Материалдар / Ата-аналарға педагогикалық сабақ. "Баланың бейімделуі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналарға педагогикалық сабақ. "Баланың бейімделуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналар жиналысына арналған дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2023
193
2 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог

1 слайд
Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог Дукеева Н.М.

1 слайд

Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог Дукеева Н.М.

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балал

2 слайд
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру. 2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. 3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру. 2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. 3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту ж

3 слайд
Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті. Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі пән кабинеттері пайда болды. Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы мүмкін:

3 слайд

Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті. Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі пән кабинеттері пайда болды. Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы мүмкін:

Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

4 слайд
Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

4 слайд

Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»

«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ат

5 слайд
«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға көмектеседі.

5 слайд

«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға көмектеседі.

Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқ

6 слайд
Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды, мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық танытады. • Тәуелсіз; • бағдарламаны зерделеу, • қуана орындайды • үй тапсырмасы және т.б.

6 слайд

Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды, мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық танытады. • Тәуелсіз; • бағдарламаны зерделеу, • қуана орындайды • үй тапсырмасы және т.б.

Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше

7 слайд
Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды, тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып орындайды. Қоғамдық тапсырмаларды орындайды, Сыныптастырдың көбімен араласады

7 слайд

Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды, тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып орындайды. Қоғамдық тапсырмаларды орындайды, Сыныптастырдың көбімен араласады

Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді,

8 слайд
Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды, қоғамдық тапсырмаларды біреудің бақылауымен орындайды.

8 слайд

Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды, қоғамдық тапсырмаларды біреудің бақылауымен орындайды.

Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-анала

9 слайд
Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.

9 слайд

Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.