Материалдар / Ашық сабақ. 6- сынып. Портрет жанры. Портрет түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. 6- сынып. Портрет жанры. Портрет түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге, сабаққа дайындыққа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2019
707
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Т ұрағұл Қ оң ы р аты н дағы орта м ек теп - балабақ ш а» К М М«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша» КММ Жирента

1 слайд
«Т ұрағұл Қ оң ы р аты н дағы орта м ек теп - балабақ ш а» К М М«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша» КММ Жирентаева Гулзат Сайлаубековна 6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: . Барлық оқушылар : ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолда нада отырып, потрет жанрының түрлері мен ерекшеліктерін ажыратады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерді, сәйкестікті табады, портрет түрлерін салыстырады Кейбір оқушылар : портрет бейнесіне мінездеме бере отырып өзіндік шешім, түйін шығарады Бағалау критерийі: • Берілген әдебиет шығармалардағы портреті анықтайды Қолда бар табиғи материалдардан портрет жасайды Дескриптор: Өсімдік жапырақтары, жеміс- жидектер, кепкен жеміс- жидектер т.б Портрет жасауда табиғи материалдарды дұрыс орналастыру Түстер үйлесімін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар портрет ерекше түрлендіре:6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану

1 слайд

«Т ұрағұл Қ оң ы р аты н дағы орта м ек теп - балабақ ш а» К М М«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша» КММ Жирентаева Гулзат Сайлаубековна 6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: . Барлық оқушылар : ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолда нада отырып, потрет жанрының түрлері мен ерекшеліктерін ажыратады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерді, сәйкестікті табады, портрет түрлерін салыстырады Кейбір оқушылар : портрет бейнесіне мінездеме бере отырып өзіндік шешім, түйін шығарады Бағалау критерийі: • Берілген әдебиет шығармалардағы портреті анықтайды Қолда бар табиғи материалдардан портрет жасайды Дескриптор: Өсімдік жапырақтары, жеміс- жидектер, кепкен жеміс- жидектер т.б Портрет жасауда табиғи материалдарды дұрыс орналастыру Түстер үйлесімін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар портрет ерекше түрлендіре:6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану

«Ширинг» әдісі Кері байланыс “ Білім қоржыны” Топқа бөлу “ Шарлар арқылы топтарға бөлу” Қызығушылықты ояту. Психологиялық аху

2 слайд
«Ширинг» әдісі Кері байланыс “ Білім қоржыны” Топқа бөлу “ Шарлар арқылы топтарға бөлу” Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал (треннинг "Мен қандаймын) « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу СТО «Үш шапалақ» арқылы бірін-бірі бағалайды, «Бес бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды   Кері байланыс “ Білім қоржыны” « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу

2 слайд

«Ширинг» әдісі Кері байланыс “ Білім қоржыны” Топқа бөлу “ Шарлар арқылы топтарға бөлу” Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал (треннинг "Мен қандаймын) « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу СТО «Үш шапалақ» арқылы бірін-бірі бағалайды, «Бес бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды   Кері байланыс “ Білім қоржыны” « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу

Саралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей а

3 слайд
Саралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейдіСаралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейді

3 слайд

Саралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейдіСаралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейді