Материалдар / ашық сабақ "Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып мұғалімдері математикадан сабақ беретін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
698
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару Жамбыл атындағы №21 орта мектептің математика пәні: Тулеуова З.М 6 «А

1 слайд
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару Жамбыл атындағы №21 орта мектептің математика пәні: Тулеуова З.М 6 «А» сынып

1 слайд

Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару Жамбыл атындағы №21 орта мектептің математика пәні: Тулеуова З.М 6 «А» сынып

Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбал

2 слайд
Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету; Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету; Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

Сабақтың барысы •Үй тапсырмасын тексеру •Ойланайық •Тарихи мәлімет •Топтық жұмыс •Семантикалық карта •Оқулықпен жұмыс. •Графика

3 слайд
Сабақтың барысы •Үй тапсырмасын тексеру •Ойланайық •Тарихи мәлімет •Топтық жұмыс •Семантикалық карта •Оқулықпен жұмыс. •Графикалық диктант. •Сергіту сәті •Бағалау •Үйге тапсырма

3 слайд

Сабақтың барысы •Үй тапсырмасын тексеру •Ойланайық •Тарихи мәлімет •Топтық жұмыс •Семантикалық карта •Оқулықпен жұмыс. •Графикалық диктант. •Сергіту сәті •Бағалау •Үйге тапсырма

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісінің мәні – Үй тапсырмас

4 слайд
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісінің мәні – Үй тапсырмасы №567

4 слайд

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісінің мәні – Үй тапсырмасы №567

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- теріс сан. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі – оң сан.

5 слайд
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- теріс сан. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі – оң сан. (-)·(+)=(-) (+)·(-)=(-) (-)·(-)=(+) (+)·(+)=(+)

5 слайд

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- теріс сан. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі – оң сан. (-)·(+)=(-) (+)·(-)=(-) (-)·(-)=(+) (+)·(+)=(+)

; 3 1 3 1 ; 7 1 6,5; 2 3 2 3 ; 8 3 2 1 ; 7 1 9 4 7; 7 2 2 7 ; 5 1 3; 8 3 3 1 ;14 7 3 ;6,50; 2 1 9 4 

6 слайд
; 3 1 3 1 ; 7 1 6,5; 2 3 2 3 ; 8 3 2 1 ; 7 1 9 4 7; 7 2 2 7 ; 5 1 3; 8 3 3 1 ;14 7 3 ;6,50; 2 1 9 4        М Р Б А У П Г А Т А 5 3 0 9 2 116 3 4 99 4 6 9 1 80, Х8 1 Ойланайық

6 слайд

; 3 1 3 1 ; 7 1 6,5; 2 3 2 3 ; 8 3 2 1 ; 7 1 9 4 7; 7 2 2 7 ; 5 1 3; 8 3 3 1 ;14 7 3 ;6,50; 2 1 9 4        М Р Б А У П Г А Т А 5 3 0 9 2 116 3 4 99 4 6 9 1 80, Х8 1 Ойланайық

Тарихи мәлімет •VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», • теріс сандарды «қарыз» түсінігімен

7 слайд
Тарихи мәлімет •VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», • теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».

7 слайд

Тарихи мәлімет •VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», • теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».

Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2 3 3 3 Келесі

8 слайд
Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2 3 3 3 Келесі

8 слайд

Топтық жұмыс 1 1 1 2 2 2 3 3 3 Келесі

Координаталық түзу дегеніміз не? Жауабы :

9 слайд
Координаталық түзу дегеніміз не? Жауабы :

9 слайд

Координаталық түзу дегеніміз не? Жауабы :

Санақ басы О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған оң бағыты көрсетілген түзу Артқа

10 слайд
Санақ басы О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған оң бағыты көрсетілген түзу Артқа

10 слайд

Санақ басы О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған оң бағыты көрсетілген түзу Артқа

Қандай сандар қарама – қарсы сандар деп аталады? Жауабы :

11 слайд
Қандай сандар қарама – қарсы сандар деп аталады? Жауабы :

11 слайд

Қандай сандар қарама – қарсы сандар деп аталады? Жауабы :

Бір бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар Артқа

12 слайд
Бір бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар Артқа

12 слайд

Бір бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар Артқа

Рационал сандар жиынына қандай сандар кіреді? Жауаб ы:

13 слайд
Рационал сандар жиынына қандай сандар кіреді? Жауаб ы:

13 слайд

Рационал сандар жиынына қандай сандар кіреді? Жауаб ы:

Бүтін сандар, бөлшек сандар, рационал сандар деп аталады Артқа

14 слайд
Бүтін сандар, бөлшек сандар, рационал сандар деп аталады Артқа

14 слайд

Бүтін сандар, бөлшек сандар, рационал сандар деп аталады Артқа

Теріс санның модулі неге тең? Жауаб ы:

15 слайд
Теріс санның модулі неге тең? Жауаб ы:

15 слайд

Теріс санның модулі неге тең? Жауаб ы:

Оған қарама – қарсы санға тең Артқа

16 слайд
Оған қарама – қарсы санға тең Артқа

16 слайд

Оған қарама – қарсы санға тең Артқа

Екі теріс санды қосу үшін: Жауаб ы:

17 слайд
Екі теріс санды қосу үшін: Жауаб ы:

17 слайд

Екі теріс санды қосу үшін: Жауаб ы:

Қосылғыштардың модулдерін қосып алдына “-” таңбасын қоямыз Артқа

18 слайд
Қосылғыштардың модулдерін қосып алдына “-” таңбасын қоямыз Артқа

18 слайд

Қосылғыштардың модулдерін қосып алдына “-” таңбасын қоямыз Артқа

Таңбалары әр түрлі сандарды қосу: Жауаб ы:

19 слайд
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу: Жауаб ы:

19 слайд

Таңбалары әр түрлі сандарды қосу: Жауаб ы:

Үлкен модулден кіші модулді азайтып, алдына үлкен қосылғыштың таңбасын қоямыз Артқа

20 слайд
Үлкен модулден кіші модулді азайтып, алдына үлкен қосылғыштың таңбасын қоямыз Артқа

20 слайд

Үлкен модулден кіші модулді азайтып, алдына үлкен қосылғыштың таңбасын қоямыз Артқа

Рационал сандарды азайту: Жауаб ы:

21 слайд
Рационал сандарды азайту: Жауаб ы:

21 слайд

Рационал сандарды азайту: Жауаб ы:

Азайғышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек a-b=a+(-b) Артқа

22 слайд
Азайғышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек a-b=a+(-b) Артқа

22 слайд

Азайғышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек a-b=a+(-b) Артқа

Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін: Жауаб ы:

23 слайд
Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін: Жауаб ы:

23 слайд

Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін: Жауаб ы:

Оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек Артқа

24 слайд
Оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек Артқа

24 слайд

Оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек Артқа

Таңбалары бірдей сандарды көбейту үшін: Жауаб ы:

25 слайд
Таңбалары бірдей сандарды көбейту үшін: Жауаб ы:

25 слайд

Таңбалары бірдей сандарды көбейту үшін: Жауаб ы:

Көбейткіштердің модулдерін көбейтіп шыққан санның алдына “+” таңбасын қоямыз Артқа

26 слайд
Көбейткіштердің модулдерін көбейтіп шыққан санның алдына “+” таңбасын қоямыз Артқа

26 слайд

Көбейткіштердің модулдерін көбейтіп шыққан санның алдына “+” таңбасын қоямыз Артқа

Семантикалық карта р/са ва∙в=-30,6а∙в=-100а∙в=1,14а∙в=-0,2 а∙в=-12,3 1 2-1,58,2 35,1-6 4-1,9-

27 слайд
Семантикалық карта р/са ва∙в=-30,6а∙в=-100а∙в=1,14а∙в=-0,2 а∙в=-12,3 1           2-1,58,2             35,1-6             4-1,9-0,6             50,4           6-254            

27 слайд

Семантикалық карта р/са ва∙в=-30,6а∙в=-100а∙в=1,14а∙в=-0,2 а∙в=-12,3 1           2-1,58,2             35,1-6             4-1,9-0,6             50,4           6-254            

№568 7,8,9 Оқулықпен жұмыс №569 1,2,3

28 слайд
№568 7,8,9 Оқулықпен жұмыс №569 1,2,3

28 слайд

№568 7,8,9 Оқулықпен жұмыс №569 1,2,3

Графикалық диктант 1.Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең 2.0 саны натурал сандар жиынына тиісті 3. Екі теріс санның қосы

29 слайд
Графикалық диктант 1.Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең 2.0 саны натурал сандар жиынына тиісті 3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан 4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан 5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен 6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең 7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады 8.Теріс санның модулі сол санның өзіне тең 9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан 10.Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

29 слайд

Графикалық диктант 1.Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең 2.0 саны натурал сандар жиынына тиісті 3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан 4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан 5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен 6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең 7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады 8.Теріс санның модулі сол санның өзіне тең 9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан 10.Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

30 слайд

30 слайд

IV. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “Мысық пен күшік” ойыны

31 слайд
IV. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “Мысық пен күшік” ойыны

31 слайд

IV. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “Мысық пен күшік” ойыны

32 слайд

32 слайд

Үйге тапсырма 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 "5" "4" "3" № 575; 577№ 572;

33 слайд
Үйге тапсырма 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 "5" "4" "3" № 575; 577№ 572; 573№ 569(4-6);568(1-6)

33 слайд

Үйге тапсырма 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 "5" "4" "3" № 575; 577№ 572; 573№ 569(4-6);568(1-6)

Өзін-өзі бағалау парағы Р/сСабақтың кезеңдері балл 1Үй тапсырмасы 0-6 б.+2б. 2ойланайық. 0-11 б 3 4 Топтық жұмыс 0-20 б. С

34 слайд
Өзін-өзі бағалау парағы Р/сСабақтың кезеңдері балл 1Үй тапсырмасы 0-6 б.+2б.   2ойланайық. 0-11 б   3 4 Топтық жұмыс 0-20 б. Семантикалық карта 0-6 б.   5Оқулықпен жұмыс. 0-6 б.   6 7 Графикалық диктант 0-10 б. Сергіту сәті.0-5б   8Бағалау   9Қорытынды балл  

34 слайд

Өзін-өзі бағалау парағы Р/сСабақтың кезеңдері балл 1Үй тапсырмасы 0-6 б.+2б.   2ойланайық. 0-11 б   3 4 Топтық жұмыс 0-20 б. Семантикалық карта 0-6 б.   5Оқулықпен жұмыс. 0-6 б.   6 7 Графикалық диктант 0-10 б. Сергіту сәті.0-5б   8Бағалау   9Қорытынды балл  

Өз білімімізді бағалайық қанағаттанарлықсыз жақсы қанағаттанарлық үздік «5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ;

35 слайд
Өз білімімізді бағалайық қанағаттанарлықсыз жақсы қанағаттанарлық үздік «5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл

35 слайд

Өз білімімізді бағалайық қанағаттанарлықсыз жақсы қанағаттанарлық үздік «5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл

«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл

36 слайд
«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл

36 слайд

«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл