Материалдар / Ашық сабақ: ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды тарих пәні мұғалімдері ашық сабақ өткізу барысында қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
841
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақмола облысы Целиноград ауданы Ы.Алтынсарин ауылы орта мектебі Тем ірхан Жанбота тарих пәнінің мұғалімі Пәні: Қазақста

1 слайд
Ақмола облысы Целиноград ауданы Ы.Алтынсарин ауылы орта мектебі Тем ірхан Жанбота тарих пәнінің мұғалімі Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 7/8 4-тоқсан

1 слайд

Ақмола облысы Целиноград ауданы Ы.Алтынсарин ауылы орта мектебі Тем ірхан Жанбота тарих пәнінің мұғалімі Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 7/8 4-тоқсан

Саба қтың тақырыбы: XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. • Зерттеу сұрағы : Неге XIX ғасыр қазақ халқының музыка өнерінің гүлденг

2 слайд
Саба қтың тақырыбы: XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. • Зерттеу сұрағы : Неге XIX ғасыр қазақ халқының музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп саналады ? Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: • 7.2.1.1 – салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау; • 7.2.2.1 – халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; • 7.2.2.3 – ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау

2 слайд

Саба қтың тақырыбы: XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. • Зерттеу сұрағы : Неге XIX ғасыр қазақ халқының музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп саналады ? Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: • 7.2.1.1 – салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау; • 7.2.2.1 – халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; • 7.2.2.3 – ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау

Ба ғалау критерийлері • Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет –ғұрыптарға талдау жасайды;

3 слайд
Ба ғалау критерийлері • Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет –ғұрыптарға талдау жасайды; • Қазақ поэтикалық өнері, әнші композиторлардың туындыларын анықтап, ажырата алады; • Бұл туындылардың қазақ халқының тарихында алатын орынын сипаттайды;

3 слайд

Ба ғалау критерийлері • Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет –ғұрыптарға талдау жасайды; • Қазақ поэтикалық өнері, әнші композиторлардың туындыларын анықтап, ажырата алады; • Бұл туындылардың қазақ халқының тарихында алатын орынын сипаттайды;

1.Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет-ғұрыптары. • Қонақжайлылық – қазақтарға дәстүрл

4 слайд
1.Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет-ғұрыптары. • Қонақжайлылық – қазақтарға дәстүрлі қонақжайлық қасиет ежелден тән. Үйіне келген кез келген адамды міндетті түрде қонақасы беру, оған жайлы төсек-орын салып, қондырып жіберу әдет-ғұрпы ежелден орын алған. • Жасы үлкендерге құрмет көрсету -дәстүрлі қазақ қоғамында жасы үлкен адамдарды құрметтеу рәсімі ежелден бар болатын. Олар барлық мерекелерде , жиын –тойларды құрметті орындарға, төрге шығарылды. • Бата беру-қазақтарда бата беру әдет –ғұрпы ертеден сақталған. Бата беру кейде өлеңмен, кейде көркем қарасөзбен айтылып, ауыз әдебиетінің бір жанры болып қалыптасқан. • «Өзге елге сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол» - сол заманның зерттеушілері көшпелілердің отансүйгіштік қасиеттерін ерекше атап көрсетеді. Олар қандай жағдай болса да атақонысын тастамауға тырысқан.

4 слайд

1.Қазақ халқының қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет-ғұрыптары. • Қонақжайлылық – қазақтарға дәстүрлі қонақжайлық қасиет ежелден тән. Үйіне келген кез келген адамды міндетті түрде қонақасы беру, оған жайлы төсек-орын салып, қондырып жіберу әдет-ғұрпы ежелден орын алған. • Жасы үлкендерге құрмет көрсету -дәстүрлі қазақ қоғамында жасы үлкен адамдарды құрметтеу рәсімі ежелден бар болатын. Олар барлық мерекелерде , жиын –тойларды құрметті орындарға, төрге шығарылды. • Бата беру-қазақтарда бата беру әдет –ғұрпы ертеден сақталған. Бата беру кейде өлеңмен, кейде көркем қарасөзбен айтылып, ауыз әдебиетінің бір жанры болып қалыптасқан. • «Өзге елге сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол» - сол заманның зерттеушілері көшпелілердің отансүйгіштік қасиеттерін ерекше атап көрсетеді. Олар қандай жағдай болса да атақонысын тастамауға тырысқан.

2. Қазақ поэтикалық өнері, әнші-композиторлар. Біржан сал Қожағұлұлы (1834-1897 )Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақын,

5 слайд
2. Қазақ поэтикалық өнері, әнші-композиторлар. Біржан сал Қожағұлұлы (1834-1897 )Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақын, сазгер, әнші Екі сыныптық қазақ-орыс мектебінде сауат ашты. Араб, парсы, шағатай тілдерін жасы білді. Біржанның әндерінде «әділетсіз сараң байлар мен болыстардың озбырлығын әшкерледі. Біржан салдың «Ақбозым», «Ақ тентек», «Біржан сал», «Айтбай» т.б 40 жуық әні бар.

5 слайд

2. Қазақ поэтикалық өнері, әнші-композиторлар. Біржан сал Қожағұлұлы (1834-1897 )Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақын, сазгер, әнші Екі сыныптық қазақ-орыс мектебінде сауат ашты. Араб, парсы, шағатай тілдерін жасы білді. Біржанның әндерінде «әділетсіз сараң байлар мен болыстардың озбырлығын әшкерледі. Біржан салдың «Ақбозым», «Ақ тентек», «Біржан сал», «Айтбай» т.б 40 жуық әні бар.

Жаяу Мұса Байжанұлы 1835-1929 жжБаянауыл округінің Ақшоқы деген жерінде дүниеге келген. Алғашқы сауатын ауыл молдасынан аш

6 слайд
Жаяу Мұса Байжанұлы 1835-1929 жжБаянауыл округінің Ақшоқы деген жерінде дүниеге келген. Алғашқы сауатын ауыл молдасынан ашып,кейін Омбыда оқыған. Ақын, композитор Ол домбыра , скрипка және гармонь тартуды жастайынан үйренді. Жаяу Мұса өзінің өлеңдері мен әндерінде жергілікті болыстардың зорлық-зомбылықтарын, патша үкіметінің отаршылдық саясатын батыл әшкерледі. Оның «Ақ сиса» , «Бозторғай», «Толғау» т.б 60 астам әні бар.

6 слайд

Жаяу Мұса Байжанұлы 1835-1929 жжБаянауыл округінің Ақшоқы деген жерінде дүниеге келген. Алғашқы сауатын ауыл молдасынан ашып,кейін Омбыда оқыған. Ақын, композитор Ол домбыра , скрипка және гармонь тартуды жастайынан үйренді. Жаяу Мұса өзінің өлеңдері мен әндерінде жергілікті болыстардың зорлық-зомбылықтарын, патша үкіметінің отаршылдық саясатын батыл әшкерледі. Оның «Ақ сиса» , «Бозторғай», «Толғау» т.б 60 астам әні бар.

Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақан сері Қорамсаұлы 1843-1913Сауатын ауыл молдасынан ашқан. Ақын, композитор- әнш

7 слайд
Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақан сері Қорамсаұлы 1843-1913Сауатын ауыл молдасынан ашқан. Ақын, композитор- әнші Ол бала кезінен өлең шығарып, музыкамен әуестене бастайды. Оның «Сырымбет», «Алтыбасар», «Мақпал» «Ақтоты» т.б 40-тан аса әндері бар. Ақан серінің шығармашылығына қатты әсер еткен жағдай сүйікті тұлпары Құлагердің қаскөй зұлымдардың қолынан өлтірілуі.

7 слайд

Солтүстік Қазақстанда дүниеге келді. Ақан сері Қорамсаұлы 1843-1913Сауатын ауыл молдасынан ашқан. Ақын, композитор- әнші Ол бала кезінен өлең шығарып, музыкамен әуестене бастайды. Оның «Сырымбет», «Алтыбасар», «Мақпал» «Ақтоты» т.б 40-тан аса әндері бар. Ақан серінің шығармашылығына қатты әсер еткен жағдай сүйікті тұлпары Құлагердің қаскөй зұлымдардың қолынан өлтірілуі.

Үй тапсырмасы. • Төмендегі берілген сілтемелер арқылы тақырып бойы нша қосымша мәліметтерді пайдалану. • https ://bilimlan

8 слайд
Үй тапсырмасы. • Төмендегі берілген сілтемелер арқылы тақырып бойы нша қосымша мәліметтерді пайдалану. • https ://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan-tarihy/7-synyp/xix-hasyrdahy-m adenietting-damuy?mid=%info % • https:// daryn.online/auth/login • Оқулықтағы 159-161 беттерді оқып, 165 беттегі кестені дәптерге толтырамыз және маған жібересіздер. Атақты ақын, әнші, композиторлар Аты-жөні Туған жері Қалдырған мұралары

8 слайд

Үй тапсырмасы. • Төмендегі берілген сілтемелер арқылы тақырып бойы нша қосымша мәліметтерді пайдалану. • https ://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan-tarihy/7-synyp/xix-hasyrdahy-m adenietting-damuy?mid=%info % • https:// daryn.online/auth/login • Оқулықтағы 159-161 беттерді оқып, 165 беттегі кестені дәптерге толтырамыз және маған жібересіздер. Атақты ақын, әнші, композиторлар Аты-жөні Туған жері Қалдырған мұралары

Рефлексия • Бүгінгі сабақтан мен не білдім? • Сабақ барысындағы қиындықтар қандай болды? • Сабақ барысында қандай сұрақта

9 слайд
Рефлексия • Бүгінгі сабақтан мен не білдім? • Сабақ барысындағы қиындықтар қандай болды? • Сабақ барысында қандай сұрақтар туындады?

9 слайд

Рефлексия • Бүгінгі сабақтан мен не білдім? • Сабақ барысындағы қиындықтар қандай болды? • Сабақ барысында қандай сұрақтар туындады?

Назарларыңызға рақмет!

10 слайд
Назарларыңызға рақмет!

10 слайд

Назарларыңызға рақмет!