Материалдар / Ашық сабақ Математика 2 сынып " Көпбұрыштың периметрін табу"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Математика 2 сынып " Көпбұрыштың периметрін табу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпбұрыштың периметрін табуды үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
909
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

2 слайд

• Білімділігі: • Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру. • Дамытушылығы: •

3 слайд
• Білімділігі: • Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру. • Дамытушылығы: • Периметрді табу дағдыларын қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау; • Тәрбиелігі: • Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге үйрету,өмір сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған тұлғаны тәрбиелеу;

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық • 1 дегенім жаман баға • Алады оны жаман бала • 2 дегенім нашар бағ

4 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық • 1 дегенім жаман баға • Алады оны жаман бала • 2 дегенім нашар баға • Оқушыларым нашарлама • 3 дегенім орта ғана • Сапасы да орта ғана • 4 дегенім жақсы баға • Алады оны жақсы бала • 5 дегенім үздік баға • Оқитын болыңдар үздік қана.

БЛУМ әдісі БІЛІМ ТҮСІНДІРУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ Жинақтау

5 слайд
БЛУМ әдісі БІЛІМ ТҮСІНДІРУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ Жинақтау

1.Білім /үй тапсырмасы/ • № 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы неше фигура қиды? • Бұрыш түрлерін еске түсі

6 слайд
1.Білім /үй тапсырмасы/ • № 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы неше фигура қиды? • Бұрыш түрлерін еске түсірейік • Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері

2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/ Фигураларды ажыратып үйренейік

7 слайд
2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/ Фигураларды ажыратып үйренейік

Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см Р=5 см+2см+5см+2см=14 см Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық қабырғ

8 слайд
Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см Р=5 см+2см+5см+2см=14 см Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы

3.Қолдану/есептер шығару/ • № 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай аталады?

9 слайд
3.Қолдану/есептер шығару/ • № 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай аталады?

-әр сынық сызықта неше буын бар? - әр буынның ұзындығын өлше және жаз. Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№ 22

10 слайд
-әр сынық сызықта неше буын бар? - әр буынның ұзындығын өлше және жаз. Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№ 22

№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

11 слайд
№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

Сергіту сәті Аспанға ай көрдім, Төменге қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып, Еге

12 слайд
Сергіту сәті Аспанға ай көрдім, Төменге қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып, Егеменді ел көрдім

№ 5 А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек. Ә/

13 слайд
№ 5 А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек. Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек. № 6 А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би жарысына неше қыз бала қатысты? Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін , қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?

(4+9)-8 (17-7)+2 4+(9-8) 17-(7+2) 14-(4+5) 5+(10-9) (14-4)+5 (5+10)-9 №

14 слайд
(4+9)-8 (17-7)+2 4+(9-8) 17-(7+2) 14-(4+5) 5+(10-9) (14-4)+5 (5+10)-9 № 4 Талдау № 7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі қатардағы өрнектерін салыстыр

№ 8 Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

15 слайд
№ 8 Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

5. Жинақтау

16 слайд
5. Жинақтау

Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар / баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

17 слайд
Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар / баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

Бағалау • Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі

18 слайд
Бағалау • Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі