Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
дайын слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2018
303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты: Астана туралы түсініктерін толықтыру Сөйлем туралы білімдерін толықтыру, сөйлемдердің

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты: Астана туралы түсініктерін толықтыру Сөйлем туралы білімдерін толықтыру, сөйлемдердің мағынасын ашу. туралы мағлұмат беру .Сабақтың міндеті: 1.Сөйлем түрлерінің ережелерін еске түсіру 2. Сыни тұрғыдан ойлауын, көзқарасын дамыта отырып, алған білімдерін пысықтау 3.Топта жұмыс жасауға дағдыландыру Күтілетін нәтиже: Сөйлем жайында білімдерін кеңейтеді. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін ажырата біледі. Бір -бірінің пікірін тыңдап, топта бірлесіп жұмыс істей алады. Сыни тұрғыдан ойланып, сабақтан түйген ойларын ортаға салып,пікір алмаса алады. .  

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты: Астана туралы түсініктерін толықтыру Сөйлем туралы білімдерін толықтыру, сөйлемдердің мағынасын ашу. туралы мағлұмат беру .Сабақтың міндеті: 1.Сөйлем түрлерінің ережелерін еске түсіру 2. Сыни тұрғыдан ойлауын, көзқарасын дамыта отырып, алған білімдерін пысықтау 3.Топта жұмыс жасауға дағдыландыру Күтілетін нәтиже: Сөйлем жайында білімдерін кеңейтеді. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін ажырата біледі. Бір -бірінің пікірін тыңдап, топта бірлесіп жұмыс істей алады. Сыни тұрғыдан ойланып, сабақтан түйген ойларын ортаға салып,пікір алмаса алады. .  

Тыныс белгілер бойынша топқа бөлу.

3 слайд
Тыныс белгілер бойынша топқа бөлу.

3 слайд

Тыныс белгілер бойынша топқа бөлу.

“Он сұрақ” әдісі

4 слайд
“Он сұрақ” әдісі

4 слайд

“Он сұрақ” әдісі

• А ... Т Ы Қ • К Ө К ... Н І С • К О М Б А... Н • Б Ұ ... Т • Б Е Р ... К Е • Ж Е ... І С

5 слайд
• А ... Т Ы Қ • К Ө К ... Н І С • К О М Б А... Н • Б Ұ ... Т • Б Е Р ... К Е • Ж Е ... І С

5 слайд

• А ... Т Ы Қ • К Ө К ... Н І С • К О М Б А... Н • Б Ұ ... Т • Б Е Р ... К Е • Ж Е ... І С

«ТОПТАСТЫРУ » әдісі

6 слайд
«ТОПТАСТЫРУ » әдісі

6 слайд

«ТОПТАСТЫРУ » әдісі

Дәптермен жұмыс: Í?ÊÒÅ.mp3

7 слайд
Дәптермен жұмыс: Í?ÊÒÅ.mp3

7 слайд

Дәптермен жұмыс: Í?ÊÒÅ.mp3

Сергіту сәті:

8 слайд
Сергіту сәті:

8 слайд

Сергіту сәті:

24.11.11 Бағалау парағы № Критерийлер Балдық жүйе 1«Он сұрақ» әдісі 1 балл 2Жұмбақ шешу сөйлемді еске түсіру 1 балл 3«Топтас

9 слайд
24.11.11 Бағалау парағы № Критерийлер Балдық жүйе 1«Он сұрақ» әдісі 1 балл 2Жұмбақ шешу сөйлемді еске түсіру 1 балл 3«Топтастыру» әдісі 2балл 4 5 6 7 1жаттығу.Айырмашылығын айтады 2-жаттығу. Сөйлем түрлерін ажыратады 3-жаттығу. талқылап, дәлелдер келтіредіөйлем түрлерін ажыратады Эссе жазу 1 балл 1 балл 2балл 3балл

9 слайд

24.11.11 Бағалау парағы № Критерийлер Балдық жүйе 1«Он сұрақ» әдісі 1 балл 2Жұмбақ шешу сөйлемді еске түсіру 1 балл 3«Топтастыру» әдісі 2балл 4 5 6 7 1жаттығу.Айырмашылығын айтады 2-жаттығу. Сөйлем түрлерін ажыратады 3-жаттығу. талқылап, дәлелдер келтіредіөйлем түрлерін ажыратады Эссе жазу 1 балл 1 балл 2балл 3балл

РефлексияРефлексия Жетістік:Жетістік: Топ атын пайдалана отырып, өткен тақырыпты сұрау тиімді болды. Себебі өткен сабақтың маз

10 слайд
РефлексияРефлексия Жетістік:Жетістік: Топ атын пайдалана отырып, өткен тақырыпты сұрау тиімді болды. Себебі өткен сабақтың мазмұнын нақты, қысқаша сұрай алдым. Ой толаныс кезеңінде қолданған «Рөлдегі оқушылар» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты жан- жақты меңгергендігін байқадым және оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып, сабақ мақсатына жетті деген қорытынды жасадым. Кездескен кедергілер:Кездескен кедергілер: Бұл сабақта айтарлықтай қиыншылықтар болмады. Жоспарланған сабағым жүйелі өтті. Тек уақыттың жетіспеуіне байланысты оқушы ойларын айтуға шектеу қойып, келесі тапсырмаға өтіп отырдым. Кедергіден шығу жолында:Кедергіден шығу жолында: Оқушы ойын нақтырақ айтқызу арқылы уақытты үнемдей алдым.

10 слайд

РефлексияРефлексия Жетістік:Жетістік: Топ атын пайдалана отырып, өткен тақырыпты сұрау тиімді болды. Себебі өткен сабақтың мазмұнын нақты, қысқаша сұрай алдым. Ой толаныс кезеңінде қолданған «Рөлдегі оқушылар» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты жан- жақты меңгергендігін байқадым және оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып, сабақ мақсатына жетті деген қорытынды жасадым. Кездескен кедергілер:Кездескен кедергілер: Бұл сабақта айтарлықтай қиыншылықтар болмады. Жоспарланған сабағым жүйелі өтті. Тек уақыттың жетіспеуіне байланысты оқушы ойларын айтуға шектеу қойып, келесі тапсырмаға өтіп отырдым. Кедергіден шығу жолында:Кедергіден шығу жолында: Оқушы ойын нақтырақ айтқызу арқылы уақытты үнемдей алдым.