Материалдар / Ақпаратты тасымалдау 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты тасымалдау 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып жас мамандарға көмекші құрал ретінде қолдауға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Пән : Информатика Бөлім Ақпаратты ұсыну Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау 6 сынып 2018 ж.

2 слайд
Пән : Информатика Бөлім Ақпаратты ұсыну Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау 6 сынып 2018 ж.

2 слайд

Пән : Информатика Бөлім Ақпаратты ұсыну Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау 6 сынып 2018 ж.

Сабақтың мақсаты: • «Көз», «қабылдағыш», «байланыстың ақпараттық каналдары» түсініктерін сипаттау; •Ақпаратты тасымалдау сызб

3 слайд
Сабақтың мақсаты: • «Көз», «қабылдағыш», «байланыстың ақпараттық каналдары» түсініктерін сипаттау; •Ақпаратты тасымалдау сызбасын түсіну; •Ақпаратты тасымалдау түрлерін қарастыру •Ақпарат көздері мен қабылдағыш мысалдарын қарастыру

3 слайд

Сабақтың мақсаты: • «Көз», «қабылдағыш», «байланыстың ақпараттық каналдары» түсініктерін сипаттау; •Ақпаратты тасымалдау сызбасын түсіну; •Ақпаратты тасымалдау түрлерін қарастыру •Ақпарат көздері мен қабылдағыш мысалдарын қарастыру

Оқу мақсаттары: 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

4 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

4 слайд

Оқу мақсаттары: 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

Ақпараттың түрлері: Адамның қабылдау тәсілдері бойынша ақпарат көрінетін, естілетін, дәм сезу, иіскеу және сезу арқылы болып бө

5 слайд
Ақпараттың түрлері: Адамның қабылдау тәсілдері бойынша ақпарат көрінетін, естілетін, дәм сезу, иіскеу және сезу арқылы болып бөлінеді. Бейнелеу тәсілдеріне қарай ақпарат сандық, мәтіндік, графикалық, дыбыстық және видеоақпарат болуы мүмкін. Ақпараттың бұл түрлері қазіргі кезде компьютерде табысты көрсетіледі.

5 слайд

Ақпараттың түрлері: Адамның қабылдау тәсілдері бойынша ақпарат көрінетін, естілетін, дәм сезу, иіскеу және сезу арқылы болып бөлінеді. Бейнелеу тәсілдеріне қарай ақпарат сандық, мәтіндік, графикалық, дыбыстық және видеоақпарат болуы мүмкін. Ақпараттың бұл түрлері қазіргі кезде компьютерде табысты көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=SE6qX_Wz5e w Беруші Қабылдаушы Байланыс каналы «10 тақия» мультфильм

6 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=SE6qX_Wz5e w Беруші Қабылдаушы Байланыс каналы «10 тақия» мультфильм

6 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=SE6qX_Wz5e w Беруші Қабылдаушы Байланыс каналы «10 тақия» мультфильм

Барабан дыбысы көбінесе африка тайпаларында таралған. Ол қауіп туралы дыбысты бірнеше километрге дейін таратқан. Дыбысты ұ

7 слайд
Барабан дыбысы көбінесе африка тайпаларында таралған. Ол қауіп туралы дыбысты бірнеше километрге дейін таратқан. Дыбысты ұзақ арақашықтарға тарату үшін көптеген елдер от түтінін қолданған.

7 слайд

Барабан дыбысы көбінесе африка тайпаларында таралған. Ол қауіп туралы дыбысты бірнеше километрге дейін таратқан. Дыбысты ұзақ арақашықтарға тарату үшін көптеген елдер от түтінін қолданған.

1 топ: «Ақпаратты бір жақты тасымалдау және қабылдау» 2 топ: «Бірнеше көз және бір қабылдағыш» 3 топ: «Бір көз және біренеше қа

8 слайд
1 топ: «Ақпаратты бір жақты тасымалдау және қабылдау» 2 топ: «Бірнеше көз және бір қабылдағыш» 3 топ: «Бір көз және біренеше қабылдағыш» Топпен жұмыс

8 слайд

1 топ: «Ақпаратты бір жақты тасымалдау және қабылдау» 2 топ: «Бірнеше көз және бір қабылдағыш» 3 топ: «Бір көз және біренеше қабылдағыш» Топпен жұмыс

Рефлексия - Сабақта қандай жаңа білдіңіз? - Қай нәрсені сақтау қажет деп санайсыз? - Не түсініксіз болды?

9 слайд
Рефлексия - Сабақта қандай жаңа білдіңіз? - Қай нәрсені сақтау қажет деп санайсыз? - Не түсініксіз болды?

9 слайд

Рефлексия - Сабақта қандай жаңа білдіңіз? - Қай нәрсені сақтау қажет деп санайсыз? - Не түсініксіз болды?