Материалдар / Ашық сабақ. Қашаған Күржіманұлы

Ашық сабақ. Қашаған Күржіманұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
368
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қашаған Күржіманұлының өмірі мен шығармашылығы. «Есқали сұпыға айтқаны»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қашаған Күржіманұлының өмірі мен шығармашылығы. «Есқали сұпыға айтқаны»  

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қашаған Күржіманұлының өмірі мен шығармашылығы. «Есқали сұпыға айтқаны»  

«ОЙ ҚОЗҒАУ» Қызығушылығын ояту. Портретін салу.

2 слайд
«ОЙ ҚОЗҒАУ» Қызығушылығын ояту. Портретін салу.

2 слайд

«ОЙ ҚОЗҒАУ» Қызығушылығын ояту. Портретін салу.

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

БАҒАЛАУ :  Әр тапсырмаға өте жақсы қатысса-  Әр тапсырмаға жақсы қатысса- Әр тапсырмаға орташа қатысса-

6 слайд
БАҒАЛАУ :  Әр тапсырмаға өте жақсы қатысса-  Әр тапсырмаға жақсы қатысса- Әр тапсырмаға орташа қатысса-

6 слайд

БАҒАЛАУ :  Әр тапсырмаға өте жақсы қатысса-  Әр тапсырмаға жақсы қатысса- Әр тапсырмаға орташа қатысса-

ҚАШАҒАН КҮРЖІМАНҰЛЫНЫҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНА ШОЛУ ЖАСАУ. 1841жылы, 1929жылы, жалшы, жетімдік,жоқшылық,16жасы, ғасыр, І.Ж

7 слайд
ҚАШАҒАН КҮРЖІМАНҰЛЫНЫҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНА ШОЛУ ЖАСАУ. 1841жылы, 1929жылы, жалшы, жетімдік,жоқшылық,16жасы, ғасыр, І.Жансүгіров, өрен жүйрігі Махамбет пен Шернияз, төкпе ақын, қайсар мінезі,Ташауыз қала, Күржіман, бес жасында, Ырысты, Сәрсенбай, атастырады,Қараөзекке . Дүние салады,Көкжар жәрмеңкесі, Сергей, Теке, азап шегеді,Нұрым мен Абылды, ұстаз, Жамбыл ақын, айтысқан, Елдікті қуаттайды, еңбекті дәріптейді,өткір тілмен , сынап, 1935жылы ,шығармалары, «Есқали сұпыға айтқаны»

7 слайд

ҚАШАҒАН КҮРЖІМАНҰЛЫНЫҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНА ШОЛУ ЖАСАУ. 1841жылы, 1929жылы, жалшы, жетімдік,жоқшылық,16жасы, ғасыр, І.Жансүгіров, өрен жүйрігі Махамбет пен Шернияз, төкпе ақын, қайсар мінезі,Ташауыз қала, Күржіман, бес жасында, Ырысты, Сәрсенбай, атастырады,Қараөзекке . Дүние салады,Көкжар жәрмеңкесі, Сергей, Теке, азап шегеді,Нұрым мен Абылды, ұстаз, Жамбыл ақын, айтысқан, Елдікті қуаттайды, еңбекті дәріптейді,өткір тілмен , сынап, 1935жылы ,шығармалары, «Есқали сұпыға айтқаны»

ШЫҒАРМАЛАРЫ:

8 слайд
ШЫҒАРМАЛАРЫ:

8 слайд

ШЫҒАРМАЛАРЫ:

СҰПЫ- ДІН ЖОЛЫНДАҒЫ ТАҚУА АДАМ  Шығармаларын талдау.  «ЕСҚАЛИ СҰПЫҒА АЙТҚАНЫ» – Қашаған Құрманғазы секілді серіктерімен қыст

9 слайд
СҰПЫ- ДІН ЖОЛЫНДАҒЫ ТАҚУА АДАМ  Шығармаларын талдау.  «ЕСҚАЛИ СҰПЫҒА АЙТҚАНЫ» – Қашаған Құрманғазы секілді серіктерімен қысты күні бір ауылға келіп түнемекке бекінгенде, малшы жігіттер үйіне адам қабылдамайтын Есқали деген сұпының үйіне сілтейді. Өйткені Есқалиды Қашаған арқылы сөзбен түйреп алу болатын. Ақындарды Есқали сұпы қабылдамайды. Оны келін-баласы өңменінен итеріп қарға құлатып тастайды. Оның домбырасын ұстап жатқан немересіне  «шайтанның ағашын ұстама» деп ұрысып,  ақынның домбырасын боқтайды. Сондағы Қашағанның Есқали сұпыға жауабы осы өлеңде өріледі. Домбыраның ағаштан жасалғанын айта келе, ағаштың пайдаға асар тұстарын, оның ішінде діни саладағы қызметтерін тілге тиек ете келе, «Өзіңді халық сұпы дейді, боқтағаның қай ағаш?» деп түйреп өтеді.

9 слайд

СҰПЫ- ДІН ЖОЛЫНДАҒЫ ТАҚУА АДАМ  Шығармаларын талдау.  «ЕСҚАЛИ СҰПЫҒА АЙТҚАНЫ» – Қашаған Құрманғазы секілді серіктерімен қысты күні бір ауылға келіп түнемекке бекінгенде, малшы жігіттер үйіне адам қабылдамайтын Есқали деген сұпының үйіне сілтейді. Өйткені Есқалиды Қашаған арқылы сөзбен түйреп алу болатын. Ақындарды Есқали сұпы қабылдамайды. Оны келін-баласы өңменінен итеріп қарға құлатып тастайды. Оның домбырасын ұстап жатқан немересіне  «шайтанның ағашын ұстама» деп ұрысып,  ақынның домбырасын боқтайды. Сондағы Қашағанның Есқали сұпыға жауабы осы өлеңде өріледі. Домбыраның ағаштан жасалғанын айта келе, ағаштың пайдаға асар тұстарын, оның ішінде діни саладағы қызметтерін тілге тиек ете келе, «Өзіңді халық сұпы дейді, боқтағаның қай ағаш?» деп түйреп өтеді.

«ПИРАМИДАЛЫҚ ТАЛҚЫЛАУ» Деңгей Тыңдалым бойынша тапсырма Білу және түсіну Өлең мазмұны қалай баяндалады? Есқали кім? Қолда

10 слайд
«ПИРАМИДАЛЫҚ ТАЛҚЫЛАУ» Деңгей Тыңдалым бойынша тапсырма Білу және түсіну Өлең мазмұны қалай баяндалады? Есқали кім? Қолдану Неге Қашаған қарапайым кедейлердің үйіне қонбай, Есқали сұпының үйін таңдады? Талдау Бұл шығарманың маңыздылығы неде? Жинақтау Ақынның уытты өлеңінен соң Есқали сұпы не істеді деп ойлайсың? Бағалау Осы оқиғадағы ең жағымсыз жан кім, Есқали сұпы ма, әлде оның келіні ме?

10 слайд

«ПИРАМИДАЛЫҚ ТАЛҚЫЛАУ» Деңгей Тыңдалым бойынша тапсырма Білу және түсіну Өлең мазмұны қалай баяндалады? Есқали кім? Қолдану Неге Қашаған қарапайым кедейлердің үйіне қонбай, Есқали сұпының үйін таңдады? Талдау Бұл шығарманың маңыздылығы неде? Жинақтау Ақынның уытты өлеңінен соң Есқали сұпы не істеді деп ойлайсың? Бағалау Осы оқиғадағы ең жағымсыз жан кім, Есқали сұпы ма, әлде оның келіні ме?

ТАПСЫРМА: Сұрақтар: Оқушылар, өлең бойынша ағаштың алуан түрлі пайдасы туралы не айтасыздар? 1. Аруақты ерлердің

11 слайд
ТАПСЫРМА: Сұрақтар: Оқушылар, өлең бойынша ағаштың алуан түрлі пайдасы туралы не айтасыздар? 1. Аруақты ерлердің Қолындағы қу ағаш. 2.Жаның сая табатын Орман болған бұл ағаш. 3.Қорыққанда жалғызға, Қорған болған бұл ағаш 4.Бұтақтары бүгіліп, Көктен төмен үңіліп, Қарның ашып келгенде, Жүрегіңді жалғауға Нәсіп болған бұл ағаш 5. Пайғамбарлар туғанда Бесік болған бұл ағаш

11 слайд

ТАПСЫРМА: Сұрақтар: Оқушылар, өлең бойынша ағаштың алуан түрлі пайдасы туралы не айтасыздар? 1. Аруақты ерлердің Қолындағы қу ағаш. 2.Жаның сая табатын Орман болған бұл ағаш. 3.Қорыққанда жалғызға, Қорған болған бұл ағаш 4.Бұтақтары бүгіліп, Көктен төмен үңіліп, Қарның ашып келгенде, Жүрегіңді жалғауға Нәсіп болған бұл ағаш 5. Пайғамбарлар туғанда Бесік болған бұл ағаш

6. Ибраһим Қағба салғанда Есік болған бұл ағаш 7. Мұнаралы әр жерде Мешіт б

12 слайд
6. Ибраһим Қағба салғанда      Есік болған бұл ағаш                      7. Мұнаралы әр жерде           Мешіт болған бұл ағаш 8. Шеберлердің қолында       Кәсіп болған бұл ағаш           9. Дариядан өткенде              Пырақ болған бұл ағаш 10. Домбыраны күнә десеңіз        Жиын менен тойдікі               

12 слайд

6. Ибраһим Қағба салғанда      Есік болған бұл ағаш                      7. Мұнаралы әр жерде           Мешіт болған бұл ағаш 8. Шеберлердің қолында       Кәсіп болған бұл ағаш           9. Дариядан өткенде              Пырақ болған бұл ағаш 10. Домбыраны күнә десеңіз        Жиын менен тойдікі               

 8-10 дұрысы-  5-7 дұрысы-  1-4 дұрысы

13 слайд
 8-10 дұрысы-  5-7 дұрысы-  1-4 дұрысы

13 слайд

 8-10 дұрысы-  5-7 дұрысы-  1-4 дұрысы

ТАПСЫРМАНЫҢ ЖАУАБЫ: 1. Ту,жалау,байрақтың үлгісін көрсетіп,сабы ағаштан екендігін айту 2. Өсімдік,ағаш,тоғай,орманның ада

14 слайд
ТАПСЫРМАНЫҢ ЖАУАБЫ: 1. Ту,жалау,байрақтың үлгісін көрсетіп,сабы ағаштан екендігін айту 2. Өсімдік,ағаш,тоғай,орманның адамға,жануарға т.б пайдасы 3. Жалғыз жаяу жолға шыққан адам сақтану,қорғану үшін ағаш паналайды 4. Ағашқа өсетін алуан түрлі жеміс-жидектің адамға тигізетін зор пайдасы 5.Қазақтың ұлттық бұйымы бесіктің жас нәрестенің тазалығына,денсаулығына,тыныштығына,жинақылығына,ұйқысына өте қажет екендігі 6.Ибрахим пайғамбар Меккедегі мұсылмандардың ғибадат ету орнын салғанда, жалпы адам баласы баспанасына есікті ағаш жасайтыны туралы 7.Ағаштан салынған мешітке Қарқаралыдағы Құнанбай салдырған мешітті айту 8.Қолөнер шеберлерінің ағаштан алуан түрлі әсем бұйымдар жасайтыны туралы 9.Су көліктері: кеме, қайық, сал сияқты бұйымдардың ағаштан жасалғандығы 10.Домбыраның ішегін, тиегін, құлағын мақтау

14 слайд

ТАПСЫРМАНЫҢ ЖАУАБЫ: 1. Ту,жалау,байрақтың үлгісін көрсетіп,сабы ағаштан екендігін айту 2. Өсімдік,ағаш,тоғай,орманның адамға,жануарға т.б пайдасы 3. Жалғыз жаяу жолға шыққан адам сақтану,қорғану үшін ағаш паналайды 4. Ағашқа өсетін алуан түрлі жеміс-жидектің адамға тигізетін зор пайдасы 5.Қазақтың ұлттық бұйымы бесіктің жас нәрестенің тазалығына,денсаулығына,тыныштығына,жинақылығына,ұйқысына өте қажет екендігі 6.Ибрахим пайғамбар Меккедегі мұсылмандардың ғибадат ету орнын салғанда, жалпы адам баласы баспанасына есікті ағаш жасайтыны туралы 7.Ағаштан салынған мешітке Қарқаралыдағы Құнанбай салдырған мешітті айту 8.Қолөнер шеберлерінің ағаштан алуан түрлі әсем бұйымдар жасайтыны туралы 9.Су көліктері: кеме, қайық, сал сияқты бұйымдардың ағаштан жасалғандығы 10.Домбыраның ішегін, тиегін, құлағын мақтау

« ПІКІРЛЕР АЛАҢЫ» Қалай ойлайсыз ,«Қашаған – қалқан қағыстырып, найза сілтемесе де, бүкіл ғұмыры күреспен өткен ақын. Ол к

15 слайд
« ПІКІРЛЕР АЛАҢЫ» Қалай ойлайсыз ,«Қашаған – қалқан қағыстырып, найза сілтемесе де, бүкіл ғұмыры күреспен өткен ақын. Ол көргенсіз әдепсіздікпен, қаскөй қасиетсіздікпен,  дарақы даңғойлықпен, қараңғы надандықпен, таңқы дүмшелікпен, қомағай тоғышарлықпен, алакөз алауыздықпен, бетімен кеткен жүгенсіздікпен күрескен»  деген пікірге келісесіз бе , әлде келіспейсіз бе?

15 слайд

« ПІКІРЛЕР АЛАҢЫ» Қалай ойлайсыз ,«Қашаған – қалқан қағыстырып, найза сілтемесе де, бүкіл ғұмыры күреспен өткен ақын. Ол көргенсіз әдепсіздікпен, қаскөй қасиетсіздікпен,  дарақы даңғойлықпен, қараңғы надандықпен, таңқы дүмшелікпен, қомағай тоғышарлықпен, алакөз алауыздықпен, бетімен кеткен жүгенсіздікпен күрескен»  деген пікірге келісесіз бе , әлде келіспейсіз бе?

 Бүгін сабақта мақсатымызға жеттік пе? Оны қалай дәлелдейміз? Сұрақтарымыз шешімін тапты ма?

16 слайд
 Бүгін сабақта мақсатымызға жеттік пе? Оны қалай дәлелдейміз? Сұрақтарымыз шешімін тапты ма?

16 слайд

 Бүгін сабақта мақсатымызға жеттік пе? Оны қалай дәлелдейміз? Сұрақтарымыз шешімін тапты ма?

 Рефлексия «3-2-1»  Сабақта алған 1 маңызды ақпарат  Қиындық келтірген 1 мәселе  Сабаққа қатысты 1жетістігім

17 слайд
 Рефлексия «3-2-1»  Сабақта алған 1 маңызды ақпарат  Қиындық келтірген 1 мәселе  Сабаққа қатысты 1жетістігім

17 слайд

 Рефлексия «3-2-1»  Сабақта алған 1 маңызды ақпарат  Қиындық келтірген 1 мәселе  Сабаққа қатысты 1жетістігім

Үйге тапсырма: « Бабамның мұңы, даламның үні- домбыра» (эссе жазу) • Қашаған Күржіманұлы туралы материалдар жинақтау.

18 слайд
Үйге тапсырма: « Бабамның мұңы, даламның үні- домбыра» (эссе жазу) •  Қашаған Күржіманұлы туралы материалдар жинақтау.

18 слайд

Үйге тапсырма: « Бабамның мұңы, даламның үні- домбыра» (эссе жазу) •  Қашаған Күржіманұлы туралы материалдар жинақтау.