Материалдар / Бағдарламалау жүйелері және тілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бағдарламалау жүйелері және тілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламалау жүйелері және тілдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
857
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

COMPILE PROCEDURE VAR ASSEMBLER PSEUDOCODE

3 слайд
COMPILE PROCEDURE VAR ASSEMBLER PSEUDOCODE

3 слайд

COMPILE PROCEDURE VAR ASSEMBLER PSEUDOCODE

Жалпы тапсырма: Берілген суреттер беретін бірнеше сөйлемдер көрсетіңдер. Әрбір сөйлемді негіздеңдер С++Python Jav

4 слайд
Жалпы тапсырма: Берілген суреттер беретін бірнеше сөйлемдер көрсетіңдер. Әрбір сөйлемді негіздеңдер С++Python Java PhpRuby Pascal Fortran

4 слайд

Жалпы тапсырма: Берілген суреттер беретін бірнеше сөйлемдер көрсетіңдер. Әрбір сөйлемді негіздеңдер С++Python Java PhpRuby Pascal Fortran

Болжамдау: БТ әртүрлілігі БТ бағытталуы БТ таңдау Бағдарламалық өнімдер Бағдарламалық қамтамасыз ету Бағдарламалық ө

5 слайд
Болжамдау: БТ әртүрлілігі БТ бағытталуы БТ таңдау Бағдарламалық өнімдер Бағдарламалық қамтамасыз ету Бағдарламалық өнімдерді жасауға БТ бағдары

5 слайд

Болжамдау: БТ әртүрлілігі БТ бағытталуы БТ таңдау Бағдарламалық өнімдер Бағдарламалық қамтамасыз ету Бағдарламалық өнімдерді жасауға БТ бағдары

Бағдарламау жүйесі мен тілдері

6 слайд
Бағдарламау жүйесі мен тілдері

6 слайд

Бағдарламау жүйесі мен тілдері

Сабақтың мақсаты: 7.1.2.1 « бағдарламау тілі » және « бағдарламау жүйелері » түсініктерін айыра білу

7 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.2.1 « бағдарламау тілі » және « бағдарламау жүйелері » түсініктерін айыра білу

7 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.1.2.1 « бағдарламау тілі » және « бағдарламау жүйелері » түсініктерін айыра білу

Критерии : • исследует сходство и отличия языков программирования и системы программирования; • сравнивает преимущество и недо

8 слайд
Критерии : • исследует сходство и отличия языков программирования и системы программирования; • сравнивает преимущество и недостатки языков программирования; • классифицирует языки программирования;

8 слайд

Критерии : • исследует сходство и отличия языков программирования и системы программирования; • сравнивает преимущество и недостатки языков программирования; • классифицирует языки программирования;

Тапсыр ма Келесі бағдарламалық өнімдерді жасау үшін қандай тілді қолданар еді және неге: • Операциялық жүйе; • Компьютерлік

9 слайд
Тапсыр ма Келесі бағдарламалық өнімдерді жасау үшін қандай тілді қолданар еді және неге: • Операциялық жүйе; • Компьютерлік ойын; • веб-браузер; • медиаойнатқыш; • мобильдік телефонның қосымшасы; • 3-D модель.

9 слайд

Тапсыр ма Келесі бағдарламалық өнімдерді жасау үшін қандай тілді қолданар еді және неге: • Операциялық жүйе; • Компьютерлік ойын; • веб-браузер; • медиаойнатқыш; • мобильдік телефонның қосымшасы; • 3-D модель.

Негіздеу Виды ПО Системное программное обеспечение - Драйвера; - Операционные системы; - Утилиты; Антивирусные программы Инстр

10 слайд
Негіздеу Виды ПО Системное программное обеспечение - Драйвера; - Операционные системы; - Утилиты; Антивирусные программы Инструментальное программное обеспечение - Среды программирования; - Трансляторы Прикладное программное обеспечение - Прикладные программы общего назначения; - Прикладные программы специализированного назначения; - Компьютерные игры

10 слайд

Негіздеу Виды ПО Системное программное обеспечение - Драйвера; - Операционные системы; - Утилиты; Антивирусные программы Инструментальное программное обеспечение - Среды программирования; - Трансляторы Прикладное программное обеспечение - Прикладные программы общего назначения; - Прикладные программы специализированного назначения; - Компьютерные игры

11 слайд

11 слайд

Машиналық–бағытталған тілдер – бұл тілдер, ЭЕМ ерекшеліктерінен тікелей тәуелді бейнелеуші құрылғылар мен операторлардың жиы

12 слайд
Машиналық–бағытталған тілдер – бұл тілдер, ЭЕМ ерекшеліктерінен тікелей тәуелді бейнелеуші құрылғылар мен операторлардың жиынтығы. Автоматтық бағдарламау деңгейлері бойынша олар келесі класстар бойынша бөлінеді: • Машиналық тілдер • Символдық кодтардың тілдері • автокодтар • Макростар немесе макротілдер Машиналық – бағытталған тілдерде жазылған бағдарламалар, процессордың нақты бір типіне бағытталған. Осы көзқарастан бұл тілдер төмен деңгейлі тілдер деп аталады .

12 слайд

Машиналық–бағытталған тілдер – бұл тілдер, ЭЕМ ерекшеліктерінен тікелей тәуелді бейнелеуші құрылғылар мен операторлардың жиынтығы. Автоматтық бағдарламау деңгейлері бойынша олар келесі класстар бойынша бөлінеді: • Машиналық тілдер • Символдық кодтардың тілдері • автокодтар • Макростар немесе макротілдер Машиналық – бағытталған тілдерде жазылған бағдарламалар, процессордың нақты бір типіне бағытталған. Осы көзқарастан бұл тілдер төмен деңгейлі тілдер деп аталады .

Машиналық – тәуелсіз тілдер – бұл өңдеуге жататын, деректер мен тапсырмаларды шешу алгоритмдерін сипаттау құрылғысы. Олар көп

13 слайд
Машиналық – тәуелсіз тілдер – бұл өңдеуге жататын, деректер мен тапсырмаларды шешу алгоритмдерін сипаттау құрылғысы. Олар көптеген қолданушылардың қолдануына ыңғайлы және ЭЕМ жұмыс істеу ерекшеліктері жайлы білімді талап етпейді. Мұндай тілдер Жоғары деңгейлібағдарламау тілдері атағына ие болды . Машиналық – тәуелсіз тілдер келесі әдіспен жүйеленеді: Мәселелі – бағытталған тілдер - бұл бағдарламау тілдері, ЭЕМ қолданудың нақты ауданында мәселелерді шешуге бағытталған. ( Фортран, Алгол ; Симула , Модула-2 ; Лисп, Снобол )

13 слайд

Машиналық – тәуелсіз тілдер – бұл өңдеуге жататын, деректер мен тапсырмаларды шешу алгоритмдерін сипаттау құрылғысы. Олар көптеген қолданушылардың қолдануына ыңғайлы және ЭЕМ жұмыс істеу ерекшеліктері жайлы білімді талап етпейді. Мұндай тілдер Жоғары деңгейлібағдарламау тілдері атағына ие болды . Машиналық – тәуелсіз тілдер келесі әдіспен жүйеленеді: Мәселелі – бағытталған тілдер - бұл бағдарламау тілдері, ЭЕМ қолданудың нақты ауданында мәселелерді шешуге бағытталған. ( Фортран, Алгол ; Симула , Модула-2 ; Лисп, Снобол )

Процедуралық – бағытталған немесе алгоритмдік тілдері белгілі бір алгоритмді өз бетінше ұғына алатын жағдайдағы қолданушыларм

14 слайд
Процедуралық – бағытталған немесе алгоритмдік тілдері белгілі бір алгоритмді өз бетінше ұғына алатын жағдайдағы қолданушылармен ғылыми – техникалық тапсырмаларды шешу үшін арналған. ( PL /1 - Programming Language ; Алгол-68 ( ALGOL - ALGOrihtmic Language ) ) Диалогтық тілдер - ЭЕМ мен адамның оперативті қарым- қатынасын қамтамасыз етеді. ( Бэйсик)

14 слайд

Процедуралық – бағытталған немесе алгоритмдік тілдері белгілі бір алгоритмді өз бетінше ұғына алатын жағдайдағы қолданушылармен ғылыми – техникалық тапсырмаларды шешу үшін арналған. ( PL /1 - Programming Language ; Алгол-68 ( ALGOL - ALGOrihtmic Language ) ) Диалогтық тілдер - ЭЕМ мен адамның оперативті қарым- қатынасын қамтамасыз етеді. ( Бэйсик)

Компиляторлар және интерпретаторлар Бағдарлама - компиляторлар (трансляторлар ) Жоғарғыдеңгейлі тілден бағдарламаның бастапқы

15 слайд
Компиляторлар және интерпретаторлар Бағдарлама - компиляторлар (трансляторлар ) Жоғарғыдеңгейлі тілден бағдарламаның бастапқы мәтінін автоматты түрде машиналық кодқа аударады. Бағдарламалар- интерпретаторлар Бағдарламаның мәтінінде көрсетілген тілдің командаларын бірден орындайды. Бағдарламау тілдерінің буындары Біріншіден буын ға өткен ғасырдың 50-ші жылдарының басында жасалған тілдер кіреді ( ассемблер ). Бағдарламау тілдерінің екінші буыны - 50-дің соңы – 60-тың соңы ( символический ассемблер ) Үшінші буын - 60-шы жылдар – бұл жоғарыдеңгейлі әмбебап тілдерді жасау, олардың көмегімен кез-келген саладағы есептерді шешуге болады. Төртінші буын 70-ші жылдардың басы (мәселелі-бағытталған бағдарламау тілдері)

15 слайд

Компиляторлар және интерпретаторлар Бағдарлама - компиляторлар (трансляторлар ) Жоғарғыдеңгейлі тілден бағдарламаның бастапқы мәтінін автоматты түрде машиналық кодқа аударады. Бағдарламалар- интерпретаторлар Бағдарламаның мәтінінде көрсетілген тілдің командаларын бірден орындайды. Бағдарламау тілдерінің буындары Біріншіден буын ға өткен ғасырдың 50-ші жылдарының басында жасалған тілдер кіреді ( ассемблер ). Бағдарламау тілдерінің екінші буыны - 50-дің соңы – 60-тың соңы ( символический ассемблер ) Үшінші буын - 60-шы жылдар – бұл жоғарыдеңгейлі әмбебап тілдерді жасау, олардың көмегімен кез-келген саладағы есептерді шешуге болады. Төртінші буын 70-ші жылдардың басы (мәселелі-бағытталған бағдарламау тілдері)

tutorialspoint.com vlabs.ac.in

16 слайд
tutorialspoint.com vlabs.ac.in

16 слайд

tutorialspoint.com vlabs.ac.in

Жоғары деңгейлі тілдер. Мысалдар:  C++ ;  C#, ;  Java ;  JavaScript ;  Python ;  PHP ;  Ruby ;  Perl ;  Паскаль

17 слайд
Жоғары деңгейлі тілдер. Мысалдар:  C++ ;  C#, ;  Java ;  JavaScript ;  Python ;  PHP ;  Ruby ;  Perl ;  Паскаль;  Delphi ;  Лисп.

17 слайд

Жоғары деңгейлі тілдер. Мысалдар:  C++ ;  C#, ;  Java ;  JavaScript ;  Python ;  PHP ;  Ruby ;  Perl ;  Паскаль;  Delphi ;  Лисп.

Тапсырма : Постер жасаңыздар (топта жұмыс) 1) БҚЕ – нің қандай түрін жасап жатырмыз? 2) Қандай тіл таңдадыңыз? Неге? 3) Артықш

18 слайд
Тапсырма : Постер жасаңыздар (топта жұмыс) 1) БҚЕ – нің қандай түрін жасап жатырмыз? 2) Қандай тіл таңдадыңыз? Неге? 3) Артықшылықтары мен кемшіліктері? 10 минут

18 слайд

Тапсырма : Постер жасаңыздар (топта жұмыс) 1) БҚЕ – нің қандай түрін жасап жатырмыз? 2) Қандай тіл таңдадыңыз? Неге? 3) Артықшылықтары мен кемшіліктері? 10 минут

Сабақтың нәтежиесі nis.kst@gmail.com Маған қызықты болды… Біз бүгін реттедік…. Мен бүгін түсіндім, бұл… Маған қиын б

19 слайд
Сабақтың нәтежиесі nis.kst@gmail.com Маған қызықты болды… Біз бүгін реттедік…. Мен бүгін түсіндім, бұл… Маған қиын болды… Мен келесі сабақта мынанын болғанын қалаймын…

19 слайд

Сабақтың нәтежиесі nis.kst@gmail.com Маған қызықты болды… Біз бүгін реттедік…. Мен бүгін түсіндім, бұл… Маған қиын болды… Мен келесі сабақта мынанын болғанын қалаймын…