Материалдар / Бала бойына құндылықтар сіңіру
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Бала бойына құндылықтар сіңіру

Материал туралы қысқаша түсінік
бала бойына құндылықтарды қалай сіңіреміз деген тақырыпта семинарда "Балалықтан даналыққа" кітабындағы ойды тарқата отырып, өз ойыммен бөлістім
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамға «қалай» емес, «не үшін» өмір сүру керегін ұқтыр! «қалай сүру керегін» өзі – ақ үреніп алады. Ф.НицшеБалалықтан

1 слайд
Адамға «қалай» емес, «не үшін» өмір сүру керегін ұқтыр! «қалай сүру керегін» өзі – ақ үреніп алады. Ф.НицшеБалалықтан даналыққа

1 слайд

Адамға «қалай» емес, «не үшін» өмір сүру керегін ұқтыр! «қалай сүру керегін» өзі – ақ үреніп алады. Ф.НицшеБалалықтан даналыққа

Құндылық не үшін керек?

2 слайд
Құндылық не үшін керек?

2 слайд

Құндылық не үшін керек?

Экзистенция анализінде «ҚҰНДЫЛЫҚ» және «ҚҰРАЛ» деген ұғым бар. Мысалы, математика, физика, химия, шет тілі сияқты пән атаулары

3 слайд
Экзистенция анализінде «ҚҰНДЫЛЫҚ» және «ҚҰРАЛ» деген ұғым бар. Мысалы, математика, физика, химия, шет тілі сияқты пән атауларының бәрі ҚҰРАЛҒА жатады. Ал, ата – анасын сағыну, біреудің қайғысына ортақтасу, көңіл айту, біреудің қуанышын бөлісу, жауапкершілік арқалау сияқты дүниелерді ҚҰНДЫЛЫҚҚА жатқызады. Яғни, ар – ұят, махаббат, уәдеде тұру, еркіндік, жауапкершілік, кешірім, тәубе сияқты адами қасиеттері экзистенциялық қабаттан шығады. Балаға құндылық бермесе, өсе келе санда бар, сапасы жоқ «қуыс кеуде» типке айналады. Оны ғылымда «экзистенция вакуумі» деп атайды.

3 слайд

Экзистенция анализінде «ҚҰНДЫЛЫҚ» және «ҚҰРАЛ» деген ұғым бар. Мысалы, математика, физика, химия, шет тілі сияқты пән атауларының бәрі ҚҰРАЛҒА жатады. Ал, ата – анасын сағыну, біреудің қайғысына ортақтасу, көңіл айту, біреудің қуанышын бөлісу, жауапкершілік арқалау сияқты дүниелерді ҚҰНДЫЛЫҚҚА жатқызады. Яғни, ар – ұят, махаббат, уәдеде тұру, еркіндік, жауапкершілік, кешірім, тәубе сияқты адами қасиеттері экзистенциялық қабаттан шығады. Балаға құндылық бермесе, өсе келе санда бар, сапасы жоқ «қуыс кеуде» типке айналады. Оны ғылымда «экзистенция вакуумі» деп атайды.

«Сауатты адам» рейтингісі бойынша Қазақстан әлемдегі алғашқы ондыққа кіреді. Жұрттың 99,8 пайызы хат таниды. Бір қызығы, азғын

4 слайд
«Сауатты адам» рейтингісі бойынша Қазақстан әлемдегі алғашқы ондыққа кіреді. Жұрттың 99,8 пайызы хат таниды. Бір қызығы, азғындық рейтингісі бойынша да көш бастаймыз. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының статистикасын алсаңыз, Қазақстан суицидтен әлемдегі алғашқы ондыққа кіреді. Жасөспірімдер арасындағы суицид пен ерте жүктіліктен үштікте, аборт саны жөнінен де ондықты паналаймыз. Жемқорлық деңгейінен Орталық Азияда көш бастаймыз.

4 слайд

«Сауатты адам» рейтингісі бойынша Қазақстан әлемдегі алғашқы ондыққа кіреді. Жұрттың 99,8 пайызы хат таниды. Бір қызығы, азғындық рейтингісі бойынша да көш бастаймыз. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының статистикасын алсаңыз, Қазақстан суицидтен әлемдегі алғашқы ондыққа кіреді. Жасөспірімдер арасындағы суицид пен ерте жүктіліктен үштікте, аборт саны жөнінен де ондықты паналаймыз. Жемқорлық деңгейінен Орталық Азияда көш бастаймыз.

Не үшін?

5 слайд
Не үшін?

5 слайд

Не үшін?

- Сізге әрекетіңізді үнемі бақылап, баға беріп, түзетіп, сын айтып отыратыны ұнай ма? - Сіз басқа біреудің осылай істесең жаңы

6 слайд
- Сізге әрекетіңізді үнемі бақылап, баға беріп, түзетіп, сын айтып отыратыны ұнай ма? - Сіз басқа біреудің осылай істесең жаңылмайсың, тура осылай жаса дегенін мүлтіксіз орындайсыз ба? - Бір нәрсе жасарда осының мәні не немесе осының мәні бар ма деген сұрақ қоясыз ба? - Партада отырған оқушы кім, баланың болмысы неден тұрады? Оны қайтсек дұрыс танимыз? деген сұрақ қоясыз ба - Ар – ұят деген не? Ол қайдан келеді

6 слайд

- Сізге әрекетіңізді үнемі бақылап, баға беріп, түзетіп, сын айтып отыратыны ұнай ма? - Сіз басқа біреудің осылай істесең жаңылмайсың, тура осылай жаса дегенін мүлтіксіз орындайсыз ба? - Бір нәрсе жасарда осының мәні не немесе осының мәні бар ма деген сұрақ қоясыз ба? - Партада отырған оқушы кім, баланың болмысы неден тұрады? Оны қайтсек дұрыс танимыз? деген сұрақ қоясыз ба - Ар – ұят деген не? Ол қайдан келеді

Жалпы адамзаттық құндылықды сіңіру 1. Баланың сөзін тыңдай алу (адам ең бірінші өзі құнды) 2. Өз жұмысын өзіне тексерту (сенім қ

7 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықды сіңіру 1. Баланың сөзін тыңдай алу (адам ең бірінші өзі құнды) 2. Өз жұмысын өзіне тексерту (сенім құндылығы) 3. Баланы шартсыз қабылдау 4. Соған да ренжисің ба? Соған да жылайсың ба? деп баланың сезімдерін құнсыздандырмау 5. «Адамды сүй, Алланың хикметін сез» - деген Абайдың сөзін ұстану 6. Әр адам маған ұстаз болады, әр бала да маған ұстаз бола алады 7. Үйрену үшін шәкірт позициясында болу, топырақ тектес болу 8. Өмір деген тәжірибе алаңы, қалағаныңдай өмір сүр 9. Өз шекараңды бекіт, басқаның шекарасына құрметпен қара

7 слайд

Жалпы адамзаттық құндылықды сіңіру 1. Баланың сөзін тыңдай алу (адам ең бірінші өзі құнды) 2. Өз жұмысын өзіне тексерту (сенім құндылығы) 3. Баланы шартсыз қабылдау 4. Соған да ренжисің ба? Соған да жылайсың ба? деп баланың сезімдерін құнсыздандырмау 5. «Адамды сүй, Алланың хикметін сез» - деген Абайдың сөзін ұстану 6. Әр адам маған ұстаз болады, әр бала да маған ұстаз бола алады 7. Үйрену үшін шәкірт позициясында болу, топырақ тектес болу 8. Өмір деген тәжірибе алаңы, қалағаныңдай өмір сүр 9. Өз шекараңды бекіт, басқаның шекарасына құрметпен қара

Мұғалім - шамшырақ

8 слайд
Мұғалім - шамшырақ

8 слайд

Мұғалім - шамшырақ