Ашқ сабақ.Абай "Ескендір" поэмасы.презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Ой шақыру» әдісі.
Үй тапсырмасын тексеру.Сынақ
1. Абай: «Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл, ғылым, ар,
мінез деген нәрселермен озбақ», - деп нешінші қара сөзінде жазды?
А) Алтыншы сөзінде; В) Отыз үшінші сөзінде;
С) Он сегізінші сөзінде; Д) Жиырма бесінші сөзінде;
Е) Он тоғызыншы сөзінде.
2. «Қазақтың классикалық әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн
шуақты асқар биігі» деген сөздің иесі кім?
А) А. Байтұрсынов; В) Ш. Құдайбердіұлы;
С) С. Сейфуллин; Д) М. Әуезов;
Е) З. Ахметов.
2 слайд
«Ой шақыру» әдісі. Үй тапсырмасын тексеру.Сынақ 1. Абай: «Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ», - деп нешінші қара сөзінде жазды? А) Алтыншы сөзінде; В) Отыз үшінші сөзінде; С) Он сегізінші сөзінде; Д) Жиырма бесінші сөзінде; Е) Он тоғызыншы сөзінде. 2. «Қазақтың классикалық әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар биігі» деген сөздің иесі кім? А) А. Байтұрсынов; В) Ш. Құдайбердіұлы; С) С. Сейфуллин; Д) М. Әуезов; Е) З. Ахметов.
3 слайд
3. Қай қара сөзінен?
«Жас бала анадан туғанда 2 түрлі мінезбен туады».
А) Жетінші;
В) Он сегізінші;
С) Он тоғызыншы;
Д) Отыз бірінші;
Е) Отыз сегізінші.
4. «Қазақтың бас ақыны – Абай Құнанбаев. Одан асқан бұрын -
соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ»
деген сөздің авторы кім?
А) Ш. Құдайбердіұлы;
В) А. Байтұрсынұлы;
С) С. Сейфуллин;
Д) М. Әуезов;
Е) М. Жұмабаев.
3 слайд
3. Қай қара сөзінен? «Жас бала анадан туғанда 2 түрлі мінезбен туады». А) Жетінші; В) Он сегізінші; С) Он тоғызыншы; Д) Отыз бірінші; Е) Отыз сегізінші. 4. «Қазақтың бас ақыны – Абай Құнанбаев. Одан асқан бұрын - соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ» деген сөздің авторы кім? А) Ш. Құдайбердіұлы; В) А. Байтұрсынұлы; С) С. Сейфуллин; Д) М. Әуезов; Е) М. Жұмабаев.
4 слайд
5. Абайдың қара сөздерінің саны қанша?
А) 44 В) 43 С) 42 Д) 45 Е) 47
6. Абай оқыған медресе?
А) Ахмет - Риза медресесі;
В) Медресе Мухаммадия;
С) Медресе Рахманқұли;
Д) Медресе Расуля;
Е) «Ғалия» медресесі.
7. Абайдың руы кім?
А) Найман;
В) Керей;
С) Тобықты;
Д) Уақ;
Е) Дулат.
4 слайд
5. Абайдың қара сөздерінің саны қанша? А) 44 В) 43 С) 42 Д) 45 Е) 47 6. Абай оқыған медресе? А) Ахмет - Риза медресесі; В) Медресе Мухаммадия; С) Медресе Рахманқұли; Д) Медресе Расуля; Е) «Ғалия» медресесі. 7. Абайдың руы кім? А) Найман; В) Керей; С) Тобықты; Д) Уақ; Е) Дулат.
5 слайд
8.Абай неше ағайынды болған?
А) 6 В) 7 С) 8 Д) 9 Е) 11
9. Абайдың немере інісі кім?
А) Оспан
В) Тәңірберді
С) Шәкәрім
Д) Абылай
Е) Мағауия
10. Абай қай жылы дүниеден өтті?
А) 1903
В) 1904
С) 1905
Д) 1906
Е) 1909
5 слайд
8.Абай неше ағайынды болған? А) 6 В) 7 С) 8 Д) 9 Е) 11 9. Абайдың немере інісі кім? А) Оспан В) Тәңірберді С) Шәкәрім Д) Абылай Е) Мағауия 10. Абай қай жылы дүниеден өтті? А) 1903 В) 1904 С) 1905 Д) 1906 Е) 1909
6 слайд
Дұрыс жауаптары:
1.С
2.Д
3.А
4.В
5.Д
6.А
7.С
8.В
9.С
10.В
6 слайд
Дұрыс жауаптары: 1.С 2.Д 3.А 4.В 5.Д 6.А 7.С 8.В 9.С 10.В
7 слайд
Ақпанның он төрті
Абай «Ескендір »
поэмасы
7 слайд
Ақпанның он төрті Абай «Ескендір » поэмасы
8 слайд
Абай поэмалары: "Ескендір",
"Масғұт", "Әзім әңгімесі".
"Поэма" - грек сөзінен шыққан,
"туынды" деген мағынаны береді,
өлеңмен жазылады
8 слайд
Абай поэмалары: "Ескендір", "Масғұт", "Әзім әңгімесі". "Поэма" - грек сөзінен шыққан, "туынды" деген мағынаны береді, өлеңмен жазылады
9 слайд
Топтық жұмыс.
Абай тобы.
1. Абайдың «Ескендір» поэмасы туралы.
Ескендір тобы.
Ескендір Зұлқарнайын немесе Александр Македонский туралы
деректер
Аристотель тобы.
Аристотель кім?
9 слайд
Топтық жұмыс. Абай тобы. 1. Абайдың «Ескендір» поэмасы туралы. Ескендір тобы. Ескендір Зұлқарнайын немесе Александр Македонский туралы деректер Аристотель тобы. Аристотель кім?
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Жеке жұмыс.
1.Абайдың «Ескендір» поэмасына жоспар құру.
Тақтада жоспар дұрыс құрылмаған.Соны
орнына қойып ,жоспар бойынша әңгімелеп
береміз.
12 слайд
Жеке жұмыс. 1.Абайдың «Ескендір» поэмасына жоспар құру. Тақтада жоспар дұрыс құрылмаған.Соны орнына қойып ,жоспар бойынша әңгімелеп береміз.
13 слайд
Поэма желісі бойынша жоспар құру.
1. Ақын өсиеті
2.Ескендірдің бұйрығы
3. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары
4. Жорықтағы бұлаққа кездесуі
5. Күзетшінің сыйлығы
6. Аристотель шешімі
13 слайд
Поэма желісі бойынша жоспар құру. 1. Ақын өсиеті 2.Ескендірдің бұйрығы 3. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары 4. Жорықтағы бұлаққа кездесуі 5. Күзетшінің сыйлығы 6. Аристотель шешімі
14 слайд
Поэма желісі бойынша жоспар құру.
1. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары
2. Жорықтағы бұлаққа кездесуі
3. Ескендірдің бұйрығы
4. Күзетшінің сыйлығы
5. Аристотель шешімі
6. Ақын өсиеті
14 слайд
Поэма желісі бойынша жоспар құру. 1. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары 2. Жорықтағы бұлаққа кездесуі 3. Ескендірдің бұйрығы 4. Күзетшінің сыйлығы 5. Аристотель шешімі 6. Ақын өсиеті
15 слайд
Жұптық жұмыс. Салыстыру.
Ескендір
Аристотель
15 слайд
Жұптық жұмыс. Салыстыру. Ескендір Аристотель
16 слайд
Эссе. «Өмір толғаныстары»
Таразы, таразыла, ой таразысы, ақыл таразысы.
16 слайд
Эссе. «Өмір толғаныстары» Таразы, таразыла, ой таразысы, ақыл таразысы.
17 слайд
Үй тапсыр-
масын беру
- «Масғұт», «Әзім әңгімелері»
поэмаларын оқу.
- Мүмкіндігің келсе, поэма
желісі бойынша сурет салу.
17 слайд
Үй тапсыр- масын беру - «Масғұт», «Әзім әңгімелері» поэмаларын оқу. - Мүмкіндігің келсе, поэма желісі бойынша сурет салу.
18 слайд
Ақылсыз өзін мақтап былжырайды,
Бойыңа өлшеп сөйлесең, нең құрайды?
Жақсы болсаң, жарықты кім көрмейді,
Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?!
18 слайд
Ақылсыз өзін мақтап былжырайды, Бойыңа өлшеп сөйлесең, нең құрайды? Жақсы болсаң, жарықты кім көрмейді, Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?!
19 слайд
Ой бөлісу: Абай “Ескендір”поэмасы арқылы әлемдік әдебиетке үлес
қосса, біз осы поэмамен танысып, талдау барысында бойымызға
қандай асыл қасиеттерді жинадық?
Пендешіліктен арылуға
Иманды болуға
Арлы болуға
Қанағат етуге
Ашкөзділіктен сақтануға
Ойланып іс жасауға
Күлкіге қалмауға
Яғни, бай рухани өнеге,тәлімі мол тәрбие алдық деп есептейміз.
19 слайд
Ой бөлісу: Абай “Ескендір”поэмасы арқылы әлемдік әдебиетке үлес қосса, біз осы поэмамен танысып, талдау барысында бойымызға қандай асыл қасиеттерді жинадық? Пендешіліктен арылуға Иманды болуға Арлы болуға Қанағат етуге Ашкөзділіктен сақтануға Ойланып іс жасауға Күлкіге қалмауға Яғни, бай рухани өнеге,тәлімі мол тәрбие алдық деп есептейміз.
20 слайд
20 слайд