Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика пән мұғалімі Ботрашев Ж.СЖеті модуль идеясын ықпалдастыру
арқылы топтық жұмысқа
оқушыларды ыңталандыру
2018 оқу жылы
1 слайд
Математика пән мұғалімі Ботрашев Ж.СЖеті модуль идеясын ықпалдастыру арқылы топтық жұмысқа оқушыларды ыңталандыру 2018 оқу жылы
2 слайд
Жеті модуль
Оқыту мен
оқудағы
жаңа әдіс
тәсілдер
Оқушылардың
жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту
және оқу Оқыту мен
оқудағы
басқару және
көшбасшылы
қ
Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету Оқыту үшін
бағалау
және оқуды
бағалау
Оқыту мен
оқуда АКТ
пайдалану Талантты
және
дарынды
балаларды
оқыту
2 слайд
Жеті модуль Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылы қ Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту
3 слайд
«Топтық жұмыс» термині – өзара іс-әрекет
жасалып, соңғы нәтижеге немесе мақсатқа
жетуге бағытталған өзара әрекеттің
құрылымы.
Топтық жұмыстың мақсаты: оқыту мен
оқу тәсілдері арқылы проблемаларды
шешу, тапсырмаларды орындау
барысында оқушылар тобының бірлесіп
жұмыс істеуі.
3 слайд
«Топтық жұмыс» термині – өзара іс-әрекет жасалып, соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы. Топтық жұмыстың мақсаты: оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі.
4 слайд
Топтық жұмыс барысындағы дамитын
дағдылар
Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу, тыңдау,
ым мен қимылды пайдалану
Өзін-өзі таныту : үстемдік танытпай топтағы жұмысқа
белсенді қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болу
Басқаларды қолдау: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей
белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды шешу
Басқаларды бақылау және басқалар туралы хабардар болу.
Топтың басқа мүшелеріне қарым-қатынас барысында
ықылас таныту
4 слайд
Топтық жұмыс барысындағы дамитын дағдылар Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу, тыңдау, ым мен қимылды пайдалану Өзін-өзі таныту : үстемдік танытпай топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болу Басқаларды қолдау: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды шешу Басқаларды бақылау және басқалар туралы хабардар болу. Топтың басқа мүшелеріне қарым-қатынас барысында ықылас таныту
5 слайд
Топты
құру
Топтық
жоспарлау
Жоспард
ы жүзеге
асыруҚызметті
жүзеге
асыруТоп
жұмысын
бағалау Топты
үйымдаст
ыру
ережелері
5 слайд
Топты құру Топтық жоспарлау Жоспард ы жүзеге асыруҚызметті жүзеге асыруТоп жұмысын бағалау Топты үйымдаст ыру ережелері
6 слайд
Шағын
топтар Жұптар Үлкен
топтарТоптың көлемі
6 слайд
Шағын топтар Жұптар Үлкен топтарТоптың көлемі
7 слайд
Әлеуметті
к өзара
әрекеттест
ік Қарым -
қатынас Мәселелер
ді шешуТоптағы бірлескен жұмыстың нәтижелері
7 слайд
Әлеуметті к өзара әрекеттест ік Қарым - қатынас Мәселелер ді шешуТоптағы бірлескен жұмыстың нәтижелері
8 слайд
Топтық жұмыстың тиімді жақтары
Ұжымдық іс - әрекет
Жауапкершіліктін, сенімділіктін артуы
Пікітталас
Өзара білім алмасу
Өзара қарым – қатынастын жақсаруы
8 слайд
Топтық жұмыстың тиімді жақтары Ұжымдық іс - әрекет Жауапкершіліктін, сенімділіктін артуы Пікітталас Өзара білім алмасу Өзара қарым – қатынастын жақсаруы
9 слайд
Қиыншылықтар
Топқа бөлу
Топтық жұмысты ұйымдастыру
Өзара келіспеушілік
Рөлдерді бөлу
Топ мүшелерінің бағалануы
9 слайд
Қиыншылықтар Топқа бөлу Топтық жұмысты ұйымдастыру Өзара келіспеушілік Рөлдерді бөлу Топ мүшелерінің бағалануы
10 слайд
Нәтижесі
Әр мұғалім тиімді оқыту мен оқу идеясын өз
сабағына жеті модуль арқылы енгізу керек. Әр түрлі
әдіс-тәсілдерін қолдaна отырып, жан –жақты, сыни
ойлай алатын, терең білімді, заман талабына сай,
өзінің жеке ойы бар, жеке тұлғаны тәрбиелеуге
ерекше мән берілуі керек.
Жеті модуль идеясын ықпалдастыруда топтық
жұмыстың нәтижесі ретінде оқушылардың білім
алуға деген қызығушылықтарының оянғаның
байқауға, әрбір оқушының шығармашылығының
артқаның және өздігінен білім алуға деген
көзғарастарының өзгергендігін көруге болады
10 слайд
Нәтижесі Әр мұғалім тиімді оқыту мен оқу идеясын өз сабағына жеті модуль арқылы енгізу керек. Әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдaна отырып, жан –жақты, сыни ойлай алатын, терең білімді, заман талабына сай, өзінің жеке ойы бар, жеке тұлғаны тәрбиелеуге ерекше мән берілуі керек. Жеті модуль идеясын ықпалдастыруда топтық жұмыстың нәтижесі ретінде оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарының оянғаның байқауға, әрбір оқушының шығармашылығының артқаның және өздігінен білім алуға деген көзғарастарының өзгергендігін көруге болады