Материалдар / Ашық сабақ №2 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ №2 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғалімдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
192
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ашық сабақ Макаров жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: «Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығару» 8 «а» сынып

1 слайд
Ашық сабақ Макаров жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: «Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығару» 8 «а» сынып Пән мұғалімі: Сабирова А.Б. 2014-2015 оқу жылы

Сабақтың мақсаты: Біліктілік: оқушыларға квадрат теңдеу және оның түрлерін, коэффициентін айыра білуді, толымсыз квадрат теңде

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Біліктілік: оқушыларға квадрат теңдеу және оның түрлерін, коэффициентін айыра білуді, толымсыз квадрат теңдеулердің берілуіне байланысты шығару жолдарын үйрету, есептей білу қабілетін қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, белсенділігін, қиялын дамыту, дәлелді пікір айта білу, жүйелі қорытынды жасай білу қабілеттерін логикалық ойлауын, сөздік қорын, тез есептеуге машықтану қабілеттерін арттыру Тәрбиелік: оқушыларды дәлдікке, сауаттылыққа, ұжым намысын жоғары қоя білуге, өз бетінше еңбек етіп, қорытынды жасай білуге тәрбиелеу . Сабақтың түрі: жалпылау, білімді жүйелеу сабағы. Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, түсіндіру, тест қолдану, деңгейлік тапсырмалар, практикалық есептер шығару.  Қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, тест тапсырмалар, (слайд) Сабақ барысы: І. Ұйыдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа қатысуына көңіл бөліп, оқу- құралдарын алғызу, сабақтың барысымен таныстыру. ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру(ауызша). ІІІ. Өткен материалды қайталау (слайд). І V . Тест арқылы білімдерін тексеру. V . Деңгейлік тапсырмалар. VІ. Кітаппен жұмыс. №260 (1,3), №263 (1,2,3), №266 (1,2) V ІІ. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. №260 (2,4), №266 (3,4). V ІІІ. Сабақты қорытындылау.  

0 2    c bx ax 0 2    q px xКвадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0

3 слайд
0 2    c bx ax 0 2    q px xКвадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0 ( мұндағы с =0 ) ax + c=0 ( мұндағы b=0) ax = 0 (b=0, c=0)Келтірілген квадрат теңдеу 2 2 2

0 2  ах с ах   2 а с х   2 0   а с екі түбірі болады 0   а с түбірлері жоқ 0 ) (   b ax x 0  х немесе

4 слайд
0 2  ах с ах   2 а с х   2 0   а с екі түбірі болады 0   а с түбірлері жоқ 0 ) (   b ax x 0  х немесе 0   b ах b ах   a b х   екі түбірі болады 0 2  ах 0 2  х 0  х бір ғана түбірі болады , 0 2   с ах 0  с м ұндағы , 0 2   bx ах 0  b м ұндағы(b=0, c=0)

(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) 6 12 54; 0 5 2 3) 1 2    x x ; 0 4 17) 3   x ; 0 2 3 ) 2 2 3    x x ; 0 1 5 6)

5 слайд
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) 6 12 54; 0 5 2 3) 1 2    x x ; 0 4 17) 3   x ; 0 2 3 ) 2 2 3    x x ; 0 1 5 6) 4 2    x x ; 0 26 2) 5 4   x ; 0 4 3 2 ) 6 2   x 3Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу болады:

; 0 4 3 2   x x ; 0 9 4 2   x . 0 6 5 2   x xЖалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Отыз тістен ш

6 слайд
; 0 4 3 2   x x ; 0 9 4 2   x . 0 6 5 2   x xЖалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды.Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.Мақалдардың жалғасын тауып, астында берілген тапсырманы орында

толық толық толымсыз толымсыз толымсызкелтірілген келтірілгенкелтірілген0 1 2 2    x x 0 3 7 2   x x 0 5 2   x 0 3

7 слайд
толық толық толымсыз толымсыз толымсызкелтірілген келтірілгенкелтірілген0 1 2 2    x x 0 3 7 2   x x 0 5 2   x 0 3 2  x 0 1 4 2   x 0 7 6 2    x x 0 1 5 2    x x 0 4 5 2    x x 0 1 3 2    x x 0 5 2 2   у x 0 21   х(дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілг

8 слайд
түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Қатесін тап Толымсыз квадрат теңдеулерТолымсыз квадрат теңдеулер 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Толық квадрат теңдеу деп аталады.Толық квадрат теңдеу деп аталады.,0 2   bx ax 0 2    c bx ax 1  a , 0 2   c ax 0 2  ax

0; -1,4 0;7 0; -0,4 0; 0,4 0; 2,5 -7; 739 10 ) 2 ; 0 5 2 ) 1 2 2     у х х . 0 5 2) 4 ; 0 7 5) 3 2 2     х

9 слайд
0; -1,4 0;7 0; -0,4 0; 0,4 0; 2,5 -7; 739 10 ) 2 ; 0 5 2 ) 1 2 2     у х х . 0 5 2) 4 ; 0 7 5) 3 2 2     х х х х (дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

21 43 5 6 1. Барлық рационал және иррационал сандар жиыны қалай аталады? 2. Амал таңбасы 3. неге тең? 4.нәрселерді

10 слайд
21 43 5 6 1. Барлық рационал және иррационал сандар жиыны қалай аталады? 2. Амал таңбасы 3. неге тең? 4.нәрселерді санауда қолданылатын сандар? 5.Құрамында әрпі бар теңдік қалай аталады? 6.Саннан және бөлшек сызығынан тұратын сан?36

1-деңгей; 0 27 3 2   x ; 0 8 3 2   x x ; 0 8 6 2    x x 1. Теңдеуді шешіңдер: 2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3

11 слайд
1-деңгей; 0 27 3 2   x ; 0 8 3 2   x x ; 0 8 6 2    x x 1. Теңдеуді шешіңдер: 2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3. Квадраттық теңдеуді екімүшенің квадратын бөліп алу Тәсілімен шешіңдер:

2-деңгей; 15 8 6 3 2 2 x x x x    ; 0 5 3 2 2    x x    ; 5 3 9 5 3 2 2    x x 1. Теңдеуді шешіңдер: 2. Екі

12 слайд
2-деңгей; 15 8 6 3 2 2 x x x x    ; 0 5 3 2 2    x x    ; 5 3 9 5 3 2 2    x x 1. Теңдеуді шешіңдер: 2. Екімүшенің квадратын бөліп алу тәсілімен шешіңдер: 3. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

3-деңгей     ; 0 3 9 3 3 2 2       x x x x x ; 3 2 4 3 2 2 2 x x x x    ; 0 4 3 2   x x 1. Теңдеу

13 слайд
3-деңгей     ; 0 3 9 3 3 2 2       x x x x x ; 3 2 4 3 2 2 2 x x x x    ; 0 4 3 2   x x 1. Теңдеуді шешіңдер: 2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3. Теңдеуді шешіңдер:

1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды? 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады? 3.Келтірілген

14 слайд
1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды? 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады? 3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 4. Оның жалпы түрі қандай? 5. Теңдеудің түбірі деп нені айтады? 6. Теңдеуді шешу дегенде нені түсінеміз?