«Әлеумет» білім беру саласының жұмыстарын ұйымдастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Әлеумет» білім беру саласының
жұмыстарын ұйымдастыру
1 слайд
«Әлеумет» білім беру саласының жұмыстарын ұйымдастыру
2 слайд
Ма қ саты:
•
Жалпы адамзаттық құндылықтар мен
ережелер негізінде жеке тұлғаның
әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру.
2 слайд
Ма қ саты: • Жалпы адамзаттық құндылықтар мен ережелер негізінде жеке тұлғаның әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру.
3 слайд
Міндеттері:
•
- Ересектердің еңбегі, оның қоғамдық өмірдегі
рөлі туралы, жалпы қабылданған нормалар
мен ережелер негізінде құрдастармен және
ересектермен өзара қарым-қатынастары
туралы білімдерін кеңейту;
•
- Отансүйгіштік сезімдерін, еліміздің
жетістігіне мақтаныш сезімін тәрбиелеу;
•
Өзінің еңбегіне, басқа адамдардың еңбегі мен
оның нәтижелеріне құндылықты қатынасқа
тәрбиелеу;
•
Құрдастарымен сыпайы қарым-қатынас
жасауға тәрбиелеу.
3 слайд
Міндеттері: • - Ересектердің еңбегі, оның қоғамдық өмірдегі рөлі туралы, жалпы қабылданған нормалар мен ережелер негізінде құрдастармен және ересектермен өзара қарым-қатынастары туралы білімдерін кеңейту; • - Отансүйгіштік сезімдерін, еліміздің жетістігіне мақтаныш сезімін тәрбиелеу; • Өзінің еңбегіне, басқа адамдардың еңбегі мен оның нәтижелеріне құндылықты қатынасқа тәрбиелеу; • Құрдастарымен сыпайы қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
4 слайд
“ Таным” білім
беру саласы.1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
2. Қоршаған ортамен танысу.
3. Экология негіздері .
4.Құрастыру.« Әлеумет »
білім беру
саласы
Қоршаған
ортамен
танысу Экология
негіздері
4 слайд
“ Таным” білім беру саласы.1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. 2. Қоршаған ортамен танысу. 3. Экология негіздері . 4.Құрастыру.« Әлеумет » білім беру саласы Қоршаған ортамен танысу Экология негіздері
5 слайд
Ұйымдаст
ырылған
оқу
қызметіОйын
Саяхат
Серуен Әлеуме
т
5 слайд
Ұйымдаст ырылған оқу қызметіОйын Саяхат Серуен Әлеуме т
6 слайд
Күтілетін нәтижелер:
•
Еңбек адамдарына және олардың
еңбектерінің нәтижелеріне құрмет көрсетеді;
•
Халық дәстүрлеріне негізделген адамгершілік
мінез-құлық нормаларын орындайды;
•
Өзі туған елді мекенін, туған елің атайды
•
Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді
ажыратады
•
Табиғатқа қамқорлық танытады
6 слайд
Күтілетін нәтижелер: • Еңбек адамдарына және олардың еңбектерінің нәтижелеріне құрмет көрсетеді; • Халық дәстүрлеріне негізделген адамгершілік мінез-құлық нормаларын орындайды; • Өзі туған елді мекенін, туған елің атайды • Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді ажыратады • Табиғатқа қамқорлық танытады
7 слайд
«Әлеумет» білім беру саласы негізінде балалардың
оқу-танымдық қасиеттерін дамыту
7 слайд
«Әлеумет» білім беру саласы негізінде балалардың оқу-танымдық қасиеттерін дамыту
8 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ :
Балалық шақ-баланың жеке тұлға
болып қалыптасуының алғашқы
сатысы. Сондықтан да балалардың
оқу-танымдық қабілетін дамыту ерте
жастан басталуы тиіс. Оқу-
танымдық қабілеттерді дамытуда
“Әлеуметтік орта” білім беру
саласының рөлі ерекше.
8 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ : Балалық шақ-баланың жеке тұлға болып қалыптасуының алғашқы сатысы. Сондықтан да балалардың оқу-танымдық қабілетін дамыту ерте жастан басталуы тиіс. Оқу- танымдық қабілеттерді дамытуда “Әлеуметтік орта” білім беру саласының рөлі ерекше.
9 слайд
Ж обаның мақсаты:
Әлеуметтік ортадағы
жағымды мінез-құлық пен
қарым-қатынасқа қабілетті
әлеуметтік-бейімделген,
шығармашылық тұлғаны
тәрбиелеу, Отанға деген
сүйіспеншілікке, үлкендерді
құрметтеуге тәрбиелеу Мақсаты:
Жалпы адамзаттық
құндылықтар мен ережелер
негізінде жеке тұлғаның
әлеуметтік дағдыларын
қалыптастыру
9 слайд
Ж обаның мақсаты: Әлеуметтік ортадағы жағымды мінез-құлық пен қарым-қатынасқа қабілетті әлеуметтік-бейімделген, шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, Отанға деген сүйіспеншілікке, үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу Мақсаты: Жалпы адамзаттық құндылықтар мен ережелер негізінде жеке тұлғаның әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру
10 слайд
Міндеттері:
1.Әлеуметтік ортаға баули отырып,
балалардың ойлау, есте сақтау
қабілеттерін арттыру.
2. Балалардың оқу-танымдық
қасиеттерін дамыту
3. Табиғатты қорғауға, аялауға
тәрбиелеу.
10 слайд
Міндеттері: 1.Әлеуметтік ортаға баули отырып, балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. 2. Балалардың оқу-танымдық қасиеттерін дамыту 3. Табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу.
11 слайд
Теориялық-практикалық
маңыздылығы
•
Өзін-өзі бағалауға, үлкенге-құрмет,
кішіге-ізет көрсету дағдыларын
қалыптастыру. Теориялық-
практикалық
маңыздылығы
Үлкендерді құрметтеп, өзін-өзі
бағалай білу дағдыларын
қалыптастыра отырып, оқу-
танымдық қасиеттерін
қалыптастыру
Туған жерге,табиғатқа деген
сүйіспеншілік сезімдерін арттыру.
11 слайд
Теориялық-практикалық маңыздылығы • Өзін-өзі бағалауға, үлкенге-құрмет, кішіге-ізет көрсету дағдыларын қалыптастыру. Теориялық- практикалық маңыздылығы Үлкендерді құрметтеп, өзін-өзі бағалай білу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқу- танымдық қасиеттерін қалыптастыру Туған жерге,табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімдерін арттыру.
12 слайд
Қоршаған ортамен танысу
М
Мақсаты:
Әлеуметтік әлемде
өзара байланысты
меңгерту,тірі
және өлі
Табиғатпен
қоғамдық
өмірдің
себеп-салдарлық
қарапайым
байланысын
түсіндіру. Міндеті:
Балаларды
әлеуметтік
ортаға баули
отыра,
олардың оқу-
танымдық
қасиеттерін
дамыту;
Табиғатты
аялауға,
қорғауға
тәрбилеу
12 слайд
Қоршаған ортамен танысу М Мақсаты: Әлеуметтік әлемде өзара байланысты меңгерту,тірі және өлі Табиғатпен қоғамдық өмірдің себеп-салдарлық қарапайым байланысын түсіндіру. Міндеті: Балаларды әлеуметтік ортаға баули отыра, олардың оқу- танымдық қасиеттерін дамыту; Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбилеу
13 слайд
ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ
Міндет
1Өсімдіктер мен
жануарлар туралы
білімдерін
кеңейту
2. Табиғат пен адам
арасындағы байланыс
туралы түсінік беру;
3.Қоршаған табиғаттың
сұлулығын көре білуге
тәрбиелеу;
4. Табиғатты қорғау
дағдыларын
қалыптастыру;Мақсаты
Тірі және өлі
табиғат нысандарына
оң көзқарастарын
тәрбиелеу мақсатында
қарапайым
экологиялық
түсініктерді меңгерту.
13 слайд
ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ Міндет 1Өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін кеңейту 2. Табиғат пен адам арасындағы байланыс туралы түсінік беру; 3.Қоршаған табиғаттың сұлулығын көре білуге тәрбиелеу; 4. Табиғатты қорғау дағдыларын қалыптастыру;Мақсаты Тірі және өлі табиғат нысандарына оң көзқарастарын тәрбиелеу мақсатында қарапайым экологиялық түсініктерді меңгерту.
14 слайд
Қоршаған ортамен танысу
“ Жабайы аңдар”
14 слайд
Қоршаған ортамен танысу “ Жабайы аңдар”
15 слайд
Балалардың жабайы аңдар туралы
түсініктерін тереңдету. Олардың
түрлерін бір-бірінен ажыратуға үйрету.
Жұмбақтар шешу арқылы
ойлау,қиялдау қабілеттерін арттыру.
Табиғатқа қамқорлық жасауға
тәрбиелеу. О қу қызметінің мақсаты
15 слайд
Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға үйрету. Жұмбақтар шешу арқылы ойлау,қиялдау қабілеттерін арттыру. Табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу. О қу қызметінің мақсаты
16 слайд
Күтілетін нәтиже
•
Балалардың жабайы
жануарлар туралы
танымдары кеңейеді. Жануарлардың
түрлерін бір-
бірінен ажырата
алады.
Жануарлар туралы
тақпақтар жаттау
арқылы сөздік қоры,
тілі дамиды.
16 слайд
Күтілетін нәтиже • Балалардың жабайы жануарлар туралы танымдары кеңейеді. Жануарлардың түрлерін бір- бірінен ажырата алады. Жануарлар туралы тақпақтар жаттау арқылы сөздік қоры, тілі дамиды.
17 слайд
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Бөлім: Қоршаған ортамен танысу
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиеші әрекеті.
Мотиватциялық қозғаушылық: Топ бөлмесінің әсемділігіне балалардың назарын аударады.
-Балалар ,алдымен амандасайық.
-Балалар,оқу қызметіміз бастамас бұрын бір-біріміздің жылуымызды сезінейік.
Армысың алтын күн,
Армысың асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос,
Міне , менің қолым.
-Балалар назарын тәрбиешіге аударады.
Балалар амандасады.
Балалар бір-біріне қолдарын беріп , жүрек жылуымен бөліседі.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
-+Балалар, қараңдаршы, мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым.
Сандықтың ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты.оларды құтқару үшін жұмбақтарды шешу
керек екенбіз.
Жұмбақтар:
1.Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал,оның баласын көжек ,-дейді. Қоян
2. Аузы бейне,шалғы орақ,
Шөп емес,бірақ малды орады. Қасқыр
Өзі айлакер , әрі қу,
Жүрген жері айқай да шу. Түлкі
Ба лалар жұмбақтарды шешеді.
-Жануарлар сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда.
17 слайд
Білім беру саласы: «Әлеумет» Бөлім: Қоршаған ортамен танысу Іс-әрекет кезеңдері. Тәрбиеші әрекеті. Мотиватциялық қозғаушылық: Топ бөлмесінің әсемділігіне балалардың назарын аударады. -Балалар ,алдымен амандасайық. -Балалар,оқу қызметіміз бастамас бұрын бір-біріміздің жылуымызды сезінейік. Армысың алтын күн, Армысың асыл жер. Армысың көк аспан, Армысың жан досым. Жылуыма жылу қос, Міне , менің қолым. -Балалар назарын тәрбиешіге аударады. Балалар амандасады. Балалар бір-біріне қолдарын беріп , жүрек жылуымен бөліседі. Ұйымдастырушылық-ізденушілік -+Балалар, қараңдаршы, мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Сандықтың ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты.оларды құтқару үшін жұмбақтарды шешу керек екенбіз. Жұмбақтар: 1.Көлеңкесінен қорқып безектейді, Ал,оның баласын көжек ,-дейді. Қоян 2. Аузы бейне,шалғы орақ, Шөп емес,бірақ малды орады. Қасқыр Өзі айлакер , әрі қу, Жүрген жері айқай да шу. Түлкі Ба лалар жұмбақтарды шешеді. -Жануарлар сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда.
18 слайд
.-Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз?
-Жабайы аңдар.
-Олар қайда тұрады?
Олар орманда тұрады.
-Дұрыс,
-Сонымен қатар аңдарды зообақтан көруге болады.
Балалар, қараңдар,аңдар бізден қорқып тығылып қалыпты. Біз оларды «Ненің басы,ненің құйрығы?» атты
ойынымызда тауып алайық
Түлкінің құйрығы; Пілдің тұмсығы; Қоянның құлағы. (Суреттерін көрсету)
Балалар суреттегі жануарларды тауып айтады.
Аңдардың жандарында нелері жүр?
Балалары жүр.
Бүгін сендерге аюдың және қасқырдың баласы қалай аталатынын айтып беремін.
Аюдың баласы -қонжық.
Қасқырдың баласы –бөлтірік.
Сергіту сәті:Балалар жануарлардың жүрісін салады.
Ойын «Қайсысы қай баспанада тұрады?» Балалар әр жануардың бойына қарай баспанасын тауып көрсетеді.
Рефлексивті коррекциялаушы
-Бүгін сендермен сиқырлы сандықтан нелерді құтқардық?
-Ал,қайда бардық?
-Аюдың баласы қалай атайды екен?
-Қасқырдың баласы қалай аталады?
-Балалар бүгінгі іс-әрекеттіміз сендерге ұнады ма?
-Бүгінгі іс-әрекет қатты ұнады.Мен сендерге жақсы деген баға қоямын.
Саяхатты аяқтап, балалардың оқу іс-әрекетінен алған білімдерін бекіту.
18 слайд
.-Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз? -Жабайы аңдар. -Олар қайда тұрады? Олар орманда тұрады. -Дұрыс, -Сонымен қатар аңдарды зообақтан көруге болады. Балалар, қараңдар,аңдар бізден қорқып тығылып қалыпты. Біз оларды «Ненің басы,ненің құйрығы?» атты ойынымызда тауып алайық Түлкінің құйрығы; Пілдің тұмсығы; Қоянның құлағы. (Суреттерін көрсету) Балалар суреттегі жануарларды тауып айтады. Аңдардың жандарында нелері жүр? Балалары жүр. Бүгін сендерге аюдың және қасқырдың баласы қалай аталатынын айтып беремін. Аюдың баласы -қонжық. Қасқырдың баласы –бөлтірік. Сергіту сәті:Балалар жануарлардың жүрісін салады. Ойын «Қайсысы қай баспанада тұрады?» Балалар әр жануардың бойына қарай баспанасын тауып көрсетеді. Рефлексивті коррекциялаушы -Бүгін сендермен сиқырлы сандықтан нелерді құтқардық? -Ал,қайда бардық? -Аюдың баласы қалай атайды екен? -Қасқырдың баласы қалай аталады? -Балалар бүгінгі іс-әрекеттіміз сендерге ұнады ма? -Бүгінгі іс-әрекет қатты ұнады.Мен сендерге жақсы деген баға қоямын. Саяхатты аяқтап, балалардың оқу іс-әрекетінен алған білімдерін бекіту.
19 слайд
Жабайы жануарлардың түрлері
Қоян Арыстан
Аю
Қасқыр Түлкі
Жолбарыс
19 слайд
Жабайы жануарлардың түрлері Қоян Арыстан Аю Қасқыр Түлкі Жолбарыс
20 слайд
Ойын :
20 слайд
Ойын :
21 слайд
Қайсысы қай баспанада тұрады?
21 слайд
Қайсысы қай баспанада тұрады?
22 слайд
Қорытынды:
- Балалардың ойлау қабілеті,сөздік қоры, тілі дамиды.
- Қоғамның норма ережелерін сақтауға, үлкендермен және бір-бірімен
қарым-қатынасты орнатуды үйреніп, адамгершілік қасиеттерін бойына
сіңіреді.
-Табиғаттың қоғаммен қарапайым байланысын түсінеді, танып,сезіне біледі.
-Бала бойындағы әдемілік, әсемдік жөніндегі түсініктері кеңейеді.
-Шығармашылықпен тәжірибесін өмірге енгізе білу қабілеті, талғам
қиялдары дамиды
22 слайд
Қорытынды: - Балалардың ойлау қабілеті,сөздік қоры, тілі дамиды. - Қоғамның норма ережелерін сақтауға, үлкендермен және бір-бірімен қарым-қатынасты орнатуды үйреніп, адамгершілік қасиеттерін бойына сіңіреді. -Табиғаттың қоғаммен қарапайым байланысын түсінеді, танып,сезіне біледі. -Бала бойындағы әдемілік, әсемдік жөніндегі түсініктері кеңейеді. -Шығармашылықпен тәжірибесін өмірге енгізе білу қабілеті, талғам қиялдары дамиды