Материалдар / Ашық сабақ "Тіл - әдебиет білгірі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тіл - әдебиет білгірі"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
644
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

1) оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру; 2) ана тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу, көркем

2 слайд
1) оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру; 2) ана тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу, көркем әдебиетті сүйіп оқуға, ізденімпаздыққа баулу; 3) оқулық пен қосымша материалдар деректерін пайдаланып, ғылыми- танымдық әрекеттерін жетілдіру.

2 слайд

1) оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру; 2) ана тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу, көркем әдебиетті сүйіп оқуға, ізденімпаздыққа баулу; 3) оқулық пен қосымша материалдар деректерін пайдаланып, ғылыми- танымдық әрекеттерін жетілдіру.

3 слайд

3 слайд

Ана тілін ұмытқан адам өз халқының өткенінен де, болашағынан да қол үзеді ... Ғабит Мүсірепов .

4 слайд
Ана тілін ұмытқан адам өз халқының өткенінен де, болашағынан да қол үзеді ... Ғабит Мүсірепов .

4 слайд

Ана тілін ұмытқан адам өз халқының өткенінен де, болашағынан да қол үзеді ... Ғабит Мүсірепов .

Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар: Елтаңба Әнұран Тіл

5 слайд
Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар: Елтаңба Әнұран Тіл

5 слайд

Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар: Елтаңба Әнұран Тіл

Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал: Тіл Дін Дәстүр

6 слайд
Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал: Тіл Дін Дәстүр

6 слайд

Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал: Тіл Дін Дәстүр

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі – Қазақ тілі .

7 слайд
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі – Қазақ тілі .

7 слайд

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі – Қазақ тілі .

Мемлекеттік тіл туралы Заң 1989 жылы 22 қыркүйекте қабылданды.

8 слайд
Мемлекеттік тіл туралы Заң 1989 жылы 22 қыркүйекте қабылданды.

8 слайд

Мемлекеттік тіл туралы Заң 1989 жылы 22 қыркүйекте қабылданды.

Тіл Бай Көркем Мұра Рухани байлық Мемлекеттік тілҚазына Құрмет Ана тілі

9 слайд
Тіл Бай Көркем Мұра Рухани байлық Мемлекеттік тілҚазына Құрмет Ана тілі

9 слайд

Тіл Бай Көркем Мұра Рухани байлық Мемлекеттік тілҚазына Құрмет Ана тілі

Мемлекеттік тілді – дамытамыз. Орыс тілін- қолдаймыз. Ағылшын тілін - үйренеміз.

10 слайд
Мемлекеттік тілді – дамытамыз. Орыс тілін- қолдаймыз. Ағылшын тілін - үйренеміз.

10 слайд

Мемлекеттік тілді – дамытамыз. Орыс тілін- қолдаймыз. Ағылшын тілін - үйренеміз.

Қазақ тілі- мемлекеттік тіл. Орыс тілі – ұлтаралық қарым-қатынас тілі. Ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тіл

11 слайд
Қазақ тілі- мемлекеттік тіл. Орыс тілі – ұлтаралық қарым-қатынас тілі. Ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.

11 слайд

Қазақ тілі- мемлекеттік тіл. Орыс тілі – ұлтаралық қарым-қатынас тілі. Ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.

І. «Бәйге» кезеңі ІІ. «Кейіпкерлер әлемі» ІІІ. «Сөз тапқанға қолқа жоқ» ІҮ. “Зерек болсаң, зерделе”

12 слайд
І. «Бәйге» кезеңі ІІ. «Кейіпкерлер әлемі» ІІІ. «Сөз тапқанға қолқа жоқ» ІҮ. “Зерек болсаң, зерделе”

12 слайд

І. «Бәйге» кезеңі ІІ. «Кейіпкерлер әлемі» ІІІ. «Сөз тапқанға қолқа жоқ» ІҮ. “Зерек болсаң, зерделе”

13 слайд

13 слайд

1. Қазақ тіліндегі тыйым салуға қатысты сөздер қай терминге жатады? Табу 2. «Фразеология» сөзінің

14 слайд
1. Қазақ тіліндегі тыйым салуға қатысты сөздер қай терминге жатады? Табу 2. «Фразеология» сөзінің баламасын табыңыз. Тұрақты тіркес 3. «Әліпби» сөзі қай тілден енген? араб тілі 4. «Компьютер» сөзін оңаша түрде тәуелдеңіз 5. Жұрнақтың түрлерін ата. сөз тудырушы, сөз түрлендіруші 6. Дерексіз зат есім дегеніміз не? Оймен, ақылмен сезіп білетін ұғымдардың атауы 7. «Көкпеңбек,аппақ» сөздері қай шырайда қолданылып тұр? Күшейтпелі шырай 8. Дауысты дыбыс тілдің қатысына қарай нешеге бөлінеді? жуан, жіңішке 9. Есімше қалай жасалады? -ған, -ген, -қан, -кен, -ар,-ер, -р, ма+с, -атын, -етін, -йтын, -йтін, -мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек 10. Қашан? Қалай? Қайтіп? Не үшін? деген қай сөйлем мүшесінің сұрақтары? Пысықтауыш

14 слайд

1. Қазақ тіліндегі тыйым салуға қатысты сөздер қай терминге жатады? Табу 2. «Фразеология» сөзінің баламасын табыңыз. Тұрақты тіркес 3. «Әліпби» сөзі қай тілден енген? араб тілі 4. «Компьютер» сөзін оңаша түрде тәуелдеңіз 5. Жұрнақтың түрлерін ата. сөз тудырушы, сөз түрлендіруші 6. Дерексіз зат есім дегеніміз не? Оймен, ақылмен сезіп білетін ұғымдардың атауы 7. «Көкпеңбек,аппақ» сөздері қай шырайда қолданылып тұр? Күшейтпелі шырай 8. Дауысты дыбыс тілдің қатысына қарай нешеге бөлінеді? жуан, жіңішке 9. Есімше қалай жасалады? -ған, -ген, -қан, -кен, -ар,-ер, -р, ма+с, -атын, -етін, -йтын, -йтін, -мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек 10. Қашан? Қалай? Қайтіп? Не үшін? деген қай сөйлем мүшесінің сұрақтары? Пысықтауыш

1. Көзқарас күрделі сөздің қай түріне жатады?

15 слайд
1. Көзқарас күрделі сөздің қай түріне жатады? Біріккен 2. Көсемше қалай жасалады? -а, -е, -й, -ып, -іп, -п, -ғалы, -гелі, -қалы, -келі 3. Жалғаудың түрлерін ата. Көптік, септік, тәуелдік, жіктік 4. Екпін түрлерін ата? Ой екпіні, тіркес екпіні, сөз екпіні, дыбыс екпіні 5. «Ұстаз» сөзін жіктеңіз 6. Қандай? Қай? Қанша? Неше? деген қай сөйлем мүшесінің сұрақтары? Анықтауыш 7. Дыбыс үндестігінің түрлерін ата. ілгерінді, кейінді 8. Белгілі бір жердегі (аймақ, облыс, аудан) тұрғындарының сөйлеу тілінде ғана қолданылатын сөздер Диалектизм 9. Жай сөйлем түрлерін ата. Жақты, жақсыз, Жалаң, жайылма, Толымды, толымсыз, Атаулы 10. Буын дегеніміз не және оның түрлерін ата. Буын – сөзді айтқан кездегі дауыс толқыны. Ашық буын, Тұйық буын, Бітеу буын

15 слайд

1. Көзқарас күрделі сөздің қай түріне жатады? Біріккен 2. Көсемше қалай жасалады? -а, -е, -й, -ып, -іп, -п, -ғалы, -гелі, -қалы, -келі 3. Жалғаудың түрлерін ата. Көптік, септік, тәуелдік, жіктік 4. Екпін түрлерін ата? Ой екпіні, тіркес екпіні, сөз екпіні, дыбыс екпіні 5. «Ұстаз» сөзін жіктеңіз 6. Қандай? Қай? Қанша? Неше? деген қай сөйлем мүшесінің сұрақтары? Анықтауыш 7. Дыбыс үндестігінің түрлерін ата. ілгерінді, кейінді 8. Белгілі бір жердегі (аймақ, облыс, аудан) тұрғындарының сөйлеу тілінде ғана қолданылатын сөздер Диалектизм 9. Жай сөйлем түрлерін ата. Жақты, жақсыз, Жалаң, жайылма, Толымды, толымсыз, Атаулы 10. Буын дегеніміз не және оның түрлерін ата. Буын – сөзді айтқан кездегі дауыс толқыны. Ашық буын, Тұйық буын, Бітеу буын

16 слайд

16 слайд

1. «Биыл оның жасы он үшке толған еді. Денесі де бір аралық кейіпте. Бойы өскен. Қол-аяғы ұзарған. Бұрын мұрны шолақтау болушы

17 слайд
1. «Биыл оның жасы он үшке толған еді. Денесі де бір аралық кейіпте. Бойы өскен. Қол-аяғы ұзарған. Бұрын мұрны шолақтау болушы еді, биыл біраз ұзарып қалыпты. Бет бейнесі баладан гөрі ірілеңкіреп, бала-бозбаланың қалпына бейімделген. Бірақ әлі сол мүсінде, үлкендік жоқ...» Кімнің, қандай шығармасындағы қандай кейіпкердің портреті? М. Әуезов «Ақын қонақтар» Абайдың портреті

17 слайд

1. «Биыл оның жасы он үшке толған еді. Денесі де бір аралық кейіпте. Бойы өскен. Қол-аяғы ұзарған. Бұрын мұрны шолақтау болушы еді, биыл біраз ұзарып қалыпты. Бет бейнесі баладан гөрі ірілеңкіреп, бала-бозбаланың қалпына бейімделген. Бірақ әлі сол мүсінде, үлкендік жоқ...» Кімнің, қандай шығармасындағы қандай кейіпкердің портреті? М. Әуезов «Ақын қонақтар» Абайдың портреті

2. “- Шу өзенінің бойымен жүре берсеңіз, Хан және Жамбыл деген екі атауға кез боласыз. Менің әкем Жапа бір кезде осы таулард

18 слайд
2. “- Шу өзенінің бойымен жүре берсеңіз, Хан және Жамбыл деген екі атауға кез боласыз. Менің әкем Жапа бір кезде осы тауларды көшіп-қонып жүрген.» Жамбыл тауының етегінде, қақаған қыстың боранды күнінде туыппын...” Қай ақынның сөзі? Ж.Жабаев «Менің өмірім»

18 слайд

2. “- Шу өзенінің бойымен жүре берсеңіз, Хан және Жамбыл деген екі атауға кез боласыз. Менің әкем Жапа бір кезде осы тауларды көшіп-қонып жүрген.» Жамбыл тауының етегінде, қақаған қыстың боранды күнінде туыппын...” Қай ақынның сөзі? Ж.Жабаев «Менің өмірім»

3. «Алдымда неше қатар тұрса да оқ, Тартынып бұл сапардан қалуым жоқ. Сұлуын дүниенің жисаң-дағы, Бір

19 слайд
3. «Алдымда неше қатар тұрса да оқ, Тартынып бұл сапардан қалуым жоқ. Сұлуын дүниенің жисаң-дағы, Бір жарымдай болмайды көңілім тоқ...» Үзінді қай жырдан, кімнің сөзі? Қозы Көрпеш – Баян сұлу. Айбас сері

19 слайд

3. «Алдымда неше қатар тұрса да оқ, Тартынып бұл сапардан қалуым жоқ. Сұлуын дүниенің жисаң-дағы, Бір жарымдай болмайды көңілім тоқ...» Үзінді қай жырдан, кімнің сөзі? Қозы Көрпеш – Баян сұлу. Айбас сері

4.«- Атам маған кітаптағы араб әріптерін көрсете бастайды. Айтуға бір оңайы болса игі, бірінен-бірі өткен қиын. Бұл кі

20 слайд
4.«- Атам маған кітаптағы араб әріптерін көрсете бастайды. Айтуға бір оңайы болса игі, бірінен-бірі өткен қиын. Бұл кітап – Абай өлеңдерінің жинағы. Абаймен дос болған әрі ақын талантына таңырқап ден қоюмен өткен Әуез оның өлеңдерін кітап қып көшіріп алады да, бізге сол арқылы қара танытпақ болады...» Кімнің сөзі? Мұхтар Әуезов «Менің өмірбаяным»

20 слайд

4.«- Атам маған кітаптағы араб әріптерін көрсете бастайды. Айтуға бір оңайы болса игі, бірінен-бірі өткен қиын. Бұл кітап – Абай өлеңдерінің жинағы. Абаймен дос болған әрі ақын талантына таңырқап ден қоюмен өткен Әуез оның өлеңдерін кітап қып көшіріп алады да, бізге сол арқылы қара танытпақ болады...» Кімнің сөзі? Мұхтар Әуезов «Менің өмірбаяным»

5. « - Уәзірлерім! Сендер қырқың да асып туған ақылды, данышпан едіңдер. Мен сендерді бір жұмысқа жұмсаймын, сендер маған

21 слайд
5. « - Уәзірлерім! Сендер қырқың да асып туған ақылды, данышпан едіңдер. Мен сендерді бір жұмысқа жұмсаймын, сендер маған дүниедегі адамның жаманын, құстың жаманын және шөптің жаманын тауып әкеліңдер...» Қай ертегідегі кімнің сөзі? «Аяз би» ертегісіндегі Мадан хан

21 слайд

5. « - Уәзірлерім! Сендер қырқың да асып туған ақылды, данышпан едіңдер. Мен сендерді бір жұмысқа жұмсаймын, сендер маған дүниедегі адамның жаманын, құстың жаманын және шөптің жаманын тауып әкеліңдер...» Қай ертегідегі кімнің сөзі? «Аяз би» ертегісіндегі Мадан хан

6 . – Балам-ау, сен іздесең кез келейін, Сені құдай берген соң неге өлейін? Сен бетпақтан шөлдетпей алып өтсең,

22 слайд
6 . – Балам-ау, сен іздесең кез келейін, Сені құдай берген соң неге өлейін? Сен бетпақтан шөлдетпей алып өтсең, Қалың малсыз, борышсыз қыз берейін. Үзінді қай жырдан, кімнің сөзі? Қозы Көрпеш – Баян сұлу. Қарабай сөзі

22 слайд

6 . – Балам-ау, сен іздесең кез келейін, Сені құдай берген соң неге өлейін? Сен бетпақтан шөлдетпей алып өтсең, Қалың малсыз, борышсыз қыз берейін. Үзінді қай жырдан, кімнің сөзі? Қозы Көрпеш – Баян сұлу. Қарабай сөзі

7 . Көзін ауылға келгесін екі күннен кейін ашты. Түн баласында Құрмаш қасына алып жатады Қандай шығарма,авторын атаңыз?

23 слайд
7 . Көзін ауылға келгесін екі күннен кейін ашты. Түн баласында Құрмаш қасына алып жатады Қандай шығарма,авторын атаңыз? «Көксерек» М.Әуезов

23 слайд

7 . Көзін ауылға келгесін екі күннен кейін ашты. Түн баласында Құрмаш қасына алып жатады Қандай шығарма,авторын атаңыз? «Көксерек» М.Әуезов

8. «Абай жолы» романының авторы М.Әуезов

24 слайд
8. «Абай жолы» романының авторы М.Әуезов

24 слайд

8. «Абай жолы» романының авторы М.Әуезов

25 слайд

25 слайд

Сабақ үстінде оқушы партаға жазу жазып отырды. Мұғалім оған ескерту жасады, Бірақ оқушы жазуын бұдан кейін де жалғастыра берд

26 слайд
Сабақ үстінде оқушы партаға жазу жазып отырды. Мұғалім оған ескерту жасады, Бірақ оқушы жазуын бұдан кейін де жалғастыра берді. Оқушы мәдениеті туралы не айтуға болады?

26 слайд

Сабақ үстінде оқушы партаға жазу жазып отырды. Мұғалім оған ескерту жасады, Бірақ оқушы жазуын бұдан кейін де жалғастыра берді. Оқушы мәдениеті туралы не айтуға болады?

2. Оқушы анасынан би кешіне баруға рұ Қ сат сұрады. Ол бұл жайында достарымен уәделесіп қойған болатын. Анасы баласына рұ Қ с

27 слайд
2. Оқушы анасынан би кешіне баруға рұ Қ сат сұрады. Ол бұл жайында достарымен уәделесіп қойған болатын. Анасы баласына рұ Қ сат бермеді. Ана мен бала арасында ренжісу, сөз алысу болды. Оқушы мәдениеті жайында не айтуға болады?

27 слайд

2. Оқушы анасынан би кешіне баруға рұ Қ сат сұрады. Ол бұл жайында достарымен уәделесіп қойған болатын. Анасы баласына рұ Қ сат бермеді. Ана мен бала арасында ренжісу, сөз алысу болды. Оқушы мәдениеті жайында не айтуға болады?

Тоқсан аяғы жақындап қалған болатын. Сабақтардан үлгерім қорытындысы шығарылуға жақын. Мұғалім оқушыдан сабақ сұрады. Оқушы са

28 слайд
Тоқсан аяғы жақындап қалған болатын. Сабақтардан үлгерім қорытындысы шығарылуға жақын. Мұғалім оқушыдан сабақ сұрады. Оқушы сабаққа дайындалмаған екен - Сабаққа дайындалмағансың, тоқсанға «екіге» шығасың,- деді мұғалім. - «Екіні»  қоймаңыз, - деді оқушы. -  Неге? Күнделігіңді әкел! -  Жоқ! Күнделігімді бермеймін. «Екіні» қоймаңыз. Оқушы мен оқытушы арасында күрделі мәселе қалыптасты. Кімді ақтауға, кімді даттауға болады?

28 слайд

Тоқсан аяғы жақындап қалған болатын. Сабақтардан үлгерім қорытындысы шығарылуға жақын. Мұғалім оқушыдан сабақ сұрады. Оқушы сабаққа дайындалмаған екен - Сабаққа дайындалмағансың, тоқсанға «екіге» шығасың,- деді мұғалім. - «Екіні»  қоймаңыз, - деді оқушы. -  Неге? Күнделігіңді әкел! -  Жоқ! Күнделігімді бермеймін. «Екіні» қоймаңыз. Оқушы мен оқытушы арасында күрделі мәселе қалыптасты. Кімді ақтауға, кімді даттауға болады?

І V кезең “Зерек болсаң, зерделе”  (Экранда берілген суреттерге мақал айту керек).

29 слайд
І V кезең “Зерек болсаң, зерделе”  (Экранда берілген суреттерге мақал айту керек).

29 слайд

І V кезең “Зерек болсаң, зерделе”  (Экранда берілген суреттерге мақал айту керек).

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

Әділ-қазыларға сөз беріледі. Марапаттау.

38 слайд
Әділ-қазыларға сөз беріледі. Марапаттау.

38 слайд

Әділ-қазыларға сөз беріледі. Марапаттау.

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

39 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

39 слайд

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!