Ашық сабақ. Тақырыбы: Команда бойынша
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Біздің өміріміздегі алгоритмдер
Команда бойынша
1 слайд
Тақырыбы: Біздің өміріміздегі алгоритмдер Команда бойынша
2 слайд
Алдыңғы білім
Алгоритм анықтамасын біледі.
Алгоритм түрлерін біледі.
2 слайд
Алдыңғы білім Алгоритм анықтамасын біледі. Алгоритм түрлерін біледі.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кір жаю» әдісі. Жіпке жая отырып,
сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын
пысықтаймыз
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: «Кір жаю» әдісі. Жіпке жая отырып, сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын пысықтаймыз
5 слайд
Сұрақтар
•
Аль -Харазми кім?
•
Алгоритм қайсы тілден алынған?
•
Алгоритм дегеніміз не?
•
Ағаш отырғызу алгоритмі?
•
Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
•
Тармақталған алгоритм дегеніміз не?
•
Циклдік алгоритм дегеніміз не?
•
Блок-сызба дегеніміз не?
5 слайд
Сұрақтар • Аль -Харазми кім? • Алгоритм қайсы тілден алынған? • Алгоритм дегеніміз не? • Ағаш отырғызу алгоритмі? • Сызықтық алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Циклдік алгоритм дегеніміз не? • Блок-сызба дегеніміз не?
6 слайд
Сабақтың ортасы:
Жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа сабақты видеоролик
арқылы түсіндіру.
10-мин
6 слайд
Сабақтың ортасы: Жаңа сабақты түсіндіру Жаңа сабақты видеоролик арқылы түсіндіру. 10-мин
7 слайд
Постер қорғау
Орындаушыларға және олардың
командалар жүйесіне мысал келтіріп
және оны постерде қорғайды.
Мысалға: «Оқушының күн тәртібі»
Топтар бір - бірлерін бағалайды.
7-мин
7 слайд
Постер қорғау Орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіріп және оны постерде қорғайды. Мысалға: «Оқушының күн тәртібі» Топтар бір - бірлерін бағалайды. 7-мин
8 слайд
Компьютерде жұмыс
7-мин
8 слайд
Компьютерде жұмыс 7-мин
9 слайд
Сергіту сәті
Видео ролик көрсету арқылы
балалардың бойын жазу, яғни видеодағы
жаттығуларды қайталау
3-мин
9 слайд
Сергіту сәті Видео ролик көрсету арқылы балалардың бойын жазу, яғни видеодағы жаттығуларды қайталау 3-мин
10 слайд
БББ-кестесі
- нені білді, нені үйренді;
- не әлі де түсініксіз;
- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет.
Үйге тапсырма : «Шай демдеу» алгоритмін құрып
келу. Алгоритм сөзіне ребус дайындап келу.
2-мин
10 слайд
БББ-кестесі - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. Үйге тапсырма : «Шай демдеу» алгоритмін құрып келу. Алгоритм сөзіне ребус дайындап келу. 2-мин
11 слайд
Саралау – сіз қандай тәсілмен
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға білім деңгейлеріне сай,
қосымша күрделі тапсырмалар беріп отырамын.
Тақырыпты меңгеруге қиналған оқушыларды үнемі
назарымда ұстаймын және диалогті түрде түсініктеме
беріп отырамын
11 слайд
Саралау – сіз қандай тәсілмен көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Қабілеті жоғары оқушыларға білім деңгейлеріне сай, қосымша күрделі тапсырмалар беріп отырамын. Тақырыпты меңгеруге қиналған оқушыларды үнемі назарымда ұстаймын және диалогті түрде түсініктеме беріп отырамын
12 слайд
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Әрбір тапсырма баға кестесі арқылы
смайліктермен бағаланады. Оқушылар өзін-өзі,
бір - бірлерін, бағалайды Оқу шылар өз жұмысын
және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір
критерийлер бойынша бағалай алады.
12 слайд
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Әрбір тапсырма баға кестесі арқылы смайліктермен бағаланады. Оқушылар өзін-өзі, бір - бірлерін, бағалайды Оқу шылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.
13 слайд
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлері қолданылады.
Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік
ережелері сақталады.
13 слайд
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлері қолданылады. Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелері сақталады.