Материалдар / Ашық сабақ №2 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ №2 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғалімдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
223
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Макаров жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: «Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығару» 8 «а» сынып

1 слайд
Ашық сабақ Макаров жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: «Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығару» 8 «а» сынып Пән мұғалімі: Сабирова А.Б. 2014-2015 оқу жылы

1 слайд

Ашық сабақ Макаров жалпы орта білім беретін мектебі Тақырыбы: «Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығару» 8 «а» сынып Пән мұғалімі: Сабирова А.Б. 2014-2015 оқу жылы

Сабақтың мақсаты: Біліктілік: оқушыларға квадрат теңдеу және оның түрлерін, коэффициентін айыра білуді, толымсыз квадрат теңдеу

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Біліктілік: оқушыларға квадрат теңдеу және оның түрлерін, коэффициентін айыра білуді, толымсыз квадрат теңдеулердің берілуіне байланысты шығару жолдарын үйрету, есептей білу қабілетін қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, белсенділігін, қиялын дамыту, дәлелді пікір айта білу, жүйелі қорытынды жасай білу қабілеттерін логикалық ойлауын, сөздік қорын, тез есептеуге машықтану қабілеттерін арттыру Тәрбиелік: оқушыларды дәлдікке, сауаттылыққа, ұжым намысын жоғары қоя білуге, өз бетінше еңбек етіп, қорытынды жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жалпылау, білімді жүйелеу сабағы. Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, түсіндіру, тест қолдану, деңгейлік тапсырмалар, практикалық есептер шығару.  Қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, тест тапсырмалар, (слайд) Сабақ барысы: І. Ұйыдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа қатысуына көңіл бөліп, оқу- құралдарын алғызу, сабақтың барысымен таныстыру. ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру(ауызша). ІІІ. Өткен материалды қайталау (слайд). ІV. Тест арқылы білімдерін тексеру. V. Деңгейлік тапсырмалар. VІ. Кітаппен жұмыс. №260 (1,3), №263 (1,2,3), №266 (1,2) VІІ. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. №260 (2,4), №266 (3,4). VІІІ. Сабақты қорытындылау.  

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Біліктілік: оқушыларға квадрат теңдеу және оның түрлерін, коэффициентін айыра білуді, толымсыз квадрат теңдеулердің берілуіне байланысты шығару жолдарын үйрету, есептей білу қабілетін қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, белсенділігін, қиялын дамыту, дәлелді пікір айта білу, жүйелі қорытынды жасай білу қабілеттерін логикалық ойлауын, сөздік қорын, тез есептеуге машықтану қабілеттерін арттыру Тәрбиелік: оқушыларды дәлдікке, сауаттылыққа, ұжым намысын жоғары қоя білуге, өз бетінше еңбек етіп, қорытынды жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жалпылау, білімді жүйелеу сабағы. Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, түсіндіру, тест қолдану, деңгейлік тапсырмалар, практикалық есептер шығару.  Қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, тест тапсырмалар, (слайд) Сабақ барысы: І. Ұйыдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа қатысуына көңіл бөліп, оқу- құралдарын алғызу, сабақтың барысымен таныстыру. ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру(ауызша). ІІІ. Өткен материалды қайталау (слайд). ІV. Тест арқылы білімдерін тексеру. V. Деңгейлік тапсырмалар. VІ. Кітаппен жұмыс. №260 (1,3), №263 (1,2,3), №266 (1,2) VІІ. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. №260 (2,4), №266 (3,4). VІІІ. Сабақты қорытындылау.  

0 2  cbxax 0 2  qpxx Квадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0 (мұндағы с=0)

3 слайд
0 2  cbxax 0 2  qpxx Квадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0 (мұндағы с=0) ax + c=0 (мұндағы b=0) ax = 0 (b=0, c=0) Келтірілген квадрат теңдеу 2 2 2

3 слайд

0 2  cbxax 0 2  qpxx Квадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0 (мұндағы с=0) ax + c=0 (мұндағы b=0) ax = 0 (b=0, c=0) Келтірілген квадрат теңдеу 2 2 2

0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екітүбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екітүбірібол

4 слайд
0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екітүбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екітүбіріболады 0 2 ах 0 2 х 0х бірғанатүбірі болады ,0 2 сах 0с мұндағы ,0 2 bxах 0b мұндағы (b=0, c=0)

4 слайд

0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екітүбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екітүбіріболады 0 2 ах 0 2 х 0х бірғанатүбірі болады ,0 2 сах 0с мұндағы ,0 2 bxах 0b мұндағы (b=0, c=0)

(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) 6 1 2 5 4 ;0523)1 2 xx ;0417)3 x;023)2 23  xx ;0156)4 2 xx ;0262)5 4 x ;04 3 2

5 слайд
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) 6 1 2 5 4 ;0523)1 2 xx ;0417)3 x;023)2 23  xx ;0156)4 2 xx ;0262)5 4 x ;04 3 2 )6 2 x 3 Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу болады:

5 слайд

(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) 6 1 2 5 4 ;0523)1 2 xx ;0417)3 x;023)2 23  xx ;0156)4 2 xx ;0262)5 4 x ;04 3 2 )6 2 x 3 Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу болады:

;043 2 xx ;094 2 x .065 2 xx Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы

6 слайд
;043 2 xx ;094 2 x .065 2 xx Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Мақалдардың жалғасын тауып, астында берілген тапсырманы орында

6 слайд

;043 2 xx ;094 2 x .065 2 xx Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Мақалдардың жалғасын тауып, астында берілген тапсырманы орында

толық толық толымсыз толымсыз толымсызкелтірілген келтірілген келтірілген 012 2 xx 037 2 xx052 x 03 2 x 014 2 x076 2

7 слайд
толық толық толымсыз толымсыз толымсызкелтірілген келтірілген келтірілген 012 2 xx 037 2 xx052 x 03 2 x 014 2 x076 2 xx 015 2 xx 045 2 xx 013 2 xx 05 22 уx 021х (дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

7 слайд

толық толық толымсыз толымсыз толымсызкелтірілген келтірілген келтірілген 012 2 xx 037 2 xx052 x 03 2 x 014 2 x076 2 xx 015 2 xx 045 2 xx 013 2 xx 05 22 уx 021х (дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген

8 слайд
түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Қатесін тап Толымсыз квадрат теңдеулерТолымсыз квадрат теңдеулер 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Толық квадрат теңдеу деп аталады. Толық квадрат теңдеу деп аталады. ,0 2 bxax 0 2  cbxax 1a ,0 2 cax 0 2 ax

8 слайд

түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеулер толық квадрат теңдеулер деп аталады. болса, онда ол келтірілген Квадрат теңдеу деп аталады. түрінде берілген теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Қатесін тап Толымсыз квадрат теңдеулерТолымсыз квадрат теңдеулер 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. 1-ге тең болса келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. Толық квадрат теңдеу деп аталады. Толық квадрат теңдеу деп аталады. ,0 2 bxax 0 2  cbxax 1a ,0 2 cax 0 2 ax

0; -1,4 0;7 0; -0,4 0; 0,4 0; 2,5 -7; 7 3910)2 ;052)1 2 2   у хх .052)4 ;075)3 2 2   хх хх (дұрыс тапсаң құс әуеге

9 слайд
0; -1,4 0;7 0; -0,4 0; 0,4 0; 2,5 -7; 7 3910)2 ;052)1 2 2   у хх .052)4 ;075)3 2 2   хх хх (дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

9 слайд

0; -1,4 0;7 0; -0,4 0; 0,4 0; 2,5 -7; 7 3910)2 ;052)1 2 2   у хх .052)4 ;075)3 2 2   хх хх (дұрыс тапсаң құс әуеге қалықтайды!)

2 1 4 3 5 6 1. Барлық рационал және иррационал сандар жиыны қалай аталады? 2. Амал таңбасы 3. неге тең? 4.нәрселерд

10 слайд
2 1 4 3 5 6 1. Барлық рационал және иррационал сандар жиыны қалай аталады? 2. Амал таңбасы 3. неге тең? 4.нәрселерді санауда қолданылатын сандар? 5.Құрамында әрпі бар теңдік қалай аталады? 6.Саннан және бөлшек сызығынан тұратын сан? 36

10 слайд

2 1 4 3 5 6 1. Барлық рационал және иррационал сандар жиыны қалай аталады? 2. Амал таңбасы 3. неге тең? 4.нәрселерді санауда қолданылатын сандар? 5.Құрамында әрпі бар теңдік қалай аталады? 6.Саннан және бөлшек сызығынан тұратын сан? 36

1-деңгей ;0273 2 x ;083 2 xx ;086 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3.Квадраттық теңдеуді екімүш

11 слайд
1-деңгей ;0273 2 x ;083 2 xx ;086 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3.Квадраттық теңдеуді екімүшенің квадратын бөліп алу Тәсілімен шешіңдер:

11 слайд

1-деңгей ;0273 2 x ;083 2 xx ;086 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3.Квадраттық теңдеуді екімүшенің квадратын бөліп алу Тәсілімен шешіңдер:

2-деңгей ;15863 22 xxxx  ;0532 2 xx   ;539532 2  xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Екімүшенің квадратын бөліп алу тәсілімен

12 слайд
2-деңгей ;15863 22 xxxx  ;0532 2 xx   ;539532 2  xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Екімүшенің квадратын бөліп алу тәсілімен шешіңдер: 3.Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

12 слайд

2-деңгей ;15863 22 xxxx  ;0532 2 xx   ;539532 2  xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Екімүшенің квадратын бөліп алу тәсілімен шешіңдер: 3.Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

3-деңгей  ;03933 22  xxxxx ; 3 2 4 32 22 xxxx    ;043 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар

13 слайд
3-деңгей  ;03933 22  xxxxx ; 3 2 4 32 22 xxxx    ;043 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3.Теңдеуді шешіңдер:

13 слайд

3-деңгей  ;03933 22  xxxxx ; 3 2 4 32 22 xxxx    ;043 2 xx 1.Теңдеуді шешіңдер: 2.Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3.Теңдеуді шешіңдер:

1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды? 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады? 3.Келтірілген

14 слайд
1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды? 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады? 3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 4. Оның жалпы түрі қандай? 5. Теңдеудің түбірі деп нені айтады? 6. Теңдеуді шешу дегенде нені түсінеміз?

14 слайд

1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды? 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады? 3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 4. Оның жалпы түрі қандай? 5. Теңдеудің түбірі деп нені айтады? 6. Теңдеуді шешу дегенде нені түсінеміз?