Ашық сабақ. 6- сынып. Портрет жанры. Портрет түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Т ұрағұл Қ оң ы р аты н дағы орта м ек теп -
балабақ ш а» К М М«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша» КММ
Жирентаева Гулзат Сайлаубековна
6 -сынып. Көркем еңбек
Бөлім атауы: Визуал ды өнер
Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері
6.1.3.1 -
Шығармашылық
идеяларды
іскеасыру
мақсатында
ақпарат көздерін өз
бетінше таңдап,
қолдану Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары:
. Барлық оқушылар :
ақпараттық-коммуникативтік
технологияларды қолда нада
отырып, потрет жанрының түрлері
мен ерекшеліктерін ажыратады.
Көпшілігі: шығармадағы
ерекшеліктерді, сәйкестікті табады,
портрет түрлерін салыстырады
Кейбір оқушылар : портрет
бейнесіне мінездеме бере отырып
өзіндік шешім, түйін шығарады Бағалау критерийі:
•
Берілген әдебиет
шығармалардағы портреті
анықтайды
Қолда бар табиғи материалдардан
портрет жасайды
Дескриптор:
Өсімдік жапырақтары, жеміс-
жидектер, кепкен жеміс- жидектер
т.б
Портрет жасауда табиғи
материалдарды дұрыс
орналастыру
Түстер үйлесімін сәйкестендіреді
Кейбір оқушылар портрет ерекше
түрлендіре:6 -сынып. Көркем еңбек
Бөлім атауы: Визуал ды өнер
Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 -
Шығармашылық
идеяларды
іскеасыру
мақсатында
ақпарат көздерін өз
бетінше таңдап,
қолдану
1 слайд
«Т ұрағұл Қ оң ы р аты н дағы орта м ек теп - балабақ ш а» К М М«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп - балабақша» КММ Жирентаева Гулзат Сайлаубековна 6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: . Барлық оқушылар : ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолда нада отырып, потрет жанрының түрлері мен ерекшеліктерін ажыратады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерді, сәйкестікті табады, портрет түрлерін салыстырады Кейбір оқушылар : портрет бейнесіне мінездеме бере отырып өзіндік шешім, түйін шығарады Бағалау критерийі: • Берілген әдебиет шығармалардағы портреті анықтайды Қолда бар табиғи материалдардан портрет жасайды Дескриптор: Өсімдік жапырақтары, жеміс- жидектер, кепкен жеміс- жидектер т.б Портрет жасауда табиғи материалдарды дұрыс орналастыру Түстер үйлесімін сәйкестендіреді Кейбір оқушылар портрет ерекше түрлендіре:6 -сынып. Көркем еңбек Бөлім атауы: Визуал ды өнер Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры. Портрет түрлері 6.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды іскеасыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану
2 слайд
«Ширинг» әдісі
Кері байланыс
“ Білім қоржыны”
Топқа бөлу
“ Шарлар арқылы топтарға бөлу”
Қызығушылықты ояту.
Психологиялық ахуал
(треннинг "Мен қандаймын)
« Конверт- сұрақ » ойыны
арқылы өткен сабаққа шолу
СТО
«Үш шапалақ» арқылы бірін-бірі
бағалайды, «Бес бармақ» арқылы
бірін-бірі бағалайды
Кері байланыс
“ Білім қоржыны”
« Конверт- сұрақ » ойыны
арқылы өткен сабаққа шолу
2 слайд
«Ширинг» әдісі Кері байланыс “ Білім қоржыны” Топқа бөлу “ Шарлар арқылы топтарға бөлу” Қызығушылықты ояту. Психологиялық ахуал (треннинг "Мен қандаймын) « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу СТО «Үш шапалақ» арқылы бірін-бірі бағалайды, «Бес бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды Кері байланыс “ Білім қоржыны” « Конверт- сұрақ » ойыны арқылы өткен сабаққа шолу
3 слайд
Саралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен
жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап,
графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар
тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады.
Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады.
Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын
жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар:
оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану
арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді,
бейнелейдіСаралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен
жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап,
графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар
тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады.
Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады.
Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын
жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар:
оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану
арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді,
бейнелейді
3 слайд
Саралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейдіСаралап оқыту тапсырмалары Шығарма мәтінімен жұмыс істеу барысында барлық оқушылар: сипаттап, графикалық кекінін бейнелей алады. Өйткені олар тапсырманың жолдарын өз бетінше толықтырады. Көпшілігі: шығармадағы ерекшеліктерін ажыратады. Көкөністерден адам бейнесін жасайды, өз ойларын жүйелі түрде білуге қалыптасады. Кейбір оқушылар: оқушыларға тапсырманың тек нұсқауларын пайдалану арқылы іске асырады. Портретті ерекше түрлендіреді, бейнелейді