Материалдар / Ашық сабақ "Дос болуды үйренеміз" 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Дос болуды үйренеміз" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керегі болып қалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ “ДОС БОЛУДЫ ҮЙРЕНЕМІЗ” Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Достық, адалдық,

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ “ДОС БОЛУДЫ ҮЙРЕНЕМІЗ” Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Достық, адалдық, қамқорлық.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ “ДОС БОЛУДЫ ҮЙРЕНЕМІЗ” Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Достық, адалдық, қамқорлық.

Сабақтың мақсаты: “Достық” ұғымын дұрыс әрекет құндылық ретінде мәнін ашу. Міндеттері: - адал достықтың мәнін түсіндіру; -өзар

2 слайд
Сабақтың мақсаты: “Достық” ұғымын дұрыс әрекет құндылық ретінде мәнін ашу. Міндеттері: - адал достықтың мәнін түсіндіру; -өзарасыйластық, қамқорлық қарым – қатынастарын дамыту; -достықты бағалауға, қадірлей білуге тәрбиелеу;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: “Достық” ұғымын дұрыс әрекет құндылық ретінде мәнін ашу. Міндеттері: - адал достықтың мәнін түсіндіру; -өзарасыйластық, қамқорлық қарым – қатынастарын дамыту; -достықты бағалауға, қадірлей білуге тәрбиелеу;

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.  Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптан

3 слайд
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.  Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. 5 Т – ережесі: Тәртіп. Талап. Тыныштық. Тазалық.  Татулық. 2. Жағымды күйге ену: Теңіз түбіне саяхат. Баяу әуен арқылы

3 слайд

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.  Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. 5 Т – ережесі: Тәртіп. Талап. Тыныштық. Тазалық.  Татулық. 2. Жағымды күйге ену: Теңіз түбіне саяхат. Баяу әуен арқылы

3. Дәйексөз: Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев Дана халқымыз «Досыңды көрсет, кім екені

4 слайд
3. Дәйексөз: Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев Дана халқымыз «Досыңды көрсет, кім екеніңді айтайын», – дейді. Сондықтан дос дегеніміз – сенің айнаң, екінші бейнең тәрізді. Адам мен адам өз ниетіне, арман-тілегі, талғамы, мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді де, ол қарым-қатынас тілеулестік, ниеттестік, адал, қалтқысыз сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық болған жерде рухани жақындыққа айналып, достық мәңгілік болады. Адамға адамның достық пейілде болуы біздің борышымыз.

4 слайд

3. Дәйексөз: Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев Дана халқымыз «Досыңды көрсет, кім екеніңді айтайын», – дейді. Сондықтан дос дегеніміз – сенің айнаң, екінші бейнең тәрізді. Адам мен адам өз ниетіне, арман-тілегі, талғамы, мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді де, ол қарым-қатынас тілеулестік, ниеттестік, адал, қалтқысыз сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық болған жерде рухани жақындыққа айналып, достық мәңгілік болады. Адамға адамның достық пейілде болуы біздің борышымыз.

Оқиға айту: Жаман жолдас Екi дос кiсi жолда келе жатып, бiр аюға ұшырапты. Бұл екi кiсiнiң бiреуi әлсiз,

5 слайд
Оқиға айту: Жаман жолдас Екi дос кiсi жолда келе жатып, бiр аюға ұшырапты. Бұл екi кiсiнiң бiреуi әлсiз, ауру екен. Екiншiсi мықты, жас жiгiт, аюды көрген соң, бұл жiгiт ауру жолдасын тастап, өзi бiр үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрменi жоқ, жерге құлады да, өлген кiсi болды да жатты. Естуi бар едi, «аю өлген кiсiге тимейдi» деп. Аю бұл жатқан кiсiнiң қасына келiп иiскелеп тұрды да, дыбысы бiлiнбеген соң тастап жөнiне кеттi. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түсiп, аурудан сұрапты: – Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кеттi? Әлсіз адам айтты: – Аю құлағыма ақыл сыбырлады: «Екiншi рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма», – дедi.

5 слайд

Оқиға айту: Жаман жолдас Екi дос кiсi жолда келе жатып, бiр аюға ұшырапты. Бұл екi кiсiнiң бiреуi әлсiз, ауру екен. Екiншiсi мықты, жас жiгiт, аюды көрген соң, бұл жiгiт ауру жолдасын тастап, өзi бiр үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрменi жоқ, жерге құлады да, өлген кiсi болды да жатты. Естуi бар едi, «аю өлген кiсiге тимейдi» деп. Аю бұл жатқан кiсiнiң қасына келiп иiскелеп тұрды да, дыбысы бiлiнбеген соң тастап жөнiне кеттi. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түсiп, аурудан сұрапты: – Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кеттi? Әлсіз адам айтты: – Аю құлағыма ақыл сыбырлады: «Екiншi рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма», – дедi.

Талдау сұрақтары: Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді? Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? Ауру адамға

6 слайд
Талдау сұрақтары: Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді? Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет етер едіңдер?

6 слайд

Талдау сұрақтары: Аю неліктен әлсiз, ауру адамға тимеді? Шындығында аю оған сондай ақыл айтты ма? Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет етер едіңдер?

Сергіту сәті. Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.

7 слайд
Сергіту сәті. Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.

7 слайд

Сергіту сәті. Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс 1-тапсырма. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайс

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс 1-тапсырма. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап, баспалдақтарға жаз. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау.

8 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс 1-тапсырма. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап, баспалдақтарға жаз. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау.

2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал- мәтел құ

9 слайд
2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал- мәтел құрастырыңдар. Адам – адамға.............., жолдас, .................. Досы жақсының, ……. де жақсы. Көп ақшаң болғанша, көп..................болсын. Дос – досқа ................ . Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың.

9 слайд

2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де мақал- мәтел құрастырыңдар. Адам – адамға.............., жолдас, .................. Досы жақсының, ……. де жақсы. Көп ақшаң болғанша, көп..................болсын. Дос – досқа ................ . Тиісті сөздер: дос, айна, бауыр, өзі, досың.

Топпен ән айту. Бала тiлегi Әнін жазған: Фарида Жолдасова Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұ

10 слайд
Топпен ән айту. Бала тiлегi Әнін жазған: Фарида Жолдасова Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндетiңдер, билеңдер, Гүлденсiн деп атамекен қара орман. Болашақтың иесiмiз бәрiмiз, Туған жердiң түрлендiрер нәрiмiз. Алтын бесiк – ұлан-байтақ елiмде, Жарқын болсын шырқап айтар әнiмiз. Қалықтаған көгершiнi көгiнде, Мұңаймасын ешбiр бала елiмде. Ата берген батаменен көркейсiн, Ұлы Отаным, тiлегiм сол менiң де.

10 слайд

Топпен ән айту. Бала тiлегi Әнін жазған: Фарида Жолдасова Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндетiңдер, билеңдер, Гүлденсiн деп атамекен қара орман. Болашақтың иесiмiз бәрiмiз, Туған жердiң түрлендiрер нәрiмiз. Алтын бесiк – ұлан-байтақ елiмде, Жарқын болсын шырқап айтар әнiмiз. Қалықтаған көгершiнi көгiнде, Мұңаймасын ешбiр бала елiмде. Ата берген батаменен көркейсiн, Ұлы Отаным, тiлегiм сол менiң де.

Үй тапсырмасы. Құм мен тас Өсиет әңгіме 71 бет оқып келу

11 слайд
Үй тапсырмасы. Құм мен тас Өсиет әңгіме 71 бет оқып келу

11 слайд

Үй тапсырмасы. Құм мен тас Өсиет әңгіме 71 бет оқып келу

Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтаймыз.

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтаймыз.

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтаймыз.