарды үш үлкен әлеуметтік топқа бөлді: 1) әкімдер; 2) қорғаушылар; 3) өндірушілер Платон қоғамдық меншікті қолдап жеке меншікке қарсы тұрды. Өйткені қоғамдағы дау-жанжал, қайшылықтарды тудыратын жеке меншік деп санады. Платон мемлекеттік құрылысты 5 түрге бөлді: аристократия, олигархия, демократия, тимократия, тирания. 2-ш і Жоспар

4 слайд

Платон б.з.б. 427-347 жылдарда өмір сүрді. Шын аты Аристокл. Платонның екі жүздей еңбектері бар. Саясаттануға қатысты еңбектері “Мемлекет”, “Саясатшы”, “Заңдар”, “Софист”, “Парменид” және т.б. Платонның ойынша адамдар жеке дара өмір сүре алмайды. Адамдар бірігіп қажеттіліктерін өтейді. Осы бірігудің арқасында қоғам, мемлекет пайда болады. Ол қоғамдағы адамдарды үш үлкен әлеуметтік топқа бөлді: 1) әкімдер; 2) қорғаушылар; 3) өндірушілер Платон қоғамдық меншікті қолдап жеке меншікке қарсы тұрды. Өйткені қоғамдағы дау-жанжал, қайшылықтарды тудыратын жеке меншік деп санады. Платон мемлекеттік құрылысты 5 түрге бөлді: аристократия, олигархия, демократия, тимократия, тирания. 2-ш і Жоспар

Аристотель б.з.б. 384-322 ж.ж Саясаттануға қатысты “Саясат”, “Афиналық полития”, “Этика”, “Риторика” деген еңбектері бар. Сая

5 слайд
Аристотель б.з.б. 384-322 ж.ж Саясаттануға қатысты “Саясат”, “Афиналық полития”, “Этика”, “Риторика” деген еңбектері бар. Саясатты адам мен мемлекеттің жоғарғы игілігі, оның мақсаты- адамды, мемлекетті жақсы тұрмысқа , молшылыққа, бақытқа жеткізу деп білді. Аристотелдің ойынша , мемлекет –қауымның дамыған түрі, ал қауым-отбасының дамыған түрі. Мемлекетке адамдар белгілі бір игілікке жету үшін бірігеді. Ол мемлекетті бұрыс және бұрыс деп екі түрге бөлді.2-ш і Жоспар

5 слайд

Аристотель б.з.б. 384-322 ж.ж Саясаттануға қатысты “Саясат”, “Афиналық полития”, “Этика”, “Риторика” деген еңбектері бар. Саясатты адам мен мемлекеттің жоғарғы игілігі, оның мақсаты- адамды, мемлекетті жақсы тұрмысқа , молшылыққа, бақытқа жеткізу деп білді. Аристотелдің ойынша , мемлекет –қауымның дамыған түрі, ал қауым-отбасының дамыған түрі. Мемлекетке адамдар белгілі бір игілікке жету үшін бірігеді. Ол мемлекетті бұрыс және бұрыс деп екі түрге бөлді.2-ш і Жоспар

Саяси ойлар және қазіргі кездегі саяси мектепте р дің тарихы. Қай заманның ойшылы болмасын ойландыратын бір ғана мәселе – халықт

6 слайд
Саяси ойлар және қазіргі кездегі саяси мектепте р дің тарихы. Қай заманның ойшылы болмасын ойландыратын бір ғана мәселе – халықты бақытты ету жолдарын іздеу. Оны әр ойшыл өзінше пайымдап, өзінше шешті. 3-ш і Жоспар Жалпы саяси ойдың даму кезеңдері мен ойшылдарын былай топтауға болады: Ерте дүние: Конфуций, Будда, Заратустра, Иеремия, Пифагор, Демокрит, Платон, Аристотель. Қайта өрлеу: Н. Макиавелли, Томас Мор, Т. Кампанелла, Т. Гоббс, Д. Уинстенли, Джон Локк.Ортағасырлық: А. Августин, Ф. Аквинский, М. Лютер.

6 слайд

Саяси ойлар және қазіргі кездегі саяси мектепте р дің тарихы. Қай заманның ойшылы болмасын ойландыратын бір ғана мәселе – халықты бақытты ету жолдарын іздеу. Оны әр ойшыл өзінше пайымдап, өзінше шешті. 3-ш і Жоспар Жалпы саяси ойдың даму кезеңдері мен ойшылдарын былай топтауға болады: Ерте дүние: Конфуций, Будда, Заратустра, Иеремия, Пифагор, Демокрит, Платон, Аристотель. Қайта өрлеу: Н. Макиавелли, Томас Мор, Т. Кампанелла, Т. Гоббс, Д. Уинстенли, Джон Локк.Ортағасырлық: А. Августин, Ф. Аквинский, М. Лютер.

4-ш і Жоспар "Қайта өрлеу" және "Ағарту" дәуіріндегі саяси ойдың ерекшеліктері Қайта өрлеу дәуірінің төмендегідей ерекшеліктер

7 слайд
4-ш і Жоспар "Қайта өрлеу" және "Ағарту" дәуіріндегі саяси ойдың ерекшеліктері Қайта өрлеу дәуірінің төмендегідей ерекшеліктері бар. Саяси ғылымның теологиядан оқшаулануы, мемлекеттің пайда болуының табиғи идеяларын негіздеу. "Қайта өрлеу" дәуірінің негізін салушы Николло Макиавелли (1469-1527) болды. Оның "Патша", "Тит Ливийдің бірінші онкүндігі жайлы ойлар", "Флоренцияның тарихы", т.с.с. еңбектері болған. Макиавелли дінге қарсы болды. Тұңғыш рет мемлекет ұғымын енгізді. Макиавеллидің ойынша мемлекет басқарушы мен бағынушының қарым-қатынасы. Ол Республикалық мемлекеттік еркіндікті, теңдікті аңсады. Мемлекет ерікті болса ғана, қуатты, абыройлы болады деп сенді. Мақсатқа жету үшін амал айланың қай түрін болсын қолдануды сұрады.

7 слайд

4-ш і Жоспар "Қайта өрлеу" және "Ағарту" дәуіріндегі саяси ойдың ерекшеліктері Қайта өрлеу дәуірінің төмендегідей ерекшеліктері бар. Саяси ғылымның теологиядан оқшаулануы, мемлекеттің пайда болуының табиғи идеяларын негіздеу. "Қайта өрлеу" дәуірінің негізін салушы Николло Макиавелли (1469-1527) болды. Оның "Патша", "Тит Ливийдің бірінші онкүндігі жайлы ойлар", "Флоренцияның тарихы", т.с.с. еңбектері болған. Макиавелли дінге қарсы болды. Тұңғыш рет мемлекет ұғымын енгізді. Макиавеллидің ойынша мемлекет басқарушы мен бағынушының қарым-қатынасы. Ол Республикалық мемлекеттік еркіндікті, теңдікті аңсады. Мемлекет ерікті болса ғана, қуатты, абыройлы болады деп сенді. Мақсатқа жету үшін амал айланың қай түрін болсын қолдануды сұрады.

6-ш і Жоспар Утопиялық социализм - мүлік ортақтығына, жұрттың барлығы үшін міндетті еңбекке және игіліктердің тең бөлінуіне н

8 слайд
6-ш і Жоспар Утопиялық социализм - мүлік ортақтығына, жұрттың барлығы үшін міндетті еңбекке және игіліктердің тең бөлінуіне негізделген қоғам туралы ілім дамуының ғылымға дейінгі кезеңі. " Утопия " деген терминді мінсіз қоғамды білдіру үшін тұңғыш рет Томас Мор қолданды. Содан кейінгі жерде бұл термин ойдан шығарылған, өмір сүрмейтін қоғамдық тәртіптерді сипаттағанда қолданыла бастады. Жеке меншікке негізделіп өмір сүріп отырған құрылысты сынап, болашақ мінсіз құрылыстың көрінісін бейнелейтін, қоғамдық меншіктің қажет екенін теориялық түрғыдан негіздеуге тырысатын утопист-социалистер көптеген көреген идеялар мен болжамдар айтты.

8 слайд

6-ш і Жоспар Утопиялық социализм - мүлік ортақтығына, жұрттың барлығы үшін міндетті еңбекке және игіліктердің тең бөлінуіне негізделген қоғам туралы ілім дамуының ғылымға дейінгі кезеңі. " Утопия " деген терминді мінсіз қоғамды білдіру үшін тұңғыш рет Томас Мор қолданды. Содан кейінгі жерде бұл термин ойдан шығарылған, өмір сүрмейтін қоғамдық тәртіптерді сипаттағанда қолданыла бастады. Жеке меншікке негізделіп өмір сүріп отырған құрылысты сынап, болашақ мінсіз құрылыстың көрінісін бейнелейтін, қоғамдық меншіктің қажет екенін теориялық түрғыдан негіздеуге тырысатын утопист-социалистер көптеген көреген идеялар мен болжамдар айтты.

6-ш і Жоспар Марксизм — 19 ғасырдың 40-жылдары Карл Маркс пен Фридрих Энгельс негізін қалаған философиялық, экономикалық

9 слайд
6-ш і Жоспар Марксизм — 19 ғасырдың 40-жылдары Карл Маркс пен Фридрих Энгельс негізін қалаған философиялық, экономикалық және әлеуметтік-саяси көзқарастар жүйесі. Марксизмнің теориялық қайнар көзі — классикалық неміс философиясы (Г. Гегель, Л. Фейербах), классикалық ағылшын саяси экономиясы (А. Смит және Д. Рикардо) және француз утопиялық социализм ілімі (Ш. Фурье, Р.Оуэн және Сен-Симон). Марксизмнің мақсаты, қоғамның негізгі қозғаушы күші ретінде жұмысшы табының маңызын теориялық негіздеу болды

9 слайд

6-ш і Жоспар Марксизм — 19 ғасырдың 40-жылдары Карл Маркс пен Фридрих Энгельс негізін қалаған философиялық, экономикалық және әлеуметтік-саяси көзқарастар жүйесі. Марксизмнің теориялық қайнар көзі — классикалық неміс философиясы (Г. Гегель, Л. Фейербах), классикалық ағылшын саяси экономиясы (А. Смит және Д. Рикардо) және француз утопиялық социализм ілімі (Ш. Фурье, Р.Оуэн және Сен-Симон). Марксизмнің мақсаты, қоғамның негізгі қозғаушы күші ретінде жұмысшы табының маңызын теориялық негіздеу болды

10 слайд

10 слайд