Ашық сабақ "Өнерлі жігіт" (Ел аузынан)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Биязбаева Бибинур Католлановна
“Оралхан Бөкей атындағы №44
лицейі”КММ
Пән: Әдебиеттік оқу
Сыныбы:3Ортақ тақырып : Өнер
Сабақ тақырыбы:
“Өнерлі жігіт” (Ел аузынан)
Оқу мақсаты:
3.2.5.1 – көркем шығармадағы оқиғаның
басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау;
3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру.
Барлық оқушылар: көркем
шығармадағы оқиғаның басталуын,
дамуын және аяқталуын эпизодтарды
салыстырып анықтайды;
Көптеген оқушылар: көркем
шығармадағы эпизодтарды салыстырып
кейіпкердің іс- әрекетін салыстырады;
Кейбір оқушылар: көркем
шығармадағы тірек сөздерді қолданып,
мағынаны ашып, дәлелдейді ; Сабақ мақсаттары:
Бағалау критерийлері :
- көркем шығармадағы оқиғаның
басталуын, дамуын және аяқталуын
анықтайды;
-эпизодтарды салыстырады;
1 слайд
Биязбаева Бибинур Католлановна “Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі”КММ Пән: Әдебиеттік оқу Сыныбы:3Ортақ тақырып : Өнер Сабақ тақырыбы: “Өнерлі жігіт” (Ел аузынан) Оқу мақсаты: 3.2.5.1 – көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау; 3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру. Барлық оқушылар: көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын эпизодтарды салыстырып анықтайды; Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы эпизодтарды салыстырып кейіпкердің іс- әрекетін салыстырады; Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы тірек сөздерді қолданып, мағынаны ашып, дәлелдейді ; Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері : - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; -эпизодтарды салыстырады;
2 слайд
(Д) «Қос жазба
күнделігі» әдісі
(Ж) «Дейін-
Кейін» әдісі Саралау әдіс-
тәсілдеріБелсенді әдіс-
тәсілдер
Қарқын, қорытынды
Тапсырмаларды
деңгейлеп беру
Диалог және қолдау
көрсету(Т) “Жоспар құр”(Т) «Дана адамды
таны» әдісі Дереккөз арқылы
қосымша ақпарат алу
«Қос жазба күнделігі» әдісі
Берілген тірек сөздердің
мағынасын ашып, дәлелде.
Кестені толтыр.
А деңгейі : берілген тірек
сөздердің мағынасын мәтін
бойынша дәлелде;
В деңгейі : берілген тірек
сөздердің мағынасын
болжай отырып дәлелде;
С деңгейі : Бірнеше
мақалдың ішінен мәтін
мағынасын ашатын мақалды
тауып, дәлелдер келтір;
2 слайд
(Д) «Қос жазба күнделігі» әдісі (Ж) «Дейін- Кейін» әдісі Саралау әдіс- тәсілдеріБелсенді әдіс- тәсілдер Қарқын, қорытынды Тапсырмаларды деңгейлеп беру Диалог және қолдау көрсету(Т) “Жоспар құр”(Т) «Дана адамды таны» әдісі Дереккөз арқылы қосымша ақпарат алу «Қос жазба күнделігі» әдісі Берілген тірек сөздердің мағынасын ашып, дәлелде. Кестені толтыр. А деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын мәтін бойынша дәлелде; В деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын болжай отырып дәлелде; С деңгейі : Бірнеше мақалдың ішінен мәтін мағынасын ашатын мақалды тауып, дәлелдер келтір;
3 слайд
«Қойын
дәптер» әдісі
«Қасиетті
домбыра» әдісіКритериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс:
«Білім шыңы» әдісі
(Оқушылар баспалдаққа өз
деңгейін анықтап, магнитті
фотосуреттерін жабыстырады)
1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?
2.Сен үшін не қызықты болды?
3.Не үйренгің келеді? Бағалау критерийі Дескриптор
К өркем
шығармадағы
оқиғаның
басталуын,
дамуын және
аяқталуын
анықтайды; • Көркем шығармадағы
оқиғаның басталуын
анықтайды;
• Көркем шығармадағы
оқиғаның дамуын
анықтайды;
• Көркем шығармадағы
оқиғаның аяқталуын
анықтайды;«Тілші»
әдісі
3 слайд
«Қойын дәптер» әдісі «Қасиетті домбыра» әдісіКритериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі (Оқушылар баспалдаққа өз деңгейін анықтап, магнитті фотосуреттерін жабыстырады) 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2.Сен үшін не қызықты болды? 3.Не үйренгің келеді? Бағалау критерийі Дескриптор К өркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның басталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның дамуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның аяқталуын анықтайды;«Тілші» әдісі
4 слайд
•
Оқу мақсаттарына негізделген сабақ жоспарын жоспарлауды;
•
Белсенді әдіс-тәсілдерді;
•
Оқытуды саралаудың тәсілдерін;
•
Критериалды бағалау теориясын;
•
Ықшамсабақ нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құруды;
•
Оқу мақсатын сабақ мақсатына жіктеу арқылы тапсырмаларды
саралап беруді;
•
Жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді тәжірибеде сынап көріп,
деңгейлік тапсырмалар құрастыруды;
•
Бағалау критерийін, дескриптор құруды;
•
ррОқу бағдарламасын, оқу жоспарын және критериалды бағалау
жөніндегі әдістемелік нұсқаулықты басшылыққа алу;
•
Пән бойынша оқу бағдарламасының талаптарын орындау;
•
Оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып
оқытуды саралау;
•
Оқушылардың оқу деңгейіне сай сараланған белсенді оқыту
тәсілдерін қолдану;Ықшамсабақ бойынша рефлексия
4 слайд
• Оқу мақсаттарына негізделген сабақ жоспарын жоспарлауды; • Белсенді әдіс-тәсілдерді; • Оқытуды саралаудың тәсілдерін; • Критериалды бағалау теориясын; • Ықшамсабақ нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құруды; • Оқу мақсатын сабақ мақсатына жіктеу арқылы тапсырмаларды саралап беруді; • Жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді тәжірибеде сынап көріп, деңгейлік тапсырмалар құрастыруды; • Бағалау критерийін, дескриптор құруды; • ррОқу бағдарламасын, оқу жоспарын және критериалды бағалау жөніндегі әдістемелік нұсқаулықты басшылыққа алу; • Пән бойынша оқу бағдарламасының талаптарын орындау; • Оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып оқытуды саралау; • Оқушылардың оқу деңгейіне сай сараланған белсенді оқыту тәсілдерін қолдану;Ықшамсабақ бойынша рефлексия