Материалдар / Ашық сабақ Асқорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Асқорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Cабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Адамның асқорыту жүйесіндегі мүшелерді ажыратып, олардың қызметтерін біледі. Басым бөлігі: Адамның асқорыту мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін, онда жүретін үдерістерді сипаттайды. Кейбір оқушылар: Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты талқылап тұжырымдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А с қ о р ы т у м ү ш е л е р і

1 слайд
А с қ о р ы т у м ү ш е л е р і

1 слайд

А с қ о р ы т у м ү ш е л е р і

Сабақтың мақсаты: C абақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Адамның асқорыту жүйесіндегі мүшелерді ажыратып, олардың қызметтерін

2 слайд
Сабақтың мақсаты: C абақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Адамның асқорыту жүйесіндегі мүшелерді ажыратып, олардың қызметтерін біледі. Басым бөлігі: Адамның асқорыту мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін, онда жүретін үдерістерді сипаттайды. Кейбір оқушылар: Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты талқылап тұжырымдайды.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: C абақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Адамның асқорыту жүйесіндегі мүшелерді ажыратып, олардың қызметтерін біледі. Басым бөлігі: Адамның асқорыту мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін, онда жүретін үдерістерді сипаттайды. Кейбір оқушылар: Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты талқылап тұжырымдайды.

Бағалау критерийі Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы байланысты анықтайды Тілдік мақсаттар Студентт

3 слайд
Бағалау критерийі Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы байланысты анықтайды Тілдік мақсаттар Студенттер қолданады: Оқылым- айтылым: Студенттер топтық жұмыс кезінде мәтінді оқып, талқылап, айтады, жазады, тыңдайды Оқылым-жазылым:терминдерді сөздік арқылы оқып орысшасы мен ағылшыншасын жазады Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: жұтқыншақ, оңеш, асқазан, бауыр, өт, сілекей бездері, асқазан сөлі, ұйқы безі, ашішек, ішек бүрлері, тоқішек, соқырішек, глицерин мен май қышқылы, шырышты эпителий, бірыңғай салалы бұлшықеттер, дәнекер ұлпа Талқылауға арналған тармақтар: Ас қорыту дегеніміз................. . Ас қорыту мүшелеріне .................жатады. Астың негізгі қорытылуы ............. және .............. жүреді. Ұлтабарға ............. және ............. бездерінің өзектері ашылады. Ашішектің бөлімдеріне......., ............, ....... жатады. Тоқішектің бөлімдеріне......, ......., ..........жатады.

3 слайд

Бағалау критерийі Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы байланысты анықтайды Тілдік мақсаттар Студенттер қолданады: Оқылым- айтылым: Студенттер топтық жұмыс кезінде мәтінді оқып, талқылап, айтады, жазады, тыңдайды Оқылым-жазылым:терминдерді сөздік арқылы оқып орысшасы мен ағылшыншасын жазады Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: жұтқыншақ, оңеш, асқазан, бауыр, өт, сілекей бездері, асқазан сөлі, ұйқы безі, ашішек, ішек бүрлері, тоқішек, соқырішек, глицерин мен май қышқылы, шырышты эпителий, бірыңғай салалы бұлшықеттер, дәнекер ұлпа Талқылауға арналған тармақтар: Ас қорыту дегеніміз................. . Ас қорыту мүшелеріне .................жатады. Астың негізгі қорытылуы ............. және .............. жүреді. Ұлтабарға ............. және ............. бездерінің өзектері ашылады. Ашішектің бөлімдеріне......., ............, ....... жатады. Тоқішектің бөлімдеріне......, ......., ..........жатады.

Құндылық тарға баулу Оқушылардың топтық жұмыстарында ынтымақтастық орта қалыптасады. Салауатты өмір салтын сақтауды насиха

4 слайд
Құндылық тарға баулу Оқушылардың топтық жұмыстарында ынтымақтастық орта қалыптасады. Салауатты өмір салтын сақтауды насихаттау. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, химия, орыс тілі, ағылшын тілі, математика Алдыңғы білім Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі.Тыныс алу мүшелеріне темекінің әсері.

4 слайд

Құндылық тарға баулу Оқушылардың топтық жұмыстарында ынтымақтастық орта қалыптасады. Салауатты өмір салтын сақтауды насихаттау. Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, химия, орыс тілі, ағылшын тілі, математика Алдыңғы білім Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі.Тыныс алу мүшелеріне темекінің әсері.

Сабақтың жоспарланған кезеңі Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың басы 1. Сәлемдесу, түге

5 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңі Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың басы                         1. Сәлемдесу, түгелдеу, қалыптастырушы бағалау арқылы сабақ бойы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.   2 Күн сәулесі әдісімен топқа бөлу.   Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Еш уайымды білмейміз! Күн шуақтарының арқасында топ атаулары жасырынған (асқазан – 1-топ, ұлтабар – 2-топ, бауыр – 3-топ)   Қима қағаз сұрақтары: Карточканың артында сұрақтар жасырынған,сұрақтарға жауап тапса , жаңа тақырып шығады. Әр топқа бес сұрақтан беріледі. Карточкадағы сұрақтар ойлау дәрежесін бақылау мен бағалау үшін негізделген. Карточка толық ашылу керек.   ҚБ. «Комплимент» әдісі: Жарайсыз! Тамаша! деп бағаланады.      

5 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңі Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың басы                         1. Сәлемдесу, түгелдеу, қалыптастырушы бағалау арқылы сабақ бойы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.   2 Күн сәулесі әдісімен топқа бөлу.   Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Еш уайымды білмейміз! Күн шуақтарының арқасында топ атаулары жасырынған (асқазан – 1-топ, ұлтабар – 2-топ, бауыр – 3-топ)   Қима қағаз сұрақтары: Карточканың артында сұрақтар жасырынған,сұрақтарға жауап тапса , жаңа тақырып шығады. Әр топқа бес сұрақтан беріледі. Карточкадағы сұрақтар ойлау дәрежесін бақылау мен бағалау үшін негізделген. Карточка толық ашылу керек.   ҚБ. «Комплимент» әдісі: Жарайсыз! Тамаша! деп бағаланады.      

4 7 10 13 11 8 5 14 9 15 6 121 2 3

6 слайд
4 7 10 13 11 8 5 14 9 15 6 121 2 3

6 слайд

4 7 10 13 11 8 5 14 9 15 6 121 2 3

1. Тыныс алу мүшелеріне қай органдар жатады. Артқа

7 слайд
1. Тыныс алу мүшелеріне қай органдар жатады. Артқа

7 слайд

1. Тыныс алу мүшелеріне қай органдар жатады. Артқа

Туберкулез қандай ауру . Артқа

8 слайд
Туберкулез қандай ауру . Артқа

8 слайд

Туберкулез қандай ауру . Артқа

Ауа тасымалданатын жолдарды ата Артқа

9 слайд
Ауа тасымалданатын жолдарды ата Артқа

9 слайд

Ауа тасымалданатын жолдарды ата Артқа

Артқа Мұрын қуысы қандай жұмыс атқарады.

10 слайд
Артқа Мұрын қуысы қандай жұмыс атқарады.

10 слайд

Артқа Мұрын қуысы қандай жұмыс атқарады.

Артқа Көмекейдің құрылысы мен қызметі

11 слайд
Артқа Көмекейдің құрылысы мен қызметі

11 слайд

Артқа Көмекейдің құрылысы мен қызметі

Артқа Тыныс алу мүшелерінің ауруларын ата

12 слайд
Артқа Тыныс алу мүшелерінің ауруларын ата

12 слайд

Артқа Тыныс алу мүшелерінің ауруларын ата

Артқа Туберкулез ауруын қоздыратын бактерия

13 слайд
Артқа Туберкулез ауруын қоздыратын бактерия

13 слайд

Артқа Туберкулез ауруын қоздыратын бактерия

Артқа Гайморит қандай ауру

14 слайд
Артқа Гайморит қандай ауру

14 слайд

Артқа Гайморит қандай ауру

Артқа Ларингит ауруы қай органда кездеседі

15 слайд
Артқа Ларингит ауруы қай органда кездеседі

15 слайд

Артқа Ларингит ауруы қай органда кездеседі

Артқа Үлкен және кіші қанайналым жүйесі

16 слайд
Артқа Үлкен және кіші қанайналым жүйесі

16 слайд

Артқа Үлкен және кіші қанайналым жүйесі

Артқа Ағзадағы жұп мүшелерді ата

17 слайд
Артқа Ағзадағы жұп мүшелерді ата

17 слайд

Артқа Ағзадағы жұп мүшелерді ата

Артқа .Тыныс алу мүшелеріне темекінің әсері

18 слайд
Артқа .Тыныс алу мүшелеріне темекінің әсері

18 слайд

Артқа .Тыныс алу мүшелеріне темекінің әсері

Артқа Темек і шегетіндер қандай ауруға шалдығады .

19 слайд
Артқа Темек і шегетіндер қандай ауруға шалдығады .

19 слайд

Артқа Темек і шегетіндер қандай ауруға шалдығады .

Артқа Өкпенің құрылысы мен қызметі қандай

20 слайд
Артқа Өкпенің құрылысы мен қызметі қандай

20 слайд

Артқа Өкпенің құрылысы мен қызметі қандай

Артқа Бронхилардың құрылысы

21 слайд
Артқа Бронхилардың құрылысы

21 слайд

Артқа Бронхилардың құрылысы

Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі іш

22 слайд
Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі ішекБауыр Тік ішекСоқыр ішек Ас қорыту жүйесі (Пищеварительная система, systema digestorum)

22 слайд

Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі ішекБауыр Тік ішекСоқыр ішек Ас қорыту жүйесі (Пищеварительная система, systema digestorum)

АУЫЗ ҚУЫСЫ (ПОЛОСТЬ РТА , CAVITAS ORIS ) Жоғарғы ерін Жоғарғы жақ сүйектің тістері Жұмсақ таңдай Таңдайлық тілшік Аңқа Таңда

23 слайд
АУЫЗ ҚУЫСЫ (ПОЛОСТЬ РТА , CAVITAS ORIS ) Жоғарғы ерін Жоғарғы жақ сүйектің тістері Жұмсақ таңдай Таңдайлық тілшік Аңқа Таңдай-тілдік доғашық Төменгі ерінТөменгі жақ сүйектің тістеріТаңдай- жұтқыншақтық доғашық

23 слайд

АУЫЗ ҚУЫСЫ (ПОЛОСТЬ РТА , CAVITAS ORIS ) Жоғарғы ерін Жоғарғы жақ сүйектің тістері Жұмсақ таңдай Таңдайлық тілшік Аңқа Таңдай-тілдік доғашық Төменгі ерінТөменгі жақ сүйектің тістеріТаңдай- жұтқыншақтық доғашық

ТІЛ (ЯЗЫК, LINGUA ) Тілдің түбірі Тілдің соқыр тесігі Шекаралық жүлге Тілдің орталық жүлгісі Тілдің денесі Тіл жиегі Тіл ұш

24 слайд
ТІЛ (ЯЗЫК, LINGUA ) Тілдің түбірі Тілдің соқыр тесігі Шекаралық жүлге Тілдің орталық жүлгісі Тілдің денесі Тіл жиегі Тіл ұшыЖапырақ тәрізді бүртіктерСаңырауқұлақтәрізді бүртіктер Науашықтәрізді бүртіктерТаңдайлық бадамшаТіл-көмекейлік қақпашықтық орталық қатпар Дауыстық қатпар

24 слайд

ТІЛ (ЯЗЫК, LINGUA ) Тілдің түбірі Тілдің соқыр тесігі Шекаралық жүлге Тілдің орталық жүлгісі Тілдің денесі Тіл жиегі Тіл ұшыЖапырақ тәрізді бүртіктерСаңырауқұлақтәрізді бүртіктер Науашықтәрізді бүртіктерТаңдайлық бадамшаТіл-көмекейлік қақпашықтық орталық қатпар Дауыстық қатпар

ЖҰТҚЫНШАҚ (ГЛОТКА, PHARYNX ) Мұрынның қалқасы Соқыр тесік Жұтқыншақтың таралуыАлмұрт тәрізді қалтаЖұтқыншақ-көмейлік қақп

25 слайд
ЖҰТҚЫНШАҚ (ГЛОТКА, PHARYNX ) Мұрынның қалқасы Соқыр тесік Жұтқыншақтың таралуыАлмұрт тәрізді қалтаЖұтқыншақ-көмейлік қақпашықтық қатпарШекаралық жүлгеТүтік-жұтқыншақтық қатпар Жұтқыншақтың қалтасы Шырышты қабықЕсту түтігінің жұтқыншақтық тесігі

25 слайд

ЖҰТҚЫНШАҚ (ГЛОТКА, PHARYNX ) Мұрынның қалқасы Соқыр тесік Жұтқыншақтың таралуыАлмұрт тәрізді қалтаЖұтқыншақ-көмейлік қақпашықтық қатпарШекаралық жүлгеТүтік-жұтқыншақтық қатпар Жұтқыншақтың қалтасы Шырышты қабықЕсту түтігінің жұтқыншақтық тесігі

ӨҢЕШ (ПИЩЕВОД , ESOPHAGUS ) Жұтқыншақтың көмейлік бөлігі Өңештің мойындық бөлігінің тарылуы Өңештің кеуделік бөлігінің тарыл

26 слайд
ӨҢЕШ (ПИЩЕВОД , ESOPHAGUS ) Жұтқыншақтың көмейлік бөлігі Өңештің мойындық бөлігінің тарылуы Өңештің кеуделік бөлігінің тарылуы Өңештің көкеттік тарылуы К өкетІштік бөлікКеуделік бөлік Мойындық бөлік

26 слайд

ӨҢЕШ (ПИЩЕВОД , ESOPHAGUS ) Жұтқыншақтың көмейлік бөлігі Өңештің мойындық бөлігінің тарылуы Өңештің кеуделік бөлігінің тарылуы Өңештің көкеттік тарылуы К өкетІштік бөлікКеуделік бөлік Мойындық бөлік

АСҚАЗАН (ЖЕЛУДОК, GASTER )

27 слайд
АСҚАЗАН (ЖЕЛУДОК, GASTER )

27 слайд

АСҚАЗАН (ЖЕЛУДОК, GASTER )

Аш ішек, тоқ ішек және соқыр ішек (тонкая кишка,толстая кишка,слепая кишка, intestinum tenue , intestinum crassum,caecum ) Си

28 слайд
Аш ішек, тоқ ішек және соқыр ішек (тонкая кишка,толстая кишка,слепая кишка, intestinum tenue , intestinum crassum,caecum ) Сигма тәрізді жиек ішекЖоғарыланған жиек ішек Көлденең жиек ішек Төмендеген жиек ішек Соқыр ішек Мықын ішек Аш ішек

28 слайд

Аш ішек, тоқ ішек және соқыр ішек (тонкая кишка,толстая кишка,слепая кишка, intestinum tenue , intestinum crassum,caecum ) Сигма тәрізді жиек ішекЖоғарыланған жиек ішек Көлденең жиек ішек Төмендеген жиек ішек Соқыр ішек Мықын ішек Аш ішек

БАУЫР (ПЕЧЕНЬ, HEPAR ) Өт қуық Бауырдың сол үлесі Бауырлық артерия Төменгі қуыстық венаБауырдың оң жақ үлгісі

29 слайд
БАУЫР (ПЕЧЕНЬ, HEPAR ) Өт қуық Бауырдың сол үлесі Бауырлық артерия Төменгі қуыстық венаБауырдың оң жақ үлгісі

29 слайд

БАУЫР (ПЕЧЕНЬ, HEPAR ) Өт қуық Бауырдың сол үлесі Бауырлық артерия Төменгі қуыстық венаБауырдың оң жақ үлгісі

ТІК ІШЕК (ПРЯМАЯ КИШКА, RECTUM PROCTOS ) Сигма тәрізді жиектік ішек Тік ішектің кеңжері Артқы өтістің өзегі Артқы өтісті қы

30 слайд
ТІК ІШЕК (ПРЯМАЯ КИШКА, RECTUM PROCTOS ) Сигма тәрізді жиектік ішек Тік ішектің кеңжері Артқы өтістің өзегі Артқы өтісті қысатын бұлшықетАртқы өтіс аймағының терісіАртқы өтісті көтеретін бұлшықет

30 слайд

ТІК ІШЕК (ПРЯМАЯ КИШКА, RECTUM PROCTOS ) Сигма тәрізді жиектік ішек Тік ішектің кеңжері Артқы өтістің өзегі Артқы өтісті қысатын бұлшықетАртқы өтіс аймағының терісіАртқы өтісті көтеретін бұлшықет

 Видео ролік көрсету Ой қозғау. Топтық жұмыс. - Адамның ас қорыту мүшелерінің қызметін білу неге маңызды?

31 слайд
 Видео ролік көрсету Ой қозғау. Топтық жұмыс. - Адамның ас қорыту мүшелерінің қызметін білу неге маңызды?

31 слайд

 Видео ролік көрсету Ой қозғау. Топтық жұмыс. - Адамның ас қорыту мүшелерінің қызметін білу неге маңызды?

 ТЖ. Постер қорғау  1-топ «Ауыз қуысы», «Жұтқыншақ», «Өңеш» тақырыпшалары.  2-топ «Асқазан», «Аш ішек» тақырыпшалары. 

32 слайд
 ТЖ. Постер қорғау  1-топ «Ауыз қуысы», «Жұтқыншақ», «Өңеш» тақырыпшалары.  2-топ «Асқазан», «Аш ішек» тақырыпшалары.  3-топ «Тоқ ішек», «Ұйқы безі», «Бауыр» тақырыпшалары бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, топта талдап, постер дайындайды.  Дайын постерді қорғайды.     Дескриптор:  - оқулықтағы мәтінмен танысып топта талдай алады  - команданың постер мазмұның жүйелі, түсінікті жеткізуі.  - эстетикалық талаптарға сәйкес;

32 слайд

 ТЖ. Постер қорғау  1-топ «Ауыз қуысы», «Жұтқыншақ», «Өңеш» тақырыпшалары.  2-топ «Асқазан», «Аш ішек» тақырыпшалары.  3-топ «Тоқ ішек», «Ұйқы безі», «Бауыр» тақырыпшалары бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, топта талдап, постер дайындайды.  Дайын постерді қорғайды.     Дескриптор:  - оқулықтағы мәтінмен танысып топта талдай алады  - команданың постер мазмұның жүйелі, түсінікті жеткізуі.  - эстетикалық талаптарға сәйкес;

Асқорыту мушелері. • Асқорыту мушелеріне ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, аш ішек және тоқ ішек жатады. Асқорыту мүшелерін

33 слайд
Асқорыту мушелері. • Асқорыту мушелеріне ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, аш ішек және тоқ ішек жатады. Асқорыту мүшелерінің іші қуыс, түтікке ұқсас. • Асқорыту мүшелерінің қабырғасы негізінен үш қабаттан тұрады: сыртқы, қабаты - дәнекер ұлпадан тұратын сірқабат. Ортаңғысы бұлшықет қабаты, ішкі қабаты - эпителий ұлпасынан түзілген.

33 слайд

Асқорыту мушелері. • Асқорыту мушелеріне ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, аш ішек және тоқ ішек жатады. Асқорыту мүшелерінің іші қуыс, түтікке ұқсас. • Асқорыту мүшелерінің қабырғасы негізінен үш қабаттан тұрады: сыртқы, қабаты - дәнекер ұлпадан тұратын сірқабат. Ортаңғысы бұлшықет қабаты, ішкі қабаты - эпителий ұлпасынан түзілген.

Ауыз қуысы. • Астың өңделуі ауыз қуысынан басталады. Ол екі бөлімнен құралады. Олар: ауыз кіреберісі және нағыз ауыз қуысы де

34 слайд
Ауыз қуысы. • Астың өңделуі ауыз қуысынан басталады. Ол екі бөлімнен құралады. Олар: ауыз кіреберісі және нағыз ауыз қуысы деп аталады. Үстіңгі және астыңғы жақс үйектерді ашпай, тістеніп тұрғанда, ауыз кіреберісі айқын көрінеді. Ауыздың сәл ашылуы ауыз саңылауы болып есептеледі. Ауыз кіреберісі сырт жағынан - еріндер және уртпен, ішкі жағынан тістер және қызылиекпен шектеледі. Ұрттың сыртқы жағын бұлшықеттер қаптайды және ұрт еріндермен ұласады.

34 слайд

Ауыз қуысы. • Астың өңделуі ауыз қуысынан басталады. Ол екі бөлімнен құралады. Олар: ауыз кіреберісі және нағыз ауыз қуысы деп аталады. Үстіңгі және астыңғы жақс үйектерді ашпай, тістеніп тұрғанда, ауыз кіреберісі айқын көрінеді. Ауыздың сәл ашылуы ауыз саңылауы болып есептеледі. Ауыз кіреберісі сырт жағынан - еріндер және уртпен, ішкі жағынан тістер және қызылиекпен шектеледі. Ұрттың сыртқы жағын бұлшықеттер қаптайды және ұрт еріндермен ұласады.

«Үшбұрыш» Деңгейлік тапсырмалар.  Студенттердің деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі.  а) «Көрнекілік» әдісімен А деңгей

35 слайд
«Үшбұрыш» Деңгейлік тапсырмалар.  Студенттердің деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі.  а) «Көрнекілік» әдісімен А деңгейіндегі студенттерге ас қорыту жүйесі мүшелері моделінің қиындысы салынған жеке конверттер беріледі. Студенттер жеке жұмыста конверттегі қиындыларды ретімен қойып ас қорыту мүшелерін жүйелейді, қызметтерін атайды

35 слайд

«Үшбұрыш» Деңгейлік тапсырмалар.  Студенттердің деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі.  а) «Көрнекілік» әдісімен А деңгейіндегі студенттерге ас қорыту жүйесі мүшелері моделінің қиындысы салынған жеке конверттер беріледі. Студенттер жеке жұмыста конверттегі қиындыларды ретімен қойып ас қорыту мүшелерін жүйелейді, қызметтерін атайды

Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі іш

36 слайд
Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі ішекБауыр Тік ішекСоқыр ішек

36 слайд

Төменгі жақ сүйек Еріндер Тіл Меншікті ауыз қуысы Жұмсақ таңдай Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ұйқы безі Аш ішекТоқ ішекОн екі елі ішекБауыр Тік ішекСоқыр ішек

«Сәйкесін тап» әдісімен В деңгейіндегі оқушылар ас қорыту мүшелері мен олардың атқаратын қызметтері арасындағы сәйкестікті ан

37 слайд
«Сәйкесін тап» әдісімен В деңгейіндегі оқушылар ас қорыту мүшелері мен олардың атқаратын қызметтері арасындағы сәйкестікті анықтайды . Қызметі Мүшелер A. Қозғалмалы, асты шайнауға және жұтуға қатысатын мүше B. Қорытылмаған ас қалдығы немесе микробтар түскенде қабынады C. Сыйымдылығы 2-3 л пішіні алмұрт немесе қапшық тәрізді D. Астың сіңірілуі жүзеге асады E. Соқыр ішек, тік ішекке бөлінеді F. Төменгі бөлігі асқазанға ашылатын бұлшықетті түтік G. Панкреатин бөледі H. Ұзындығы 11-13 см бұлшықетті мүше I. Ағзадағы улы заттарды тұтып тазартады 1. Жұтқыншақ 2. Асқазан 3. Өңеш 4. Бауыр. 5.Аппендикс 6.Аш ішек 7.Ұйқы безі 8.Тіл 9.Тоқ ішек A B C D E F G H I 8 5 2 6 9 3 7 1 4

37 слайд

«Сәйкесін тап» әдісімен В деңгейіндегі оқушылар ас қорыту мүшелері мен олардың атқаратын қызметтері арасындағы сәйкестікті анықтайды . Қызметі Мүшелер A. Қозғалмалы, асты шайнауға және жұтуға қатысатын мүше B. Қорытылмаған ас қалдығы немесе микробтар түскенде қабынады C. Сыйымдылығы 2-3 л пішіні алмұрт немесе қапшық тәрізді D. Астың сіңірілуі жүзеге асады E. Соқыр ішек, тік ішекке бөлінеді F. Төменгі бөлігі асқазанға ашылатын бұлшықетті түтік G. Панкреатин бөледі H. Ұзындығы 11-13 см бұлшықетті мүше I. Ағзадағы улы заттарды тұтып тазартады 1. Жұтқыншақ 2. Асқазан 3. Өңеш 4. Бауыр. 5.Аппендикс 6.Аш ішек 7.Ұйқы безі 8.Тіл 9.Тоқ ішек A B C D E F G H I 8 5 2 6 9 3 7 1 4

«Кластер» әдісімен С деңгейіндегі студенттерге тапсырма беріледі. Шырша құрастыру Дескриптор: Асқорыту мүшелерінің атауларын

38 слайд
«Кластер» әдісімен С деңгейіндегі студенттерге тапсырма беріледі. Шырша құрастыру Дескриптор: Асқорыту мүшелерінің атауларын айта алады.   Деңгейлік тапсырамалар нәтижесін оқушылар өздерінің тобында өзара дескрипторлар арқылы дәптерлерін алмастыру арқылы дескрипторларға сүйеніп, «плюс» немесе «минус» қою арқылы бірін-бірі бағалайды. ҚБ « Плюстар мен минустар» әдісі.

38 слайд

«Кластер» әдісімен С деңгейіндегі студенттерге тапсырма беріледі. Шырша құрастыру Дескриптор: Асқорыту мүшелерінің атауларын айта алады.   Деңгейлік тапсырамалар нәтижесін оқушылар өздерінің тобында өзара дескрипторлар арқылы дәптерлерін алмастыру арқылы дескрипторларға сүйеніп, «плюс» немесе «минус» қою арқылы бірін-бірі бағалайды. ҚБ « Плюстар мен минустар» әдісі.

Терминдерге теңеу. Студенттер сөздікпен жұмыстанып, дәптерлеріне жаңа ұғымдардың қазақша, орысша, ағылшынша нұсқаларын жазады

39 слайд
Терминдерге теңеу. Студенттер сөздікпен жұмыстанып, дәптерлеріне жаңа ұғымдардың қазақша, орысша, ағылшынша нұсқаларын жазады және осы терминдерге қатысты сөйлем құрастырады Қазақша Орысша ағылшынша Өңеш Пищевод Esophagus Асқазан Желудка Stomach Ұлтабар Двенадцати перстная кишка Duodenum Соқырішек Аппендикс Oppendiks Бауыр Печень Liver

39 слайд

Терминдерге теңеу. Студенттер сөздікпен жұмыстанып, дәптерлеріне жаңа ұғымдардың қазақша, орысша, ағылшынша нұсқаларын жазады және осы терминдерге қатысты сөйлем құрастырады Қазақша Орысша ағылшынша Өңеш Пищевод Esophagus Асқазан Желудка Stomach Ұлтабар Двенадцати перстная кишка Duodenum Соқырішек Аппендикс Oppendiks Бауыр Печень Liver

40 слайд

40 слайд

41 слайд

41 слайд

Негізгі пайдаланған әдебиеттер: “ Күзенбаева Ә , Адам анатомиясы ” 2001жыл, 71-92 беттер. Қосымша әдебиеттер: М. Дайырб

42 слайд
Негізгі пайдаланған әдебиеттер: “ Күзенбаева Ә , Адам анатомиясы ” 2001жыл, 71-92 беттер. Қосымша әдебиеттер: М. Дайырбекова, “ Адам анатомиясы ” Алматы 2002жыл,108-124 беттер.Үй тапсырмасы: Ас қорыту.

42 слайд

Негізгі пайдаланған әдебиеттер: “ Күзенбаева Ә , Адам анатомиясы ” 2001жыл, 71-92 беттер. Қосымша әдебиеттер: М. Дайырбекова, “ Адам анатомиясы ” Алматы 2002жыл,108-124 беттер.Үй тапсырмасы: Ас қорыту.