Материалдар / Ашық сабақ Нағыз достық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Нағыз достық

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңарылған білім мазмұны бойынша ҚМЖ әріптестерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
821
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Нағыз достықАвторы: Хусайнова Жайнакуль Сериковна Жамбыл облысы Қордай ауданы,Қордай ауылы №2 Михаил Ломо

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Нағыз достықАвторы: Хусайнова Жайнакуль Сериковна Жамбыл облысы Қордай ауданы,Қордай ауылы №2 Михаил Ломоносов атындығы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі 3- сынып әдебиеттік оқу пәні

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Нағыз достықАвторы: Хусайнова Жайнакуль Сериковна Жамбыл облысы Қордай ауданы,Қордай ауылы №2 Михаил Ломоносов атындығы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі 3- сынып әдебиеттік оқу пәні

Бағалау критерийі  шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады  негізгі ойды анықтайды  шығарма бойынша өз ойын айта алады Оқ

2 слайд
Бағалау критерийі  шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады  негізгі ойды анықтайды  шығарма бойынша өз ойын айта алады Оқу мақсаты 3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс- әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау .

2 слайд

Бағалау критерийі  шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады  негізгі ойды анықтайды  шығарма бойынша өз ойын айта алады Оқу мақсаты 3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс- әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау .

Үй тапсырмасы «Сенен жауап күтемін» әдісі дескрипторлар балл Мәтін мазмұныны түсінеді 1 Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырады

3 слайд
Үй тапсырмасы «Сенен жауап күтемін» әдісі дескрипторлар балл Мәтін мазмұныны түсінеді 1 Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырады 1 Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді 1

3 слайд

Үй тапсырмасы «Сенен жауап күтемін» әдісі дескрипторлар балл Мәтін мазмұныны түсінеді 1 Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырады 1 Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді 1

– Мақалдар не туралы айтылды? – Нағыз достықтың қасиетін осы мақалдар аша ма? Ой қозғау. Досы жақсының өзі де жақсы. Дүниеде ад

4 слайд
– Мақалдар не туралы айтылды? – Нағыз достықтың қасиетін осы мақалдар аша ма? Ой қозғау. Досы жақсының өзі де жақсы. Дүниеде адамның жалғыз қалғаны – өлгені. Достыққа қарама-қарсы ұғым – қастық пен күншілдік .

4 слайд

– Мақалдар не туралы айтылды? – Нағыз достықтың қасиетін осы мақалдар аша ма? Ой қозғау. Досы жақсының өзі де жақсы. Дүниеде адамның жалғыз қалғаны – өлгені. Достыққа қарама-қарсы ұғым – қастық пен күншілдік .

 Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен бірге . Марк ТвенҚанаты сөз

5 слайд
 Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен бірге . Марк ТвенҚанаты сөз Негізгі ойды анықта. Достық туралы қандай мақал-мәтелдер білесің ?

5 слайд

 Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен бірге . Марк ТвенҚанаты сөз Негізгі ойды анықта. Достық туралы қандай мақал-мәтелдер білесің ?

 Қанатты сөздер мақал- мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Қанатты сөздердің авторы

6 слайд
 Қанатты сөздер мақал- мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Қанатты сөздердің авторы белгілі болады. Қанатты сөздер дегеніміз не? 1- тапсырма

6 слайд

 Қанатты сөздер мақал- мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Қанатты сөздердің авторы белгілі болады. Қанатты сөздер дегеніміз не? 1- тапсырма

2- тапсырма Кестені толтыр Нақыл сөздер ұқсастығы Айырмашы- лығы Мақал- мәтелдер Қанатты сөздер

7 слайд
2- тапсырма Кестені толтыр Нақыл сөздер ұқсастығы Айырмашы- лығы Мақал- мәтелдер Қанатты сөздер

7 слайд

2- тапсырма Кестені толтыр Нақыл сөздер ұқсастығы Айырмашы- лығы Мақал- мәтелдер Қанатты сөздер

Оқылым 3- тапсырма. « Батылдық» Оқылым алды: батылдық деген сөзді қалай

8 слайд
Оқылым 3- тапсырма. « Батылдық» Оқылым алды: батылдық деген сөзді қалай түсінесіңдер ? Оқылым барысы: мәтінді мән беріп, түсініп оқиды; Оқылым соңы: мәтін мазмұнын талдау сұрақтарына қатысады;  

8 слайд

Оқылым 3- тапсырма. « Батылдық» Оқылым алды: батылдық деген сөзді қалай түсінесіңдер ? Оқылым барысы: мәтінді мән беріп, түсініп оқиды; Оқылым соңы: мәтін мазмұнын талдау сұрақтарына қатысады;  

«Таза тақта» ойыны Сұрақтарға жауап беру 1. Доббис мырзаның кітапты қолына алуын кімдер асыға күтті? Неге? 2. Мұғалім кітапты

9 слайд
«Таза тақта» ойыны Сұрақтарға жауап беру 1. Доббис мырзаның кітапты қолына алуын кімдер асыға күтті? Неге? 2. Мұғалім кітапты ашқанда Беккидің жағдайы қандай еді? 3. Том бұл туралы қандай ойда отырды? 4. Бекки өз қателігін мойындады ма? Неге? 5. Кітап бетінің жыртылғанын кім өз мойнына алды? Неге? 6. Том жазаны қабылдауға дайын екенін білдіргенде Бекки қандай күйде болды?

9 слайд

«Таза тақта» ойыны Сұрақтарға жауап беру 1. Доббис мырзаның кітапты қолына алуын кімдер асыға күтті? Неге? 2. Мұғалім кітапты ашқанда Беккидің жағдайы қандай еді? 3. Том бұл туралы қандай ойда отырды? 4. Бекки өз қателігін мойындады ма? Неге? 5. Кітап бетінің жыртылғанын кім өз мойнына алды? Неге? 6. Том жазаны қабылдауға дайын екенін білдіргенде Бекки қандай күйде болды?

Жеке жұмыс 4- тапсырма. Суреттер мәтіндегі қандай оқиғалар- ға сәйкес келеді? Мәтіннен сол жолдарды тауып, қайталап оқы. Де

10 слайд
Жеке жұмыс 4- тапсырма. Суреттер мәтіндегі қандай оқиғалар- ға сәйкес келеді? Мәтіннен сол жолдарды тауып, қайталап оқы. Дескрипторлар балл -бірінші суреттің мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес екенін анықтайды; 1 - екінші суреттің мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес екенін анықтайды; 1 - мәтіндегі сол жолдары сауатты оқиды; 1

10 слайд

Жеке жұмыс 4- тапсырма. Суреттер мәтіндегі қандай оқиғалар- ға сәйкес келеді? Мәтіннен сол жолдарды тауып, қайталап оқы. Дескрипторлар балл -бірінші суреттің мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес екенін анықтайды; 1 - екінші суреттің мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес екенін анықтайды; 1 - мәтіндегі сол жолдары сауатты оқиды; 1

5- тапсырма. Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін?Топтық жұмыс Бағалау критерийі. Кейіпкерд

11 слайд
5- тапсырма. Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін?Топтық жұмыс Бағалау критерийі. Кейіпкердің портретін сипаттай алады, оның іс- әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалай алады. Бағалау. БК бойынша бағаланады.

11 слайд

5- тапсырма. Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін?Топтық жұмыс Бағалау критерийі. Кейіпкердің портретін сипаттай алады, оның іс- әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалай алады. Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Жұптық жұмыс 6-тапсырма. Мәтін қалай аталып тұр? Бұл атау қай кейіпкерге қатысты айтылған? Түсіндір Бағалау: «Бағдаршам» ә

12 слайд
Жұптық жұмыс 6-тапсырма. Мәтін қалай аталып тұр? Бұл атау қай кейіпкерге қатысты айтылған? Түсіндір Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

12 слайд

Жұптық жұмыс 6-тапсырма. Мәтін қалай аталып тұр? Бұл атау қай кейіпкерге қатысты айтылған? Түсіндір Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

Топтастыру старегиясы.  Нағыз достық дегенді қалай түсінесің? Ойтолғау Нағыз достық

13 слайд
Топтастыру старегиясы.  Нағыз достық дегенді қалай түсінесің? Ойтолғау Нағыз достық

13 слайд

Топтастыру старегиясы.  Нағыз достық дегенді қалай түсінесің? Ойтолғау Нағыз достық

 6 балл- әлі де көп оқып, дайындық жасау керек;  7-12 балл – оқуға деген талпынысың жақсы, тағы да ізден; 13-16 балл-

14 слайд
 6 балл- әлі де көп оқып, дайындық жасау керек;  7-12 балл – оқуға деген талпынысың жақсы, тағы да ізден; 13-16 балл- оқудағы жетістігің өте жақсы. ЖАРАЙСЫҢ! Бағалау шәкілі

14 слайд

 6 балл- әлі де көп оқып, дайындық жасау керек;  7-12 балл – оқуға деген талпынысың жақсы, тағы да ізден; 13-16 балл- оқудағы жетістігің өте жақсы. ЖАРАЙСЫҢ! Бағалау шәкілі

Критерийі  Өз ойын жүйелі әңгімелеп жазады;  Тақырыпты ашып білген;  Әңгіме бөліктері сақталға н;Үй тапсырмасы. «Нағыз дос» т

15 слайд
Критерийі  Өз ойын жүйелі әңгімелеп жазады;  Тақырыпты ашып білген;  Әңгіме бөліктері сақталға н;Үй тапсырмасы. «Нағыз дос» туралы әңгіме жазу. (30- 40сөзден тұратын)

15 слайд

Критерийі  Өз ойын жүйелі әңгімелеп жазады;  Тақырыпты ашып білген;  Әңгіме бөліктері сақталға н;Үй тапсырмасы. «Нағыз дос» туралы әңгіме жазу. (30- 40сөзден тұратын)

Кері байланыс

16 слайд
Кері байланыс

16 слайд

Кері байланыс

Мен бүгін ............... білдім. Мен ........................ үйрендім Рефлекция

17 слайд
Мен бүгін ............... білдім. Мен ........................ үйрендім Рефлекция

17 слайд

Мен бүгін ............... білдім. Мен ........................ үйрендім Рефлекция