Ашық сабақ "Сандардың заңдылығы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Рахимбаева Гульжан Толеугазиновна
№ 46 орта мектебі КММ
Сабақ тақырыбы
Сандарың
заңдылығы Оқу мақсаты
1.4.3.2 Табиғаттағы
әрекеттердің және күйлердің
тізбегін анықтау, сандардың ,
фигуралардың
ойыншықтардың түрлі түсті
моншақтардың тізбегін құру
және заңдылықтың бұзылуын
анықтау. Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Табиғаттағы әрекеттердің және
күйлердің тізбегін анықтау,
сандардың , фигуралардың
ойыншықтардың түрлі түсті
моншақтардың тізбегін құру және
заңдылықтың бұзылуын
анықтайды
Көптеген оқушылар: .
Табиғаттағы әрекеттердің және
күйлердің тізбегін анықтау,
сандардың , фигуралардың
ойыншықтардың түрлі түсті
моншақтардың тізбегін құру және
заңдылықты жалғастырады.
Кейбір оқушылар: Табиғаттағы
әрекеттердің және күйлердің
тізбегін анықтау, сандардың ,
фигуралардың ойыншықтардың
түрлі түсті түймелер тізбегін
заңдылықтарын дәлелдейді.Математика: 1 сынып
Ортақ тақырып: «Менің отбасым және
достарым,бізді қоршаған әлем »
ҰМЖ: Сандардың заңдылығы
Бағалау критерийлері : Табиғаттағы
әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтайды
1 слайд
Рахимбаева Гульжан Толеугазиновна № 46 орта мектебі КММ Сабақ тақырыбы Сандарың заңдылығы Оқу мақсаты 1.4.3.2 Табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың , фигуралардың ойыншықтардың түрлі түсті моншақтардың тізбегін құру және заңдылықтың бұзылуын анықтау. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың , фигуралардың ойыншықтардың түрлі түсті моншақтардың тізбегін құру және заңдылықтың бұзылуын анықтайды Көптеген оқушылар: . Табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың , фигуралардың ойыншықтардың түрлі түсті моншақтардың тізбегін құру және заңдылықты жалғастырады. Кейбір оқушылар: Табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың , фигуралардың ойыншықтардың түрлі түсті түймелер тізбегін заңдылықтарын дәлелдейді.Математика: 1 сынып Ортақ тақырып: «Менің отбасым және достарым,бізді қоршаған әлем » ҰМЖ: Сандардың заңдылығы Бағалау критерийлері : Табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтайды
2 слайд
есебі
«Менің
қолшатырым»
әдісіБЕЛСЕНДІ ОҚУ
ӘДІСТЕРІ САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Саралаудың тапсырма тәсілдерін қолдану арқылы
мықты және әлсіз тұстарына қарай тапсырманың орындау
деңгейі сараланады.
Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы оқушылар
бірін - бірі оқыта отырып, оқылым дағдылары қалыптасады. Оқуды
қолдау мақсатында үлгерімі төмен оқушымен қарым-қатынасқа
түсу, дербес көмек беріледі.
Оқушы мүмкіндігіне қарай тапсырма және қарқын тәсілдерін
қолдана А,В,С деңгейлі тапсырмалар әзірленеді.
А - деңгейлі тапсырма: Кестедегі есептерді шығарады.
В - деңгейлі тапсырма: Кестедегі қателерді табады.
С - деңгейлі тапсырма: . Тізбекке мысал келтіреді.
Әр оқушының сабақтан алған білім деңгейі сараланады. Қабілетті
оқушыларды мадақтау; орта және төмен деңгейлі оқушыларға
қолдау көрсете отырып, ішкі уәжін өшірмеу «Менің досым»
(Т) «Апамның
базарлығы» әдісі
«Атамның есебі»
әдісі
2 слайд
есебі «Менің қолшатырым» әдісіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саралаудың тапсырма тәсілдерін қолдану арқылы мықты және әлсіз тұстарына қарай тапсырманың орындау деңгейі сараланады. Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы оқушылар бірін - бірі оқыта отырып, оқылым дағдылары қалыптасады. Оқуды қолдау мақсатында үлгерімі төмен оқушымен қарым-қатынасқа түсу, дербес көмек беріледі. Оқушы мүмкіндігіне қарай тапсырма және қарқын тәсілдерін қолдана А,В,С деңгейлі тапсырмалар әзірленеді. А - деңгейлі тапсырма: Кестедегі есептерді шығарады. В - деңгейлі тапсырма: Кестедегі қателерді табады. С - деңгейлі тапсырма: . Тізбекке мысал келтіреді. Әр оқушының сабақтан алған білім деңгейі сараланады. Қабілетті оқушыларды мадақтау; орта және төмен деңгейлі оқушыларға қолдау көрсете отырып, ішкі уәжін өшірмеу «Менің досым» (Т) «Апамның базарлығы» әдісі «Атамның есебі» әдісі
3 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау
критерийлері Дескриптор
1. Табиғаттағы
әрекеттердің және
заңдылықтың тізбегін
анықтайды
заңдылықты сақтай
отырып сырмақ
құрастырады
геометриялық
фигураларды
пайдаланып тақияны
құрастырады.
Үйді қима қағаздар
арқылы құрастырады «Тәтті дорба дағы
сыйлықтар» «Түймедақ әдісі»«Сәйгүлік» әдісі
Кері байланыс
«Қолшатыр» әдісі
3 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері Дескриптор 1. Табиғаттағы әрекеттердің және заңдылықтың тізбегін анықтайды заңдылықты сақтай отырып сырмақ құрастырады геометриялық фигураларды пайдаланып тақияны құрастырады. Үйді қима қағаздар арқылы құрастырады «Тәтті дорба дағы сыйлықтар» «Түймедақ әдісі»«Сәйгүлік» әдісі Кері байланыс «Қолшатыр» әдісі
4 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ
ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Бағалау, жинақтау : Ықшамсабақ беру арқылы өз
тәжірибемді сынап көру және әріптестерімнің іс-тәжірибесі
арқылы педагогикалық шеберлігімді жетілдіріп, кәсіби
деңгейімді арттырдым.
Талдау, қолдану:
Жаңартылған оқу бағдарламасының мақсат, міндеттерін;
Оқытудың тәжірибелік дағдыларын арттыру мақсатында
тиімді әдіс-тәсілдерді таңдай, қолдана білу;
Критериалды бағалаудың тиімділігін, оқу мақсаттарына сай
ҚМЖ,ҰМЖ құру;
Түсіну, білу: Оқыту мен оқу үдерісінде белсенді оқу ортасы
арқылы әр оқушының жеке қаблеттерін, ішкі мүмкіндіктерін,
шығармашылықтарын дамытуға бағытталған,оқушы
қажеттілігін қанағаттандыратын инновациялық
стратегияларды тиімді қолдану.
4 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Бағалау, жинақтау : Ықшамсабақ беру арқылы өз тәжірибемді сынап көру және әріптестерімнің іс-тәжірибесі арқылы педагогикалық шеберлігімді жетілдіріп, кәсіби деңгейімді арттырдым. Талдау, қолдану: Жаңартылған оқу бағдарламасының мақсат, міндеттерін; Оқытудың тәжірибелік дағдыларын арттыру мақсатында тиімді әдіс-тәсілдерді таңдай, қолдана білу; Критериалды бағалаудың тиімділігін, оқу мақсаттарына сай ҚМЖ,ҰМЖ құру; Түсіну, білу: Оқыту мен оқу үдерісінде белсенді оқу ортасы арқылы әр оқушының жеке қаблеттерін, ішкі мүмкіндіктерін, шығармашылықтарын дамытуға бағытталған,оқушы қажеттілігін қанағаттандыратын инновациялық стратегияларды тиімді қолдану.