Материалдар / ата анага көмек

ата анага көмек

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналарга мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2021
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Жеке тұлға Қандай жағдайда да адамның өзіне -өзі ие бола білуі Тосын жағдайға душар болғанда торықпауы немесе шалт қимылдар

2 слайд
Жеке тұлға Қандай жағдайда да адамның өзіне -өзі ие бола білуі Тосын жағдайға душар болғанда торықпауы немесе шалт қимылдарға бармау Өз сезімдерін қадағалай алуыІс әрекетін алдына қойған мақсатына бағындыра білуіЖеңілтектік жасамай, ұстамды болуы Әр нәрсенің байыбына барып,ақылға салып іс істеуҰшқары сезімге бой алдырмауы

2 слайд

Жеке тұлға Қандай жағдайда да адамның өзіне -өзі ие бола білуі Тосын жағдайға душар болғанда торықпауы немесе шалт қимылдарға бармау Өз сезімдерін қадағалай алуыІс әрекетін алдына қойған мақсатына бағындыра білуіЖеңілтектік жасамай, ұстамды болуы Әр нәрсенің байыбына барып,ақылға салып іс істеуҰшқары сезімге бой алдырмауы

Түрлі әрекеттен сақтану мақсаты- сабырлылыққа баулу Сабырлылық – адам мінезінің аса жоғары бағаланатын түрі Ұшқалақтық пен

3 слайд
Түрлі әрекеттен сақтану мақсаты- сабырлылыққа баулу Сабырлылық – адам мінезінің аса жоғары бағаланатын түрі Ұшқалақтық пен ұстамсыздыққа қарама-қарсы қасиет Адамқызбалық ҰрынбаулыққаҚызбалық Жеңілтектікке салынбай Әр істің ақырына көз жіберіп , ойланып әрекет жасауында

3 слайд

Түрлі әрекеттен сақтану мақсаты- сабырлылыққа баулу Сабырлылық – адам мінезінің аса жоғары бағаланатын түрі Ұшқалақтық пен ұстамсыздыққа қарама-қарсы қасиет Адамқызбалық ҰрынбаулыққаҚызбалық Жеңілтектікке салынбай Әр істің ақырына көз жіберіп , ойланып әрекет жасауында

Адам өмірде қандай күйге түспейді ? Ашу алдында Шаттанады Қуанады Жұбаныш іздейді Торығады Жабырқайды Тәжірибесіз , буыны қатпа

4 слайд
Адам өмірде қандай күйге түспейді ? Ашу алдында Шаттанады Қуанады Жұбаныш іздейді Торығады Жабырқайды Тәжірибесіз , буыны қатпаған жастар тығырыққа тіреліп , шарасыздыққа ұшырайды Ақыл соңында Көмекші - мектеп психологы.

4 слайд

Адам өмірде қандай күйге түспейді ? Ашу алдында Шаттанады Қуанады Жұбаныш іздейді Торығады Жабырқайды Тәжірибесіз , буыны қатпаған жастар тығырыққа тіреліп , шарасыздыққа ұшырайды Ақыл соңында Көмекші - мектеп психологы.

Оқушы Ата-аналар мен балалар арасындағы салқындықтың жоюға арналған сауалнамаБалаңызды орнымен мақтайсыз ба? /Тест/ «Балаңы

5 слайд
Оқушы Ата-аналар мен балалар арасындағы салқындықтың жоюға арналған сауалнамаБалаңызды орнымен мақтайсыз ба? /Тест/ «Балаңыз бос уақытында немен айналысады?» (Ана-аналарға анкета ) Оқушы мен үлкендер арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға ықпал Мұғалім Ата-ана Сауалнама Оқушылармен ТестСұрақ-жауап Конференция Танымдық ойындар Пікірталас Ойталқы Пікірсайыс ТренингПсихологиялық қолдау жасау Психологиялық серіктестік ті жүзеге асыру Психологиялық демеу көрсету

5 слайд

Оқушы Ата-аналар мен балалар арасындағы салқындықтың жоюға арналған сауалнамаБалаңызды орнымен мақтайсыз ба? /Тест/ «Балаңыз бос уақытында немен айналысады?» (Ана-аналарға анкета ) Оқушы мен үлкендер арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға ықпал Мұғалім Ата-ана Сауалнама Оқушылармен ТестСұрақ-жауап Конференция Танымдық ойындар Пікірталас Ойталқы Пікірсайыс ТренингПсихологиялық қолдау жасау Психологиялық серіктестік ті жүзеге асыру Психологиялық демеу көрсету

Баланың эмоциялық ерік-жігерін зерттеу 1.Ызақор балалар. 2.Эмоциялық қалпын ашық көрсететін балалар 3. Ұялшақ,жанына тым жақы

6 слайд
Баланың эмоциялық ерік-жігерін зерттеу 1.Ызақор балалар. 2.Эмоциялық қалпын ашық көрсететін балалар 3. Ұялшақ,жанына тым жақын қабылдайтын, өкпешіл, жасқаншақ, табиғатынан мазасыз балалар Баланың ызақорлық деңгейінің ұзақтығына, ықтимал себептеріне баса мән беру. Бұл балалар тым әсерленгіш,ренжісе, ренішін барлығына көрсетеді, қуанышын жасыра алмайды. Олар өз ойларын қатты айтып жеткізуге батылдары бармайды, өздерінің проблемаларын ешкіммен бөліспейді. -Баланың ұйқысы; -Тамаққа тәбеті; -Қандай жағдайда қорқыныш сезім туындайды? -Қорқыныштың пайда болуы,ұзақтығы; -Өз пікіріндегі дәлелді табу ерекшелігі; -Өзі бір жетістікке жеткенде немесе жолы болмағанда ұстауы.Осындай нәтижелерге сүйене отырып , баланы долылыққа әкелетін себептерін анықтауға болады

6 слайд

Баланың эмоциялық ерік-жігерін зерттеу 1.Ызақор балалар. 2.Эмоциялық қалпын ашық көрсететін балалар 3. Ұялшақ,жанына тым жақын қабылдайтын, өкпешіл, жасқаншақ, табиғатынан мазасыз балалар Баланың ызақорлық деңгейінің ұзақтығына, ықтимал себептеріне баса мән беру. Бұл балалар тым әсерленгіш,ренжісе, ренішін барлығына көрсетеді, қуанышын жасыра алмайды. Олар өз ойларын қатты айтып жеткізуге батылдары бармайды, өздерінің проблемаларын ешкіммен бөліспейді. -Баланың ұйқысы; -Тамаққа тәбеті; -Қандай жағдайда қорқыныш сезім туындайды? -Қорқыныштың пайда болуы,ұзақтығы; -Өз пікіріндегі дәлелді табу ерекшелігі; -Өзі бір жетістікке жеткенде немесе жолы болмағанда ұстауы.Осындай нәтижелерге сүйене отырып , баланы долылыққа әкелетін себептерін анықтауға болады

Балаға арналған сауалнама №1 І. Сен ата-ананың айтқанын тыңдамағанда олар көбіне А. Саған айқайлайды: Б. Келісуге, көзімді ж

7 слайд
Балаға арналған сауалнама №1 І. Сен ата-ананың айтқанын тыңдамағанда олар көбіне А. Саған айқайлайды: Б. Келісуге, көзімді жеткізуге тырысады; В. Ренжиді сенің әрекетіңді күтеді; Г. Шекемнен қағады Д. Саған көңіл аудармайды; Е. Ұратынын айтып қорқытады; Ж. Ұрып-соғуы мүмкін; З. Сенің дұрыс жасамағаныңды түсіндіруге тырысады. И. Басқадай жағдай ІІ . Ата-анаң қатты шаршаған сәттерде саған қатал қарайды ма? А. Иә, жие; Б. Кейде; В. Айту қиын; Г. Ешқашанда; Д. Басқадай жағдай . ІІІ . Сенің ойыңша ата-анаңның жие ашуын келтіретін жағдайды көрсет: А. Сенің тәртібіңмен айналысқанда; Б. Қатты қапаланған сәтте (сенің тәртібіңе қарамастан) В. Ата-аналар арасындағы реніш; Г. Сен бірнәрсе сұрағанда, талап еткенде; Д. Ата-аналарды ренжіткенде; Е. Өздерінің көзқарасын дәлелдеген сәтте; Ж. Түсіндіру мүмкін емес; З. Басқадай жағдай. ІҮ . Ата-анаңның сені мақтау, құшақтау, сүю әрекеттері қаншалықты болады: А. Жие; Б. Сирек; В. Ешқашан; Г. Айту қиын; Д. Басқадай жағдай. Ү . Немесе керісінше сені соғу, үйден қуу, қараңғы бөлмеге қамап қою: А. Жие; Б. Сирек; В. Ешқашанда; Г. Басқа. Сіз қандай ата-анасыз?» тестісі 1.Балаңыздың кішкентайынан ұқыпты болғанына мақтанасыз ба? 2 . Жақсы баға әкелгенде, сый-құрмет көрсете аласыз ба? 3 .Балаңыздың жыныстық тақырыптағы сұрақтарына дұрыс жауап бере білесіз бе? 4 .Сіз баланың тамақтануы жөнінде дәрігерлер талабынан шығуды білесіз бе? 5 .Балаңыздың өз бөлмесінің тазалығына өзі жауап беруін талап етесіз бе? 6.Балаңыздың көзінше қателігіңізді ашық мойындау керек деп ойлайсыз ба? 7 .Баланың жеке құпиясы жөніндегі ( хат жазып, күнделік жүргізуі ) құқығын сыйлайсыз ба? 8.«Біздің бала кезімізде...» немесе «Бала деген кез- келген нәрсеге араласпайды» дегенді балаңызға жиі қайталайсыз ба? 9.Өз қуанышыңыз бен қайғыңызды балаңызбен бөлісе аласыз ба? 10.Балаңызды жазалау мақсатында теледидар көруді тиятын кездер бола ма? 11.Балаңыздың бос уақытты қалай өткізетіндігін сұрайсыз ба? 1 2.Баланы ойдағыдай етіп тәрбиелейтін машина жасап шығаруға бола ма? 13. Балаңызды басқалардың көзінше жаралап немесе сынай аласыз ба? ( Өз балаңызды өсіруде белсенділігіңіз қандай дәрежеде? Сұрақтарға шынайы жауап бере отырып, сіз баламен тіл табысудың дұрыс жолын анықтай аласыз. Жауап «иә» немесе «жоқ» деген бір сөзбен берілуі керек.)

7 слайд

Балаға арналған сауалнама №1 І. Сен ата-ананың айтқанын тыңдамағанда олар көбіне А. Саған айқайлайды: Б. Келісуге, көзімді жеткізуге тырысады; В. Ренжиді сенің әрекетіңді күтеді; Г. Шекемнен қағады Д. Саған көңіл аудармайды; Е. Ұратынын айтып қорқытады; Ж. Ұрып-соғуы мүмкін; З. Сенің дұрыс жасамағаныңды түсіндіруге тырысады. И. Басқадай жағдай ІІ . Ата-анаң қатты шаршаған сәттерде саған қатал қарайды ма? А. Иә, жие; Б. Кейде; В. Айту қиын; Г. Ешқашанда; Д. Басқадай жағдай . ІІІ . Сенің ойыңша ата-анаңның жие ашуын келтіретін жағдайды көрсет: А. Сенің тәртібіңмен айналысқанда; Б. Қатты қапаланған сәтте (сенің тәртібіңе қарамастан) В. Ата-аналар арасындағы реніш; Г. Сен бірнәрсе сұрағанда, талап еткенде; Д. Ата-аналарды ренжіткенде; Е. Өздерінің көзқарасын дәлелдеген сәтте; Ж. Түсіндіру мүмкін емес; З. Басқадай жағдай. ІҮ . Ата-анаңның сені мақтау, құшақтау, сүю әрекеттері қаншалықты болады: А. Жие; Б. Сирек; В. Ешқашан; Г. Айту қиын; Д. Басқадай жағдай. Ү . Немесе керісінше сені соғу, үйден қуу, қараңғы бөлмеге қамап қою: А. Жие; Б. Сирек; В. Ешқашанда; Г. Басқа. Сіз қандай ата-анасыз?» тестісі 1.Балаңыздың кішкентайынан ұқыпты болғанына мақтанасыз ба? 2 . Жақсы баға әкелгенде, сый-құрмет көрсете аласыз ба? 3 .Балаңыздың жыныстық тақырыптағы сұрақтарына дұрыс жауап бере білесіз бе? 4 .Сіз баланың тамақтануы жөнінде дәрігерлер талабынан шығуды білесіз бе? 5 .Балаңыздың өз бөлмесінің тазалығына өзі жауап беруін талап етесіз бе? 6.Балаңыздың көзінше қателігіңізді ашық мойындау керек деп ойлайсыз ба? 7 .Баланың жеке құпиясы жөніндегі ( хат жазып, күнделік жүргізуі ) құқығын сыйлайсыз ба? 8.«Біздің бала кезімізде...» немесе «Бала деген кез- келген нәрсеге араласпайды» дегенді балаңызға жиі қайталайсыз ба? 9.Өз қуанышыңыз бен қайғыңызды балаңызбен бөлісе аласыз ба? 10.Балаңызды жазалау мақсатында теледидар көруді тиятын кездер бола ма? 11.Балаңыздың бос уақытты қалай өткізетіндігін сұрайсыз ба? 1 2.Баланы ойдағыдай етіп тәрбиелейтін машина жасап шығаруға бола ма? 13. Балаңызды басқалардың көзінше жаралап немесе сынай аласыз ба? ( Өз балаңызды өсіруде белсенділігіңіз қандай дәрежеде? Сұрақтарға шынайы жауап бере отырып, сіз баламен тіл табысудың дұрыс жолын анықтай аласыз. Жауап «иә» немесе «жоқ» деген бір сөзбен берілуі керек.)

1 – 2 ұпай . Сіздің ата-аналық рөліңіз: Сіз өте қатал және тақуа адамсыз, сізге шыдамдылық керек. 3 – 5 ұпай . Сіздің бала тәрб

8 слайд
1 – 2 ұпай . Сіздің ата-аналық рөліңіз: Сіз өте қатал және тақуа адамсыз, сізге шыдамдылық керек. 3 – 5 ұпай . Сіздің бала тәрбиесіндегі нәтижеңіз мәз емес. Бала тәрбиесіне өте қатал болмаңыз. Баланың өз бетінше шешім қабылдауына қарсы шықпаңыз. 6 – 8 ұпай . Орташа нәтиже, бұл сіздің ұстанымыңыздың тұрақты емес екендігін көрсетеді. Кейде көп нәрсеге ерік беріп аласыз да, кейде балаға талапты көп қоясыз. 9 – 11 ұпай . Педагогиканың барлық қырынан хабарыңыз болмаса да ақылмен, жауапкершілікпен бала тәрбиесіне қарайтын жан деп ойлауға болады. 12 – 13 ұпай . Сіз сирек кездесетін жақсы ата-ана қатарына жатасыз. Балаңыздың өміріне тірек бола аласыз.

8 слайд

1 – 2 ұпай . Сіздің ата-аналық рөліңіз: Сіз өте қатал және тақуа адамсыз, сізге шыдамдылық керек. 3 – 5 ұпай . Сіздің бала тәрбиесіндегі нәтижеңіз мәз емес. Бала тәрбиесіне өте қатал болмаңыз. Баланың өз бетінше шешім қабылдауына қарсы шықпаңыз. 6 – 8 ұпай . Орташа нәтиже, бұл сіздің ұстанымыңыздың тұрақты емес екендігін көрсетеді. Кейде көп нәрсеге ерік беріп аласыз да, кейде балаға талапты көп қоясыз. 9 – 11 ұпай . Педагогиканың барлық қырынан хабарыңыз болмаса да ақылмен, жауапкершілікпен бала тәрбиесіне қарайтын жан деп ойлауға болады. 12 – 13 ұпай . Сіз сирек кездесетін жақсы ата-ана қатарына жатасыз. Балаңыздың өміріне тірек бола аласыз.

Психологиялық тренинг

9 слайд
Психологиялық тренинг

9 слайд

Психологиялық тренинг

Психологиялық тренинг

10 слайд
Психологиялық тренинг

10 слайд

Психологиялық тренинг

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ