Асанқайғы Сәбитұлы 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Топқа бөлу:
•1-ші топ “Қырандар”
•2-ші топ “Тұлпарлар”
•3-ші топ “Сұңқарлар”
1 слайд
Топқа бөлу: •1-ші топ “Қырандар” •2-ші топ “Тұлпарлар” •3-ші топ “Сұңқарлар”
2 слайд
Қарашаның алтысы
Сабақтың тақырыбы:
Асанқайғы Сәбитұлы
Асанқайғының жерге айтқан сыны
Сабақтың мақсаты:
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу
5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау;
2 слайд
Қарашаның алтысы Сабақтың тақырыбы: Асанқайғы Сәбитұлы Асанқайғының жерге айтқан сыны Сабақтың мақсаты: 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Қандай аңыз кейіпкерлерін білеміз?
4 слайд
Қандай аңыз кейіпкерлерін білеміз?
5 слайд
Желмая мінген - Асанқайғы
5 слайд
Желмая мінген - Асанқайғы
6 слайд
Күрделі сөздермен жұмыс
•Желмая – түйенің бағалы тұқымының бірі.
•Ат төбеліндей – азғана, шағын.
•Шідер – аттың аяғына салынатын тұсау.
•Өңгеру – бір нәрсені ердің алдыңғы жағына
көлденең салу.
•Бөктеру – бір нәрсені ердің артына
қанжығаға байлау.
6 слайд
Күрделі сөздермен жұмыс •Желмая – түйенің бағалы тұқымының бірі. •Ат төбеліндей – азғана, шағын. •Шідер – аттың аяғына салынатын тұсау. •Өңгеру – бір нәрсені ердің алдыңғы жағына көлденең салу. •Бөктеру – бір нәрсені ердің артына қанжығаға байлау.
7 слайд
Мына шіркіннің баласы
тойдым деп қарап
отырмас, қарным ашты
деп жылап отырмас,
сиырдың мүйізі, кеуірдің
құлағы шығып тұрған жер
екен. Күнінде баласы
кеуірден жылайды-ау! –
депті.
Баянауыл тауын
көргенде айтқаны
Ат ерін алуға
жарамайтұғын жер екен,
шіркінді жұрт қалай қоныс
қылып отырған? Бір
көрген кісі: «Кәпір-ай, сені
желкемнің шұқыры
көрсін!» — дейді екен.
Бауырында бір қара
тиген тұзы бар екен, тұзы
ауыр екен.
Ұзын аққан Сыр бойын
көргенде айтқаны
Басы байтақ, аяғы
қайқақ: екі-ақ ауылға
қоныс екен, өн бойы
кедейлікке біткен жер
екен. Қаратауды
жайласа, Сырдың бойын
қыстаса, қоныс болуға
сонда дұрыс екен! –
депті.
Ұзын аққан Ертісті
көргенде айтқаны
Сәйкестендіру
7 слайд
Мына шіркіннің баласы тойдым деп қарап отырмас, қарным ашты деп жылап отырмас, сиырдың мүйізі, кеуірдің құлағы шығып тұрған жер екен. Күнінде баласы кеуірден жылайды-ау! – депті. Баянауыл тауын көргенде айтқаны Ат ерін алуға жарамайтұғын жер екен, шіркінді жұрт қалай қоныс қылып отырған? Бір көрген кісі: «Кәпір-ай, сені желкемнің шұқыры көрсін!» — дейді екен. Бауырында бір қара тиген тұзы бар екен, тұзы ауыр екен. Ұзын аққан Сыр бойын көргенде айтқаны Басы байтақ, аяғы қайқақ: екі-ақ ауылға қоныс екен, өн бойы кедейлікке біткен жер екен. Қаратауды жайласа, Сырдың бойын қыстаса, қоныс болуға сонда дұрыс екен! – депті. Ұзын аққан Ертісті көргенде айтқаны Сәйкестендіру
8 слайд
1- тапсырма
Аңыз әңгімеде кездесетін өзен көлдерді картадан көрсетіңіз
8 слайд
1- тапсырма Аңыз әңгімеде кездесетін өзен көлдерді картадан көрсетіңіз
9 слайд
2-тапсырма
Жер –су атауларына берілген анықтаманы тауып сәйкестендіріп,
нөмірлеп белгілеңіз
9 слайд
2-тапсырма Жер –су атауларына берілген анықтаманы тауып сәйкестендіріп, нөмірлеп белгілеңіз
10 слайд
Асан атаға хат
•Құрметті Асанқайғы ата сіздің жерге
айтқан сындарыңызды оқи отырып, әр
жердің өзіндік жайлы, жақсы жақтарын
білдік.....
10 слайд
Асан атаға хат •Құрметті Асанқайғы ата сіздің жерге айтқан сындарыңызды оқи отырып, әр жердің өзіндік жайлы, жақсы жақтарын білдік.....
11 слайд
Қорытынды:
«Балық қаңқасы» әдісі бойынша шығарманың
мазмұнын ашу
11 слайд
Қорытынды: «Балық қаңқасы» әдісі бойынша шығарманың мазмұнын ашу
12 слайд
Үйге тапсырма:
•Асанқайғы Сәбитұлының өмір жолы
•61 беттегі №6 тапсырма
•Мәтіннен сипаттамаларына сай жер-су
атауларын табыңыздар
12 слайд
Үйге тапсырма: •Асанқайғы Сәбитұлының өмір жолы •61 беттегі №6 тапсырма •Мәтіннен сипаттамаларына сай жер-су атауларын табыңыздар