Материалдар / Ашық сабақ "1916жылғы көтерілітің барысы,көрнекті басшылары"

Ашық сабақ "1916жылғы көтерілітің барысы,көрнекті басшылары"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 11-сынып оқушыларына және тарих пән мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
440
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ХАН КӨШБАСШЫ ЕЛБАСЫ

1 слайд
ХАН КӨШБАСШЫ ЕЛБАСЫ

1 слайд

ХАН КӨШБАСШЫ ЕЛБАСЫ

“ Мен ханмын ”

2 слайд
“ Мен ханмын ”

2 слайд

“ Мен ханмын ”

Тақырыбы: 1916 ж. ұлт- азаттық қозғалыстың барысы, басшылары

3 слайд
Тақырыбы: 1916 ж. ұлт- азаттық қозғалыстың барысы, басшылары

3 слайд

Тақырыбы: 1916 ж. ұлт- азаттық қозғалыстың барысы, басшылары

4 слайд

4 слайд

1-топ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА ШАРЫҚТАУ ШЕГІ НӘТИЖЕСІ

5 слайд
1-топ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА ШАРЫҚТАУ ШЕГІ НӘТИЖЕСІ

5 слайд

1-топ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА ШАРЫҚТАУ ШЕГІ НӘТИЖЕСІ

2-топ Венн диаграммасы Б.Әшекеев К. Қасымұлы

6 слайд
2-топ Венн диаграммасы Б.Әшекеев К. Қасымұлы

6 слайд

2-топ Венн диаграммасы Б.Әшекеев К. Қасымұлы

3-топ Қос диаграмма Тәуелсіз Қазақстан Патшалы қ дәуірдегі Қазақста н

7 слайд
3-топ Қос диаграмма Тәуелсіз Қазақстан Патшалы қ дәуірдегі Қазақста н

7 слайд

3-топ Қос диаграмма Тәуелсіз Қазақстан Патшалы қ дәуірдегі Қазақста н

Коллаж әдісі Н.Назарбаев А.Иманов Жәңгір хан

8 слайд
Коллаж әдісі Н.Назарбаев А.Иманов Жәңгір хан

8 слайд

Коллаж әдісі Н.Назарбаев А.Иманов Жәңгір хан

«Сұрақтар жаңбыры»

9 слайд
«Сұрақтар жаңбыры»

9 слайд

«Сұрақтар жаңбыры»

“ Менің сөзім”

10 слайд
“ Менің сөзім”

10 слайд

“ Менің сөзім”

11 слайд

11 слайд

Смайлова Индира Шымкент қаласы 2018 .жыл

12 слайд
Смайлова Индира Шымкент қаласы 2018 .жыл

12 слайд

Смайлова Индира Шымкент қаласы 2018 .жыл

13 слайд

13 слайд

2 Белсенді оқу әдістері Тақырыпты ашу мақсатында 1867- 1868 жылғы реформаның нәтижесі туралы видеоролик көрсетемін 5мин. (ви

14 слайд
2 Белсенді оқу әдістері Тақырыпты ашу мақсатында 1867- 1868 жылғы реформаның нәтижесі туралы видеоролик көрсетемін 5мин. (видео)  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

14 слайд

2 Белсенді оқу әдістері Тақырыпты ашу мақсатында 1867- 1868 жылғы реформаның нәтижесі туралы видеоролик көрсетемін 5мин. (видео)  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

3 Белсенді оқу әдістері ТЖ “Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі 1 топ . Көтерілістің себептері, мақсаты және қозғаушы күштерін анықтайд

15 слайд
3 Белсенді оқу әдістері ТЖ “Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі 1 топ . Көтерілістің себептері, мақсаты және қозғаушы күштерін анықтайды. 2-топ . Көтерілістің басталуын анықтаңдар?Көтерілістің барысымен таныстырыңдар? 3-топ Көтерілістің аяқталуын түсіндір? Венн диаграммасына сала отырып, Орал-Торғай көтерілісінің нәтижесі мен кемшіліктерін қарастырыңдар?  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

15 слайд

3 Белсенді оқу әдістері ТЖ “Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі 1 топ . Көтерілістің себептері, мақсаты және қозғаушы күштерін анықтайды. 2-топ . Көтерілістің басталуын анықтаңдар?Көтерілістің барысымен таныстырыңдар? 3-топ Көтерілістің аяқталуын түсіндір? Венн диаграммасына сала отырып, Орал-Торғай көтерілісінің нәтижесі мен кемшіліктерін қарастырыңдар?  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

А Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

16 слайд
А Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»   1723- 1725 1730 Бухгольдц экспедицияс ы И.К.Кир иллов Қазақ-орыс қатынасы         Ақтабан шұбырынд ы алқакөл сұлама         Кіші жүздің Ресейге қосылуы         Орынбор экспедиция сы        

16 слайд

А Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»   1723- 1725 1730 Бухгольдц экспедицияс ы И.К.Кир иллов Қазақ-орыс қатынасы         Ақтабан шұбырынд ы алқакөл сұлама         Кіші жүздің Ресейге қосылуы         Орынбор экспедиция сы        

В Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

17 слайд
В Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» В-деңгейі « Артығын тап» А.И.Тевкелев, 29 старшын Ақтабан шұбырынды, Жеті жарғы, Аюке хан, Орынбор экспедициясы, И.И.Неплюев, С.Датұлы, Нұралы хан, Қазақ-орыс қатынасы.

17 слайд

В Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» В-деңгейі « Артығын тап» А.И.Тевкелев, 29 старшын Ақтабан шұбырынды, Жеті жарғы, Аюке хан, Орынбор экспедициясы, И.И.Неплюев, С.Датұлы, Нұралы хан, Қазақ-орыс қатынасы.

С Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

18 слайд
С Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» С-деңгейі «Денотатты граф» әдісі Бұл әдіс бойынша оқушылар топқа берілген мәтіннен түйінді кілтті сөзді табады. Түйінді сөзді сипаттайтын бірнеше етістікті табады, одан тағы бірнеше тармақтар шығарып, сәйкестендіріледі.

18 слайд

С Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» С-деңгейі «Денотатты граф» әдісі Бұл әдіс бойынша оқушылар топқа берілген мәтіннен түйінді кілтті сөзді табады. Түйінді сөзді сипаттайтын бірнеше етістікті табады, одан тағы бірнеше тармақтар шығарып, сәйкестендіріледі.

Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады»

19 слайд
Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» « Кім жылдам» әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтаймын. Белсенділік ойыны «Кім жылдам» І Петрдің басты мақсаты Қазақ хандығының ішкі жағдайлары Әбілхайыр хан кімге арқа сүйеді? Ресейге елщілікке кімдер барды? Ресейден елшілікке кімдер келді? Әбілхайыр ханды кім өлтірді?

19 слайд

Саралап оқыту әдістері.«Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады» « Кім жылдам» әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтаймын. Белсенділік ойыны «Кім жылдам» І Петрдің басты мақсаты Қазақ хандығының ішкі жағдайлары Әбілхайыр хан кімге арқа сүйеді? Ресейге елщілікке кімдер барды? Ресейден елшілікке кімдер келді? Әбілхайыр ханды кім өлтірді?

Бағалау критерийі Дескриптор Б А Ғ А Л А У Тапсырма

20 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Б А Ғ А Л А У Тапсырма

20 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Б А Ғ А Л А У Тапсырма

1 Белсенді оқу әдістері «Кім жылдам» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.1867-1868ж.ж.реформа бойынша қазақ жері қанша ген

21 слайд
1 Белсенді оқу әдістері «Кім жылдам» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.1867-1868ж.ж.реформа бойынша қазақ жері қанша генерал-губернаторлыққа бөлінді? 2.Реформаның мақсаты сұлтандар тобын өкімет билігінен ығыстырып, қандай басқару тобын енгізу еді? 3.Жаңадан енгізілген шаралар өлкені қай жағынан отарлауға ықпал етті? 4. Ресейдің қай бөлігінен қоныс аударатын шаруаларды одан сайын қаптатуды қамтамасыз етуге тиіс болды? 5. 1867ж.11шілдеде патша жарлығымен империя құрамында қандай генерал- губернаторлық құрылды? 6.1868ж.қандай генерал-губернаторлық құрылды? 7.Облыстар өз кезегінде неге бөлінді? 8.Әрбір уездер неге бөлінді ? 9.Реформа бойынша қазақ даласының барлығына міндетті қандай салық енгізілді? 10.1867-1868ж.ж.реформа кімнің басшылығымен жасалды?  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асыры» лады

21 слайд

1 Белсенді оқу әдістері «Кім жылдам» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.1867-1868ж.ж.реформа бойынша қазақ жері қанша генерал-губернаторлыққа бөлінді? 2.Реформаның мақсаты сұлтандар тобын өкімет билігінен ығыстырып, қандай басқару тобын енгізу еді? 3.Жаңадан енгізілген шаралар өлкені қай жағынан отарлауға ықпал етті? 4. Ресейдің қай бөлігінен қоныс аударатын шаруаларды одан сайын қаптатуды қамтамасыз етуге тиіс болды? 5. 1867ж.11шілдеде патша жарлығымен империя құрамында қандай генерал- губернаторлық құрылды? 6.1868ж.қандай генерал-губернаторлық құрылды? 7.Облыстар өз кезегінде неге бөлінді? 8.Әрбір уездер неге бөлінді ? 9.Реформа бойынша қазақ даласының барлығына міндетті қандай салық енгізілді? 10.1867-1868ж.ж.реформа кімнің басшылығымен жасалды?  «Үйрену мен үйрету тек өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асыры» лады