Материалдар / Ашық сабақ. "Қазақ жеріндегі зерттеулер" 8-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Қазақ жеріндегі зерттеулер" 8-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ жерінің зерттелу тарихы,Қазақ жеріндегі топонимикалық атаулардың шығғ тарихы жөнінде мағұлмат алады.Қазақ жерін ерте кездегі зерттеушілерге карта бойынша сипаттай отырып сипаттай алуға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
309
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық зерттеулер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық зерттеулер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық зерттеулер

Оқу мақсаты: Саяхатшылардың қазақ жерінің зерттелуіне қосқан үлесін сипаттап баға береді. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Қаз

2 слайд
Оқу мақсаты: Саяхатшылардың қазақ жерінің зерттелуіне қосқан үлесін сипаттап баға береді. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Қазақ жерінің ерте кездегі зерттеушілерімен танысады.. Оқушылардың көпшілігі: Қазақстанның физикалық картасы арқылы ерте кездегі зерттеушілердің қосқан үлесін сипаттап талдау жасайды. Кейбір оқушылар: Қазақстанның физикалық картасынан зерттеушілердің мәлімет берген аймақтарын табады.

2 слайд

Оқу мақсаты: Саяхатшылардың қазақ жерінің зерттелуіне қосқан үлесін сипаттап баға береді. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Қазақ жерінің ерте кездегі зерттеушілерімен танысады.. Оқушылардың көпшілігі: Қазақстанның физикалық картасы арқылы ерте кездегі зерттеушілердің қосқан үлесін сипаттап талдау жасайды. Кейбір оқушылар: Қазақстанның физикалық картасынан зерттеушілердің мәлімет берген аймақтарын табады.

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

1-топ. Саяхатшылар. 2-топ. Зерттеушілер. 3-топ. Ғалымдар..

4 слайд
1-топ. Саяхатшылар. 2-топ. Зерттеушілер. 3-топ. Ғалымдар..

4 слайд

1-топ. Саяхатшылар. 2-топ. Зерттеушілер. 3-топ. Ғалымдар..

Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? 2.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар? 3.Әр сағаттық белдеудің арасы неше

5 слайд
Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? 2.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар? 3.Әр сағаттық белдеудің арасы неше градустан тұрады? 4.Әр сағаттық белдеу неше сағат айырма жасайы? 5.ҚР-ы қай сағаттық белдеудде орналасқан? 6.4-ші белдеуде орналасқан облыстар. 7. 5-сағаттық белдеуде орналасқан облыстар? Алдыңғы білімге оралу. «Жабық тест»

5 слайд

Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? 2.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар? 3.Әр сағаттық белдеудің арасы неше градустан тұрады? 4.Әр сағаттық белдеу неше сағат айырма жасайы? 5.ҚР-ы қай сағаттық белдеудде орналасқан? 6.4-ші белдеуде орналасқан облыстар. 7. 5-сағаттық белдеуде орналасқан облыстар? Алдыңғы білімге оралу. «Жабық тест»

Алдыңғы білімге оралу. «Жабық тест» Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? Сағат: 2.Жер шарында неше сағаттық б

6 слайд
Алдыңғы білімге оралу. «Жабық тест» Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? Сағат: 2.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар? 24 3.Әр сағаттық белдеудің арасы неше градустан тұрады? 15 4.Әр сағаттық белдеу неше сағат айырма жасайы? 1-сағат. 5.ҚР-ы қай сағаттық белдеудде орналасқан? 4-5 6.4-ші белдеуде орналасқан облыстар. Атырау,Ақтөбе, Маңғыстау облыстары. 7. 5-сағаттық белдеуде орналасқан облыстар? Солтүстік,Оңтүстік,Орталық,Шығыс Қазақстан блыстары.

6 слайд

Алдыңғы білімге оралу. «Жабық тест» Сұрақ Жауап 1.Уақытты өлшеу үшін не пайдаланады? Сағат: 2.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар? 24 3.Әр сағаттық белдеудің арасы неше градустан тұрады? 15 4.Әр сағаттық белдеу неше сағат айырма жасайы? 1-сағат. 5.ҚР-ы қай сағаттық белдеудде орналасқан? 4-5 6.4-ші белдеуде орналасқан облыстар. Атырау,Ақтөбе, Маңғыстау облыстары. 7. 5-сағаттық белдеуде орналасқан облыстар? Солтүстік,Оңтүстік,Орталық,Шығыс Қазақстан блыстары.

Ой қозғау : Ерте кездегі Қазақ жерінің зерттелуі. Бейнематериал. Оқушылар зерттеушілердің еңбектері туралы мәліметтер келтіре

7 слайд
Ой қозғау : Ерте кездегі Қазақ жерінің зерттелуі. Бейнематериал. Оқушылар зерттеушілердің еңбектері туралы мәліметтер келтіре отырып іс-әрекеттік тәсіл арқылы жаңа тақырып ашылады. Белсенді оқу. (ТТ)Топтық тапсырма Мәтінмен жұмыс. 1-топ: Саяхатшылар.Қазақстан аумағын ерте кезден бастап қоныстануы. 2-топ: Зерттеушілер.Геродот пен Страбон зерттеулері. 3-топ: Ғалымдар.Птоломей мен Қытай саяхатшыларының зерттеулері.

7 слайд

Ой қозғау : Ерте кездегі Қазақ жерінің зерттелуі. Бейнематериал. Оқушылар зерттеушілердің еңбектері туралы мәліметтер келтіре отырып іс-әрекеттік тәсіл арқылы жаңа тақырып ашылады. Белсенді оқу. (ТТ)Топтық тапсырма Мәтінмен жұмыс. 1-топ: Саяхатшылар.Қазақстан аумағын ерте кезден бастап қоныстануы. 2-топ: Зерттеушілер.Геродот пен Страбон зерттеулері. 3-топ: Ғалымдар.Птоломей мен Қытай саяхатшыларының зерттеулері.

1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? 2. 2. Алтын киімді адамның бейнесі табылған аймақ? 3. Метал қорытудың еже

8 слайд
1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? 2. 2. Алтын киімді адамның бейнесі табылған аймақ? 3. Метал қорытудың ежелгі орталығы? 4. Жер пішіні -картасының авторы? 5. Каспий тіңізінің тұйық алап екенін сипаттаған зерттеуші? Сырдария мен Әмудария туралы дұрыс мәлімет берген зерттеуші? 6. Географияға жетекші еңбегінің авторы? 7. Ендіктер мен бойлықтар,күннің ұзақтығын анықтауда мәлімет берген зерттеуші? 8. Жетісу елінің табиғатын, Ақсу ,Талас,Шу өзендері туралы мәлімет берген зерттеушілер? Кері байланыс . Кім жылдам?

8 слайд

1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? 2. 2. Алтын киімді адамның бейнесі табылған аймақ? 3. Метал қорытудың ежелгі орталығы? 4. Жер пішіні -картасының авторы? 5. Каспий тіңізінің тұйық алап екенін сипаттаған зерттеуші? Сырдария мен Әмудария туралы дұрыс мәлімет берген зерттеуші? 6. Географияға жетекші еңбегінің авторы? 7. Ендіктер мен бойлықтар,күннің ұзақтығын анықтауда мәлімет берген зерттеуші? 8. Жетісу елінің табиғатын, Ақсу ,Талас,Шу өзендері туралы мәлімет берген зерттеушілер? Кері байланыс . Кім жылдам?

Кері байланыс . Кім жылдам? 1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? (Қаратау,Еділдің сағасынан,

9 слайд
Кері байланыс . Кім жылдам? 1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? (Қаратау,Еділдің сағасынан, Бетпақдаладан,Бұқтырма өзенінің бойында) 2. Алтын киімді адамның бейнесі табылған аймақ? (Есік қорғаны) 3. Метал қорытудың ежелгі орталығы? (Алтай) 4. Жер пішіні -картасының авторы? (Геродот) 5. Каспий тіңізінің тұйық алап екенін сипаттаған зерттеуші? Сырдария мен Әмудария туралы дұрыс мәлімет берген зерттеуші? (Страбон) 6. Географияға жетекші еңбегінің авторы? ( Птоломей) 7. Ендіктер мен бойлықтар,күннің ұзақтығын анықтауда мәлімет берген зерттеуші? (Птоломей) 8. Жетісу елінің табиғатын, Ақсу ,Талас,Шу өзендері туралы мәлімет берген зерттеушілер? (Чжан Цянь,Сюан-Цзан)

9 слайд

Кері байланыс . Кім жылдам? 1. Тас ғасырының ескерткіштері қай жерлерден табылған? (Қаратау,Еділдің сағасынан, Бетпақдаладан,Бұқтырма өзенінің бойында) 2. Алтын киімді адамның бейнесі табылған аймақ? (Есік қорғаны) 3. Метал қорытудың ежелгі орталығы? (Алтай) 4. Жер пішіні -картасының авторы? (Геродот) 5. Каспий тіңізінің тұйық алап екенін сипаттаған зерттеуші? Сырдария мен Әмудария туралы дұрыс мәлімет берген зерттеуші? (Страбон) 6. Географияға жетекші еңбегінің авторы? ( Птоломей) 7. Ендіктер мен бойлықтар,күннің ұзақтығын анықтауда мәлімет берген зерттеуші? (Птоломей) 8. Жетісу елінің табиғатын, Ақсу ,Талас,Шу өзендері туралы мәлімет берген зерттеушілер? (Чжан Цянь,Сюан-Цзан)

Бағалау. «Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек

10 слайд
Бағалау. «Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

10 слайд

Бағалау. «Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

1.Металл қорытудың ежелгі орталықтары ......... ....... .......... 2.Геродот Жайық өзенінен ары қарай ..............,

11 слайд
1.Металл қорытудың ежелгі орталықтары ......... ....... .......... 2.Геродот Жайық өзенінен ары қарай .............., ..............., ............... барын жазған. 3.Птоломей Каспий тіңізін ................................. қарай созылған деп қате ойлаған. 4.Қытайлықтар ............ .................... картасын жасаған. Т1 «Жұптық жұмыс» Географиялық диктант.

11 слайд

1.Металл қорытудың ежелгі орталықтары ......... ....... .......... 2.Геродот Жайық өзенінен ары қарай .............., ..............., ............... барын жазған. 3.Птоломей Каспий тіңізін ................................. қарай созылған деп қате ойлаған. 4.Қытайлықтар ............ .................... картасын жасаған. Т1 «Жұптық жұмыс» Географиялық диктант.

1. Металл қорытудың ежелгі орталықтары Алтай, Қаратау, Жезқазған. 2. Геродот Жайық өзенінен ары қарай “Тастақты жерлер ”

12 слайд
1. Металл қорытудың ежелгі орталықтары Алтай, Қаратау, Жезқазған. 2. Геродот Жайық өзенінен ары қарай “Тастақты жерлер ” “заңғар таулар” барын жазған. 3. Птоломей Каспий тіңізін шығыстан батысқа қарай созылған деп қате ойлаған. 4. Қытайлықтар Орталық және Орта Азияның картасын жасаған. Т1 «Жұптық жұмыс» Географиялық диктант.

12 слайд

1. Металл қорытудың ежелгі орталықтары Алтай, Қаратау, Жезқазған. 2. Геродот Жайық өзенінен ары қарай “Тастақты жерлер ” “заңғар таулар” барын жазған. 3. Птоломей Каспий тіңізін шығыстан батысқа қарай созылған деп қате ойлаған. 4. Қытайлықтар Орталық және Орта Азияның картасын жасаған. Т1 «Жұптық жұмыс» Географиялық диктант.

Бағалау критерийлері Дескриптор 1.Ерте кездегі зерттеушілердің мәліметтеріне баға береді. 2.Географиялық ақпарат көздерін с

13 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор 1.Ерте кездегі зерттеушілердің мәліметтеріне баға береді. 2.Географиялық ақпарат көздерін салыстырады. Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. 3.Мультимедиялық ақпарат көздерін тиімді пайдаланады. 1.Ерте кездегі зерттеушілердің сипаттаған аймақтарының географиялық орнын картадан таба алады. 2.Зерттеушілердң берген мәліметтерін мәтін бойынша салыстырады, анықтайды. Кері байланыс. Бағалау.

13 слайд

Бағалау критерийлері Дескриптор 1.Ерте кездегі зерттеушілердің мәліметтеріне баға береді. 2.Географиялық ақпарат көздерін салыстырады. Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындайды. 3.Мультимедиялық ақпарат көздерін тиімді пайдаланады. 1.Ерте кездегі зерттеушілердің сипаттаған аймақтарының географиялық орнын картадан таба алады. 2.Зерттеушілердң берген мәліметтерін мәтін бойынша салыстырады, анықтайды. Кері байланыс. Бағалау.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

«Сен қалай ойлайсың?» тақырыбында өз ойын жазу. Сен қалай ойлайсың? 1. Қазақстандық зерттеушілер болашақта қандай жаңалақ

16 слайд
«Сен қалай ойлайсың?» тақырыбында өз ойын жазу. Сен қалай ойлайсың? 1. Қазақстандық зерттеушілер болашақта қандай жаңалақ ашуы мүмкін? (Өз ойыңды жаз) 2. Болашақта Қазақстанды қалай елестетесің?. (Өз ойыңды жаз) . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... Т.2.Жеке жұмыс. Сараланған тапсырма

16 слайд

«Сен қалай ойлайсың?» тақырыбында өз ойын жазу. Сен қалай ойлайсың? 1. Қазақстандық зерттеушілер болашақта қандай жаңалақ ашуы мүмкін? (Өз ойыңды жаз) 2. Болашақта Қазақстанды қалай елестетесің?. (Өз ойыңды жаз) . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... . .......................................................................................................... Т.2.Жеке жұмыс. Сараланған тапсырма

Кері байланыс:Сұрақтары бар қорап Оқушы сабақ барысында түсінбеген сұрақтарын жазып қорапқа салады.

17 слайд
Кері байланыс:Сұрақтары бар қорап Оқушы сабақ барысында түсінбеген сұрақтарын жазып қорапқа салады.

17 слайд

Кері байланыс:Сұрақтары бар қорап Оқушы сабақ барысында түсінбеген сұрақтарын жазып қорапқа салады.

Рефлексия « Оқушыларға төмендегі суреттер таратылып беріледі: Оқушылар өзін-өзі қай жерде тұрғанын көрсетіп бояйды.

18 слайд
Рефлексия « Оқушыларға төмендегі суреттер таратылып беріледі: Оқушылар өзін-өзі қай жерде тұрғанын көрсетіп бояйды.

18 слайд

Рефлексия « Оқушыларға төмендегі суреттер таратылып беріледі: Оқушылар өзін-өзі қай жерде тұрғанын көрсетіп бояйды.

Н а з а р қ о й ы п т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд
Н а з а р қ о й ы п т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд

Н а з а р қ о й ы п т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !