Ашық сабақ "Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Проблемалық
тақырыбым
•Деңгейлеп оқыту Деңгейлеп оқыту
арқылы оқушылардың арқылы оқушылардың
танымдық танымдық
белсенділіктерін белсенділіктерін
арттыруарттыру
2 слайд
Проблемалық тақырыбым •Деңгейлеп оқыту Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың арқылы оқушылардың танымдық танымдық белсенділіктерін белсенділіктерін арттыруарттыру
3 слайд
Дамытушылық: Дамытушылық:
Іскерліктерін, өз бетімен
Еңбектену сезімдерін
дамыту, жеке
Оқушылардың білімін
арттыру.
Тәрбиелік:Тәрбиелік:
Дәлдікке, ұқыптылыққа,
шыдамдылыққа, сынып
Намысын қорғауға, өз
ойын еркін жеткізуге
тәрбиелеу,.
Білімділік:Білімділік:
Оқушылардың бойында
тригонометриялық
өрнектерді
тепе-тең түрлендіру,
тригонометриялық
Функциялардың
анықтамалары
мен қасиеттерін, өрнектерді
ықшамдау, есептерде негізгі
тригонометриялық
тепе-теңдіктерді қолдану
дағдыларын
қалыптастыру
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:
3 слайд
Дамытушылық: Дамытушылық: Іскерліктерін, өз бетімен Еңбектену сезімдерін дамыту, жеке Оқушылардың білімін арттыру. Тәрбиелік:Тәрбиелік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, сынып Намысын қорғауға, өз ойын еркін жеткізуге тәрбиелеу,. Білімділік:Білімділік: Оқушылардың бойында тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру, тригонометриялық Функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін, өрнектерді ықшамдау, есептерде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:
4 слайд
Сабақтың жоспары
1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша
жүргізіледі)
4. “Өзіңді бағалай білесің бе?”
5. Болашақ үйімнің моделі.
6. Есептер шығарту.
7. Бағалау.
8. Үйге тапсырма беру.
9. Қорытындылау.
4 слайд
Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша жүргізіледі) 4. “Өзіңді бағалай білесің бе?” 5. Болашақ үйімнің моделі. 6. Есептер шығарту. 7. Бағалау. 8. Үйге тапсырма беру. 9. Қорытындылау.
5 слайд
Нені білу керек?Нені білу керек?
•Тригонометриялық функциялардың кез-
келген бұрыштар үшін анықтамасы:
•Негізгі тригонометриялық теңбе-
теңдіктер:
•Тригонометрияның шығу тарихы:
•Тригонометриялық өрнектерді
ықшамдауда, дәлелдеуде
тригонометриялық теңбе-теңдіктерді
дұрыс қолдану:
•Тригонометриялық функциялардың кез-
келген бұрыштар үшін анықтамасы:
•Негізгі тригонометриялық теңбе-
теңдіктер:
•Тригонометрияның шығу тарихы:
•Тригонометриялық өрнектерді
ықшамдауда, дәлелдеуде
тригонометриялық теңбе-теңдіктерді
дұрыс қолдану:
5 слайд
Нені білу керек?Нені білу керек? •Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: •Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: •Тригонометрияның шығу тарихы: •Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану: •Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: •Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: •Тригонометрияның шығу тарихы: •Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану:
6 слайд
CCемантикалық картаны емантикалық картаны
толтыртолтыр
Три
гон.
фун
кци
яла
р
Ан
ықт
ама
лар
В
нүктесіні
ң
ордината
сының
абсциссағ
а
қатынас
ы α
бұрышын
ың
В
нүктесіні
ң
ордината
сының
ОВ
радиусқа
қатынас
ы α
бұрышы
ның
В
нүктесін
ің
абсцисса
сының
ординат
аға
қатынас
ы α
бұрышы
ның
В
нүктесіні
ң
абсциссас
ының ОВ
радиусқа
қатынасы
α
бұрышын
ың
sinα
сosα
tgα
ctgα
6 слайд
CCемантикалық картаны емантикалық картаны толтыртолтыр Три гон. фун кци яла р Ан ықт ама лар В нүктесіні ң ордината сының абсциссағ а қатынас ы α бұрышын ың В нүктесіні ң ордината сының ОВ радиусқа қатынас ы α бұрышы ның В нүктесін ің абсцисса сының ординат аға қатынас ы α бұрышы ның В нүктесіні ң абсциссас ының ОВ радиусқа қатынасы α бұрышын ың sinα сosα tgα ctgα
7 слайд
АнықтамаАнықтама
В нүктесінің В нүктесінің
ординатасының ОВ ординатасының ОВ
радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα
бұрышының синусы деп бұрышының синусы деп
аталады.аталады.
SinSinαα=y=y⁄⁄RR
7 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің ординатасының ОВ ординатасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының синусы деп бұрышының синусы деп аталады.аталады. SinSinαα=y=y⁄⁄RR
8 слайд
АнықтамаАнықтама
В нүктесінің В нүктесінің
абсциссасының ОВ абсциссасының ОВ
радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα
бұрышының косинусы бұрышының косинусы
деп аталады.деп аталады.
CosCosα=α=xx⁄⁄RR
8 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің абсциссасының ОВ абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының косинусы бұрышының косинусы деп аталады.деп аталады. CosCosα=α=xx⁄⁄RR
9 слайд
АнықтамаАнықтама
В нүктесінің ординатасының В нүктесінің ординатасының
абсциссаға қатынасы абсциссаға қатынасы αα
бұрышының тангенсі деп бұрышының тангенсі деп
аталады. аталады.
В нүктесінің абсциссасының В нүктесінің абсциссасының
ординатаға қатынасы ординатаға қатынасы αα
бұрышының котангенсі деп бұрышының котангенсі деп
аталады. аталады.
9 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің ординатасының В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы абсциссаға қатынасы αα бұрышының тангенсі деп бұрышының тангенсі деп аталады. аталады. В нүктесінің абсциссасының В нүктесінің абсциссасының ординатаға қатынасы ординатаға қатынасы αα бұрышының котангенсі деп бұрышының котангенсі деп аталады. аталады.
10 слайд
Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары
1.Ұйымдастыру1.Ұйымдастыру
4.Есептер шығару4.Есептер шығару
7.Оқушыларды
бағалау
7.Оқушыларды
бағалау
2.Үй тапсырмасын
тексеру
2.Үй тапсырмасын
тексеру
3.Мағынаны тану3.Мағынаны тану
5.Дыбыстық
психогимнастика
5.Дыбыстық
психогимнастика
6.Шығармашылық
есеп
6.Шығармашылық
есеп
8.Қорытындылау8.Қорытындылау
9.Үйге тапсырма
беру
9.Үйге тапсырма
беру
10 слайд
Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1.Ұйымдастыру1.Ұйымдастыру 4.Есептер шығару4.Есептер шығару 7.Оқушыларды бағалау 7.Оқушыларды бағалау 2.Үй тапсырмасын тексеру 2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Мағынаны тану3.Мағынаны тану 5.Дыбыстық психогимнастика 5.Дыбыстық психогимнастика 6.Шығармашылық есеп 6.Шығармашылық есеп 8.Қорытындылау8.Қорытындылау 9.Үйге тапсырма беру 9.Үйге тапсырма беру
11 слайд
1-топ1-топ
sinsinαα+cos+cos
αα
sinsinαα-cos-cosαα
3-3-топтоп
1-1- sin sinαα
coscosαα coscosαα
11+ sin+ sinαα
2-2-топтоп
cos²cos²αα-sin²-sin²αα
cos cos αα-sin -sin αα
11 слайд
1-топ1-топ sinsinαα+cos+cos αα sinsinαα-cos-cosαα 3-3-топтоп 1-1- sin sinαα coscosαα coscosαα 11+ sin+ sinαα 2-2-топтоп cos²cos²αα-sin²-sin²αα cos cos αα-sin -sin αα
12 слайд
“Өрнектерді
түрлендіруде
негізгі
тригонометриялы
қ тепе-теңдіктерді
қолдану”
12 слайд
“Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялы қ тепе-теңдіктерді қолдану”
13 слайд
VII ғасырдан – XII ғасырға жеткен
Ұлы Жібек жолы Еуропа мен Азияны
байланыстырған. Ұлы Жібек
жолымен Қытай жібегі тасылған,
сондықтан “Жібек жолы” деп
аталған.
Керуен
басы
Түйекеш
Көріпкел
Кірекеш
Қолдай
Жаушы
Керуен-саяхат сабағыКеруен-саяхат сабағы
13 слайд
VII ғасырдан – XII ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолы Еуропа мен Азияны байланыстырған. Ұлы Жібек жолымен Қытай жібегі тасылған, сондықтан “Жібек жолы” деп аталған. Керуен басы Түйекеш Көріпкел Кірекеш Қолдай Жаушы Керуен-саяхат сабағыКеруен-саяхат сабағы
14 слайд
Ұлы Жібек жолы Ұлы Жібек жолы
14 слайд
Ұлы Жібек жолы Ұлы Жібек жолы
15 слайд
1. (sinα+ cosα)²+ (sinα-
cosα)²
2. cosα•tgα+ sinα
Түйекештерге Түйекештерге
тапсырматапсырма
15 слайд
1. (sinα+ cosα)²+ (sinα- cosα)² 2. cosα•tgα+ sinα Түйекештерге Түйекештерге тапсырматапсырма
16 слайд
Шаш қаласындағы Шаш қаласындағы
тапсырмалартапсырмалар
1. cos²α⁄1-sinα
2. 1-sin²α
3. sin²α⁄1+ cosα
4. (1-cosα)
(1+cosα)
16 слайд
Шаш қаласындағы Шаш қаласындағы тапсырмалартапсырмалар 1. cos²α⁄1-sinα 2. 1-sin²α 3. sin²α⁄1+ cosα 4. (1-cosα) (1+cosα)
17 слайд
Шаш қаласының
әміршісінің берген
тапсырмасы
1.1+ sin²α+
cos²α
2.sinα-
sinα·cos²α
17 слайд
Шаш қаласының әміршісінің берген тапсырмасы 1.1+ sin²α+ cos²α 2.sinα- sinα·cos²α
18 слайд
Сайрам қаласындағы Сайрам қаласындағы
қолдайларға қолдайларға
тапсырмалартапсырмалар
№315, №320 111-
бет дәптерге
орындайды.
18 слайд
Сайрам қаласындағы Сайрам қаласындағы қолдайларға қолдайларға тапсырмалартапсырмалар №315, №320 111- бет дәптерге орындайды.
19 слайд
Кірекеш сусын Кірекеш сусын
дайындағанша дайындағанша
орындалатын орындалатын
тапсырмалартапсырмалар
Сәйкесін тап!
1. tg²α-sin²α· tg²α
1
2. cos²α+ tg²α· cos²α
sin²α
3. tg²α (2 cos²α+sin²α-1)
tg²α
4. (tgα+ctgα)²- (tgα+ctgα)²
sin²α
19 слайд
Кірекеш сусын Кірекеш сусын дайындағанша дайындағанша орындалатын орындалатын тапсырмалартапсырмалар Сәйкесін тап! 1. tg²α-sin²α· tg²α 1 2. cos²α+ tg²α· cos²α sin²α 3. tg²α (2 cos²α+sin²α-1) tg²α 4. (tgα+ctgα)²- (tgα+ctgα)² sin²α
20 слайд
“Тәуелсіздік туы
желбірей берсін!” “Тәуелсіздік туы
желбірей берсін!”
Біз туған мемлекетіміздің тәуелсіздігін
баянды етуге, қуатын арттыруға, оның
игілігіне, халықаралық қауымдастықтағы
беделінің өсуіне қызмет етуге парыздармыз.
Нұрсұлтан Назарбаев
20 слайд
“Тәуелсіздік туы желбірей берсін!” “Тәуелсіздік туы желбірей берсін!” Біз туған мемлекетіміздің тәуелсіздігін баянды етуге, қуатын арттыруға, оның игілігіне, халықаралық қауымдастықтағы беделінің өсуіне қызмет етуге парыздармыз. Нұрсұлтан Назарбаев
21 слайд
Сергіту тапсырмаларыСергіту тапсырмалары
1. Бұрышты өлшейтін құрал.
2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс.
3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді.
4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар.
5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық.
6. Қиылыспайтын екі түзу.
7. Ұзындықтың өлшем бірлігі
8. Дәлелденбейтін ұйғарым.
9. Екі нүктенің арасындағы түзу.
10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда.
11.Өз өмірінде 40 т тамақ жейді дүние жүзіндегі ең ақылды
жыртқыш
қуаты орта есеппен 2,2 Вт
21 слайд
Сергіту тапсырмаларыСергіту тапсырмалары 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 8. Дәлелденбейтін ұйғарым. 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда. 11.Өз өмірінде 40 т тамақ жейді дүние жүзіндегі ең ақылды жыртқыш қуаты орта есеппен 2,2 Вт
22 слайд
1. 1. (sinα+ cosα)²+ (sinα- cosα)²
2.2. cosα•tgα+ sinα
3. cos²α⁄1-sinα
4. 1-sin²α
1. tg²α-sin²α• tg²α
2. cos²α+ tg²α• cos²α
3. tg²α•(2 cos²α+sin²α-1)
4. (tgα+ctgα)²- (tgα+ctgα)²
1. sin²α⁄1+ cosα
2. (1- cosα)(1+cosα)
3. 1+ sin²α+ cos²α
4. sinα-sinα•cos²α
№315, №320
Жол бойы кездескен Жол бойы кездескен
есептересептер
22 слайд
1. 1. (sinα+ cosα)²+ (sinα- cosα)² 2.2. cosα•tgα+ sinα 3. cos²α⁄1-sinα 4. 1-sin²α 1. tg²α-sin²α• tg²α 2. cos²α+ tg²α• cos²α 3. tg²α•(2 cos²α+sin²α-1) 4. (tgα+ctgα)²- (tgα+ctgα)² 1. sin²α⁄1+ cosα 2. (1- cosα)(1+cosα) 3. 1+ sin²α+ cos²α 4. sinα-sinα•cos²α №315, №320 Жол бойы кездескен Жол бойы кездескен есептересептер
23 слайд
23 слайд
24 слайд
Үйге
тапсырма:
№323, №326,
№328 (112-
бет)
24 слайд
Үйге тапсырма: №323, №326, №328 (112- бет)
25 слайд
Біле бер, қанша білсең-
тағы тіле,
Жетерсің мұратыңа біле,
біле.
Жүсіп
Баласағұн
25 слайд
Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле. Жүсіп Баласағұн
26 слайд
Сабаққа
қатысқандарыңызға
көп рахмет! Сабаққа
қатысқандарыңызға
көп рахмет!
26 слайд
Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет! Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!