Материалдар / Ашық сабақ "Өнерлі жігіт" (Ел аузынан)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Өнерлі жігіт" (Ел аузынан)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар қауымына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2019
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Биязбаева Бибинур Католлановна “Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі”КММ Пән: Әдебиеттік оқу Сыныбы:3Ортақ тақырып : Өнер Сабақ

1 слайд
Биязбаева Бибинур Католлановна “Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі”КММ Пән: Әдебиеттік оқу Сыныбы:3Ортақ тақырып : Өнер Сабақ тақырыбы: “Өнерлі жігіт” (Ел аузынан) Оқу мақсаты: 3.2.5.1 – көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау; 3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру. Барлық оқушылар: көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын эпизодтарды салыстырып анықтайды; Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы эпизодтарды салыстырып кейіпкердің іс- әрекетін салыстырады; Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы тірек сөздерді қолданып, мағынаны ашып, дәлелдейді ; Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері : - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; -эпизодтарды салыстырады;

1 слайд

Биязбаева Бибинур Католлановна “Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі”КММ Пән: Әдебиеттік оқу Сыныбы:3Ортақ тақырып : Өнер Сабақ тақырыбы: “Өнерлі жігіт” (Ел аузынан) Оқу мақсаты: 3.2.5.1 – көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау; 3.2.8.1 – эпизодтарды салыстыру. Барлық оқушылар: көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын эпизодтарды салыстырып анықтайды; Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы эпизодтарды салыстырып кейіпкердің іс- әрекетін салыстырады; Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы тірек сөздерді қолданып, мағынаны ашып, дәлелдейді ; Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері : - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; -эпизодтарды салыстырады;

(Д) «Қос жазба күнделігі» әдісі (Ж) «Дейін- Кейін» әдісі Саралау әдіс- тәсілдеріБелсенді әдіс- тәсілдер Қарқын, қорытынды Т

2 слайд
(Д) «Қос жазба күнделігі» әдісі (Ж) «Дейін- Кейін» әдісі Саралау әдіс- тәсілдеріБелсенді әдіс- тәсілдер Қарқын, қорытынды Тапсырмаларды деңгейлеп беру Диалог және қолдау көрсету(Т) “Жоспар құр”(Т) «Дана адамды таны» әдісі Дереккөз арқылы қосымша ақпарат алу «Қос жазба күнделігі» әдісі Берілген тірек сөздердің мағынасын ашып, дәлелде. Кестені толтыр. А деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын мәтін бойынша дәлелде; В деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын болжай отырып дәлелде; С деңгейі : Бірнеше мақалдың ішінен мәтін мағынасын ашатын мақалды тауып, дәлелдер келтір;

2 слайд

(Д) «Қос жазба күнделігі» әдісі (Ж) «Дейін- Кейін» әдісі Саралау әдіс- тәсілдеріБелсенді әдіс- тәсілдер Қарқын, қорытынды Тапсырмаларды деңгейлеп беру Диалог және қолдау көрсету(Т) “Жоспар құр”(Т) «Дана адамды таны» әдісі Дереккөз арқылы қосымша ақпарат алу «Қос жазба күнделігі» әдісі Берілген тірек сөздердің мағынасын ашып, дәлелде. Кестені толтыр. А деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын мәтін бойынша дәлелде; В деңгейі : берілген тірек сөздердің мағынасын болжай отырып дәлелде; С деңгейі : Бірнеше мақалдың ішінен мәтін мағынасын ашатын мақалды тауып, дәлелдер келтір;

«Қойын дәптер» әдісі «Қасиетті домбыра» әдісіКритериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі (Оқ

3 слайд
«Қойын дәптер» әдісі «Қасиетті домбыра» әдісіКритериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі (Оқушылар баспалдаққа өз деңгейін анықтап, магнитті фотосуреттерін жабыстырады) 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2.Сен үшін не қызықты болды? 3.Не үйренгің келеді? Бағалау критерийі Дескриптор К өркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның басталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның дамуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның аяқталуын анықтайды;«Тілші» әдісі

3 слайд

«Қойын дәптер» әдісі «Қасиетті домбыра» әдісіКритериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі (Оқушылар баспалдаққа өз деңгейін анықтап, магнитті фотосуреттерін жабыстырады) 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2.Сен үшін не қызықты болды? 3.Не үйренгің келеді? Бағалау критерийі Дескриптор К өркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның басталуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның дамуын анықтайды; • Көркем шығармадағы оқиғаның аяқталуын анықтайды;«Тілші» әдісі

• Оқу мақсаттарына негізделген сабақ жоспарын жоспарлауды; • Белсенді әдіс-тәсілдерді; • Оқытуды саралаудың тәсілдерін; • Крит

4 слайд
• Оқу мақсаттарына негізделген сабақ жоспарын жоспарлауды; • Белсенді әдіс-тәсілдерді; • Оқытуды саралаудың тәсілдерін; • Критериалды бағалау теориясын; • Ықшамсабақ нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құруды; • Оқу мақсатын сабақ мақсатына жіктеу арқылы тапсырмаларды саралап беруді; • Жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді тәжірибеде сынап көріп, деңгейлік тапсырмалар құрастыруды; • Бағалау критерийін, дескриптор құруды; • ррОқу бағдарламасын, оқу жоспарын және критериалды бағалау жөніндегі әдістемелік нұсқаулықты басшылыққа алу; • Пән бойынша оқу бағдарламасының талаптарын орындау; • Оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып оқытуды саралау; • Оқушылардың оқу деңгейіне сай сараланған белсенді оқыту тәсілдерін қолдану;Ықшамсабақ бойынша рефлексия

4 слайд

• Оқу мақсаттарына негізделген сабақ жоспарын жоспарлауды; • Белсенді әдіс-тәсілдерді; • Оқытуды саралаудың тәсілдерін; • Критериалды бағалау теориясын; • Ықшамсабақ нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құруды; • Оқу мақсатын сабақ мақсатына жіктеу арқылы тапсырмаларды саралап беруді; • Жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді тәжірибеде сынап көріп, деңгейлік тапсырмалар құрастыруды; • Бағалау критерийін, дескриптор құруды; • ррОқу бағдарламасын, оқу жоспарын және критериалды бағалау жөніндегі әдістемелік нұсқаулықты басшылыққа алу; • Пән бойынша оқу бағдарламасының талаптарын орындау; • Оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып оқытуды саралау; • Оқушылардың оқу деңгейіне сай сараланған белсенді оқыту тәсілдерін қолдану;Ықшамсабақ бойынша рефлексия