Ашық сабақ. Тақырыбы: Ақиқатты іздеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 127 Ш.Уәлиханов атындағы
орта мектеп – лицейі
Информатика пән мұғалімі: Назарбаева Динара
5 “В” сыныбы
1 слайд
№ 127 Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп – лицейі Информатика пән мұғалімі: Назарбаева Динара 5 “В” сыныбы
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу , сабаққа
қатысуын тексеру, топқа
бөлу
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу , сабаққа қатысуын тексеру, топқа бөлу
3 слайд
1-топ: «Спрайт»
2-топ: «Скретч»
3 слайд
1-топ: «Спрайт» 2-топ: «Скретч»
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
Р likers бағдарламасын қолданып үй
тапсырмасын сұрау
Өткен тақырыптар бойынша
сұрақтар қою.
Мақсаты: оқушылардың алдыңғы
сабақта алған білімдерін тексеру, есте
сақтау қабілеттерін анықтау
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: Р likers бағдарламасын қолданып үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою. Мақсаты: оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін тексеру, есте сақтау қабілеттерін анықтау
5 слайд
•
Scratch деген не?
•
Лого тілі қай жылы шыққан?
•
Неліктен программалау ортасында
скриптілерді қолданамыз?
•
Scratch программалау ортасын қалай
жүктейміз?
•
батырмасының атқаратын қызметі
қандай? -
5 слайд
• Scratch деген не? • Лого тілі қай жылы шыққан? • Неліктен программалау ортасында скриптілерді қолданамыз? • Scratch программалау ортасын қалай жүктейміз? • батырмасының атқаратын қызметі қандай? -
6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ақиқатты іздеу
6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ақиқатты іздеу
7 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- тармақталу және цикл
командаларын ойын ортасындағы
программалау кезеңінде қолдану (Лого,
Scratch )
7 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch )
8 слайд
Бағалау критерийі: Scratch
бағдарламасында нысандармен жұмыс
жасай біледі
Тармақталу командаларын қолданып
бағдарлама құрады.
Scratch бағдарламасында фонды, қадам
санын өзгерте отырып анимация құра
алады.
8 слайд
Бағалау критерийі: Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай біледі Тармақталу командаларын қолданып бағдарлама құрады. Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып анимация құра алады.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Топтық жұмыс
1-деңгей
І тапсырма
Мектепке бару алгортимін құрамыз және қай
алгоритмге жатады?
12 слайд
Топтық жұмыс 1-деңгей І тапсырма Мектепке бару алгортимін құрамыз және қай алгоритмге жатады?
13 слайд
Дескриптор :
-
алгоритм түрлерін анықтап, сөз
түрінде жаза алады;
-
блок-сызба түрінде көрсете алады;
13 слайд
Дескриптор : - алгоритм түрлерін анықтап, сөз түрінде жаза алады; - блок-сызба түрінде көрсете алады;
14 слайд
Топтық жұмыс
2-деңгей
ІІ тапсырма
“ Сәйкестікті тап” әдісі
Берілген блок түрлерін
қызметі бойынша бір-бірімен
сәйкестендіру
14 слайд
Топтық жұмыс 2-деңгей ІІ тапсырма “ Сәйкестікті тап” әдісі Берілген блок түрлерін қызметі бойынша бір-бірімен сәйкестендіру
15 слайд
№ Скрипт атауы Блог атауы
1 Сенсорлар блогы
2 Басқару блогы
3 Операторлар блогы
4 Оқиғалар блогы
5 Ішкі блог
6 Қозғалыс блогы
7 Дыбыс блогы
8 Қылқалам блогы
15 слайд
№ Скрипт атауы Блог атауы 1 Сенсорлар блогы 2 Басқару блогы 3 Операторлар блогы 4 Оқиғалар блогы 5 Ішкі блог 6 Қозғалыс блогы 7 Дыбыс блогы 8 Қылқалам блогы
16 слайд
Деcкриптор:
- блок түрлерін ажырата
алады;
- тапсырма арқылы блок
командаларының қандай
қызмет атқаратынын біледі.
16 слайд
Деcкриптор: - блок түрлерін ажырата алады; - тапсырма арқылы блок командаларының қандай қызмет атқаратынын біледі.
17 слайд
Практикалық жұмыс
Қалам геометриялық фигураларды салуды
жақсы көреді. Сызу бағытын және алгоритм
орындалғаннан кейін пайда болатын фигураны
анықта.
17 слайд
Практикалық жұмыс Қалам геометриялық фигураларды салуды жақсы көреді. Сызу бағытын және алгоритм орындалғаннан кейін пайда болатын фигураны анықта.
18 слайд
Дескриптор:
-блок түрлерін анықтай
алады;
-сызу бағытын анықтайды;
-геометриялық фигураларды
анықтайды.
18 слайд
Дескриптор: -блок түрлерін анықтай алады; -сызу бағытын анықтайды; -геометриялық фигураларды анықтайды.
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Дескриптор:
-блок түрлерін анықтай алады;
-сызу бағытын анықтайды;
-геометриялық фигураларды
анықтайды.
20 слайд
Дескриптор: -блок түрлерін анықтай алады; -сызу бағытын анықтайды; -геометриялық фигураларды анықтайды.
21 слайд
Кері байланыс
Кері байланыс: «Білім Қоржыны» қызыл қоржын “Өте жақсы
түсіндім, мен үшін сабақ қызықты болды”,көк қоржын”Мен
сабақты жақсы түсіндім”, қоңыр қоржын “Тақырып бойынша әлі
де ізденуім керек...”
21 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: «Білім Қоржыны» қызыл қоржын “Өте жақсы түсіндім, мен үшін сабақ қызықты болды”,көк қоржын”Мен сабақты жақсы түсіндім”, қоңыр қоржын “Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек...”
22 слайд
Үйге тапсырма:
Ақиқатты іздеу.
Үйде орындайық,
167 – бет, ребус
шешу
22 слайд
Үйге тапсырма: Ақиқатты іздеу. Үйде орындайық, 167 – бет, ребус шешу
23 слайд
Сұхбатқа/хатқа арналған пайдалы
сөздер:
Scratch бағдарламасында орналасқан
нысанды өңдеу батырмалары ......
орналасқан
Жобаны сақтау үшін ..... бұйрықтары
қолданылады.
Файлдың кеңейтілімі .....
Программалау тілдерін пайдаланамыз
себебі, ....
23 слайд
Сұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер: Scratch бағдарламасында орналасқан нысанды өңдеу батырмалары ...... орналасқан Жобаны сақтау үшін ..... бұйрықтары қолданылады. Файлдың кеңейтілімі ..... Программалау тілдерін пайдаланамыз себебі, ....