Ашық сабақ "Синтаксис"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Синтаксис"

Материал туралы қысқаша түсінік
Синтаксис ( гр. σύνταξις - құру, тәртіп, амал-тәсіл ) - сөз тіркесі туралы, сөйлем туралы ғылым. Сөйлеу дағдысы бойынша сөздер өзара белгілі бір жүйемен тіркеседі. Сол тіркестердің де, сөйлемдердің де өз жүйелері, өз заңдары болады. Синтаксис сөйлеудің калыптасу ережелерін зерттейді. Қазақ тілінің синтаксисі грамматикалық ілім ретінде екі салада зерттеліп келеді: сөз тіркесінің синтаксисі, сөйлемнің синтаксисі. Соңғысы өз ішінен жай сөйлем синтаксисі, құрмалас сөйлем синтаксисі болып жіктеледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы

#1 слайд
Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы

1 слайд

Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы Бесінші Бесінші наурызнаурыз Сынып Сынып жұмысыжұмысы

Бұл не? Сапалық қасиетін сипатта Не істейді? Қай мезгілде өседі? Нені көріп тұрмыз?

#2 слайд
Бұл не? Сапалық қасиетін сипатта Не істейді? Қай мезгілде өседі? Нені көріп тұрмыз?

2 слайд

Бұл не? Сапалық қасиетін сипатта Не істейді? Қай мезгілде өседі? Нені көріп тұрмыз?

СинтаксисСинтаксис

#3 слайд
СинтаксисСинтаксис

3 слайд

СинтаксисСинтаксис

Синтаксис Сөз тіркесі СөйлемСөйлем СөйлемСөйлем мүшелерімүшелері

#4 слайд
Синтаксис Сөз тіркесі СөйлемСөйлем СөйлемСөйлем мүшелерімүшелері

4 слайд

Синтаксис Сөз тіркесі СөйлемСөйлем СөйлемСөйлем мүшелерімүшелері

Жаңа сабақ: Жаңа сабақ: Сөйлем мүшелеріСөйлем мүшелері

#5 слайд
Жаңа сабақ: Жаңа сабақ: Сөйлем мүшелеріСөйлем мүшелері

5 слайд

Жаңа сабақ: Жаңа сабақ: Сөйлем мүшелеріСөйлем мүшелері

Сөйлем мүшелері Тұрлаусыз мүшеТұрлаулы мүше Сөйлем құруға негіз болатын мүшелер (бастауыш пен баяндауыш) Өздігінен с

#6 слайд
Сөйлем мүшелері Тұрлаусыз мүшеТұрлаулы мүше Сөйлем құруға негіз болатын мүшелер (бастауыш пен баяндауыш) Өздігінен сөйлем құруға негіз бопмайтын, тек сөйлем арқылы берілген ойдың шеңберін кеңітетін мүшелер

6 слайд

Сөйлем мүшелері Тұрлаусыз мүшеТұрлаулы мүше Сөйлем құруға негіз болатын мүшелер (бастауыш пен баяндауыш) Өздігінен сөйлем құруға негіз бопмайтын, тек сөйлем арқылы берілген ойдың шеңберін кеңітетін мүшелер

БастауышБастауыш •Сөйлемде атау септігінде Сөйлемде атау септігінде тұрып, іс-оқиғаның иесін тұрып, іс-оқиғаның иесін білдірет

#7 слайд
БастауышБастауыш •Сөйлемде атау септігінде Сөйлемде атау септігінде тұрып, іс-оқиғаның иесін тұрып, іс-оқиғаның иесін білдіретін білдіретін тұрлаулытұрлаулы мүшемүше •МысалыМысалы Түн Түн мұнарға мұнарға айналды.айналды.

7 слайд

БастауышБастауыш •Сөйлемде атау септігінде Сөйлемде атау септігінде тұрып, іс-оқиғаның иесін тұрып, іс-оқиғаның иесін білдіретін білдіретін тұрлаулытұрлаулы мүшемүше •МысалыМысалы Түн Түн мұнарға мұнарға айналды.айналды.

Баяндауыш Бастауыштың жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіріп, сөйлемді тиянақтап тұратын тұрлаулы мүше. Мысалы: Б

#8 слайд
Баяндауыш Бастауыштың жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіріп, сөйлемді тиянақтап тұратын тұрлаулы мүше. Мысалы: Біз ұшқыш болуға уәделесіп қойғанбыз.

8 слайд

Баяндауыш Бастауыштың жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіріп, сөйлемді тиянақтап тұратын тұрлаулы мүше. Мысалы: Біз ұшқыш болуға уәделесіп қойғанбыз.

Толықтауы ш •Сөйлемде іс-оқиғаны заттық мағына жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүше •Мысалы: Мен бұл баланы білемін.

#9 слайд
Толықтауы ш •Сөйлемде іс-оқиғаны заттық мағына жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүше •Мысалы: Мен бұл баланы білемін.

9 слайд

Толықтауы ш •Сөйлемде іс-оқиғаны заттық мағына жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүше •Мысалы: Мен бұл баланы білемін.

Анықтауыш Сөйлемде зат есімнен не заттанған басқа сөз таптарынан болған мүшені сындық, сандық, иелік, қатыстық жағынан сипат

#10 слайд
Анықтауыш Сөйлемде зат есімнен не заттанған басқа сөз таптарынан болған мүшені сындық, сандық, иелік, қатыстық жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүше. Мысалы: Абайдың бұл мінезіне үйдің іші тегіс күлді.

10 слайд

Анықтауыш Сөйлемде зат есімнен не заттанған басқа сөз таптарынан болған мүшені сындық, сандық, иелік, қатыстық жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүше. Мысалы: Абайдың бұл мінезіне үйдің іші тегіс күлді.

ПысықтауышПысықтауыш Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, мезгіл, сын-қимыл, себеп, мезгіл, сын-қимыл, себе

#11 слайд
ПысықтауышПысықтауыш Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, мезгіл, сын-қимыл, себеп, мезгіл, сын-қимыл, себеп, мақсат жағынан сипаттайтын мақсат жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүшетұрлаусыз мүше МысалыМысалы Абай Қарашоқыға Абай Қарашоқыға түс түс ауаауа жетті. жетті.

11 слайд

ПысықтауышПысықтауыш Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, Сөйлемде іс-оқиғаны мекен, мезгіл, сын-қимыл, себеп, мезгіл, сын-қимыл, себеп, мақсат жағынан сипаттайтын мақсат жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүшетұрлаусыз мүше МысалыМысалы Абай Қарашоқыға Абай Қарашоқыға түс түс ауаауа жетті. жетті.

Тапсырма •Шарты Оқушы,ойдан бір зат есім ойлап,төмендегі тапсырмаларға байланысты сипатта. Сөйлем мүшелеріне талда. •Зат есім (

#12 слайд
Тапсырма •Шарты Оқушы,ойдан бір зат есім ойлап,төмендегі тапсырмаларға байланысты сипатта. Сөйлем мүшелеріне талда. •Зат есім (1) •Сын есім (2) •Етістік (3) •Сөйлем құра (4)

12 слайд

Тапсырма •Шарты Оқушы,ойдан бір зат есім ойлап,төмендегі тапсырмаларға байланысты сипатта. Сөйлем мүшелеріне талда. •Зат есім (1) •Сын есім (2) •Етістік (3) •Сөйлем құра (4)

Ойын ойнайық!!! Репортер - Хатшы - Жауап Репортер - Хатшы - Жауап берушіберуші Ойын шарты: Оқушылар, берілген тапсырмалар б

#13 слайд
Ойын ойнайық!!! Репортер - Хатшы - Жауап Репортер - Хатшы - Жауап берушіберуші Ойын шарты: Оқушылар, берілген тапсырмалар бойынша, үш-үштен топталып,өткен тақырыптар бойынша репортер, хатшы және жауап беруші ролін сомдаңдар

13 слайд

Ойын ойнайық!!! Репортер - Хатшы - Жауап Репортер - Хатшы - Жауап берушіберуші Ойын шарты: Оқушылар, берілген тапсырмалар бойынша, үш-үштен топталып,өткен тақырыптар бойынша репортер, хатшы және жауап беруші ролін сомдаңдар

Файл форматы:
ppt
19.11.2018
1622
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі