Ата-аналарға педагогикалық сабақ. "Баланың бейімделуі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ата-аналарға
педагогикалық сабақ
« Ақыл айтпа, жол көрсет.
Оқытудың жаңа шарттары:
бала қалай бейімделеді»
Әлеуметтік педагог
Дукеева Н.М.
1 слайд
Ата-аналарға педагогикалық сабақ « Ақыл айтпа, жол көрсет. Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді» Әлеуметтік педагог Дукеева Н.М.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа
жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
1. Бейімделу кезеңінде балаларда
физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер
болатынын түсіндіру.
2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға
бейімделуінің физиологиялық және
психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру.
3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай
жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру. 2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. 3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
3 слайд
Құрметті ата-аналар!
Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа
барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті.
Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі
пән кабинеттері пайда болды.
Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы
уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы
мүмкін:
3 слайд
Құрметті ата-аналар! Биыл отбасыңызда елеулі оқиға: балаңыз 1, 5 - сыныпқа барды. Бұл сыныпта оқушы жаңа оқыту жүйесіне көшті. Жаңа сынып жетекшісі, жаңа пән мұғалімдері және түрлі пән кабинеттері пайда болды. Балаңыздың 1,5-сыныпқа барғанына міне, бір ай өтті. Осы уақыт аралығында Сізде бірнеше сұрақ пайда болуы мүмкін:
4 слайд
Топтық жұмыс
•
Кейстерді талдау
•
«Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»
4 слайд
Топтық жұмыс • Кейстерді талдау • «Мен балаға қалай көмектесе аламын? «Шешім ағашы»
5 слайд
«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы
•
Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді.
•
Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін
көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын
бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің
нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған
жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер
мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл
бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға
көмектеседі.
5 слайд
«Бейресми қарым-қатынас» жаттығуы • Топ «Ата-аналар» және «Балалар» болып бөлінеді. • Баланы қолдау немесе мақұлдау – ата-ананың шеберлігін көрсететін маңызды нәрсе. Егер мақтау адамның жеке тұлғасын бағалауға бағытталған болса, бұл бағалауды іс-әрекеттің нәтижелеріне тікелей тәуелді етеді. Сәтсіздікке ұшыраған жағдайда өзін-өзі бағалау төмендесе, қолдау арадағы нәтижелер мен оларға қол жеткізудегі жеке үлесті тануға бағытталады. Бұл бала мен ересек адамның өзін-өзі бағалауын арттыруға көмектеседі.
6 слайд
Бейімделу түрлері:
•
Бейімделудің жоғары деңгейі.
•
Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және
мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай
меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды,
мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық
танытады.
•
Тәуелсіз;
•
бағдарламаны зерделеу,
•
қуана орындайды
•
үй тапсырмасы және т.б.
6 слайд
Бейімделу түрлері: • Бейімделудің жоғары деңгейі. • Бала жаңа жағдайларға жақсы бейімделеді, мұғалімдерге және мектепке оң көзқараспен қарайды, оқу материалын оңай меңгереді, сыныптастарымен ортақ тіл табады, мұқият оқиды, мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды, үлкен қызығушылық танытады. • Тәуелсіз; • бағдарламаны зерделеу, • қуана орындайды • үй тапсырмасы және т.б.
7 слайд
Бейімделудің орташа кезеңі
Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын
түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды,
тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып
орындайды.
Қоғамдық тапсырмаларды орындайды,
Сыныптастырдың көбімен араласады
7 слайд
Бейімделудің орташа кезеңі Баланың мектепке деген көзқарасы жақсы, оқу материалын түсінеді, стандартты жаттығуларды өз бетінше орындайды, тапсырмаларды орындауда өзіне қызықты болса ғана зейін қойып орындайды. Қоғамдық тапсырмаларды орындайды, Сыныптастырдың көбімен араласады
8 слайд
Бейімделудің төмен деңгейі
Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына
шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу
материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын
үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің
көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды,
қоғамдық тапсырмаларды біреудің
бақылауымен орындайды.
8 слайд
Бейімделудің төмен деңгейі Бала мектеп пен мұғалімдер туралы теріс сөйлейді, денсаулығына шағымданады, көңіл-күйі жиі өзгереді, тәртіп бұзылады, оқу материалын меңгермейді, сабаққа алаңдайды, үй тапсырмасын үнемі орындамайды, тапсырманы орындаған кезде мұғалімнің көмегін қажет етеді. Сыныптастарымен тіл табыспайды, қоғамдық тапсырмаларды біреудің бақылауымен орындайды.
9 слайд
Қорытынды:
•
Өзіңізге жауап беріңіз:
•
"Менің баламда мені не қызықтырады?»;
•
"Ол нені жақсы істей алады?».
•
Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға
көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.
9 слайд
Қорытынды: • Өзіңізге жауап беріңіз: • "Менің баламда мені не қызықтырады?»; • "Ол нені жақсы істей алады?». • Сіздер, ата-аналар, балалардың қолайлы бейімделуі үшін, оларға көңіл бөліп, сүйіспеншілік таныту арқылы көмектесе аласыздар.