Ашық сабақ қазақ тілі "Тарихи тұлғалар" презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 17 орта мектебі
Султангазина Жанат
Жангабуловна
Оқу мақсат
тары:
Сабақ
мақсат
тары:
Тілдік
мақсат
тары:
Т/А3. Мәтіннің мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты
анықтау;
Ж2 Жанрлық стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын
сақтай отырып мінездеме ,құттықтау ,өмірбаян
құрастырып жазу. (мінездеме).
Барлық оқушылар орындай алады:
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Тыңдалған
мәтіндегі детальді ақпараттарды анықтайды
Кейбір оқушылар орындай алады:Мәтіннің жанрлық,
стильдік ерекшеліктерін сақтай отырып мінездеме
құрастырып жазады.
Оқушылар орындай алады:
Мәтінді түсінеді. Ақпаратты анықтайды. Жазба жұмысының
құрылымын сақтайды.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Қолбасшы, саясаткер.
Диалог құруға/ мінездеме жазуға арналған пайдалы тіркестер:
мемлекет қайраткері, қазақ халқын біріктіруші, мемлекет қауіпсіздігі
Талқылауға арналған сұрақтар:Бұл тұлғаларды неліктен тарихи
тұлғалар деп атаймыз?
6 – сынып
Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы:Тарихи
тұлғалар
SMART:
•Арнайы нақты;
•Өлшеуге болатын;
•Қолжетімділік;
•Шындыққа сай;
•Белгілі бір уақыт аралығымен
шектелген.
1 слайд
№ 17 орта мектебі Султангазина Жанат Жангабуловна Оқу мақсат тары: Сабақ мақсат тары: Тілдік мақсат тары: Т/А3. Мәтіннің мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты анықтау; Ж2 Жанрлық стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме ,құттықтау ,өмірбаян құрастырып жазу. (мінездеме). Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Тыңдалған мәтіндегі детальді ақпараттарды анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады:Мәтіннің жанрлық, стильдік ерекшеліктерін сақтай отырып мінездеме құрастырып жазады. Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсінеді. Ақпаратты анықтайды. Жазба жұмысының құрылымын сақтайды. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Қолбасшы, саясаткер. Диалог құруға/ мінездеме жазуға арналған пайдалы тіркестер: мемлекет қайраткері, қазақ халқын біріктіруші, мемлекет қауіпсіздігі Талқылауға арналған сұрақтар:Бұл тұлғаларды неліктен тарихи тұлғалар деп атаймыз? 6 – сынып Пән: Қазақ тілі Тақырыбы:Тарихи тұлғалар SMART: •Арнайы нақты; •Өлшеуге болатын; •Қолжетімділік; •Шындыққа сай; •Белгілі бір уақыт аралығымен шектелген.
2 слайд
“Ойлан ,жұп
тас бөліс”
әдісі
«Жүректен
жүрекке»
әдісі
«Еркін
жазба»
әдісі
“Еркін
микрафон”
әдісі
Берілген мәлімет бойынша өз ойларын
ортаға салып ,талдау жасайды.Ой қорытуға
белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді
Ынтымақтастық қарым қатынас орнату
Оқушының ойлау қабілеті
дамиды,шығармашыл тұрғыдан
ойланады.
Оқушы жылдам әрі тұжырымды ойлауға
дағдыланады ,құнды ойын
жинақтап ,ойын ашық айтады.
Белсенді
оқу
әдістері
Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай ,белсенді жұмысқа
тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады .Бұл тәсілдер оқу
үдерісі жаттығудың алдында емес ,оны орындау барысында жүзеге асатын
құбылыс.Мұндай тәсілдерге топтық жұмыстар (Brodie2000)ойын «баламалары»
(Bergen2002)және пән бойынша белгілі тақырыптағы ойын түрлері кіреді(Peters1998)
2 слайд
“Ойлан ,жұп тас бөліс” әдісі «Жүректен жүрекке» әдісі «Еркін жазба» әдісі “Еркін микрафон” әдісі Берілген мәлімет бойынша өз ойларын ортаға салып ,талдау жасайды.Ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді Ынтымақтастық қарым қатынас орнату Оқушының ойлау қабілеті дамиды,шығармашыл тұрғыдан ойланады. Оқушы жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады ,құнды ойын жинақтап ,ойын ашық айтады. Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай ,белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады .Бұл тәсілдер оқу үдерісі жаттығудың алдында емес ,оны орындау барысында жүзеге асатын құбылыс.Мұндай тәсілдерге топтық жұмыстар (Brodie2000)ойын «баламалары» (Bergen2002)және пән бойынша белгілі тақырыптағы ойын түрлері кіреді(Peters1998)
3 слайд
Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әр түрлі топтарына арнайы бағдарлауды ,оқушылардың
жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрлі топтар үшін әр түрлі нысанда ұйымдастыруды көздейдІ. Саралап
оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болу
керек.Оқушылардың даму ,жетілу ,өсу,қалыптасу үдерістеріне қолдау таныту..
Жеке
жұмыс
Жұппен
жұмыс
Топтық
жұмыс
Мұғалім
оқушыларға
бағыт-
бағдар
береді,оқуш
ы деңгейіне
сай
тапсырмала
р
дайындайды
.
Сабақтың
мақсаты
оқушылар
дың
қажеттілік
терін ,білі
м деңгейін
ескере
құрастыры
лады
Тапсырма
арқылы
саралау
Саралап оқыту
Нәтиже
арқылы
саралау
Ресурс және
қолдау
арқылы
саралау
Мұғалімнің көмегі
Ойлау
деңгейлері
білу, түсіну.
қолдану.
3 слайд
Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әр түрлі топтарына арнайы бағдарлауды ,оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрлі топтар үшін әр түрлі нысанда ұйымдастыруды көздейдІ. Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болу керек.Оқушылардың даму ,жетілу ,өсу,қалыптасу үдерістеріне қолдау таныту.. Жеке жұмыс Жұппен жұмыс Топтық жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді,оқуш ы деңгейіне сай тапсырмала р дайындайды . Сабақтың мақсаты оқушылар дың қажеттілік терін ,білі м деңгейін ескере құрастыры лады Тапсырма арқылы саралау Саралап оқыту Нәтиже арқылы саралау Ресурс және қолдау арқылы саралау Мұғалімнің көмегі Ойлау деңгейлері білу, түсіну. қолдану.
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылып,оқушының ағымдағы
оқу үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты
қамтамасыз етіп ,оқу үдерісіне өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік береді.Осылайша бағалау
ынталандырушы,қалыптастырушы және уәждемелік қызмет атқарады.Қалыптастырушы бағалау
оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып ,белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген.
Қалыптастырушы бағалау күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылып,оқушының ағымдағы
оқу үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты
қамтамасыз етіп ,оқу үдерісіне өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік береді.Осылайша бағалау
ынталандырушы,қалыптастырушы және уәждемелік қызмет атқарады.Қалыптастырушы бағалау
оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып ,белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген.
Р.Ю. Глейзер 1963ж.
Бағалау критерийі № тапсырма Дескрипторлар ба
лл
1.Мәтіннің мазмұнын
түсінеді,детальді
ақпаратты анықтап,өз
ойын айта алады
1-тапсырма.Мәтінді
мұқият
тыңдаңыздар,детальді
ақпаратты анықтаңыздар.
-мәтінді тыңдап ,мазмұнын
түсінеді --
тыңдалған мәтіннен тірек
сөздерді табады
-тірек сөздерді
пайдаланып постер
жасайды -
детальді ақпаратты
анықтайды
1
1
1
1
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылып,оқушының ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты қамтамасыз етіп ,оқу үдерісіне өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік береді.Осылайша бағалау ынталандырушы,қалыптастырушы және уәждемелік қызмет атқарады.Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып ,белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Қалыптастырушы бағалау күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылып,оқушының ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен мұғалім арасында кері байланысты қамтамасыз етіп ,оқу үдерісіне өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік береді.Осылайша бағалау ынталандырушы,қалыптастырушы және уәждемелік қызмет атқарады.Қалыптастырушы бағалау оқу үшін бағалауды мақсат ете отырып ,белсенді әдістерді тиімді пайдалануға негізделген. Р.Ю. Глейзер 1963ж. Бағалау критерийі № тапсырма Дескрипторлар ба лл 1.Мәтіннің мазмұнын түсінеді,детальді ақпаратты анықтап,өз ойын айта алады 1-тапсырма.Мәтінді мұқият тыңдаңыздар,детальді ақпаратты анықтаңыздар. -мәтінді тыңдап ,мазмұнын түсінеді -- тыңдалған мәтіннен тірек сөздерді табады -тірек сөздерді пайдаланып постер жасайды - детальді ақпаратты анықтайды 1 1 1 1
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
Кері байланыс:
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша
алған теория мен практиканы ұштастыруда,
ҚМЖ жоспарлауды тиімді құрылымдауда
тренер мен әріптестерімнің ұсыныс тары
мен түзетулері көп көмегін тигізді.Ықшамсабақтың сабақты жоспар лауға
ықпалы:Кері байланыс нәти жесінде,
алға қойылған оқу мақсаттарына қол
жеткізу арқылы жоспарланған сабақты
тиімді өткізу үшін материалдарды,
ресурстарды және әдістерді орынды
қолдануды үйрендім
Ықшамсабақтың сабақты жоспар лауға
ықпалы:Кері байланыс нәти жесінде,
алға қойылған оқу мақсаттарына қол
жеткізу арқылы жоспарланған сабақты
тиімді өткізу үшін материалдарды,
ресурстарды және әдістерді орынды
қолдануды үйрендімБолашақта:
Алдағы уақытта тиімді оқыту мен
оқу әдістерін өз сабақтарымда тиімді
пайдаланып ,кері байланыс жүргізіп
отырамын
Болашақта:
Алдағы уақытта тиімді оқыту мен
оқу әдістерін өз сабақтарымда тиімді
пайдаланып ,кері байланыс жүргізіп
отырамын
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Кері байланыс: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша алған теория мен практиканы ұштастыруда, ҚМЖ жоспарлауды тиімді құрылымдауда тренер мен әріптестерімнің ұсыныс тары мен түзетулері көп көмегін тигізді.Ықшамсабақтың сабақты жоспар лауға ықпалы:Кері байланыс нәти жесінде, алға қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізу арқылы жоспарланған сабақты тиімді өткізу үшін материалдарды, ресурстарды және әдістерді орынды қолдануды үйрендім Ықшамсабақтың сабақты жоспар лауға ықпалы:Кері байланыс нәти жесінде, алға қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізу арқылы жоспарланған сабақты тиімді өткізу үшін материалдарды, ресурстарды және әдістерді орынды қолдануды үйрендімБолашақта: Алдағы уақытта тиімді оқыту мен оқу әдістерін өз сабақтарымда тиімді пайдаланып ,кері байланыс жүргізіп отырамын Болашақта: Алдағы уақытта тиімді оқыту мен оқу әдістерін өз сабақтарымда тиімді пайдаланып ,кері байланыс жүргізіп отырамын