Ата-аналарға педагогикалық сабақ. "Баланың бейімделуі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ата-аналарға педагогикалық сабақ. "Баланың бейімделуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналар жиналысына арналған дайын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог

#1 слайд
Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог Дукеева Н.М.

1 слайд

Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог Дукеева Н.М.

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балал

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру. 2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. 3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру. 2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. 3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту ж

#3 слайд
Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті. Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі пән кабинеттері пайда болды. Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы мүмкін:

3 слайд

Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті. Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі пән кабинеттері пайда болды. Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы мүмкін:

Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

#4 слайд
Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

4 слайд

Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ат

#5 слайд
«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға көмектеседі.

5 слайд

«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға көмектеседі.

Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқ

#6 слайд
Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды, мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық танытады. • Тәуелсіз; • бағдарламаны зерделеу, • қуана орындайды • үй тапсырмасы және т.б.

6 слайд

Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды, мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық танытады. • Тәуелсіз; • бағдарламаны зерделеу, • қуана орындайды • үй тапсырмасы және т.б.

Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше

#7 слайд
Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды, тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып орындайды. Қоғамдық тапсырмаларды орындайды, Сыныптастырдың көбімен араласады

7 слайд

Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды, тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып орындайды. Қоғамдық тапсырмаларды орындайды, Сыныптастырдың көбімен араласады

Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді,

#8 слайд
Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды, қоғамдық тапсырмаларды біреудің бақылауымен орындайды.

8 слайд

Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды, қоғамдық тапсырмаларды біреудің бақылауымен орындайды.

Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-анала

#9 слайд
Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.

9 слайд

Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.

Файл форматы:
pptx
04.12.2023
357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі