Ашық сабақ "Дос болуды үйренеміз" 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ
“ ДОС БОЛУДЫ ҮЙРЕНЕМІЗ”
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: Достық, адалдық,
қамқорлық.
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ “ ДОС БОЛУДЫ ҮЙРЕНЕМІЗ” Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Достық, адалдық, қамқорлық.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
“ Достық” ұғымын дұрыс әрекет құндылық
ретінде мәнін ашу.
Міндеттері:
- адал достықтың мәнін түсіндіру;
-өзарасыйластық, қамқорлық қарым –
қатынастарын дамыту;
-достықты бағалауға, қадірлей білуге
тәрбиелеу;
2 слайд
Сабақтың мақсаты: “ Достық” ұғымын дұрыс әрекет құндылық ретінде мәнін ашу. Міндеттері: - адал достықтың мәнін түсіндіру; -өзарасыйластық, қамқорлық қарым – қатынастарын дамыту; -достықты бағалауға, қадірлей білуге тәрбиелеу;
3 слайд
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін
сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты
орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді
татулықпен өткізейік.
5 Т – ережесі:
Тәртіп.
Талап.
Тыныштық.
Тазалық.
Татулық.
2. Жағымды күйге ену: Теңіз түбіне саяхат.
Баяу әуен арқылы
3 слайд
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. 5 Т – ережесі: Тәртіп. Талап. Тыныштық. Тазалық. Татулық. 2. Жағымды күйге ену: Теңіз түбіне саяхат. Баяу әуен арқылы
4 слайд
3. Дәйексөз:
Достықты достық шақырады.
Абай Құнанбаев
Дана халқымыз «Досыңды көрсет, кім екеніңді
айтайын», – дейді. Сондықтан дос дегеніміз – сенің
айнаң, екінші бейнең тәрізді.
Адам мен адам өз ниетіне, арман-тілегі, талғамы,
мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді де, ол
қарым-қатынас тілеулестік, ниеттестік, адал,
қалтқысыз сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық
болған жерде рухани жақындыққа айналып, достық
мәңгілік болады. Адамға адамның достық пейілде
болуы біздің борышымыз.
4 слайд
3. Дәйексөз: Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев Дана халқымыз «Досыңды көрсет, кім екеніңді айтайын», – дейді. Сондықтан дос дегеніміз – сенің айнаң, екінші бейнең тәрізді. Адам мен адам өз ниетіне, арман-тілегі, талғамы, мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді де, ол қарым-қатынас тілеулестік, ниеттестік, адал, қалтқысыз сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық болған жерде рухани жақындыққа айналып, достық мәңгілік болады. Адамға адамның достық пейілде болуы біздің борышымыз.
5 слайд
Оқиға айту:
Жаман жолдас
Ек i дос к i с i жолда келе жатып, б i р аюға ұшырапты.
Бұл ек i к i с i н i ң б i реу i әлс i з, ауру екен. Ек i нш i с i мықты,
жас ж i г i т, аюды көрген соң, бұл ж i г i т ауру жолдасын
тастап, өз i б i р үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді.
Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрмен i жоқ, жерге
құлады да, өлген к i с i болды да жатты. Есту i бар ед i, « аю
өлген к i с i ге тимейд i» деп. Аю бұл жатқан к i с i н i ң қасына
кел i п и i скелеп тұрды да, дыбысы б i л i нбеген соң тастап
жөн i не кетт i. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түс i п,
аурудан сұрапты: – Достым, аю құлағыңа не сыбырлап
кетт i? Әлсіз адам айтты : – Аю құлағыма ақыл
сыбырлады: «Ек i нш i рет тар жерде жолдасын тастап
қашатын достармен жолдас болма», – дед i.
5 слайд
Оқиға айту: Жаман жолдас Ек i дос к i с i жолда келе жатып, б i р аюға ұшырапты. Бұл ек i к i с i н i ң б i реу i әлс i з, ауру екен. Ек i нш i с i мықты, жас ж i г i т, аюды көрген соң, бұл ж i г i т ауру жолдасын тастап, өз i б i р үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрмен i жоқ, жерге құлады да, өлген к i с i болды да жатты. Есту i бар ед i, « аю өлген к i с i ге тимейд i» деп. Аю бұл жатқан к i с i н i ң қасына кел i п и i скелеп тұрды да, дыбысы б i л i нбеген соң тастап жөн i не кетт i. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түс i п, аурудан сұрапты: – Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кетт i? Әлсіз адам айтты : – Аю құлағыма ақыл сыбырлады: «Ек i нш i рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма», – дед i.
6 слайд
Талдау сұрақтары:
Аю неліктен әлс i з, ауру адамға тимеді?
Шындығында аю оған сондай ақыл
айтты ма?
Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып
тұр?
Осындай қиын жағдайларда өздерің
қалай әрекет етер едіңдер?
6 слайд
Талдау сұрақтары: Аю неліктен әлс i з, ауру адамға тимеді? Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет етер едіңдер?
7 слайд
Сергіту сәті.
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.
7 слайд
Сергіту сәті. Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
8 слайд
Шығармашылық жұмыс,
топтық жұмыс
1-тапсырма.
Адал достық болу үшін не қажет деп
ойлайсыңдар? Т ө менде берілген с ө здер мен сөз
тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап,
баспалдақтарға жаз.
Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық,
ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық,
сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік,
қиянат жасамау, ақша, мақтау.
8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс 1-тапсырма. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Т ө менде берілген с ө здер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап, баспалдақтарға жаз. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау.
9 слайд
2-тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос
туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал-
мәтел құрастырыңдар.
Адам – адамға.............., жолдас, ..................
Досы жақсының, ……. де жақсы.
Көп ақшаң болғанша, көп..................болсын.
Дос – досқа ................ .
Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың.
9 слайд
2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал- мәтел құрастырыңдар. Адам – адамға.............., жолдас, .................. Досы жақсының, ……. де жақсы. Көп ақшаң болғанша, көп..................болсын. Дос – досқа ................ . Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың.
10 слайд
Топпен ән айту. Бала т i лег i
Әнін жазған: Фарида Жолдасова
Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман,
Барлық бала армандауға жаралған.
Кел, достарым, әндет i ңдер, билеңдер,
Гүлденс i н деп атамекен қара орман.
Болашақтың иес i м i з бәр i м i з,
Туған жерд i ң түрленд i рер нәр i м i з.
Алтын бес i к – ұлан-байтақ ел i мде,
Жарқын болсын шырқап айтар ән i м i з.
Қалықтаған көгерш i н i көг i нде,
Мұңаймасын ешб i р бала ел i мде.
Ата берген батаменен көркейс i н,
Ұлы Отаным, т i лег i м сол мен i ң де.
10 слайд
Топпен ән айту. Бала т i лег i Әнін жазған: Фарида Жолдасова Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндет i ңдер, билеңдер, Гүлденс i н деп атамекен қара орман. Болашақтың иес i м i з бәр i м i з, Туған жерд i ң түрленд i рер нәр i м i з. Алтын бес i к – ұлан-байтақ ел i мде, Жарқын болсын шырқап айтар ән i м i з. Қалықтаған көгерш i н i көг i нде, Мұңаймасын ешб i р бала ел i мде. Ата берген батаменен көркейс i н, Ұлы Отаным, т i лег i м сол мен i ң де.
11 слайд
Үй тапсырмасы.
Құм мен тас
Өсиет әңгіме 71 бет оқып келу
11 слайд
Үй тапсырмасы. Құм мен тас Өсиет әңгіме 71 бет оқып келу
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Бүгінгі сабақтан алған жақсы
қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтаймыз.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтаймыз.