Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға тиімді қажет деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚТЫҢ КИЕЛІ ДОМБЫРАСЫ

#1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚТЫҢ КИЕЛІ ДОМБЫРАСЫ

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚТЫҢ КИЕЛІ ДОМБЫРАСЫ

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі:

#2 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

БІЛУ. Өрмекші әдісі бойынша,сұрақтарға жауап беру

#3 слайд
БІЛУ. Өрмекші әдісі бойынша,сұрақтарға жауап беру

3 слайд

БІЛУ. Өрмекші әдісі бойынша,сұрақтарға жауап беру

ПСИХОЛОГИЯ- ЛЫҚ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: «КӨҢІЛДІ КҮН»

#4 слайд
ПСИХОЛОГИЯ- ЛЫҚ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: «КӨҢІЛДІ КҮН»

4 слайд

ПСИХОЛОГИЯ- ЛЫҚ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: «КӨҢІЛДІ КҮН»

ТҮСІНУ.

#5 слайд
ТҮСІНУ.

5 слайд

ТҮСІНУ.

Домбыраның түрлеріі Шіңкіл дек Бүктеме Екі ішекті Контра бас Әмбе бап Үш ішекті Өкше құлақт ы

#6 слайд
Домбыраның түрлеріі Шіңкіл дек Бүктеме Екі ішекті Контра бас Әмбе бап Үш ішекті Өкше құлақт ы

6 слайд

Домбыраның түрлеріі Шіңкіл дек Бүктеме Екі ішекті Контра бас Әмбе бап Үш ішекті Өкше құлақт ы

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Домбыра —қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын,

#12 слайд
Домбыра —қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпикалық дәстүр шеңберінде жыр, толғау, термелерді сүйемелдеуге қолданылған домбыра кейін аспаптық шығарма – күй жанрының қалыптасуына ықпал еткен. Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық шығармаларды орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. Домбыра ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі. Домбыра құрылысы бірнеше бөліктен тұрады: басы, құлақтары, пернелер, мойын, шанақ, бетқақпақ, ілгек және ішектер. Сондай-ақ, оның көптеген қосымша бөлшектері бар тиек (, кемер ағаш, тұжым ағаш, бастырма, ойық, қалқа, түйме, өрнек, желкелік). Домбыра тиегі үш түрлі болады (шайтан тиек, негізгі тиек, табалдырық тиек). Домбыра дыбыс өткізгіштігі жоғары қарағай, дыбыс жаңғырту қасиеті бар тұт, қатты жынысты үйеңкі, емен секілді киелі ағаштардан, негізінен, екі түрлі  әдіспен – құралып немесе ойылып (шауып) жасалады. Құрама домбыралардың шанағы жұқа тілшелерден құралып жасалса, бітеу домбыра тұтас ағаштан  ойылады.

12 слайд

Домбыра —қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпикалық дәстүр шеңберінде жыр, толғау, термелерді сүйемелдеуге қолданылған домбыра кейін аспаптық шығарма – күй жанрының қалыптасуына ықпал еткен. Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық шығармаларды орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. Домбыра ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі. Домбыра құрылысы бірнеше бөліктен тұрады: басы, құлақтары, пернелер, мойын, шанақ, бетқақпақ, ілгек және ішектер. Сондай-ақ, оның көптеген қосымша бөлшектері бар тиек (, кемер ағаш, тұжым ағаш, бастырма, ойық, қалқа, түйме, өрнек, желкелік). Домбыра тиегі үш түрлі болады (шайтан тиек, негізгі тиек, табалдырық тиек). Домбыра дыбыс өткізгіштігі жоғары қарағай, дыбыс жаңғырту қасиеті бар тұт, қатты жынысты үйеңкі, емен секілді киелі ағаштардан, негізінен, екі түрлі  әдіспен – құралып немесе ойылып (шауып) жасалады. Құрама домбыралардың шанағы жұқа тілшелерден құралып жасалса, бітеу домбыра тұтас ағаштан  ойылады.

ҚОЛДАНУ. •Деңгейлік тапсырма •Оқулықпен , дәптермен жұмыс 1-деңгей.Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғаул

#13 слайд
ҚОЛДАНУ. •Деңгейлік тапсырма •Оқулықпен , дәптермен жұмыс 1-деңгей.Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауларын қойып жай септеу мен тәуелді септеуді ажыратыңдар. 2-деңгей.Мәтіннен кейінгі ықпалды табыңдар.Сол сөздермен сөйлемдер құрастырыңдар

13 слайд

ҚОЛДАНУ. •Деңгейлік тапсырма •Оқулықпен , дәптермен жұмыс 1-деңгей.Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауларын қойып жай септеу мен тәуелді септеуді ажыратыңдар. 2-деңгей.Мәтіннен кейінгі ықпалды табыңдар.Сол сөздермен сөйлемдер құрастырыңдар

ТАЛДАУ. •Тыңдалым және айтылым І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңін тыңдап,ақынның домбыра көмейінен шыққан үнді қанд

#14 слайд
ТАЛДАУ. •Тыңдалым және айтылым І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңін тыңдап,ақынның домбыра көмейінен шыққан үнді қандай құбылыстарға теңейтінін теріп жазыңдар •Жазылым Оқылым және тыңдалым мәтіндерін салыстырып,кестені толтырыңдар

14 слайд

ТАЛДАУ. •Тыңдалым және айтылым І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңін тыңдап,ақынның домбыра көмейінен шыққан үнді қандай құбылыстарға теңейтінін теріп жазыңдар •Жазылым Оқылым және тыңдалым мәтіндерін салыстырып,кестені толтырыңдар

ЖИНАҚТАУ.  •Постермен жұмыс 1-ші топ. Домбыраның құрылымын жасау,бейнелеу. 2-ші топ.Домбыраның шығу тар

#15 слайд
ЖИНАҚТАУ.  •Постермен жұмыс 1-ші топ. Домбыраның құрылымын жасау,бейнелеу. 2-ші топ.Домбыраның шығу тарихын баяндау,бейнелеу

15 слайд

ЖИНАҚТАУ.  •Постермен жұмыс 1-ші топ. Домбыраның құрылымын жасау,бейнелеу. 2-ші топ.Домбыраның шығу тарихын баяндау,бейнелеу

БАҒАЛАУ.

#16 слайд
БАҒАЛАУ.

16 слайд

БАҒАЛАУ.

Кері байланыс “Бес саусақ” әдісі Бас бармақ – басты мәселе – Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балан

#17 слайд
Кері байланыс “Бес саусақ” әдісі Бас бармақ – басты мәселе – Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балан үйрек – бірлесу- мен топта қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім? Ортан терек- ойлану- мен бүгін қандай білім алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық – Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл –күй – Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

17 слайд

Кері байланыс “Бес саусақ” әдісі Бас бармақ – басты мәселе – Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балан үйрек – бірлесу- мен топта қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім? Ортан терек- ойлану- мен бүгін қандай білім алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық – Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл –күй – Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

#18 слайд

18 слайд

Домбыра аспабы халықтық кәсіби өнердің туып-қалыптасуына, өркендеуіне негіз болған. Байжігіт, Құрманғазы, Дәулеткерей, Тәтті

#19 слайд
Домбыра аспабы халықтық кәсіби өнердің туып-қалыптасуына, өркендеуіне негіз болған. Байжігіт, Құрманғазы, Дәулеткерей,  Тәттімбет, Сейтек, Қазанғап, Сүгір, Тоқа, т.б. даңқты күйшілердің төкпе, шертпе күй дәстүрлерінің тууы, дамуы осы Домбыра аспабымен тікелей байланысты. Олардың дәстүрін, мұрасын бүгінгі күнге жеткізген Дина Нұрпейісова, Ә. Хасенов,  Науша Қашағанов, Махамбет Бөкейхановтар, Төлеген Момбеков, М. Хамзин, Қ. Жантілеуов, С. Балмағамбетов, Л. Мұхитов, т.б. сияқты домбырашылар болса, қазіргі майталман орындаушылар –  Қаршыға Ахмедияров, У. Бекенов, Р. Ғабдиев, С. Шәкіратов, Б. Ысқақов, Бекболат Тілеуханов, Айгүл Үлкенбаева, А. Райымбергенов, т.б. Домбыра – тек күй тартуға ғана емес, ән айтқанда сүйемел үшін де қолданылатын аспап. Біржан сал, Ақан сері,Жаяу Мұса, Мұхит, Мәди, Кенен Әзірбаев, Әміре Қашаубаев, М.Ержанов, Ж.Елебеков, Ғ.Құрманғалиев, Қ.Байбосынов т.б. белгілі әншілер домбыраның әнге әр беріп, әншіге демеу болатынын дәлелдеді.

19 слайд

Домбыра аспабы халықтық кәсіби өнердің туып-қалыптасуына, өркендеуіне негіз болған. Байжігіт, Құрманғазы, Дәулеткерей,  Тәттімбет, Сейтек, Қазанғап, Сүгір, Тоқа, т.б. даңқты күйшілердің төкпе, шертпе күй дәстүрлерінің тууы, дамуы осы Домбыра аспабымен тікелей байланысты. Олардың дәстүрін, мұрасын бүгінгі күнге жеткізген Дина Нұрпейісова, Ә. Хасенов,  Науша Қашағанов, Махамбет Бөкейхановтар, Төлеген Момбеков, М. Хамзин, Қ. Жантілеуов, С. Балмағамбетов, Л. Мұхитов, т.б. сияқты домбырашылар болса, қазіргі майталман орындаушылар –  Қаршыға Ахмедияров, У. Бекенов, Р. Ғабдиев, С. Шәкіратов, Б. Ысқақов, Бекболат Тілеуханов, Айгүл Үлкенбаева, А. Райымбергенов, т.б. Домбыра – тек күй тартуға ғана емес, ән айтқанда сүйемел үшін де қолданылатын аспап. Біржан сал, Ақан сері,Жаяу Мұса, Мұхит, Мәди, Кенен Әзірбаев, Әміре Қашаубаев, М.Ержанов, Ж.Елебеков, Ғ.Құрманғалиев, Қ.Байбосынов т.б. белгілі әншілер домбыраның әнге әр беріп, әншіге демеу болатынын дәлелдеді.

СЕРГІТУ СӘТ

#20 слайд
СЕРГІТУ СӘТ

20 слайд

СЕРГІТУ СӘТ

Білу және түсіну Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Топтарға тапсырма: Қазақтың киелі домбырасы Қолдану «Интервью» әдісі

#21 слайд
Білу және түсіну Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Топтарға тапсырма: Қазақтың киелі домбырасы Қолдану «Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады.

21 слайд

Білу және түсіну Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Топтарға тапсырма: Қазақтың киелі домбырасы Қолдану «Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады.

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

Файл форматы:
pptx
08.02.2019
573
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі