Материалдар / Ашық сабақ Математика 2 сынып " Көпбұрыштың периметрін табу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Математика 2 сынып " Көпбұрыштың периметрін табу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпбұрыштың периметрін табуды үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
1139
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

• Білімділігі: • Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру. • Дамытушылығы: •

3 слайд
• Білімділігі: • Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру. • Дамытушылығы: • Периметрді табу дағдыларын қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау; • Тәрбиелігі: • Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге үйрету,өмір сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған тұлғаны тәрбиелеу;

3 слайд

• Білімділігі: • Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру. • Дамытушылығы: • Периметрді табу дағдыларын қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау; • Тәрбиелігі: • Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге үйрету,өмір сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған тұлғаны тәрбиелеу;

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық • 1 дегенім жаман баға • Алады оны жаман бала • 2 дегенім нашар бағ

4 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық • 1 дегенім жаман баға • Алады оны жаман бала • 2 дегенім нашар баға • Оқушыларым нашарлама • 3 дегенім орта ғана • Сапасы да орта ғана • 4 дегенім жақсы баға • Алады оны жақсы бала • 5 дегенім үздік баға • Оқитын болыңдар үздік қана.

4 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық • 1 дегенім жаман баға • Алады оны жаман бала • 2 дегенім нашар баға • Оқушыларым нашарлама • 3 дегенім орта ғана • Сапасы да орта ғана • 4 дегенім жақсы баға • Алады оны жақсы бала • 5 дегенім үздік баға • Оқитын болыңдар үздік қана.

БЛУМ әдісі БІЛІМ ТҮСІНДІРУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ Жинақтау

5 слайд
БЛУМ әдісі БІЛІМ ТҮСІНДІРУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ Жинақтау

5 слайд

БЛУМ әдісі БІЛІМ ТҮСІНДІРУ ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ Жинақтау

1.Білім /үй тапсырмасы/ • № 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы неше фигура қиды? • Бұрыш түрлерін еске түсі

6 слайд
1.Білім /үй тапсырмасы/ • № 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы неше фигура қиды? • Бұрыш түрлерін еске түсірейік • Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері

6 слайд

1.Білім /үй тапсырмасы/ • № 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы неше фигура қиды? • Бұрыш түрлерін еске түсірейік • Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері

2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/ Фигураларды ажыратып үйренейік

7 слайд
2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/ Фигураларды ажыратып үйренейік

7 слайд

2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/ Фигураларды ажыратып үйренейік

Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см Р=5 см+2см+5см+2см=14 см Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық қабырғ

8 слайд
Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см Р=5 см+2см+5см+2см=14 см Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы

8 слайд

Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см Р=5 см+2см+5см+2см=14 см Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы

3.Қолдану/есептер шығару/ • № 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай аталады?

9 слайд
3.Қолдану/есептер шығару/ • № 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай аталады?

9 слайд

3.Қолдану/есептер шығару/ • № 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай аталады?

-әр сынық сызықта неше буын бар? - әр буынның ұзындығын өлше және жаз. Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№ 22

10 слайд
-әр сынық сызықта неше буын бар? - әр буынның ұзындығын өлше және жаз. Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№ 22

10 слайд

-әр сынық сызықта неше буын бар? - әр буынның ұзындығын өлше және жаз. Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№ 22

№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

11 слайд
№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

11 слайд

№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап

Сергіту сәті Аспанға ай көрдім, Төменге қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып, Еге

12 слайд
Сергіту сәті Аспанға ай көрдім, Төменге қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып, Егеменді ел көрдім

12 слайд

Сергіту сәті Аспанға ай көрдім, Төменге қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып, Егеменді ел көрдім

№ 5 А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек. Ә/

13 слайд
№ 5 А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек. Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек. № 6 А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би жарысына неше қыз бала қатысты? Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін , қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?

13 слайд

№ 5 А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек. Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек. № 6 А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би жарысына неше қыз бала қатысты? Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін , қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?

(4+9)-8 (17-7)+2 4+(9-8) 17-(7+2) 14-(4+5) 5+(10-9) (14-4)+5 (5+10)-9 №

14 слайд
(4+9)-8 (17-7)+2 4+(9-8) 17-(7+2) 14-(4+5) 5+(10-9) (14-4)+5 (5+10)-9 № 4 Талдау № 7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі қатардағы өрнектерін салыстыр

14 слайд

(4+9)-8 (17-7)+2 4+(9-8) 17-(7+2) 14-(4+5) 5+(10-9) (14-4)+5 (5+10)-9 № 4 Талдау № 7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі қатардағы өрнектерін салыстыр

№ 8 Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

15 слайд
№ 8 Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

15 слайд

№ 8 Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу. “Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі

5. Жинақтау

16 слайд
5. Жинақтау

16 слайд

5. Жинақтау

Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар / баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

17 слайд
Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар / баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

17 слайд

Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар / баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл

Бағалау • Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі

18 слайд
Бағалау • Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі

18 слайд

Бағалау • Үйге тапсырма: Көпбұрыштың периметрі