Материалдар / Ашық сабақ "Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер "

Ашық сабақ "Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер "

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа білімді меңгеруде қолдануға мұғалімдерге көмек таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Проблемалық тақырыбым • Деңгейлеп оқыту Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың арқылы оқушылардың танымдық танымдық белсенділікт

2 слайд
Проблемалық тақырыбым • Деңгейлеп оқыту Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың арқылы оқушылардың танымдық танымдық белсенділіктерін белсенділіктерін арттыруарттыру

2 слайд

Проблемалық тақырыбым • Деңгейлеп оқыту Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың арқылы оқушылардың танымдық танымдық белсенділіктерін белсенділіктерін арттыруарттыру

Дамытушылық: Дамытушылық: Іскерліктерін, өз бетімен Еңбектену сезімдерін дамыту, жеке Оқушылардың білімін арттыру. Тәрбие

3 слайд
Дамытушылық: Дамытушылық: Іскерліктерін, өз бетімен Еңбектену сезімдерін дамыту, жеке Оқушылардың білімін арттыру. Тәрбиелік:Тәрбиелік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, сынып Намысын қорғауға, өз ойын еркін жеткізуге тәрбиелеу,. Білімділік:Білімділік: О қушылардың бойында тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру, тригонометриялық Функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін, өрнектерді ықшамдау, есептерде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:

3 слайд

Дамытушылық: Дамытушылық: Іскерліктерін, өз бетімен Еңбектену сезімдерін дамыту, жеке Оқушылардың білімін арттыру. Тәрбиелік:Тәрбиелік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, сынып Намысын қорғауға, өз ойын еркін жеткізуге тәрбиелеу,. Білімділік:Білімділік: О қушылардың бойында тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру, тригонометриялық Функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін, өрнектерді ықшамдау, есептерде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:

Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша

4 слайд
Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша жүргізіледі) 4. “Өзіңді бағалай білесің бе?” 5. Болашақ үйімнің моделі. 6. Есептер шығарту. 7. Бағалау. 8. Үйге тапсырма беру. 9. Қорытындылау.

4 слайд

Сабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Нені білу керек? ( шолу жұмысы, сызба бойынша жүргізіледі) 4. “Өзіңді бағалай білесің бе?” 5. Болашақ үйімнің моделі. 6. Есептер шығарту. 7. Бағалау. 8. Үйге тапсырма беру. 9. Қорытындылау.

Нені білу керек?Нені білу керек? • Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: • Негізгі тригонометриял

5 слайд
Нені білу керек?Нені білу керек? • Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: • Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: • Тригонометрияның шығу тарихы: • Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану:• Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: • Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: • Тригонометрияның шығу тарихы: • Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану:

5 слайд

Нені білу керек?Нені білу керек? • Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: • Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: • Тригонометрияның шығу тарихы: • Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану:• Тригонометриялық функциялардың кез- келген бұрыштар үшін анықтамасы: • Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктер: • Тригонометрияның шығу тарихы: • Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда, дәлелдеуде тригонометриялық теңбе-теңдіктерді дұрыс қолдану:

CC емантикалық картаны емантикалық картаны толтыртолтыр Три гон. фун кци яла р Ан ықт ама лар В нүктесіні ң ордината сының

6 слайд
CC емантикалық картаны емантикалық картаны толтыртолтыр Три гон. фун кци яла р Ан ықт ама лар В нүктесіні ң ордината сының абсциссағ а қатынас ы α бұрышын ың В нүктесіні ң ордината сының ОВ радиусқа қатынас ы α бұрышы ның В нүктесін ің абсцисса сының ординат аға қатынас ы α бұрышы ның В нүктесіні ң абсциссас ының ОВ радиусқа қатынасы α бұрышын ың sin α с os α tg α c tg α

6 слайд

CC емантикалық картаны емантикалық картаны толтыртолтыр Три гон. фун кци яла р Ан ықт ама лар В нүктесіні ң ордината сының абсциссағ а қатынас ы α бұрышын ың В нүктесіні ң ордината сының ОВ радиусқа қатынас ы α бұрышы ның В нүктесін ің абсцисса сының ординат аға қатынас ы α бұрышы ның В нүктесіні ң абсциссас ының ОВ радиусқа қатынасы α бұрышын ың sin α с os α tg α c tg α

АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің ординатасының ОВ ординатасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышы

7 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің ординатасының ОВ ординатасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының синусы деп бұрышының синусы деп аталады.аталады. SinSin αα =y=y ⁄⁄ RR

7 слайд

АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің ординатасының ОВ ординатасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының синусы деп бұрышының синусы деп аталады.аталады. SinSin αα =y=y ⁄⁄ RR

АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің абсциссасының ОВ абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұры

8 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің абсциссасының ОВ абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының косинусы бұрышының косинусы деп аталады.деп аталады. CosCos α=α= xx ⁄⁄ RR

8 слайд

АнықтамаАнықтама В нүктесінің В нүктесінің абсциссасының ОВ абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы радиусқа қатынасы αα бұрышының косинусы бұрышының косинусы деп аталады.деп аталады. CosCos α=α= xx ⁄⁄ RR

АнықтамаАнықтама В нүктесінің ординатасының В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы абсциссаға қатынасы αα бұры

9 слайд
АнықтамаАнықтама В нүктесінің ординатасының В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы абсциссаға қатынасы αα бұрышының тангенсі деп бұрышының тангенсі деп аталады. аталады. В нүктесінің абсциссасының В нүктесінің абсциссасының ординатаға қатынасы ординатаға қатынасы αα бұрышының котангенсі деп бұрышының котангенсі деп аталады. аталады.

9 слайд

АнықтамаАнықтама В нүктесінің ординатасының В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы абсциссаға қатынасы αα бұрышының тангенсі деп бұрышының тангенсі деп аталады. аталады. В нүктесінің абсциссасының В нүктесінің абсциссасының ординатаға қатынасы ординатаға қатынасы αα бұрышының котангенсі деп бұрышының котангенсі деп аталады. аталады.

Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1.Ұйымдастыру1.Ұйымдастыру 4.Есептер шығару4.Есептер шығару 7.Оқушыларды бағалау7.Оқушыларды

10 слайд
Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1.Ұйымдастыру1.Ұйымдастыру 4.Есептер шығару4.Есептер шығару 7.Оқушыларды бағалау7.Оқушыларды бағалау 2.Үй тапсырмасын тексеру2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Мағынаны тану3.Мағынаны тану 5.Дыбыстық психогимнастика 5.Дыбыстық психогимнастика 6.Шығармашылық есеп 6.Шығармашылық есеп 8.Қорытындылау8.Қорытындылау 9.Үйге тапсырма беру9.Үйге тапсырма беру

10 слайд

Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1.Ұйымдастыру1.Ұйымдастыру 4.Есептер шығару4.Есептер шығару 7.Оқушыларды бағалау7.Оқушыларды бағалау 2.Үй тапсырмасын тексеру2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Мағынаны тану3.Мағынаны тану 5.Дыбыстық психогимнастика 5.Дыбыстық психогимнастика 6.Шығармашылық есеп 6.Шығармашылық есеп 8.Қорытындылау8.Қорытындылау 9.Үйге тапсырма беру9.Үйге тапсырма беру

1-топ1-топ sinsin αα +cos+cos αα sinsin αα -cos-cos αα 3-3- топтоп 1-1- sin sin αα coscos αα coscos

11 слайд
1-топ1-топ sinsin αα +cos+cos αα sinsin αα -cos-cos αα 3-3- топтоп 1-1- sin sin αα coscos αα coscos αα 11 + sin+ sin αα 2-2- топтоп cos²cos² αα -sin²-sin² αα cos cos αα -sin -sin αα

11 слайд

1-топ1-топ sinsin αα +cos+cos αα sinsin αα -cos-cos αα 3-3- топтоп 1-1- sin sin αα coscos αα coscos αα 11 + sin+ sin αα 2-2- топтоп cos²cos² αα -sin²-sin² αα cos cos αα -sin -sin αα

“ Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялы қ тепе-теңдіктерді қолдану”

12 слайд
“ Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялы қ тепе-теңдіктерді қолдану”

12 слайд

“ Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялы қ тепе-теңдіктерді қолдану”

VII ғасырдан – XII ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолы Еуропа мен Азияны байланыстырған. Ұлы Жібек жолымен Қытай жібе

13 слайд
VII ғасырдан – XII ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолы Еуропа мен Азияны байланыстырған. Ұлы Жібек жолымен Қытай жібегі тасылған, сондықтан “Жібек жолы” деп аталған.  Керуен басы  Түйекеш  Көріпкел  Кірекеш  Қолдай  Жаушы Керуен-саяхат сабағыКеруен-саяхат сабағы

13 слайд

VII ғасырдан – XII ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолы Еуропа мен Азияны байланыстырған. Ұлы Жібек жолымен Қытай жібегі тасылған, сондықтан “Жібек жолы” деп аталған.  Керуен басы  Түйекеш  Көріпкел  Кірекеш  Қолдай  Жаушы Керуен-саяхат сабағыКеруен-саяхат сабағы

Ұлы Жібек жолыҰлы Жібек жолы

14 слайд
Ұлы Жібек жолыҰлы Жібек жолы

14 слайд

Ұлы Жібек жолыҰлы Жібек жолы

1. (sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2. cos α• tg α+ sin αТүйекештерге Түйекештерге тапсырматапсырма

15 слайд
1. (sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2. cos α• tg α+ sin αТүйекештерге Түйекештерге тапсырматапсырма

15 слайд

1. (sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2. cos α• tg α+ sin αТүйекештерге Түйекештерге тапсырматапсырма

Шаш қаласындағы Шаш қаласындағы тапсырмалартапсырмалар 1. cos² α ⁄1-sin α 2. 1-sin² α 3. sin²α⁄1+ cosα 4. (1-cos α ) (1+cos

16 слайд
Шаш қаласындағы Шаш қаласындағы тапсырмалартапсырмалар 1. cos² α ⁄1-sin α 2. 1-sin² α 3. sin²α⁄1+ cosα 4. (1-cos α ) (1+cos α )

16 слайд

Шаш қаласындағы Шаш қаласындағы тапсырмалартапсырмалар 1. cos² α ⁄1-sin α 2. 1-sin² α 3. sin²α⁄1+ cosα 4. (1-cos α ) (1+cos α )

Шаш қаласының әміршісінің берген тапсырмасы 1. 1+ sin² α + cos²α 2. sin α- sin α·cos² α

17 слайд
Шаш қаласының әміршісінің берген тапсырмасы 1. 1+ sin² α + cos²α 2. sin α- sin α·cos² α

17 слайд

Шаш қаласының әміршісінің берген тапсырмасы 1. 1+ sin² α + cos²α 2. sin α- sin α·cos² α

Сайрам қаласындағы Сайрам қаласындағы қолдайларға қолдайларға тапсырмалартапсырмалар № 315, №320 111- бет дәптерге орындайд

18 слайд
Сайрам қаласындағы Сайрам қаласындағы қолдайларға қолдайларға тапсырмалартапсырмалар № 315, №320 111- бет дәптерге орындайды.

18 слайд

Сайрам қаласындағы Сайрам қаласындағы қолдайларға қолдайларға тапсырмалартапсырмалар № 315, №320 111- бет дәптерге орындайды.

Кірекеш сусын Кірекеш сусын дайындағанша дайындағанша орындалатын орындалатын тапсырмалартапсырмалар Сәйкесін тап! 1. tg²

19 слайд
Кірекеш сусын Кірекеш сусын дайындағанша дайындағанша орындалатын орындалатын тапсырмалартапсырмалар Сәйкесін тап! 1. tg² α -sin² α · tg² α 1 2. cos² α + tg² α · cos²α sin² α 3. tg² α (2 cos²α+sin² α -1) tg² α 4. (tg α +ctg α )²- (tg α +ctg α )² sin² α

19 слайд

Кірекеш сусын Кірекеш сусын дайындағанша дайындағанша орындалатын орындалатын тапсырмалартапсырмалар Сәйкесін тап! 1. tg² α -sin² α · tg² α 1 2. cos² α + tg² α · cos²α sin² α 3. tg² α (2 cos²α+sin² α -1) tg² α 4. (tg α +ctg α )²- (tg α +ctg α )² sin² α

“ Тәуелсіздік туы желбірей берсін!” Біз туған мемлекетіміздің тәуелсіздігін баянды етуге, қуатын арттыруға, оның игілі

20 слайд
“ Тәуелсіздік туы желбірей берсін!” Біз туған мемлекетіміздің тәуелсіздігін баянды етуге, қуатын арттыруға, оның игілігіне, халықаралық қауымдастықтағы беделінің өсуіне қызмет етуге парыздармыз. Нұрсұлтан Назарбаев“ Тәуелсіздік туы желбірей берсін!”

20 слайд

“ Тәуелсіздік туы желбірей берсін!” Біз туған мемлекетіміздің тәуелсіздігін баянды етуге, қуатын арттыруға, оның игілігіне, халықаралық қауымдастықтағы беделінің өсуіне қызмет етуге парыздармыз. Нұрсұлтан Назарбаев“ Тәуелсіздік туы желбірей берсін!”

Сергіту тапсырмаларыСергіту тапсырмалары 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан

21 слайд
Сергіту тапсырмаларыСергіту тапсырмалары 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 8. Дәлелденбейтін ұйғарым. 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда. 11.Өз өмірінде 40 т тамақ жейді дүние жүзіндегі ең ақылды жыртқыш қуаты орта есеппен 2,2 Вт

21 слайд

Сергіту тапсырмаларыСергіту тапсырмалары 1. Бұрышты өлшейтін құрал. 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. 5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық. 6. Қиылыспайтын екі түзу. 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі 8. Дәлелденбейтін ұйғарым. 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда. 11.Өз өмірінде 40 т тамақ жейді дүние жүзіндегі ең ақылды жыртқыш қуаты орта есеппен 2,2 Вт

1. 1. ( sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2.2. cos α• tg α+ sin α 3. cos² α⁄1- sin α 4. 1- sin² α 1. tg² α- sin² α• t

22 слайд
1. 1. ( sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2.2. cos α• tg α+ sin α 3. cos² α⁄1- sin α 4. 1- sin² α 1. tg² α- sin² α• tg² α 2. cos² α+ tg² α• cos² α 3. tg² α•(2 cos² α+ sin² α-1) 4. ( tg α+ ctg α)²- ( tg α+ ctg α)²1. sin² α⁄1+ cos α 2. (1- cos α)(1+ cos α) 3. 1+ sin² α+ cos² α 4. sin α- sin α• cos² α № 315, №320 Жол бойы кездескен Жол бойы кездескен есептересептер

22 слайд

1. 1. ( sin α+ cos α)²+ ( sin α- cos α)² 2.2. cos α• tg α+ sin α 3. cos² α⁄1- sin α 4. 1- sin² α 1. tg² α- sin² α• tg² α 2. cos² α+ tg² α• cos² α 3. tg² α•(2 cos² α+ sin² α-1) 4. ( tg α+ ctg α)²- ( tg α+ ctg α)²1. sin² α⁄1+ cos α 2. (1- cos α)(1+ cos α) 3. 1+ sin² α+ cos² α 4. sin α- sin α• cos² α № 315, №320 Жол бойы кездескен Жол бойы кездескен есептересептер

23 слайд

23 слайд

Үйге тапсырма: №323, №326, №328 (112- бет)

24 слайд
Үйге тапсырма: №323, №326, №328 (112- бет)

24 слайд

Үйге тапсырма: №323, №326, №328 (112- бет)

Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле. Жүсіп Баласағұн

25 слайд
Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле. Жүсіп Баласағұн

25 слайд

Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле. Жүсіп Баласағұн

Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!

26 слайд
Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!

26 слайд

Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!Сабаққа қатысқандарыңызға көп рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ