Ашық сабақ: Менің демалысым.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың
таныстырылымы Жумагулова Роза Елемесовна
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 6-сынып
әдебиет
Бөлімі
Туған жерім-аялы алтын бесігім
Сабақтың тақырыбы
Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық»
6.1.4.1 Көркем шығармалардан орта
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,
жатқа айту
6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық»
Толғауынан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп
оқиды, жатқа айта алады. «Айналайын, Ақ Жайық»
толғауын оқи отырып, автор бейнесін анықтайды Сабақ мақсаты
Оқу мақсаты
Бағалау критериі
Толғаудан үзіндіні жатқа айтады,
мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын
ескереді, автор бейнесін анықтайды Оқушылар орындай алады
Толғаудан үзінді жатқа мәнерлеп айтады,
толғау жолдарынан автор бейнесін
анықтайтын сөздерді табады
Қазақстанның тәуелсіздігі, Тарихтың,
мәдениет пен тілдің біртұтастығы
құндылықтары бойынша оқушылардың бойына
ата –бабаларымыздың ұлы істерін дәріптеу,
тарих пен мәдениетті қастерлеу.
П/с: қазақстан тарихы, қазақ тілі
Алдыңғы оқу: Доспамбет жыраудың өмірі мен
шығармаларын оқып, мазмұнымен танысТілдік мақсат
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлан, ақ
балта, сайгез оқ, масақ, күдері, кіреуке
Диалог құруға пайдалы тіркестер: Тәуелсіздікті
аңсау, туған жер толғауы, бейбітшілікті аңсау.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Ақынның арманы қандай болды?
2.Ақынның арманы қазіргі таңда орындалды ма?
3. Толғауда ақынның қандай көңіл-күйі берілген?
Неліктен? Қысқа мерзімді жоспарлаудың
таныстырылымы Жумагулова Роза Елемесовна
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бөлімі Туған жерім-аялы алтын бесігім Сабақтың тақырыбы Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» 6.1.4.1 Көркем шығармалардан орта
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,
жатқа айту
6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық»
Толғауынан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп
оқиды, жатқа айта алады. «Айналайын, Ақ Жайық»
толғауын оқи отырып, автор бейнесін анықтайды Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критериі
Толғаудан үзіндіні жатқа айтады,
мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын
ескереді, автор бейнесін анықтайды Оқушылар орындай алады
Толғаудан үзінді жатқа мәнерлеп айтады,
толғау жолдарынан автор бейнесін
анықтайтын сөздерді табады Қазақстанның тәуелсіздігі, Тарихтың,
мәдениет пен тілдің біртұтастығы
құндылықтары бойынша оқушылардың бойына
ата –бабаларымыздың ұлы істерін дәріптеу,
тарих пен мәдениетті қастерлеу.
П/с: қазақстан тарихы, қазақ тілі
Алдыңғы оқу: Доспамбет жыраудың өмірі мен
шығармаларын оқып, мазмұнымен таныс Тілдік мақсат
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлан, ақ
балта, сайгез оқ, масақ, күдері, кіреуке
Диалог құруға пайдалы тіркестер: Тәуелсіздікті
аңсау, туған жер толғауы, бейбітшілікті аңсау.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Ақынның арманы қандай болды?
2.Ақынның арманы қазіргі таңда орындалды ма?
3. Толғауда ақынның қандай көңіл-күйі берілген?
Неліктен?
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Жумагулова Роза Елемесовна қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 6-сынып әдебиет Бөлімі Туған жерім-аялы алтын бесігім Сабақтың тақырыбы Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» 6.1.4.1 Көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» Толғауынан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айта алады. «Айналайын, Ақ Жайық» толғауын оқи отырып, автор бейнесін анықтайды Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критериі Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды Оқушылар орындай алады Толғаудан үзінді жатқа мәнерлеп айтады, толғау жолдарынан автор бейнесін анықтайтын сөздерді табады Қазақстанның тәуелсіздігі, Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтары бойынша оқушылардың бойына ата –бабаларымыздың ұлы істерін дәріптеу, тарих пен мәдениетті қастерлеу. П/с: қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармаларын оқып, мазмұнымен танысТілдік мақсат Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлан, ақ балта, сайгез оқ, масақ, күдері, кіреуке Диалог құруға пайдалы тіркестер: Тәуелсіздікті аңсау, туған жер толғауы, бейбітшілікті аңсау. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ақынның арманы қандай болды? 2.Ақынның арманы қазіргі таңда орындалды ма? 3. Толғауда ақынның қандай көңіл-күйі берілген? Неліктен? Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Жумагулова Роза Елемесовна қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бөлімі Туған жерім-аялы алтын бесігім Сабақтың тақырыбы Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» 6.1.4.1 Көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» Толғауынан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айта алады. «Айналайын, Ақ Жайық» толғауын оқи отырып, автор бейнесін анықтайды Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критериі Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды Оқушылар орындай алады Толғаудан үзінді жатқа мәнерлеп айтады, толғау жолдарынан автор бейнесін анықтайтын сөздерді табады Қазақстанның тәуелсіздігі, Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтары бойынша оқушылардың бойына ата –бабаларымыздың ұлы істерін дәріптеу, тарих пен мәдениетті қастерлеу. П/с: қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармаларын оқып, мазмұнымен таныс Тілдік мақсат Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлан, ақ балта, сайгез оқ, масақ, күдері, кіреуке Диалог құруға пайдалы тіркестер: Тәуелсіздікті аңсау, туған жер толғауы, бейбітшілікті аңсау. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ақынның арманы қандай болды? 2.Ақынның арманы қазіргі таңда орындалды ма? 3. Толғауда ақынның қандай көңіл-күйі берілген? Неліктен?
2 слайд
«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ?
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен
айналысуы арқылы мұғалім берген ақпараттың
мәнін ұғынып, алған білімдерін есте сақтап, оны
қолдануын қамтамасыз етеді Белсенді оқу- шынайы өмірден алынған
күрделі мәселелерді шешуге
жетелейді.
Сабақтың басы
Сабақтың соңыСабақ барысында 6 тапсырма жоспарланды
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру “Жаман
әдетті сату, жақсы қасиетті
сатып алу”
Сыныппен жұмыста
“ SPARКOFT ” әдісі арқылы
оқушылардың үй жұмысына
қаншалықты дайын екені
тексеріледі
ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» С. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің
орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу.
Дескриптор : Тыныс белгілеріне мән
береді. Дауыс ырғағын ескереді
Жатқа мәнерлеп оқиды
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
ТЖ. « Қос диаграмма» Доспамбет –
батыр, жырау.
Дескриптор: Батырлық бейнесін анықтайды
Жыраулық бейнесін анықтайды
ҚБ: «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі.
ЖЖ. «Тұжырымдамалық карта» әдісі
арқылы түсінбейтін сөздердің мағынасын
табады. Дескриптор: Сөздің мағынасын ашады
Сөздіктегі анықтамасын жазады. Сөйлем құрай
алады ҚБ: «Бетерброд»
Ж. тірек сөздерін пайдаланып 50 сөзден
тұратын эссе жазу. Дескриптор
Тіркестерді пайдалана алды
Елу сөзден тұратын эссе жазды
Ойын жүйелі жеткізді ҚБ автор орындығы
Р е ф л е к с и я
сабақ барысында қызық,
қиын, құнды болған
тұстарды, ұсыныстарды
жазып, ой қорытады.Сабақтың ортасы
Қызық Қиын ҚұндыБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен
айналысуы арқылы мұғалім берген ақпараттың
мәнін ұғынып, алған білімдерін есте сақтап, оны
қолдануын қамтамасыз етеді Белсенді оқу- шынайы өмірден алынған
күрделі мәселелерді шешуге
жетелейді. Сабақтың басы Сабақтың соңы Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру “Жаман
әдетті сату, жақсы қасиетті
сатып алу”
Сыныппен жұмыста
“ SPARКOFT ” әдісі арқылы
оқушылардың үй жұмысына
қаншалықты дайын екені
тексеріледі
ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» С. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің
орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу.
Дескриптор : Тыныс белгілеріне мән
береді. Дауыс ырғағын ескереді
Жатқа мәнерлеп оқиды
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
ТЖ. « Қос диаграмма» Доспамбет –
батыр, жырау.
Дескриптор: Батырлық бейнесін анықтайды
Жыраулық бейнесін анықтайды
ҚБ: «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі.
ЖЖ. «Тұжырымдамалық карта» әдісі
арқылы түсінбейтін сөздердің мағынасын
табады. Дескриптор: Сөздің мағынасын ашады
Сөздіктегі анықтамасын жазады. Сөйлем құрай
алады ҚБ: «Бетерброд»
Ж. тірек сөздерін пайдаланып 50 сөзден
тұратын эссе жазу. Дескриптор
Тіркестерді пайдалана алды
Елу сөзден тұратын эссе жазды
Ойын жүйелі жеткізді ҚБ автор орындығы
Р е ф л е к с и я
сабақ барысында қызық,
қиын, құнды болған
тұстарды, ұсыныстарды
жазып, ой қорытады. Сабақтың ортасы
2 слайд
«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысуы арқылы мұғалім берген ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдануын қамтамасыз етеді Белсенді оқу- шынайы өмірден алынған күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 6 тапсырма жоспарланды Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру “Жаман әдетті сату, жақсы қасиетті сатып алу” Сыныппен жұмыста “ SPARКOFT ” әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» С. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу. Дескриптор : Тыныс белгілеріне мән береді. Дауыс ырғағын ескереді Жатқа мәнерлеп оқиды ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» ТЖ. « Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Дескриптор: Батырлық бейнесін анықтайды Жыраулық бейнесін анықтайды ҚБ: «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі. ЖЖ. «Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы түсінбейтін сөздердің мағынасын табады. Дескриптор: Сөздің мағынасын ашады Сөздіктегі анықтамасын жазады. Сөйлем құрай алады ҚБ: «Бетерброд» Ж. тірек сөздерін пайдаланып 50 сөзден тұратын эссе жазу. Дескриптор Тіркестерді пайдалана алды Елу сөзден тұратын эссе жазды Ойын жүйелі жеткізді ҚБ автор орындығы Р е ф л е к с и я сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған тұстарды, ұсыныстарды жазып, ой қорытады.Сабақтың ортасы Қызық Қиын ҚұндыБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысуы арқылы мұғалім берген ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдануын қамтамасыз етеді Белсенді оқу- шынайы өмірден алынған күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Сабақтың басы Сабақтың соңы Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру “Жаман әдетті сату, жақсы қасиетті сатып алу” Сыныппен жұмыста “ SPARКOFT ” әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» С. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу. Дескриптор : Тыныс белгілеріне мән береді. Дауыс ырғағын ескереді Жатқа мәнерлеп оқиды ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» ТЖ. « Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Дескриптор: Батырлық бейнесін анықтайды Жыраулық бейнесін анықтайды ҚБ: «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі. ЖЖ. «Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы түсінбейтін сөздердің мағынасын табады. Дескриптор: Сөздің мағынасын ашады Сөздіктегі анықтамасын жазады. Сөйлем құрай алады ҚБ: «Бетерброд» Ж. тірек сөздерін пайдаланып 50 сөзден тұратын эссе жазу. Дескриптор Тіркестерді пайдалана алды Елу сөзден тұратын эссе жазды Ойын жүйелі жеткізді ҚБ автор орындығы Р е ф л е к с и я сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған тұстарды, ұсыныстарды жазып, ой қорытады. Сабақтың ортасы
3 слайд
Тапсырма бойынша саралау
«SPARКOFT» әдісінде диалог негізінде
саралауды қолдандым . Бұл жерде
Берілген сұрақтарға жауап беруге дайын
емес оқушыларға қабілетті оқушылардың
жауабын тыңдату арқылы қолдау
көрсетіледі.
Оқыту ортасы бойынша саралау –
«Үшбұрыш» әдісінде оқушы үшін
қолайлы, ыңғайлы үштік құрамға
біріктірдім. Себебі мәнері жақсы
оқушылардың құрамына мәнерлеп оқуға
бейімі жоқ оқушыларды біріктергенім
мәнерлі оқитын оқушыларды тыңдап,
өздерін реттеуге мүмкіндік алады,
әрі еркін сезінеді. Нәтиже немесе жауап бойынша
саралау- оқушыға бірдей тапсырма
ұсынылғанмен, түрлі деңгейдегі жауап
Күтіледі және қабылданады. Деңгейі төмен
Оқушыға толғаудағы ақын бейнесін
ашатын сөздердің астын сызып көрсетіп
беремін. Қабілетті оқушыларға мәтіннен
өздігінен іздеп табу үшін күрделі
тапсырмаларды ұсынамын.
Оқушыға жеке қолдау көрсету
арқылы саралау- қолдауды көбірек қажет
ететін оқушыларға тұжырымдамалық
картаға сөздерді жазып беремін.
Орташа қолдауды қажет ететін
оқушыларға сөздерді іздеуге
түсіндірмелі сөздік ұсынамын. «SPARКOFT» әдісінде диалог негізінде
саралауды қолдандым . Бұл жерде
Берілген сұрақтарға жауап беруге дайын
емес оқушыларға қабілетті оқушылардың
жауабын тыңдату арқылы қолдау
көрсетіледі.
Оқыту ортасы бойынша саралау –
«Үшбұрыш» әдісінде оқушы үшін
қолайлы, ыңғайлы үштік құрамға
біріктірдім. Себебі мәнері жақсы
оқушылардың құрамына мәнерлеп оқуға
бейімі жоқ оқушыларды біріктергенім
мәнерлі оқитын оқушыларды тыңдап,
өздерін реттеуге мүмкіндік алады,
әрі еркін сезінеді. Нәтиже немесе жауап бойынша
саралау- оқушыға бірдей тапсырма
ұсынылғанмен, түрлі деңгейдегі жауап
Күтіледі және қабылданады. Деңгейі төмен
Оқушыға толғаудағы ақын бейнесін
ашатын сөздердің астын сызып көрсетіп
беремін. Қабілетті оқушыларға мәтіннен
өздігінен іздеп табу үшін күрделі
тапсырмаларды ұсынамын.
Оқушыға жеке қолдау көрсету
арқылы саралау- қолдауды көбірек қажет
ететін оқушыларға тұжырымдамалық
картаға сөздерді жазып беремін.
Орташа қолдауды қажет ететін
оқушыларға сөздерді іздеуге
түсіндірмелі сөздік ұсынамын.
3 слайд
Тапсырма бойынша саралау «SPARКOFT» әдісінде диалог негізінде саралауды қолдандым . Бұл жерде Берілген сұрақтарға жауап беруге дайын емес оқушыларға қабілетті оқушылардың жауабын тыңдату арқылы қолдау көрсетіледі. Оқыту ортасы бойынша саралау – «Үшбұрыш» әдісінде оқушы үшін қолайлы, ыңғайлы үштік құрамға біріктірдім. Себебі мәнері жақсы оқушылардың құрамына мәнерлеп оқуға бейімі жоқ оқушыларды біріктергенім мәнерлі оқитын оқушыларды тыңдап, өздерін реттеуге мүмкіндік алады, әрі еркін сезінеді. Нәтиже немесе жауап бойынша саралау- оқушыға бірдей тапсырма ұсынылғанмен, түрлі деңгейдегі жауап Күтіледі және қабылданады. Деңгейі төмен Оқушыға толғаудағы ақын бейнесін ашатын сөздердің астын сызып көрсетіп беремін. Қабілетті оқушыларға мәтіннен өздігінен іздеп табу үшін күрделі тапсырмаларды ұсынамын. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау- қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға тұжырымдамалық картаға сөздерді жазып беремін. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. «SPARКOFT» әдісінде диалог негізінде саралауды қолдандым . Бұл жерде Берілген сұрақтарға жауап беруге дайын емес оқушыларға қабілетті оқушылардың жауабын тыңдату арқылы қолдау көрсетіледі. Оқыту ортасы бойынша саралау – «Үшбұрыш» әдісінде оқушы үшін қолайлы, ыңғайлы үштік құрамға біріктірдім. Себебі мәнері жақсы оқушылардың құрамына мәнерлеп оқуға бейімі жоқ оқушыларды біріктергенім мәнерлі оқитын оқушыларды тыңдап, өздерін реттеуге мүмкіндік алады, әрі еркін сезінеді. Нәтиже немесе жауап бойынша саралау- оқушыға бірдей тапсырма ұсынылғанмен, түрлі деңгейдегі жауап Күтіледі және қабылданады. Деңгейі төмен Оқушыға толғаудағы ақын бейнесін ашатын сөздердің астын сызып көрсетіп беремін. Қабілетті оқушыларға мәтіннен өздігінен іздеп табу үшін күрделі тапсырмаларды ұсынамын. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау- қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға тұжырымдамалық картаға сөздерді жазып беремін. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын.
4 слайд
Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау
Батырлық бейнесін анықтайды
Жыраулық бейнесін анықтайдыТыныс белгілеріне мән береді ; Дауыс ырғағын ескереді
Жатқа мәнерлеп оқиды« Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Берілген
қос диаграммаға өлең жолдарынан Доспамбеттің
батырлық жыраулық бейнесін анықтайтын сөздерді тауып
жазу. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді
үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту. Бағалау нәтижелері оқу мен оқытуды
түзету, оқушыларды ынталандыру, есеп
беруді дайындау, оқу бағдарламалары
мен оқу жоспарларын жетілдіру үшін
қолданылады. Қалыптастырушы бағалау –
оқушының оқу нәтижесінің үнемі
ілгерілеп және дамып отыруына
ықпал ететін, мұғалім мен оқушы,
оқушы мен оқушы арасында кері
байланысты қамтамасыз ететін үдеріс.
Бағалау
критерийі
тапсырма
Дескриптор
Қалыптастыру
шы бағалау Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды,
дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
«Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісіБатырлық бейнесін анықтайды
Жыраулық бейнесін анықтайды Тыныс белгілеріне мән береді ; Дауыс ырғағын ескереді
Жатқа мәнерлеп оқиды « Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Берілген
қос диаграммаға өлең жолдарынан Доспамбеттің
батырлық жыраулық бейнесін анықтайтын сөздерді тауып
жазу. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді
үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту. Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды,
дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды. «Екі жұлдыз, бір тілек»
«Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі
4 слайд
Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Батырлық бейнесін анықтайды Жыраулық бейнесін анықтайдыТыныс белгілеріне мән береді ; Дауыс ырғағын ескереді Жатқа мәнерлеп оқиды« Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Берілген қос диаграммаға өлең жолдарынан Доспамбеттің батырлық жыраулық бейнесін анықтайтын сөздерді тауып жазу. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту. Бағалау нәтижелері оқу мен оқытуды түзету, оқушыларды ынталандыру, есеп беруді дайындау, оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларын жетілдіру үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасында кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Бағалау критерийі тапсырма Дескриптор Қалыптастыру шы бағалау Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісіБатырлық бейнесін анықтайды Жыраулық бейнесін анықтайды Тыныс белгілеріне мән береді ; Дауыс ырғағын ескереді Жатқа мәнерлеп оқиды « Қос диаграмма» Доспамбет – батыр, жырау. Берілген қос диаграммаға өлең жолдарынан Доспамбеттің батырлық жыраулық бейнесін анықтайтын сөздерді тауып жазу. «Ұшбұрыш» әдісі арқылы өлеңнің орта көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту. Толғаудан үзіндіні жатқа айтады, мәнерлеп оқиды, дауыс ырғағын ескереді, автор бейнесін анықтайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» «Үш Жақсы және бір Әрекет» әдісі
5 слайд
Ықшамсабақ
тәжірибесі
сабақты жаңаша
жоспарлауға
ықпал ете
алды ма ? Оқу мақсаттарына қол
жеткізу үшін
критериалды бағалау
жүйесін қолдануды
үйреніп, дескриптор
құруды түсіндім.Ықсам сабақ құруда
тренердің ұсынған кері
байланыстары
қажеттілігіме жарады.
Сараланған
тапсырмалар мен
жаттығулар арқылы
ынталандыруға ,
Тілдік дағдыларды,
әр дағдыға байланысты
қандай әдіс-тәсілдер
қолданудыОқу мақсаттарына қол
жеткізу үшін
критериалды бағалау
жүйесін қолдануды
үйреніп, дескриптор
құруды түсіндім. Ықсам сабақ құруда
тренердің ұсынған кері
байланыстары
қажеттілігіме жарады. Сараланған
тапсырмалар мен
жаттығулар арқылы
ынталандыруға Тілдік дағдыларды,
әр дағдыға байланысты
қандай әдіс-тәсілдер
қолдануды
5 слайд
Ықшамсабақ тәжірибесі сабақты жаңаша жоспарлауға ықпал ете алды ма ? Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды үйреніп, дескриптор құруды түсіндім.Ықсам сабақ құруда тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сараланған тапсырмалар мен жаттығулар арқылы ынталандыруға , Тілдік дағдыларды, әр дағдыға байланысты қандай әдіс-тәсілдер қолданудыОқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды үйреніп, дескриптор құруды түсіндім. Ықсам сабақ құруда тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сараланған тапсырмалар мен жаттығулар арқылы ынталандыруға Тілдік дағдыларды, әр дағдыға байланысты қандай әдіс-тәсілдер қолдануды