Материалдар / Әртүрлі слайдтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әртүрлі слайдтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек ретінде пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қаралатын мәселелер: 1. «Сатылай кешенді талдау» технологиясының мәні, қажеттілігі, құрылымы 2. «Фонетика» саласы бойынша с

1 слайд
Қаралатын мәселелер: 1. «Сатылай кешенді талдау» технологиясының мәні, қажеттілігі, құрылымы 2. «Фонетика» саласы бойынша сатылай кешенді талдау жүргізе оқытудың лингвистикалық және әдістемелік үлгілері 3. Тілдік талдауға математикалық тәсілді қолдану 4. «Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша лексико-грамматикалық талдау жасаудың әдістемесі 5. «Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша синтаксистік талдау жүргізу үлгісі  

1 слайд

Қаралатын мәселелер: 1. «Сатылай кешенді талдау» технологиясының мәні, қажеттілігі, құрылымы 2. «Фонетика» саласы бойынша сатылай кешенді талдау жүргізе оқытудың лингвистикалық және әдістемелік үлгілері 3. Тілдік талдауға математикалық тәсілді қолдану 4. «Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша лексико-грамматикалық талдау жасаудың әдістемесі 5. «Сатылай кешенді талдау» технологиясы бойынша синтаксистік талдау жүргізу үлгісі  

Әдебиеттер: 1. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау /лексика, фонетика/ Алматы ,1999 2. Оразақынова Н. А. Сатылай ком

2 слайд
Әдебиеттер: 1. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау /лексика, фонетика/ Алматы ,1999 2. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау /морфология, созжасам/Алматы,1999 3. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау / синтаксис/ Алматы,2006 4. Мырзабеков С. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі, Алматы ,2002 5. Қошқарбеков Н., Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары 2-кітап, А., 2009

2 слайд

Әдебиеттер: 1. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау /лексика, фонетика/ Алматы ,1999 2. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау /морфология, созжасам/Алматы,1999 3. Оразақынова Н. А. Сатылай комплексті талдау / синтаксис/ Алматы,2006 4. Мырзабеков С. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі, Алматы ,2002 5. Қошқарбеков Н., Қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологиялары 2-кітап, А., 2009

Сатылай кешенді талдау жүйесін дұрыс меңгеріп, сауатты қолдана білсе, төмендегідей Н Ә Т И Ж Е Г Е қол жеткізуге болады

3 слайд
Сатылай кешенді талдау жүйесін дұрыс меңгеріп, сауатты қолдана білсе, төмендегідей Н Ә Т И Ж Е Г Е қол жеткізуге болады - Оқушылар тілдің әрбір саласы бойынша теориялық материалдарды терең игереді; - Сатылай кешенді талдаудың жүйесін басшылыққа ала отырып, ауызша және жазбаша баяндау дағдысы қалыптасады; - Әрбір тілдік формалардың атқаратын қызметін, беретін грамматикалық мағыналарын толық ажырата алатын болады; - Тілдік талдау барысында қажетті білімді еске түсіре отырып, пәнішілік байланысты жүзеге асырады; - Талдау үлгісіне қажетті материал жинау үшін көркем шығармалардан материал жинап, оны сұрыптауға дағдыланады; - Жазба жұмыстарын сауатты жазуға, сөйлемдерді стильдік тұрғыдан дұрыс әрі көркем жазуға машықтанады.

3 слайд

Сатылай кешенді талдау жүйесін дұрыс меңгеріп, сауатты қолдана білсе, төмендегідей Н Ә Т И Ж Е Г Е қол жеткізуге болады - Оқушылар тілдің әрбір саласы бойынша теориялық материалдарды терең игереді; - Сатылай кешенді талдаудың жүйесін басшылыққа ала отырып, ауызша және жазбаша баяндау дағдысы қалыптасады; - Әрбір тілдік формалардың атқаратын қызметін, беретін грамматикалық мағыналарын толық ажырата алатын болады; - Тілдік талдау барысында қажетті білімді еске түсіре отырып, пәнішілік байланысты жүзеге асырады; - Талдау үлгісіне қажетті материал жинау үшін көркем шығармалардан материал жинап, оны сұрыптауға дағдыланады; - Жазба жұмыстарын сауатты жазуға, сөйлемдерді стильдік тұрғыдан дұрыс әрі көркем жазуға машықтанады.

Тілдік талдауға математикалық тәсілді қолдану О – жалпы дыбыстың белгісі Ø – жоқ деген белгі - дауысты дыбыстардың белгіс

4 слайд
Тілдік талдауға математикалық тәсілді қолдану О – жалпы дыбыстың белгісі Ø – жоқ деген белгі - дауысты дыбыстардың белгісі - дауыссыз дыбыстардың белгісі   Берілгені: 0Х = Шешу: 37 ОХ+Х=37 O 12  

4 слайд

Тілдік талдауға математикалық тәсілді қолдану О – жалпы дыбыстың белгісі Ø – жоқ деген белгі - дауысты дыбыстардың белгісі - дауыссыз дыбыстардың белгісі   Берілгені: 0Х = Шешу: 37 ОХ+Х=37 O 12  

Дауысты дыбыстардың жіктелуі: А) 12 дыбыс тілдің қатысына қарай былай жіктеледі:

5 слайд
Дауысты дыбыстардың жіктелуі:   А) 12 дыбыс тілдің қатысына қарай былай жіктеледі:  

5 слайд

Дауысты дыбыстардың жіктелуі:   А) 12 дыбыс тілдің қатысына қарай былай жіктеледі:  

Ә) 12жақтың ашылу дәрежесіне қарай былай жіктеледі:

6 слайд
Ә) 12жақтың ашылу дәрежесіне қарай былай жіктеледі:  

6 слайд

Ә) 12жақтың ашылу дәрежесіне қарай былай жіктеледі:  

Б) 12 ерін мен езудің қатысына қарай былай жіктеледі:

7 слайд
Б) 12 ерін мен езудің қатысына қарай былай жіктеледі:

7 слайд

Б) 12 ерін мен езудің қатысына қарай былай жіктеледі:

2. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі А) 25 үн мен салдырдың жіктелуіне қарай төмендегідей жіктеледі: Ә) 25 айтылу (жасалу) т

8 слайд
2. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі А) 25 үн мен салдырдың жіктелуіне қарай төмендегідей жіктеледі:   Ә) 25 айтылу (жасалу) тәсіліне қарай былайжіктеледі: Б) жасалу орнына, дыбыстау мүшелерінің қатысына қарай:  

8 слайд

2. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі А) 25 үн мен салдырдың жіктелуіне қарай төмендегідей жіктеледі:   Ә) 25 айтылу (жасалу) тәсіліне қарай былайжіктеледі: Б) жасалу орнына, дыбыстау мүшелерінің қатысына қарай:  

9 слайд

9 слайд