1 слайд
2 слайд
3 слайд
•
Білімділігі:
•
Көпбұрыштың периметрін табуды үйрету,периметр
ұғымын үйретіп,біліктіліктерін қалыптастыру.
•
Дамытушылығы:
•
Периметрді табу дағдыларын
қалыптастыру,логикалық алгоритмдік –құзыреттілікті
дамыту,ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті
дамыту,есте сақтау қабілеттерін анықтау;
•
Тәрбиелігі:
•
Күнделікті өмірде есепті пайдалана білуге
үйрету,өмір сүруге қабілетті,шығармашыл дамыған
тұлғаны тәрбиелеу;
4 слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
•
Психологиялық дайындық
•
1 дегенім жаман баға
•
Алады оны жаман бала
•
2 дегенім нашар баға
•
Оқушыларым нашарлама
•
3 дегенім орта ғана
•
Сапасы да орта ғана
•
4 дегенім жақсы баға
•
Алады оны жақсы бала
•
5 дегенім үздік баға
•
Оқитын болыңдар үздік қана.
5 слайд
БЛУМ әдісі
БІЛІМ
ТҮСІНДІРУ
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ
Жинақтау
6 слайд
1.Білім /үй тапсырмасы/
•
№ 3 Оқушы 6 тіктөртбұрыш және 8 шаршы қиды.Оқушы барлығы
неше фигура қиды?
•
Бұрыш түрлерін еске түсірейік
•
Шаршы мен тіктөртбұрыштың қасиеттері
7 слайд
2.ТҮСІНДІРУ/ жаңа сабақ/
Фигураларды ажыратып үйренейік
8 слайд
Р =4 см+4 см+4 см+4см=16см
Р=5 см+2см+5см+2см=14 см
Р=2 см+3см+2см+2см+3см=12 см
Көпбұрыштың периметрі- дегеніміз барлық
қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы
9 слайд
3.Қолдану/есептер шығару/
•
№ 1 Бұл сызықтар мен фигуралар қалай
аталады?
10 слайд
-әр сынық сызықта неше буын бар?
- әр буынның ұзындығын өлше және жаз.
Сынық сызықтардың ұзындығын тап. №№
22
11 слайд
№ 3 Қабырғаларын өлше.Фигуралардың периметрін тап
12 слайд
Сергіту сәті
Аспанға ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім
Оңға,солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім
13 слайд
№ 5
А/ Тіктөртбұрыш пішінді жер дуалмен қоршалады. Егер ол жердің
ұзындығы 5 м ,ені 4 м болса ,неше метр дуал керек.
Ә/ Шаршы пішінді бөлменің еденіне ернеулік қағылды.Бөлме қабырғаларының
ұзындығы 3 м болса, неше метр ернеулік керек.
№ 6
А/ би жарысына 2 сыныптан 7 қыз бала,3 сыныптан 6 қыз бала қатысты.Би
жарысына неше қыз бала қатысты?
Ә/ Би жарысына қыз бала қатысты. Оның 5-і қазақтың ұлттық биін ,
қалғандары қазіргі биді биледі. Қазіргі биді неше қыз бала биледі?
14 слайд
(4+9)-8 (17-7)+2
4+(9-8) 17-(7+2)
14-(4+5) 5+(10-9)
(14-4)+5 (5+10)-9 № 4 Талдау
№ 7 Әр бағанның жоғарғы,төменгі
қатардағы өрнектерін салыстыр
15 слайд
№ 8
Оқушылардың мәліметтерді қабылдау мүмкіндігін зерттеу.
“Әр топтың ортақ қасиеттерін ата” әдістемесі
16 слайд
5. Жинақтау
17 слайд
Құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тапсырмалар
/ баллдық жүйемен /бағаланады дұрыс жауап 1 балл
18 слайд
Бағалау
•
Үйге тапсырма: Көпбұрыштың
периметрі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз