Ашық сабақ "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу" 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа сабақ түсіндіру жұмысы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
www.konspekturoka.ru 1 Қош келдіңіздер 19.04.2012

#1 слайд
www.konspekturoka.ru 1 Қош келдіңіздер 19.04.2012

1 слайд

www.konspekturoka.ru 1 Қош келдіңіздер 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 2 Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбае

#2 слайд
www.konspekturoka.ru 2 Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев) 19.04.2012

2 слайд

www.konspekturoka.ru 2 Сабақтың эпиграфы: Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев) 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 3 Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері 19.04.2012

#3 слайд
www.konspekturoka.ru 3 Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері 19.04.2012

3 слайд

www.konspekturoka.ru 3 Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері 19.04.2012

4 Үй жұмысын тексеру a.1.2*(-7)=-8.4 1) 1.2*(-7)*5=-8.4*(-5) 2) 1.2*(-7)*3=-8.4*3 42=42

#4 слайд
4 Үй жұмысын тексеру a.1.2*(-7)=-8.4 1) 1.2*(-7)*5=-8.4*(-5) 2) 1.2*(-7)*3=-8.4*3 42=42 -25.2=-25.2 3) 1.2*(-7)*5=-8.4*(-5) -4.2=-4.2 19.01.2016 ә.5,4* 2=10.8 1) 5.4*2*(-3)=10.8*(-3) 2) 5.4*2*9=10.8*9 -32.4=32.4 97.2=97.2 3) 5.4*2*6=10.8*6 64.8=64.8

4 слайд

4 Үй жұмысын тексеру a.1.2*(-7)=-8.4 1) 1.2*(-7)*5=-8.4*(-5) 2) 1.2*(-7)*3=-8.4*3 42=42 -25.2=-25.2 3) 1.2*(-7)*5=-8.4*(-5) -4.2=-4.2 19.01.2016 ә.5,4* 2=10.8 1) 5.4*2*(-3)=10.8*(-3) 2) 5.4*2*9=10.8*9 -32.4=32.4 97.2=97.2 3) 5.4*2*6=10.8*6 64.8=64.8

5 Сабақтың тақырыбы 6 сынып математика Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 19.01.2016

#5 слайд
5 Сабақтың тақырыбы 6 сынып математика Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 19.01.2016

5 слайд

5 Сабақтың тақырыбы 6 сынып математика Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 19.01.2016

6 Мақсаты: 19.01.2016  оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер туралы түсінік беру, тақырып бойынша, оқушылардың

#6 слайд
6 Мақсаты: 19.01.2016  оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер туралы түсінік беру,  тақырып бойынша, оқушылардың білім дәрежесін анықтау, Оқушылардың ой ұшқырлығын арттыру Оқушыларды шапшаңдыққа, батыл шешімге келуге тәрбиелеу.

6 слайд

6 Мақсаты: 19.01.2016  оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер туралы түсінік беру,  тақырып бойынша, оқушылардың білім дәрежесін анықтау, Оқушылардың ой ұшқырлығын арттыру Оқушыларды шапшаңдыққа, батыл шешімге келуге тәрбиелеу.

www.konspekturoka.ru 7 ӘЛ ХОРЕЗМИ (783–850). Толық есімі – Әбу Абдаллах (немесе Абу Жаббар) Мұхаммед ибн Мұса Әл Хорезми. Қаз

#7 слайд
www.konspekturoka.ru 7 ӘЛ ХОРЕЗМИ (783–850). Толық есімі – Әбу Абдаллах (немесе Абу Жаббар) Мұхаммед ибн Мұса Әл Хорезми. Қазіргі математика ғылымдарының, алгебра ғылымының атасы болып саналады. Теңдеудің бұл түрін ІХ енгізген Орта Азия ғалымы 19.04.2012

7 слайд

www.konspekturoka.ru 7 ӘЛ ХОРЕЗМИ (783–850). Толық есімі – Әбу Абдаллах (немесе Абу Жаббар) Мұхаммед ибн Мұса Әл Хорезми. Қазіргі математика ғылымдарының, алгебра ғылымының атасы болып саналады. Теңдеудің бұл түрін ІХ енгізген Орта Азия ғалымы 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 8 Қазақстанның математигі 19.04.2012

#8 слайд
www.konspekturoka.ru 8 Қазақстанның математигі 19.04.2012

8 слайд

www.konspekturoka.ru 8 Қазақстанның математигі 19.04.2012

9 Теңдеу Теңдеу түбірі 19.01.2016 Теңдеу түбірі - әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні.

#9 слайд
9 Теңдеу Теңдеу түбірі 19.01.2016 Теңдеу түбірі - әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні.

9 слайд

9 Теңдеу Теңдеу түбірі 19.01.2016 Теңдеу түбірі - әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні.

10 Теңдеудің түбірін тап: Біз теңдеуді шештік! 19.01.2016 Теңдеуді шешу – оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірде-бі

#10 слайд
10 Теңдеудің түбірін тап: Біз теңдеуді шештік! 19.01.2016 Теңдеуді шешу – оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірде-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу.

10 слайд

10 Теңдеудің түбірін тап: Біз теңдеуді шештік! 19.01.2016 Теңдеуді шешу – оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірде-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу.

www.konspekturoka.ru 1119.01.2016 aх = b түріндегі берілген теңдеу Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады (мұндағы

#11 слайд
www.konspekturoka.ru 1119.01.2016 aх = b түріндегі берілген теңдеу Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады (мұндағы х – айнымалы, а және b қандайда бір сандар). (45 - у) + 18 = 58Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

11 слайд

www.konspekturoka.ru 1119.01.2016 aх = b түріндегі берілген теңдеу Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады (мұндағы х – айнымалы, а және b қандайда бір сандар). (45 - у) + 18 = 58Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

www.konspekturoka.ru 1219.04.2012 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің қасиеттері: 1 қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасы

#12 слайд
www.konspekturoka.ru 1219.04.2012 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің қасиеттері: 1 қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. 2 қасиет: Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

12 слайд

www.konspekturoka.ru 1219.04.2012 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің қасиеттері: 1 қасиет: Теңдеудегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. 2 қасиет: Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

www.konspekturoka.ru 1319.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2,3x = 9,2 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b х = 9,2 : 2,3 х = 4 а

#13 слайд
www.konspekturoka.ru 1319.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2,3x = 9,2 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b х = 9,2 : 2,3 х = 4 а = 0, болса теңдеудің екі жағын да а-ға бөліп, x =b:а Демек, бұл жағдайда теңдеудің бір ғана b:а түбірі бар теңдігін жазамыз

13 слайд

www.konspekturoka.ru 1319.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2,3x = 9,2 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b х = 9,2 : 2,3 х = 4 а = 0, болса теңдеудің екі жағын да а-ға бөліп, x =b:а Демек, бұл жағдайда теңдеудің бір ғана b:а түбірі бар теңдігін жазамыз

www.konspekturoka.ru 1419.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 7х + 3 = 7х + 5 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b 7х – 7х = 5 - 3 0 *

#14 слайд
www.konspekturoka.ru 1419.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 7х + 3 = 7х + 5 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b 7х – 7х = 5 - 3 0 * х = 2 а= 0; b=0 болса, теңдеу 0х=b түрінде жазылады. 0х=b теңдігі х-ті Мұндай жағдайда теңдеудің түбірі болмайды. ешқандай мәнінде тура болмайды.

14 слайд

www.konspekturoka.ru 1419.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 7х + 3 = 7х + 5 Стандарт түрге келтіреміз: aх = b 7х – 7х = 5 - 3 0 * х = 2 а= 0; b=0 болса, теңдеу 0х=b түрінде жазылады. 0х=b теңдігі х-ті Мұндай жағдайда теңдеудің түбірі болмайды. ешқандай мәнінде тура болмайды.

www.konspekturoka.ru 1519.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2(3х - 1) = 4(х + 3) Ең алдымен теңдеуді шешу үшін біз жақшаны ашуымыз к

#15 слайд
www.konspekturoka.ru 1519.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2(3х - 1) = 4(х + 3) Ең алдымен теңдеуді шешу үшін біз жақшаны ашуымыз керек aх = b Теңдеудің түбірін бір санды теңдікке айналдырайық: 2(3х - 1) = 4(х + 3) 6х – 2 = 4х + 12 6х – 4х = 2 + 12 2х = 14 х = 14 : 2 х = 7

15 слайд

www.konspekturoka.ru 1519.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: 2(3х - 1) = 4(х + 3) Ең алдымен теңдеуді шешу үшін біз жақшаны ашуымыз керек aх = b Теңдеудің түбірін бір санды теңдікке айналдырайық: 2(3х - 1) = 4(х + 3) 6х – 2 = 4х + 12 6х – 4х = 2 + 12 2х = 14 х = 14 : 2 х = 7

www.konspekturoka.ru 1619.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: ауызша №856 Оқулықпен жұмыс

#16 слайд
www.konspekturoka.ru 1619.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: ауызша №856 Оқулықпен жұмыс

16 слайд

www.konspekturoka.ru 1619.01.2016 Теңдеуді шешіңдер: ауызша №856 Оқулықпен жұмыс

17 Теңдеуді шешейік: (35 + у) – 15 = 31 19.01.2016 35 + у=31+15 35 + у=46 y = 46 -35 Теңдеуді шеш – бұл дегеніміз барлық т

#17 слайд
17 Теңдеуді шешейік: (35 + у) – 15 = 31 19.01.2016 35 + у=31+15 35 + у=46 y = 46 -35 Теңдеуді шеш – бұл дегеніміз барлық түбірлерін табу немесе шешімі жоқ екендігін дәлелдеу

17 слайд

17 Теңдеуді шешейік: (35 + у) – 15 = 31 19.01.2016 35 + у=31+15 35 + у=46 y = 46 -35 Теңдеуді шеш – бұл дегеніміз барлық түбірлерін табу немесе шешімі жоқ екендігін дәлелдеу

www.konspekturoka.ru 18 Теңдеуді шешпей қай жауап дұрыс болатынын айтып көр. 87 + (32 – х) = 105 19.01.2016

#18 слайд
www.konspekturoka.ru 18 Теңдеуді шешпей қай жауап дұрыс болатынын айтып көр. 87 + (32 – х) = 105 19.01.2016

18 слайд

www.konspekturoka.ru 18 Теңдеуді шешпей қай жауап дұрыс болатынын айтып көр. 87 + (32 – х) = 105 19.01.2016

www.konspekturoka.ru 19 87 + (32 – 14) = 105 87 + (32 – 42) = 77 87 + (32 – х) = 105 87 + (32 – 0) = 119 87 + (32 – 12) = 107 19

#19 слайд
www.konspekturoka.ru 19 87 + (32 – 14) = 105 87 + (32 – 42) = 77 87 + (32 – х) = 105 87 + (32 – 0) = 119 87 + (32 – 12) = 107 19.04.2012

19 слайд

www.konspekturoka.ru 19 87 + (32 – 14) = 105 87 + (32 – 42) = 77 87 + (32 – х) = 105 87 + (32 – 0) = 119 87 + (32 – 12) = 107 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 20 Сергіту сәті 19.04.2012

#20 слайд
www.konspekturoka.ru 20 Сергіту сәті 19.04.2012

20 слайд

www.konspekturoka.ru 20 Сергіту сәті 19.04.2012

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

#25 слайд

25 слайд

26 Тақтада жұмыс № 857 1. х=-5 2. x=1 3. х=-13 4. х=7,5 5. x=-4 Жауаптары . 19.01.2016

#26 слайд
26 Тақтада жұмыс № 857 1. х=-5 2. x=1 3. х=-13 4. х=7,5 5. x=-4 Жауаптары . 19.01.2016

26 слайд

26 Тақтада жұмыс № 857 1. х=-5 2. x=1 3. х=-13 4. х=7,5 5. x=-4 Жауаптары . 19.01.2016

27 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында: у - 35 + 12 = 32; у – 23 = 32; у = 32 + 23; у = 55; (55 - 35) + 12 = 32; 30 + 12

#27 слайд
27 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында: у - 35 + 12 = 32; у – 23 = 32; у = 32 + 23; у = 55; (55 - 35) + 12 = 32; 30 + 12 = 32; 32 = 32. (у - 35) + 12 = 32; Шешуі . Жауабы: 55. 19.01.2016

27 слайд

27 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында: у - 35 + 12 = 32; у – 23 = 32; у = 32 + 23; у = 55; (55 - 35) + 12 = 32; 30 + 12 = 32; 32 = 32. (у - 35) + 12 = 32; Шешуі . Жауабы: 55. 19.01.2016

www.konspekturoka.ru 28 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 24 - 21 + х = 10; х + 3 = 10; х = 10 - 3; х = 7 (24 + 7) - 21 = 3

#28 слайд
www.konspekturoka.ru 28 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 24 - 21 + х = 10; х + 3 = 10; х = 10 - 3; х = 7 (24 + 7) - 21 = 31 - 21 = 10; жауабы: 7. б) (24 + х) - 21 = 10; Шешуі . 19.04.2012

28 слайд

www.konspekturoka.ru 28 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 24 - 21 + х = 10; х + 3 = 10; х = 10 - 3; х = 7 (24 + 7) - 21 = 31 - 21 = 10; жауабы: 7. б) (24 + х) - 21 = 10; Шешуі . 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 2919.01.2016 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 45 + 18 - у = 58; 63 - у = 58; -у = 58-63; -у = -5 у = 5

#29 слайд
www.konspekturoka.ru 2919.01.2016 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 45 + 18 - у = 58; 63 - у = 58; -у = 58-63; -у = -5 у = 5 (45 - 5) + 18 = 40 + 18 = 58. Жауабы: 5. Шешуі. в) (45 - у) + 18 = 58;

29 слайд

www.konspekturoka.ru 2919.01.2016 Теңдеуді шешіп ,тексеруін орында : 45 + 18 - у = 58; 63 - у = 58; -у = 58-63; -у = -5 у = 5 (45 - 5) + 18 = 40 + 18 = 58. Жауабы: 5. Шешуі. в) (45 - у) + 18 = 58;

www.konspekturoka.ru 30 Ойын “Күн шуағы” 19.04.2012

#30 слайд
www.konspekturoka.ru 30 Ойын “Күн шуағы” 19.04.2012

30 слайд

www.konspekturoka.ru 30 Ойын “Күн шуағы” 19.04.2012

«Білім-таусылмайтын кен» Тест есептер. 1. Теңдеуді шешу: 0х=5 а) 0; в) 5; с) тү

#31 слайд
«Білім-таусылмайтын кен» Тест есептер. 1. Теңдеуді шешу: 0х=5 а) 0; в) 5; с) түбірі жоқ 2. Теңдеуді шешу: 3х = 15 а) 2,25; в) 5; с) 3 3. Теңдеуді шешу: 0х = 0 а) 0; в) 1; с) х- кез-келген сан 4. Теңдеуді шешу: 6х-7 = х+3 а) 2; в) -4/7 с) -4 5. Теңдеуді шешу: 3х = 1 а) 3; в) 1/3 с) 1

31 слайд

«Білім-таусылмайтын кен» Тест есептер. 1. Теңдеуді шешу: 0х=5 а) 0; в) 5; с) түбірі жоқ 2. Теңдеуді шешу: 3х = 15 а) 2,25; в) 5; с) 3 3. Теңдеуді шешу: 0х = 0 а) 0; в) 1; с) х- кез-келген сан 4. Теңдеуді шешу: 6х-7 = х+3 а) 2; в) -4/7 с) -4 5. Теңдеуді шешу: 3х = 1 а) 3; в) 1/3 с) 1

Жауаптары. 1.С 2.В 3.С 4.А 5.В

#32 слайд
Жауаптары. 1.С 2.В 3.С 4.А 5.В

32 слайд

Жауаптары. 1.С 2.В 3.С 4.А 5.В

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқул

#33 слайд
Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

33 слайд

Шығармашылық жұмыс. Сөз жұмбақ «Қазақстан» Қ А З А Қ С Т А Н 1. Математикалық 4 амалдың біреуі. 2. 6-сынып. Математика оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар

Жауаптары: 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

#34 слайд
Жауаптары: 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

34 слайд

Жауаптары: 1.Қосу 2. Алдамұратова 3. Азайту 4. Аралас 5. Қарама-қарсы 6. Бұрыс 7. Теңдеу 8. Рационал 9. Натурал сандар

www.konspekturoka.ru 3519.04.2012 1. Бір тонна мақта ауыр ма, әлде бір тонна темір ауыр ма? Жауабы:тең 2).Төрт пен бестің ара

#35 слайд
www.konspekturoka.ru 3519.04.2012 1. Бір тонна мақта ауыр ма, әлде бір тонна темір ауыр ма? Жауабы:тең 2).Төрт пен бестің арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен кем сан шығады? Жауабы: үтір Логикалық тапсырма

35 слайд

www.konspekturoka.ru 3519.04.2012 1. Бір тонна мақта ауыр ма, әлде бір тонна темір ауыр ма? Жауабы:тең 2).Төрт пен бестің арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен кем сан шығады? Жауабы: үтір Логикалық тапсырма

www.konspekturoka.ru 36 Сабақты қорыту: карточкалармен жұмыс 19.04.2012

#36 слайд
www.konspekturoka.ru 36 Сабақты қорыту: карточкалармен жұмыс 19.04.2012

36 слайд

www.konspekturoka.ru 36 Сабақты қорыту: карточкалармен жұмыс 19.04.2012

37 Үй жұмысы № 859, 861 19.04.2012

#37 слайд
37 Үй жұмысы № 859, 861 19.04.2012

37 слайд

37 Үй жұмысы № 859, 861 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 38 Бағалау Бағалау парағы бойынша 19.04.2012

#38 слайд
www.konspekturoka.ru 38 Бағалау Бағалау парағы бойынша 19.04.2012

38 слайд

www.konspekturoka.ru 38 Бағалау Бағалау парағы бойынша 19.04.2012

www.konspekturoka.ru 39 Назарларыңызға рахмет 19.04.2012

#39 слайд
www.konspekturoka.ru 39 Назарларыңызға рахмет 19.04.2012

39 слайд

www.konspekturoka.ru 39 Назарларыңызға рахмет 19.04.2012

Файл форматы:
pptx
09.04.2018
463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі