"Әріпті өрнек" 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алгебра элементтері
Сабақ тақырыбы Әріпті өрнек
Оқу мақсаты: 1.2.1.1.Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) құрастырады, жазады,
оқиды, ажыратады.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар:
Санды және әріпті өрнектерді құрастырады, жазады, оқиды, ажыратады.
Көптеген оқушылар:
Әріпті өрнектерді құрастырады.
Кейбір оқушылар:
Әріпті өрнектердің санды өрнектерден айырмашылығын таба алады.
Бағалау критерийлері: Қосынды және айырма түрінде берілген санды және әріпті өрнектерді
ажыратады.
Қосу мен азайту амалдарына санды және әріпті өрнектер құрастырады, түрлі
тәсілдермен оқиды.
Тілдік мақсаттар: Әріпті өрнек терминін қолданып, ажыратады.
Егер өрнек әріптен, саннан, арифметикалық амалдардың белгілерінен тұрса,
оны қалай атайды? Сендер қалай ойлайсыңдар? Әріпті өрнектердің санды
өрнектерден айырмашылығы неде деп ойлайсыздар?
Азайтуда сандардың орындарын ауыстыруға бола ма? Неге?
Пән: математика Мұғалім: Ныгманова М.А.
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алгебра элементтері Сабақ тақырыбы Әріпті өрнек Оқу мақсаты: 1.2.1.1.Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) құрастырады, жазады, оқиды, ажыратады. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Санды және әріпті өрнектерді құрастырады, жазады, оқиды, ажыратады. Көптеген оқушылар: Әріпті өрнектерді құрастырады. Кейбір оқушылар: Әріпті өрнектердің санды өрнектерден айырмашылығын таба алады. Бағалау критерийлері: Қосынды және айырма түрінде берілген санды және әріпті өрнектерді ажыратады. Қосу мен азайту амалдарына санды және әріпті өрнектер құрастырады, түрлі тәсілдермен оқиды. Тілдік мақсаттар: Әріпті өрнек терминін қолданып, ажыратады. Егер өрнек әріптен, саннан, арифметикалық амалдардың белгілерінен тұрса, оны қалай атайды? Сендер қалай ойлайсыңдар? Әріпті өрнектердің санды өрнектерден айырмашылығы неде деп ойлайсыздар? Азайтуда сандардың орындарын ауыстыруға бола ма? Неге? Пән: математика Мұғалім: Ныгманова М.А.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Нұсқау беру
және айту
Қорытынды
шығару жəне
есте сақтау
Рефлексия
жəне бағамдау
Бекіту жəне
қолданысқа
енгізу
Түсіндіру жəне
сипаттау
Сұрақ қою
және талқылау
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Нұсқау беру және айту Қорытынды шығару жəне есте сақтау Рефлексия жəне бағамдау Бекіту жəне қолданысқа енгізу Түсіндіру жəне сипаттау Сұрақ қою және талқылау
3 слайд
Саралау әдістері
•Қалыптастырушы
бағалау
•Егер өрнек әріптен,
саннан, арифметикалық
амалдардың белгілерінен
тұрса, оны қалай атайды?
•қосымша
тапсырмаларды талап
ететін оқушыларға
беру
•көмек қажет ететін
оқушыларға біршама
уақыт беремін
•«Барлық әріпті
өрнектерді қоршап
сыз»,
•«Шығарып көр»
Тапсыр -
ма
Қарқын
Бағалау
Диалог
және
қолдау
көрсету
3 слайд
Саралау әдістері •Қалыптастырушы бағалау •Егер өрнек әріптен, саннан, арифметикалық амалдардың белгілерінен тұрса, оны қалай атайды? •қосымша тапсырмаларды талап ететін оқушыларға беру •көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беремін •«Барлық әріпті өрнектерді қоршап сыз», •«Шығарып көр» Тапсыр - ма Қарқын Бағалау Диалог және қолдау көрсету
4 слайд
Критериалды бағалау: ҚБ және ЖБ
Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып
табылады және тоқсан бойы үздіксіз жүргізіледі. (МАН 38 бет)
ҚБ
Кері
байланыс
(ауызша ,
жазбаша)
Өзара
бағалау
Критерий
бойынша
Өзін – өзі
бағалау
Сабақтың әр кезеңінде
қолданылады.
«Артығы қайсы?»,
«Барлық әріпті
өрнектерді қоршап
сыз», «Ойлан?»
Жұптық жұмыс кезінде
мұғалім, жұптар бір –
бірін, жұп ішінде бірін –
бірі бағалайды.
«Әріпті өрнектерді оқы»
Бағалау критерийі:
Санды өрнекті әріпті
өрнекке айналдырды.
Әріпті өрнектерді әртүрлі
тәсілмен оқыды.
Уақытқа бағынды.
«Шығарып көр»
«Қай жолмен жүрген
дұрыс?», «Ойлан?»
4 слайд
Критериалды бағалау: ҚБ және ЖБ Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы үздіксіз жүргізіледі. (МАН 38 бет) ҚБ Кері байланыс (ауызша , жазбаша) Өзара бағалау Критерий бойынша Өзін – өзі бағалау Сабақтың әр кезеңінде қолданылады. «Артығы қайсы?», «Барлық әріпті өрнектерді қоршап сыз», «Ойлан?» Жұптық жұмыс кезінде мұғалім, жұптар бір – бірін, жұп ішінде бірін – бірі бағалайды. «Әріпті өрнектерді оқы» Бағалау критерийі: Санды өрнекті әріпті өрнекке айналдырды. Әріпті өрнектерді әртүрлі тәсілмен оқыды. Уақытқа бағынды. «Шығарып көр» «Қай жолмен жүрген дұрыс?», «Ойлан?»
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар
Тренер тарапынан
берілген тиімді
кері байланыс
•қалыптастырушы
бағалауды тиімді
қолдану;
•сабақта жоғары
деңгейлі ашық
сұрақтарды қолдану;
•Сабақта бүкіл
сыныпты қамтитын
жұмыс түрлерін
араластырып қолдану;
Әріптестер тарапынан
берілген тиімді
кері байланыс
•Берілген оқу мақсаты
аясында
тапсырмаларды
күрделендіру;
Қорытынды:
•«Оқушылар ХХІ
ғасырда табысты болу
үшін нені үйренуі
керек?»,
•«Оқытудың тиімді
әдістері қандай?»
•Мұғалімге арналған
нұсқаулықты курстан
кейін де қолданамын.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Тренер тарапынан берілген тиімді кері байланыс •қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану; •сабақта жоғары деңгейлі ашық сұрақтарды қолдану; •Сабақта бүкіл сыныпты қамтитын жұмыс түрлерін араластырып қолдану; Әріптестер тарапынан берілген тиімді кері байланыс •Берілген оқу мақсаты аясында тапсырмаларды күрделендіру; Қорытынды: •«Оқушылар ХХІ ғасырда табысты болу үшін нені үйренуі керек?», •«Оқытудың тиімді әдістері қандай?» •Мұғалімге арналған нұсқаулықты курстан кейін де қолданамын.