Материалдар / Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
педагог-психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
246
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

«ОТБАСЫЛЫҚ СОЦИОГРАММА»

4 слайд
«ОТБАСЫЛЫҚ СОЦИОГРАММА»

4 слайд

«ОТБАСЫЛЫҚ СОЦИОГРАММА»

ЖАУАПТАРЫ:  Бірінші белгі бойынша бағалау: отбасы мүшелерін қатар қойып шынайы өмірмен салыстыру. Отбасы мүшелерінің бірімен

5 слайд
ЖАУАПТАРЫ:  Бірінші белгі бойынша бағалау: отбасы мүшелерін қатар қойып шынайы өмірмен салыстыру. Отбасы мүшелерінің бірімен қақтығыста жүрсе ол шеңберге кірмей қалады.  Екінші белгі бойынша дөңгелектің көлеміне назар саламыз, егер үлкен шеңбер салынса ол адамның өзіндік бағалауы жоғары, ал дәл ортасына өзін немесе жақын адамын салса дарашыл тұлға бағытында. Ал төмен жағына салынса, өзіндік бағалауы төмен. Үшінші белгіде дөңгелектердің орналасу тәртібіне көңіл бөлеміз. Кім –кіммен жақын, маңызды орында деген сұрақтарға жауап аламыз . Шеңбердің ішінде орналасуы басқамен салыстырғанда үлкен шеңберде болса , зерттелуші көз-қарасында ол маңызды адам қатарына жатады.  Төртінші белгіде бір бірінің үстіне салып, жаза берсе, отбасында дұрыс қатынастың болмауы туралы немесе өзара шекара жоқтығынан хабар береді. Отбасындағы өзара қатынас мұқият назар салып талдауды қажет етеді.

5 слайд

ЖАУАПТАРЫ:  Бірінші белгі бойынша бағалау: отбасы мүшелерін қатар қойып шынайы өмірмен салыстыру. Отбасы мүшелерінің бірімен қақтығыста жүрсе ол шеңберге кірмей қалады.  Екінші белгі бойынша дөңгелектің көлеміне назар саламыз, егер үлкен шеңбер салынса ол адамның өзіндік бағалауы жоғары, ал дәл ортасына өзін немесе жақын адамын салса дарашыл тұлға бағытында. Ал төмен жағына салынса, өзіндік бағалауы төмен. Үшінші белгіде дөңгелектердің орналасу тәртібіне көңіл бөлеміз. Кім –кіммен жақын, маңызды орында деген сұрақтарға жауап аламыз . Шеңбердің ішінде орналасуы басқамен салыстырғанда үлкен шеңберде болса , зерттелуші көз-қарасында ол маңызды адам қатарына жатады.  Төртінші белгіде бір бірінің үстіне салып, жаза берсе, отбасында дұрыс қатынастың болмауы туралы немесе өзара шекара жоқтығынан хабар береді. Отбасындағы өзара қатынас мұқият назар салып талдауды қажет етеді.

6 слайд

6 слайд

1.СІЗ ЖАҚЫН АРАДА ҚОНЫС АУДАРДЫНЫЗ, БІРАҚ КӨРШІЛЕРІҢІЗ КӨҢІЛІҢІЗДЕН ШЫҚПАДЫ. МЕКЕН–ЖАЙЫҢЫЗДЫ ӨЗГЕРТЕЙІН ДЕСЕҢІЗ БАЛАҢЫЗ МЕКТЕП

7 слайд
1.СІЗ ЖАҚЫН АРАДА ҚОНЫС АУДАРДЫНЫЗ, БІРАҚ КӨРШІЛЕРІҢІЗ КӨҢІЛІҢІЗДЕН ШЫҚПАДЫ. МЕКЕН–ЖАЙЫҢЫЗДЫ ӨЗГЕРТЕЙІН ДЕСЕҢІЗ БАЛАҢЫЗ МЕКТЕПКЕ ДЕ, ДОСТАРЫНА ДА БАУЫР БАСЫП ҚАЛДЫ. ҚАНДАЙ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙСЫЗ? А) ПӘТЕРІМДІ МІНДЕТТІ ТҮРДЕ АУЫСТЫРАМЫН Ә) АСЫҚПАЙ ОЙЛАНЫП ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙМЫН Б) ОТБАСЫММЕН АҚЫЛДАСАМЫН. ОЛАР НЕ ДЕСЕ СОЛ БОЛАДЫ. 2. БАЛАҢЫЗҒА АУЛАДАҒЫ БІР СОТҚАР КҮНДЕ КҮН БЕРМЕЙДІ. ҚАНДАЙ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙСЫЗ? А) БАР АШУЫМДЫ БОЙЫМА ЖИНАП, ТӘРТІП ОРНАТУҒА ТЫРЫСАМЫН Ә) БАЛАНЫҢ АТА-АНАСЫМЕН СӨЙЛЕСЕМІН. МҮМКІН ОЛАР БАЛАСЫНЫҢ ТЕНТЕКТІГІНЕН БЕЙХАБАР БОЛАР Б) ТЕНТЕКТІҢ ӨЗІМЕН СӨЙЛЕСЕМІН. ЕР БАЛА ҒОЙ МҮМКІН ТҮСІНІСЕРМІЗ 3. СІЗДІҢ ЖАҢА КӨРШІЛЕРІҢІЗ БІР-БІРІНЕ ҚОНАҚҚА ЖИІ БАРАДЫ, ҮНЕМІ БАСҚОСУЛАР ЖАСАЙДЫ, БАЛАЛАРЫ МЕРЕКЕЛЕРІН БІРГЕ ТОЙЛАЙДЫ.СІЗГЕ БҰЛ ЖАҒЖАЙ ҚАЛЫПТЫ ЕМЕС, ӘЙТСЕ ДЕ ЖАҢА ТАНЫСТАР СІЗДІ ДЕ ӨЗ ОРТАЛАРЫНА ТАРТҚЫСЫ КЕЛЕДІ. СІЗ НЕ ІСТЕЙСІЗ? А) АСЫҚПАЙ БАЙҚАП ҚАРАЙМЫН, МҰНЫҢ БӘРІ ТЕГІН ЕМЕС Ә) ЖАҒДАЙДЫ АНЫҚТАУҒА ПСИХОЛОГ ҚҰРБЫМДЫ КӨМЕККЕ ШАҚЫРАМЫН. ОҒАН ДЕЙІН ШАҚЫРУЛАРЫНАН БАС ТАРТАМЫН, БАЛАЛАРЫМДЫ ДА ОЙНАУҒА ЖІБЕРМЕЙМІН. Б) КӨРШІЛЕРІМНІҢ БӘРІ ҚАРАПАЙЫМ, БІЗ ОЛАРМЕН ҚУАНА АРАЛАСАМЫЗ. 

7 слайд

1.СІЗ ЖАҚЫН АРАДА ҚОНЫС АУДАРДЫНЫЗ, БІРАҚ КӨРШІЛЕРІҢІЗ КӨҢІЛІҢІЗДЕН ШЫҚПАДЫ. МЕКЕН–ЖАЙЫҢЫЗДЫ ӨЗГЕРТЕЙІН ДЕСЕҢІЗ БАЛАҢЫЗ МЕКТЕПКЕ ДЕ, ДОСТАРЫНА ДА БАУЫР БАСЫП ҚАЛДЫ. ҚАНДАЙ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙСЫЗ? А) ПӘТЕРІМДІ МІНДЕТТІ ТҮРДЕ АУЫСТЫРАМЫН Ә) АСЫҚПАЙ ОЙЛАНЫП ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙМЫН Б) ОТБАСЫММЕН АҚЫЛДАСАМЫН. ОЛАР НЕ ДЕСЕ СОЛ БОЛАДЫ. 2. БАЛАҢЫЗҒА АУЛАДАҒЫ БІР СОТҚАР КҮНДЕ КҮН БЕРМЕЙДІ. ҚАНДАЙ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙСЫЗ? А) БАР АШУЫМДЫ БОЙЫМА ЖИНАП, ТӘРТІП ОРНАТУҒА ТЫРЫСАМЫН Ә) БАЛАНЫҢ АТА-АНАСЫМЕН СӨЙЛЕСЕМІН. МҮМКІН ОЛАР БАЛАСЫНЫҢ ТЕНТЕКТІГІНЕН БЕЙХАБАР БОЛАР Б) ТЕНТЕКТІҢ ӨЗІМЕН СӨЙЛЕСЕМІН. ЕР БАЛА ҒОЙ МҮМКІН ТҮСІНІСЕРМІЗ 3. СІЗДІҢ ЖАҢА КӨРШІЛЕРІҢІЗ БІР-БІРІНЕ ҚОНАҚҚА ЖИІ БАРАДЫ, ҮНЕМІ БАСҚОСУЛАР ЖАСАЙДЫ, БАЛАЛАРЫ МЕРЕКЕЛЕРІН БІРГЕ ТОЙЛАЙДЫ.СІЗГЕ БҰЛ ЖАҒЖАЙ ҚАЛЫПТЫ ЕМЕС, ӘЙТСЕ ДЕ ЖАҢА ТАНЫСТАР СІЗДІ ДЕ ӨЗ ОРТАЛАРЫНА ТАРТҚЫСЫ КЕЛЕДІ. СІЗ НЕ ІСТЕЙСІЗ? А) АСЫҚПАЙ БАЙҚАП ҚАРАЙМЫН, МҰНЫҢ БӘРІ ТЕГІН ЕМЕС Ә) ЖАҒДАЙДЫ АНЫҚТАУҒА ПСИХОЛОГ ҚҰРБЫМДЫ КӨМЕККЕ ШАҚЫРАМЫН. ОҒАН ДЕЙІН ШАҚЫРУЛАРЫНАН БАС ТАРТАМЫН, БАЛАЛАРЫМДЫ ДА ОЙНАУҒА ЖІБЕРМЕЙМІН. Б) КӨРШІЛЕРІМНІҢ БӘРІ ҚАРАПАЙЫМ, БІЗ ОЛАРМЕН ҚУАНА АРАЛАСАМЫЗ. 

4. КЕЗ КЕЛГЕН ІСТІ ТАСТАЙ САЛЫП, БАЛАМЕН АЙНАЛЫСА АЛАСЫЗ БА? А) ИӘ, ӘРҚАШАН СОЛАЙ ЖАСАЙМЫН Ә) КЕЙДЕ ҒАНА Б) ЖОҚ. ШАРУАМНЫҢ УАҚЫ

8 слайд
4. КЕЗ КЕЛГЕН ІСТІ ТАСТАЙ САЛЫП, БАЛАМЕН АЙНАЛЫСА АЛАСЫЗ БА? А) ИӘ, ӘРҚАШАН СОЛАЙ ЖАСАЙМЫН Ә) КЕЙДЕ ҒАНА Б) ЖОҚ. ШАРУАМНЫҢ УАҚЫТЫЛЫ АЯҚТАЛҒАНЫН ЖӨН КӨРЕМІН 5.СІЗ БАЛАҢЫЗҒА АТА-АНАСЫНАН ГӨРІ, ОЙЫН МЕН ДОСТАРЫ ЖАҚЫН ЕКЕНІН БАЙҚАЙСЫЗ. БАЛАҢЫЗ ДАЛАБЕЗЕР БОЛМАС ҮШІН НЕ ІСТЕЙСІЗ? А) ДАЛАҒА ШЫҒУҒА ТЫЙЫМ САЛАМЫН Ә) БАЛАММЕН БІРГЕ СЕРУЕНДЕУГЕ ШЫҒАМЫН Б) МЕН ДЕ КЕЗІНДЕ БАЛА БОЛҒАНМЫН. УАҚЫТ ӨТЕ БӘРІ ӨЗ ОРНЫНА КЕЛЕДІ. БҰҒАН БОЛА ҚОРҚУДЫҢ ЕШ ҚАЖЕТІ ЖОҚ.

8 слайд

4. КЕЗ КЕЛГЕН ІСТІ ТАСТАЙ САЛЫП, БАЛАМЕН АЙНАЛЫСА АЛАСЫЗ БА? А) ИӘ, ӘРҚАШАН СОЛАЙ ЖАСАЙМЫН Ә) КЕЙДЕ ҒАНА Б) ЖОҚ. ШАРУАМНЫҢ УАҚЫТЫЛЫ АЯҚТАЛҒАНЫН ЖӨН КӨРЕМІН 5.СІЗ БАЛАҢЫЗҒА АТА-АНАСЫНАН ГӨРІ, ОЙЫН МЕН ДОСТАРЫ ЖАҚЫН ЕКЕНІН БАЙҚАЙСЫЗ. БАЛАҢЫЗ ДАЛАБЕЗЕР БОЛМАС ҮШІН НЕ ІСТЕЙСІЗ? А) ДАЛАҒА ШЫҒУҒА ТЫЙЫМ САЛАМЫН Ә) БАЛАММЕН БІРГЕ СЕРУЕНДЕУГЕ ШЫҒАМЫН Б) МЕН ДЕ КЕЗІНДЕ БАЛА БОЛҒАНМЫН. УАҚЫТ ӨТЕ БӘРІ ӨЗ ОРНЫНА КЕЛЕДІ. БҰҒАН БОЛА ҚОРҚУДЫҢ ЕШ ҚАЖЕТІ ЖОҚ.

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ: 5-8 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ТАМАША АТА-АНАСЫЗ. ЕҢ БАСТЫСЫ ОТБАСЫҢЫЗДЫ ТҮСІНЕМІЗ. ЖАНҰЯҢДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІ ЖАТЫҚ

9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ: 5-8 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ТАМАША АТА-АНАСЫЗ. ЕҢ БАСТЫСЫ ОТБАСЫҢЫЗДЫ ТҮСІНЕМІЗ. ЖАНҰЯҢДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІ ЖАТЫҚ БОЛМАСА ДА, ШЫДАМДЫЛЫҚ ПЕН БАЛАҒА ДЕГЕН МАХАББАТЫҢЫЗ КЕРЕМЕТ ҒАЖАЙЫПТАРДЫ ЖАСАЙТЫНЫН БІЛЕСІЗ. 

9 слайд

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ: 5-8 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ТАМАША АТА-АНАСЫЗ. ЕҢ БАСТЫСЫ ОТБАСЫҢЫЗДЫ ТҮСІНЕМІЗ. ЖАНҰЯҢДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІ ЖАТЫҚ БОЛМАСА ДА, ШЫДАМДЫЛЫҚ ПЕН БАЛАҒА ДЕГЕН МАХАББАТЫҢЫЗ КЕРЕМЕТ ҒАЖАЙЫПТАРДЫ ЖАСАЙТЫНЫН БІЛЕСІЗ. 

9-12 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ҮШІН АУЛАҢЫЗ ЕҢ ҚАУІПСІЗ ЖЕР. БІРАҚ АЙНАДАҒЫЛАРҒА КҮДІКПЕН ҚАРАУДАН АРЫЛА АЛМАЙ КЕЛЕСІЗ. БҰЛ ӘДЕТТ

10 слайд
9-12 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ҮШІН АУЛАҢЫЗ ЕҢ ҚАУІПСІЗ ЖЕР. БІРАҚ АЙНАДАҒЫЛАРҒА КҮДІКПЕН ҚАРАУДАН АРЫЛА АЛМАЙ КЕЛЕСІЗ. БҰЛ ӘДЕТТІ ТАСТАУ КЕРЕК. КӨРШІЛЕРІҢІЗ СІЗ ОЙЛАҒАНДАЙ ЖАМАН АДАМДАР ЕМЕС.  

10 слайд

9-12 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА. СІЗ ҮШІН АУЛАҢЫЗ ЕҢ ҚАУІПСІЗ ЖЕР. БІРАҚ АЙНАДАҒЫЛАРҒА КҮДІКПЕН ҚАРАУДАН АРЫЛА АЛМАЙ КЕЛЕСІЗ. БҰЛ ӘДЕТТІ ТАСТАУ КЕРЕК. КӨРШІЛЕРІҢІЗ СІЗ ОЙЛАҒАНДАЙ ЖАМАН АДАМДАР ЕМЕС.  

3-15 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА . СІЗДІҢ АШУЫҢЫЗДЫҢ ШЕГІ ЖОҚ. ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІН БАҚЫЛАП ҰСТАУҒА ТЫРЫСАСЫЗ. МҮМКІН ЖАНҰЯҢЫЗДА ЖҰМСАҒЫРАҚ

11 слайд
3-15 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА . СІЗДІҢ АШУЫҢЫЗДЫҢ ШЕГІ ЖОҚ. ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІН БАҚЫЛАП ҰСТАУҒА ТЫРЫСАСЫЗ. МҮМКІН ЖАНҰЯҢЫЗДА ЖҰМСАҒЫРАҚ БОЛҒАН ЖӨН ШЫҒАР.  

11 слайд

3-15 ҰПАЙ АРАЛЫҒЫНДА . СІЗДІҢ АШУЫҢЫЗДЫҢ ШЕГІ ЖОҚ. ЖАҒДАЙДЫҢ БӘРІН БАҚЫЛАП ҰСТАУҒА ТЫРЫСАСЫЗ. МҮМКІН ЖАНҰЯҢЫЗДА ЖҰМСАҒЫРАҚ БОЛҒАН ЖӨН ШЫҒАР.  

12 слайд

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ